Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2013, 20:25
Verwijderd
Oke ik heb heel veel kleding, nou ja heel veel, me kast zit zo wat vol, maar weet nooit wat ik aan moet trekken omdat ik best wel wat t-shirtjes heb en shirtje waar je of iets met lange mauwen onder moet dragen of een vestje er over heen.. maar daar over het algemeen draag ik altijd basic dingen omdat ik gewoon geen flauw idee heb wat ik aan moet doen.. en wil geen rare reacties hebben van mensen gewoon hoe ze kijken dat zegt voor mij al genoeg, of ik voel/denk dat ze naar me kijken als ik weg ga dus met me rug hun kant op sta,

Ik weet niet wat ik er aan kan doen, en ik vind het ook best raar voor 18 jarige :/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2013, 20:40
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
wtf boeit het als iemand naar je kijkt?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
wtf boeit het als iemand naar je kijkt?
Veel, en daar vroeg ik geen antwoord op
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 20:55
Verwijderd
Waar wil je nu precies hulp mee?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Waar wil je nu precies hulp mee?
Wat ik er aan kan doen denk ik
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 20:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Als je echt niet weet of iets staat, vraag het dan aan een vriendin, ofzo. Als je verder erg inspiratieloos bent, kijk dan om je heen naar wat je klasgenoten dragen/combineren. Ik vind jou niet zo'n type die helemaal haar eigen stijl neemt (aangezien je je druk maakt over anderen van je denken), dus dan is dat wel een veilige manier.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 20:59
Verwijderd
Haal eens al je kleren een voor een uit je kast. Maak stapeltjes: dit draag ik eigenlijk nooit graag, dit draag ik wel, dit kan alleen nog voor ergens onder. Doe dan alles dat je eigenlijk nooit draagt in een grote plastic tas en breng die naar de kringloopwinkel. Van de andere dingen maak je combinaties. Leg ze als combinatie in de kast, dan hoef je 's ochtends alleen maar een combinatie te pakken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Wat ik er aan kan doen denk ik
Aan het teveel in je kast?
Aan dat je zoveel basic dingen hebt en geen echte stijl?
Aan dat je niet weet wat je wil aandoen?
Aan dat je je druk maakt over wat mensen over je denken?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Aan het teveel in je kast?
Aan dat je zoveel basic dingen hebt en geen echte stijl?
Aan dat je niet weet wat je wil aandoen?
Aan dat je je druk maakt over wat mensen over je denken?
Wat ik er aan doen om meer variatie te dragen, en dat laatste
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:18
Verwijderd
Meer variëren in je kleding en je niet interesseren in wat derden van je denken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Meer variëren in je kleding en je niet interesseren in wat derden van je denken.
Wauw had ik nog niet aan gedacht
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Als je echt niet weet of iets staat, vraag het dan aan een vriendin, ofzo. Als je verder erg inspiratieloos bent, kijk dan om je heen naar wat je klasgenoten dragen/combineren. Ik vind jou niet zo'n type die helemaal haar eigen stijl neemt (aangezien je je druk maakt over anderen van je denken), dus dan is dat wel een veilige manier.
Hoezo ben ik niet zo type?? (maakt niet uit trouwens)
Ik kijk vaak op facebook bij zo fb, jammer dat het niet echt werkt, ik zie er vergeleken met (mensen in me klas) niet anders uit ofzo alleen saaier
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Haal eens al je kleren een voor een uit je kast. Maak stapeltjes: dit draag ik eigenlijk nooit graag, dit draag ik wel, dit kan alleen nog voor ergens onder. Doe dan alles dat je eigenlijk nooit draagt in een grote plastic tas en breng die naar de kringloopwinkel. Van de andere dingen maak je combinaties. Leg ze als combinatie in de kast, dan hoef je 's ochtends alleen maar een combinatie te pakken.
Dank u miekje ook trouwens

