Oud 03-03-2002, 09:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn zusje van 13 heeft een leraar die nogal vunzige en seksueel getinte opmerkingen maakt. Hij noemt haar wel 10 keer per dag snoesje en poesje enzo, en doet zijn best om alles wat hij aan die kinderen uitlegt op een zo vunzig mogelijke manier te doen. Is dit een reden om naar de schoolleiding te stappen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2002, 09:52
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ja! ik vind van wel. Het is bij mij ook wel eens gebeurd hoor, maar dan kun je zon harde opmerking maken dat hij niks meer durft te zeggen. Je moet zeker naar de schoolleiding hiermee, zon vatsig oud mannetje wat op jonge meisjes valt, nu zijn het nog opmerkingen maar straks misschien niet meer. Hierdoor voelt je zusje zich toch ook niet prettig?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 12:25
Verwijderd
ja, dat zou ik zeker doen
of eerst eens naar de mentor, of als dat haar mentor is, naar een andere leraar.
dit gedrag hoort een leraar gewoon niet te vertonen. ik ben 't helemaal met miro eens
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 12:34
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
zeker weten! dat hoef je niet te pikken van een leraar..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 14:03
de abt van sion
de abt van sion is offline
Ja. Nooit accepteren. Niet naar de mentor, want die kan nog van alles proberen te verdoezelen. Direct een brief van jou en je ouders naar de schoolleiding. Succes!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 16:05
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Altijd doen!
Als ie opgewonden van er wordt is het acceptabel dat ie met een paal in zn broek lesgeeft, maar avances maken is pertinent onacceptabel.

Pedofilie is een geaardheid, maar dit is een 'vies oud mannetje'

Succez
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 10:30
SeMteX
SeMteX is offline
Echt wel die rotte aap moet met zijn gedachten maar een ander lastig vallen het is echt een sikko.
__________________
Life is a bch and then you die..........fuck the world come on get high. CaNNa eats brains......
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 16:17
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Ik zou eerst naar mijn mentor of naar een andere leraar gaan, an als die er nix aan doet naar de schoolleiding ofzo. desnoods naar de politie, die gaan er (denk ik) in elk geval wel serieus op in.
je kunt het er zelf ook wel eens met die leraar over hebben, misschien heeft hij het zelf niet eens door. (ligt er een beetje aan wat voor een opmerkingen hij maakt natuurlijk, dat weet ik niet precies)
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 17:23
bonkesone
Avatar van bonkesone
bonkesone is offline
en dan zegt die leraar natuurlijk: tuurlijk dat doe ik. Wie denk je nou die ze eerder geloven een dertienjarige of een gerespecteerde leraar.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 17:30
Verwijderd
Citaat:
bonkesone schreef:
en dan zegt die leraar natuurlijk: tuurlijk dat doe ik. Wie denk je nou die ze eerder geloven een dertienjarige of een gerespecteerde leraar.


haar mentor of andere leraar is geen getuige.. hij was er niet bij. je gaat niet zomaar zoiets melden bij je schoolleiding.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 21:03
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ja zeker wel naar de schoolleiding stappen! Bleh...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 22:54
Egyptian
Avatar van Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
~sweetgirl~ schreef:
Ja zeker wel naar de schoolleiding stappen! Bleh...
zou 'k ook zeker doen, 'k had ook zo'n leraar op de middelbare school.
Met opmerkingen tegen de meiden als
"met jou wil ik best een wet T-shirt contest doen" en "kom maar 's voor 't bord, en als je 't te warm krijgt doe je je truitje maar uit"

2 week later was ie geschorst, had ie een paar meiden die in 't raam hingen naar buiten kijken voor raamhoeren uitgemaakt en toen was de maat vol.

__________________
Was ik laatst bij 'n fijne rel, breekt er opeens een voetbalwedstrijd uit.***~Nachtploeg member~
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 23:26
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Meteen doen,leraren mogen die opmerkingen never nooit niet maken.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 10:00
Candysuck
Avatar van Candysuck
Candysuck is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Mijn zusje van 13 heeft een leraar die nogal vunzige en seksueel getinte opmerkingen maakt. Hij noemt haar wel 10 keer per dag snoesje en poesje enzo, en doet zijn best om alles wat hij aan die kinderen uitlegt op een zo vunzig mogelijke manier te doen. Is dit een reden om naar de schoolleiding te stappen?
welke leraar is dat? (*heeft vermoeden* hanssen? of nie?)
__________________
Tear me open Glass can't bleed
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 11:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Candysuck schreef:
welke leraar is dat? (*heeft vermoeden* hanssen? of nie?)
Nee, Vleeshouwers. Je weet wel, die van:"Joehoe!!*KNIPPER-KNIPPER*"
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 11:51
SeMteX
SeMteX is offline
Nooit naar een mentor alles met bewijs ze zullen alles doen om die leraar ende naam van de schol te verdedigen en dit hele conflict weg te mmoffelen.
__________________
Life is a bch and then you die..........fuck the world come on get high. CaNNa eats brains......
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 11:52
SeMteX
SeMteX is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Citaat:
Candysuck schreef:
welke leraar is dat? (*heeft vermoeden* hanssen? of nie?)
Nee, Vleeshouwers. Je weet wel, die van:"Joehoe!!*KNIPPER-KNIPPER*"
Op welke school????


__________________
Life is a bch and then you die..........fuck the world come on get high. CaNNa eats brains......
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 12:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
SeMteX schreef:
Op welke school????

Stella Maris College te Meerssen (=Zuid-Limburg)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-03-2002, 17:06
Candysuck
Avatar van Candysuck
Candysuck is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Nee, Vleeshouwers. Je weet wel, die van:"Joehoe!!*KNIPPER-KNIPPER*"
ken ik nie... nooit les van gehad

__________________
Tear me open Glass can't bleed
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:52
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Vuile pedofiel!

enneh.. je mag volgens mij tijdens het werk niet aan dat soort dingen denken!
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 12:29
tats
tats is offline
joehoe wat een rare ventjes vieze vunzige mannen die geen geld voor de hoeren hebben
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 18:16
jaz-p'
jaz-p' is offline
ach je hebt tegenwoordig heel wat vieze ventjes zou het wel aangeven bij de schoolleiding
__________________
als de bomen blauw zijn en de beren groen dan zijn de rapen gaar
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 18:38
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
SeMteX schreef:
Nooit naar een mentor alles met bewijs ze zullen alles doen om die leraar ende naam van de schol te verdedigen en dit hele conflict weg te mmoffelen.
Je zit op een slechte school als dit soort zaken worden weggemoffeld. Bij ons op school was er ooit ook zoiets aan de hand en diegene is ontslagen.

WEGMOFFELEN GEBEURT ALLEEN MAAR SLECHTE SCHOLEN EN DAAR WIL JE TOCH NIET OP SCHOOL ZITTEN

Bovendien vind ik dat je wel iets moet doen. Ze mag toch zeker wel zeggen wat er tijdens de lessen gebeurt en dat zijn opmerkingen niet door de beugel kunnnen.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 10:56
Verwijderd
tuurlijk aan de schoolleiding melden, of aan een vertrouwenspersoon als je die bij jou op school hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.