Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 10:33
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
eXo schreef op 18-05-2004 @ 11:15 :
Heb je daar wel internet dan?
Ze "digt" pr0n toch niet zoals wij dat doen
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 13:35
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 18-05-2004 @ 11:27 :
omfg "geliefde" iiii

Om even duidelijk het verschil aan te geven tussen 'de vriend' en 'een vriend'. Hij is het dus allebei, hè?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 13:42
Stormkraai
Stormkraai is offline
Genoeg vrienden. Te weinig zin.
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:51
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
hmm ik hou van vrienden.

Ik heb 3 ''beste'' vriendinnen waarmee ik alles deel en zij met mij.
We zien elkaar elke dag , doordeweeks en in het weekend.Zelfs nu tijdens de examens proberen we tijd voor elkaar vrij te maken.
Met 1 van deze vriendinnetjes ga ik in de zomer mee samenwonen in Den Haag .
Ik vind t wel jammer dat de andere 2 naar Parijs en Nijmegen gaan maar vertrouw erop dat dat goed gaat, qua vriendschap behouden.

Doordeweeks doen we savonds altijd wel wat leuks, dan komt onze telefoonketen in gang en dan gaan we ergens wat drinken, ergens poolen, een filmpje kijken of gewoon ergens in een parkje blowen.

In het weekend ga ik ook altijd met hen (en eventueel n vriendje van 1 van hun) uit.En als we niet uitgaan dan hangen we wel op de bank bij elkaar.

Voorderest heb ik 1 vriendin waar ik pas de laatse tijd wat meer mee optrek en waar ik weleens mee sport, uitga of winkel.

Verder is er ook nog een groepje vrienden waar ik ''losjes'' mee om ga omdat ik ze wel aardig vind maar omdat ik niet denk dat zij het begrip ''vriend'' goed begrijpen..Heel gezellig maar er wordt echt altijd over elkaar geroddeld.

Verder heb ik ook nog wat goede vrienden van school, waaronder mijn knuffelmarokkaan en een meisje met wie ik al 5 jaar lang school-lief en leed deel.

En natuurlijk heb ik ook nog heeeeel veeeel oppervlakkige kennissen die denken dat ik ze aardig vind.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 18:23
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Doordeweeks ben ik erg moe door stage en mn reguliere werk, dus nou komt er niet veel van socializen.

Ik heb een aantal hele goede vrienden waarmee ik winkel, naar de film ga. wat ga drinken in de stad, gewoon lekker hangen op de bank of een jointje roken in t park. Drie ervan ken ik al vanaf dat ik een jaar of 4 was, dus daar heb ik een hele goede band mee. Ik zie ze niet mega vaak (zo'n 2 keer in de week als ik mazzel heb), maar dat komt ook doordat ik het druk heb op het moment, en doordat ik best wel op mezelf ben. Ik word gek als ik iedere dag veel mensen zie en spreek, ik heb veel tijd voor mezelf nodig. Verder zit ik op school, en daar zijn ook nog een aantal mensen met wie ik het goed kan vinden, maar de meeste daarvan zitten niet bij mij in de klas, maar die zie ik dan in de pauze.

Verder nog wat mensen met wie ik zo nu en dan wat leuks ga doen (concerten, film, kroegje pakken), maar omdat die verder wonen zie ik ze niet zo heel vaak. Ik ga wel vaak een weekendje naar een goede vriend van me toe.

s Weekends heb ik wel vaak een feestje, soms een concert of anders ga ik naar de kroeg.
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:51
lookuptome
Avatar van lookuptome
lookuptome is offline
natuuuurlijk heb ik een zwak sociaal leven anders zou ik hier niet zitten.
__________________
zeg je wat je denkt of praat je na wat je hoort
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie sociaal leven opbouwen
rik92
5 16-01-2012 16:59
Psychologie Niet erg sociaal?
Crystall Girl
46 13-11-2005 19:38
De Kantine Heb je naast het forum nog een sociaal leven?
Verwijderd
92 09-10-2004 12:21
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Sociaal/sociale
Vogelvrij
6 29-06-2003 15:14
De Kantine "Forumbazen hebben ook een leven hoor."
Rabbi Daniel
24 21-04-2002 20:53
Levensbeschouwing & Filosofie sociaal leven.
jaz-p'
14 21-02-2002 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.