Ik ga zo meteen nog kijken hoop dat ik iets weet, want ga best wel saai meestal heel heel basic, broek, blauw shirtje zwart vestje, of anders om
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Naast dat je sowieso om je heen kan kijken wat je leuk vindt, kun je bijvoorbeeld ook modebloggers volgen. Dat doe ik zelf niet, maar ik kan wel wat linkjes voor je opzoeken, als je dat wilt. En bijvoorbeeld een site als lookbook.nu, daar zie je allemaal mensen die zich aparter kleden dan de rest. Je hoeft je niet meteen zo te kleden, maar misschien denk je dan 'hey, dat is best wel een grappig idee!' Je ziet iets beter wat er mogelijk is, en dan kun je zelf misschien ook eens anders tegen jóuw kleding aankijken. Misschien kun je eens andere combinaties proberen om te kijken of het iets is.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:38
Verwijderd
Maar als je zoiets bekijkt ik teminste heb nooit iets wat er op lijkt ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Dat hoeft toch ook niet? Je hoeft ook niet precies een outfit na te doen, maar misschien klik je er even rond en zie je dan ineens dat je het heel leuk lijkt om slobbertruien over korte rokjes heen te dragen, of bloesjes in strakke broeken, of lange asymmetrische rokken, of leggings met universumprint. Of zie je een ander iets dat je heel leuk lijkt en wat je dan in het vervolg in je hoofd hebt als je in een kledingwinkel staan en als je je aankleedt. Vóór je kan zeggen 'ik draag precies de dingen die ik leuk en mooi vind!' moet je toch eerst weten wat je mooi en leuk vindt, denk ik. Anders wordt het lastig om te weten wat je aan moet trekken.

Ik zou er ook niet gaan kijken van 'ik wil een nieuw outfit!' maar meer uit nieuwsgierigheid wat andere mensen aanhebben.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:44
Verwijderd
Nee ik hoef geen kopie te zijn ;p
Ik moet morgen toch naar dokter, dus wou daarrna nog naar de stad ;p
Maar nu moet ik het doen met me kast, niemand hoeft mij ooiit te vragen voor stylist xd
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb erachter tussen haakjes uitgelegd waarom je niet zo'n type bent.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-01-2013, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb erachter tussen haakjes uitgelegd waarom je niet zo'n type bent.
Ik zie het, maar nee heb geen eige stijl,, hoeft van mij ook niet echt, maar wel meer variatie
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:48
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Nee ik hoef geen kopie te zijn ;p
Ik moet morgen toch naar dokter, dus wou daarrna nog naar de stad ;p
Maar nu moet ik het doen met me kast, niemand hoeft mij ooiit te vragen voor stylist xd
Ik zeg niet dat je moet kopiëren! Ik zeg niet 'zoek een outfit uit en maak die na' maar 'ga eens kijken wat je nu allemaal ziet waarvan je denkt 'hey dat is leuk!''. Want als je weet wat je leuk vindt, kun je in die richting gaan zoeken.

Ik denk eigenlijk dat als je nu de stad ingaat dat je toch terugkomt met dingen die jij al een beetje hebt, waar je je veilig in voelt en die je gewend bent aan te trekken. Ténzij je echt om je heen gaat kijken wat ook kan en dingen uit rekken vist die je normaal nóóit zou aantrekken. Waarschijnlijk vind je het negen van de tien keer alsnog niets, maar wie weet tref je wel iets leuks aan, terwijl je normaal alleen je eigen veilige hoekje had opgezocht.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:49
Verwijderd
Draag wat je zelf fijn vind om te dragen en wat jij mooi vind; als jij basic fijn vind moet je dat gewoon doen!
maar ook een eigen style kan prima, soms krijg je wel wat negatieve reacties, maar die zul je op alles krijgen, zelfs op basic..

Basic kun je wel net iets 'opvallender/bijzondreder' maken d.m.v. accesoires:
Met een (ronde)sjaal wordt je basic net iets anders maar het is nog steeds vrij 'veilig' ]
bv. de ronde sjaal van de hema zie je veel dusja haha

Ook kunnen leuke sieraden heel wat doen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg niet dat je moet kopiëren! Ik zeg niet 'zoek een outfit uit en maak die na' maar 'ga eens kijken wat je nu allemaal ziet waarvan je denkt 'hey dat is leuk!''. Want als je weet wat je leuk vindt, kun je in die richting gaan zoeken.

