Oud 10-08-2019, 01:16
koekeloerder
koekeloerder is offline
Hallo iedereen,

graag wil ik zo snel mogelijk reacties hierop. ik weet namelijk niet wat ik moet doen. ik werk in een supermarkt, en sinds 2 maanden heb ik een leuke vrouwelijke collega ontmoet. ik heb wel eens gepraat met haar en ze lijkt wel geintereseerd. ik vind haar heel knap en ik kan ook goed een gesprek met haar voeren. daarom heb ik vandaag gevraagd of ze een keer wat wilde doen met mij (wel via app want het duurde nog een week voordat ik haar weer zag) en ze zei ja! maar toen we een datum aan het zoeken waren deed ze wel een beetje anders. ze kon de komende week niet, dus ik zei dat we misschien ergens een broodje konden eten na het werken. Toen vroeg ze aan me wat ik wilde.. kijk, ik wil haar graag beter leren kennen, maar ben bang dat het heel ongemakkelijk word ook tijdens het werken. haar broer werkt ook in de supermarkt, en die kom ik soms ook wel eens tegen. verder ken ik die broer ook niet.

Ik vind haar knap en het lijkt mij een leuk meisje. dus ik wil haar leren kennen. ze had mij de indruk gegeven (wat ik ook verkeerd gezien kan hebben) dat ze mij ook wel interessant vond. het heeft mij ook heel wat gekost om te vragen of ze wilde afspreken. maar nu doet ze een beetje anders tegen mij. wat moet ik doen of heb ik fout gedaan? is het te vroeg? of vind ze me gewoon niet leuk? ik ben nu ook bang dat het heel ongemakkelijk gaat worden als ik haar weer zie. wat moet ik doen?

Misschien heeft iemand tips hoe ik het kan aanpakken tegenover haar zodat ze me interessant gaat vinden.
Oud 10-08-2019, 09:48
Verwijderd
Je hebt al een topic, deze kan weg.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 23:40
Psychologie nergens meer zin in, depressief
Anoniiem
3 03-01-2012 13:34
Psychologie Ik zie het niet zitten
Diamera
21 13-12-2011 00:27
De Kantine wat saai zeg #14
Verwijderd
500 01-09-2007 00:46
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Hein Topic
JCL
500 06-04-2006 09:59
Psychologie help me, alsjeblieft!!!!!! (moet even kwijt)
mira_love
16 28-07-2005 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.