Ik denk eigenlijk dat als je nu de stad ingaat dat je toch terugkomt met dingen die jij al een beetje hebt, waar je je veilig in voelt en die je gewend bent aan te trekken. Ténzij je echt om je heen gaat kijken wat ook kan en dingen uit rekken vist die je normaal nóóit zou aantrekken. Waarschijnlijk vind je het negen van de tien keer alsnog niets, maar wie weet tref je wel iets leuks aan, terwijl je normaal alleen je eigen veilige hoekje had opgezocht.
Ik zei niet dat u dat zei
Denk dat je gelijkt heb, heb wel vorige week ofzo weer voor het eerst een trui aan gedaan die ik nooit aan deed omdat ik denk dat klasgenootjes ofzo raar gaan kijken het zijn brede gekleurde strepen, heb hem naar dagbehandeling aan gedaan, dus ga het vaker doen

Maar dank u voor uw reactie
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Draag wat je zelf fijn vind om te dragen en wat jij mooi vind; als jij basic fijn vind moet je dat gewoon doen!
maar ook een eigen style kan prima, soms krijg je wel wat negatieve reacties, maar die zul je op alles krijgen, zelfs op basic..

Basic kun je wel net iets 'opvallender/bijzondreder' maken d.m.v. accesoires:
Met een (ronde)sjaal wordt je basic net iets anders maar het is nog steeds vrij 'veilig' ]
bv. de ronde sjaal van de hema zie je veel dusja haha

Ook kunnen leuke sieraden heel wat doen
Ik krijg niet veel reacties eigelijks geen omdat ik altijd saai uit zie,

Dank u
Ik ga zo sws nog kijken of ik wat van kan maken, als het niet lukt of wel ben ik terug hier ;p
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 22:27
Verwijderd
ik ben echt saai en stijloos
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 23:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben ook saai en basic, boeiend. Het is bij mij belangrijker dat het lekker zit en dat het praktisch is. Ik heb bijna altijd een vest aan, omdat een vest het meest praktische kledingstuk ever is. En ja, soms vind ik mezelf ook saai en dan koop ik blousejes in een opwelling en die hangen dan voor altijd in mijn kast, en zo liggen en hangen er wel meer dingen in mijn kast die ik nooit aan heb. Dat is gewoon zonde, vind ik, dus ik zou zeggen: trek lekker aan waar je je goed in voelt, probeer gewoon eens wat met accessoires (bij de V&D hebben ze vaak leuke, lange kettingen voor weinig). Alleen oppassen dat je daar niet in doorslaat, je wil niet op een kerstboom lijken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2013, 18:34
Verwijderd
Dat heb ik ook, ik draag vaak donkere kleuren en zwart , met me jas aan ben ik heelmaal zwart donker haar zwarte schoenen, heb vandaag een keer creme kleurig iets aan, zwarte tregging, vast uhmm vestje achtig iets beetje dun grijse laarjes, nagels 1 hand zwart 1 wit , Yingyang xd

Ik ga gewoon setjes maken in me kast denk ik hoef ik er maar 1 uit te pakken en dat draag ik, moet alleen meer assecoires bij basis dingen denk ik
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 19:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hou ook van zwart ja

Ik heb een heel leuk kettinkje gekocht met een robotje eraan, dat helpt een basic outfit (spijkerbroek, shirtje, jasje) al om minder basic te zijn. Denk ook aan verschillende armbandjes (ik ben daar geen type voor, zou het wel graag zijn) en oorbellen. Als je fancy oorbellen in hebt (met een leuke bijpassende armband), maakt dat ook al een heel verschil.

Die setjes heb ik ook een tijdje gehad, tot ik te lui werd om het telkens zo in de kast te leggen (en ik ook steeds hetzelfde setje aan had).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 19:12
Verwijderd
Ik heb een vraag , heb donerbruin haar. bruine ogen, en ben bruin (saai combi xd)
deze : [IMG][/IMG]
of :
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 19:27
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Wat wil je weten? Welke je leuker staat? Dat kan ik niet beoordelen op je oogkleur. Ik heb ook bruine ogen en geel staat mij niet, maar dat komt niet door mijn oogkleur, maar doordat mijn huid een gelige ondertoon heeft die erg versterkt wordt als ik gele (of oranje of groene) kleren aanheb en dat is niet zo mooi. Om te weten wat jou mooi staat, kun je beter kleding aantrekken (of onder je gezicht houden) en dan kijken welke kleur staat en welke niet.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je weten? Welke je leuker staat? Dat kan ik niet beoordelen op je oogkleur. Ik heb ook bruine ogen en geel staat mij niet, maar dat komt niet door mijn oogkleur, maar doordat mijn huid een gelige ondertoon heeft die erg versterkt wordt als ik gele (of oranje of groene) kleren aanheb en dat is niet zo mooi. Om te weten wat jou mooi staat, kun je beter kleding aantrekken (of onder je gezicht houden) en dan kijken welke kleur staat en welke niet.
Welke leuker is, denk eerder dat ik weg val in bruin of zo saaaai lijkt door dat dus, heb me zus geappt,
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 19:31
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Wat leuker is, hangt heel erg af van of de kleuren je staan. Mij zou de eerste mooier staan, maar in jouw geval kan ik dat niet zeggen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 19:59
Verwijderd
Ik weet het al me zus zei bruin
dus ik bestel hem gewoon en als het niet mooi is stuur ik hem terug
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 23:27
Champs-Élysées
Avatar van Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Kleding probleem is foutief, samenstellingen schrijf je altijd aan elkaar, tenzij je de Engelse ziekte hebt.
Kledingprobleen dus.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Kleding probleem is foutief, samenstellingen schrijf je altijd aan elkaar, tenzij je de Engelse ziekte hebt.
Kledingprobleen dus.
boeit niet, ga ergens anders de docent uithangen, als je niks nuttigs heb toetevoegen aan dit topic ga dan weg
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 23:53
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Kleding probleem is foutief, samenstellingen schrijf je altijd aan elkaar, tenzij je de Engelse ziekte hebt.
Kledingprobleen dus.
Kledingprobleen is foutief.



Ga een keer naar een winkel en pas alles. Ook dingen die je normaal gesproken niet zou passen. Probeer dan te kijken wat een kledingstuk met je lichaam doet. Waarom staat het ene wel en het andere niet? Probeer daar achter te komen. Als je weet wat je staat weet je waar je naar moet zoeken en kun je in dat kader zoveel variëren als je wil en het zal je altijd goed staan.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 18:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat je ook kunt doen is alle hangertjes 'verkeerd om' (met de opening naar voren) in je kledingkast hangen en als je iets gedragen hebt, hang je het normaal terug. Met dingen op een plank, leg je de dingen als ze uit de was komen, onderop de stapel. Elke dag pak je iets wat 'andersom' hangt of bovenop de stapel ligt. Als het iets is wat je echt niet meer aanspreekt, doe je het weg, in de kledingbak, kringloopwinkel of op een kledingruilavond met vriendinnen. Zo wissel je iig de kleding uit je kast af en kom je misschien combinaties tegen die je nooit verwacht had.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle grote maten kleding
Denise_kaas
5 15-08-2012 14:16
Lifestyle Kleding.
deadlytown
45 08-11-2010 17:19
Lichaam & Gezondheid kleine vrouwen en het kopen van kleding..
nicoco
59 05-06-2006 13:34
Werk, Geld & Recht geld probleem!!
shameonme
13 17-12-2004 08:20
Lifestyle Kledingzaken met LEUKE kleding.. maar dan wel een maatje groter
AJMouse
5 13-10-2004 10:48
Lifestyle Mensen die overduidelijke nep-kleding dragen
Verwijderd
70 17-04-2004 14:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.