Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2002, 16:34
Verwijderd
Dat vroeg ik me af. En dit zeg ik niet om in hokjes te proppen, maar waarom draag jij bijvoorbeeld gothic-kleding of alto-kleding of draag je meer van alles wat of ben je kak? Waarom draag jij de kleding die je draagt? Omdat je het mooi vind of omdat je er iets mee wil laten zien? Omdat het moet van je moeder of om je geloof of om een hele andere reden? Vertel en deel uw ervaringen...

Ikzelf ben zeg maar 'normaal' en draag deze kleding omdat ik het mooi vind maar soms zou ik ook wel eens eruit willen zien als een alto maar dan in mindere mate. Mortischa of Muckymouse hebben mooie kleding bijvoorbeeld maar ik zou het dan wat rustiger doen denk ik, lijkt me wel cool. Maar ik draag het niet, weet zelf ook niet waarom...

En nu jullie:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2002, 16:35
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Ik draag mijn kleding omdat ik mezelf er prettig in voel en het gevoel heb dat deze kleding laat zien wie ik ben en waarvoor ik sta...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:36
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik draag meestal donkere kleding, veel zwart, Waarom?? gewoon omdat ik het mooi vind, voor de zomer vink het nie zo handig, moet ff wat andere dingen kopen. ik kleed me niet echt in een stijl ofzo, meestal gewoon zwarte broek en zwarte trui of t-shirt.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:37
shanli
shanli is offline
ik draag mijn kleren omdat ik ze mooi vind en omdat ze lekker zitten.
Verder snap ik niet echt waar je naartoe wil.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:48
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:
ik draag mijn kleren omdat ik ze mooi vind en omdat ze lekker zitten.
Verder snap ik niet echt waar je naartoe wil.
Mag ik me dit soort dingen niet afvragen? Ik wil gewoon weten waarom mensen de dingen dragen die ze dragen. Het heeft met lifestyle te maken en waarom kies je ervoor zo te zijn? Er kunnen veel verschillende redenen voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:53
utopian me
utopian me is offline
ik draag de kleding die ik draag gewoon omdat ik het mooi vind en erg fijn vind zitten, tja verder niet echt iets diepzinnigs erachter...

ohja, en omdat ik me prettig wil voelen in m'n kleren en ook op een bepaalde manier over wil komen, en dat is dan in deze kleren denk ik...
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:53
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik ben lekker gewoontjes, tussen de boeren word ik kakker genoemt, tussen de kakkers boer, tussen niet-filosofen wereldverbeteraar, tussen de wereldverbeteraars luie donder.

ik kan altijd alle kanten op, ik heb altijd een blond slordig knotje maar heb ook een lange zwarte jas (tot op de grond), ik draag all stars, ribroeken, spijkerbroeken, strakke struitjes, nette truitjes, wijde truien, bandshirts( nou ja heb er maar 2), blousjes, sjaaltjes, handschoenen, rotte gympen, polos, ribjas, mutsen, voetbalsokken, gestreepte sokken, docs enz.
Waarom ik het draag, omdat ik het ooit kocht, waarom ik het kocht? tja omdat ik het mooi vond en het ook nog paste en in sommige gevallen omdat het iets minder mooi was maar geweldig zat.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:54
Ninnoc
Ninnoc is offline
oh sommige dingen (met name assecoires) heb ik vanwege het idee erachter, sommige buttons ed
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:55
maar
Avatar van maar
maar is offline
Ik draag al van kinds af aan dezelfde soort kleding, heb vrijwel altijd vrienden gehad met dezelfde smaak, en ik vind mijn kleding leuk
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:00
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ik draag 'normale' kleding.. meestal ook wel wa bietje in de mode is..
ik draag di omda ik ut gwoon mooi vind.. verder weinig redene voor..
als je iets nie mooi vind draag je ut ook nie vaak.. ut moet natuurlijk ook fijn zitte anders doe je ut ook nie vaak aan..
tis op zich wel een goeie vraag maar ik kan zo geen goei antwoord bedenke,..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:00
Verwijderd
Ik draag wat ik draag omdat ik het leuk vind en ik me er prettig in voel.. verder heeft het weinig redenen denk ik..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:04
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind het leuke kleding, het staat me goed, het zit lekker.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:08
Nuck
Nuck is offline
Omdat ik het mooi vind, omdat ik het bij mezelf vind passen, omdat ik me er prettig bij voel .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:09
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
mijn kleding zit lekker, ik vind dat het me staat en door mijn kleding laat ik zien wie ik ben en hoe ik me voel....
ik heb altijd een wijde broek aan omdat ik de strakke(re) broeken niet fijn (meer) vind zitten en ik niet het gevoel heb dat ik zo laat zien wie ik ben....
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:09
de
de is offline
om gaaf te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:13
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
omdat de mensen op wie ik wil lijken ze ook dragen!!
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:18
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ik me er goed in voel,omdak het mooi vind etc
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:27
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
omdat ik ze mooi vind en omdat ze lekker zitten en soms omdat ze ergens voor staan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2002, 17:40
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
om bij de groep te horen.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik ben er mee begonnen omdat ik mezelf wou afzonderen van andere mensen...niet direct omdat ik het mooi vond,ik vond het wel mooi natuurlijk maar het ging er meer om om mensen te shokeren,om aandacht te trekken op te vallen...ik overdreef ook echt alles,als ik nu foto's terug zie van 2/3 jaar geleden lach ik mezelf uit...ik was echt nog overduidelijk zoekend naar mezelf en dat zie ik ook terug aan die foto's.
Nu draag ik echt wat ik mooi vind,ik ben de laatste tijd ook redelijk tevreden met mezelf en mn uiterlijk al heb ik zo mn ups en downs.
Ik draag wat ik mooi vind,ik zie er dan misschien niet zo overduidelijk alternatief of shokerend uit...maar ik voel me wel fijn in de kleertjes die ik draag

Waarom ik het dus draagmdat ik het mooi vind en me er lekker in voel


*lekker nutteloos geblaat*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:07
Verwijderd
t zit relext, t staat rie-lext, kvoel me dr rie-lext in en t past bij muhn muzieksmaak..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:12
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Omdat ik het leuke kleding vind, me er prettig in voel en het gewoon mijn stijl is...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:19
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:


ik kan altijd alle kanten op, ik heb altijd een blond slordig knotje maar heb ook een lange zwarte jas (tot op de grond), ik draag all stars, ribroeken, spijkerbroeken, strakke struitjes, nette truitjes, wijde truien, bandshirts( nou ja heb er maar 2), blousjes, sjaaltjes, handschoenen, rotte gympen, polos, ribjas, mutsen, voetbalsokken, gestreepte sokken, docs enz.
Waarom ik het draag, omdat ik het ooit kocht, waarom ik het kocht? tja omdat ik het mooi vond en het ook nog paste en in sommige gevallen omdat het iets minder mooi was maar geweldig zat.
Ik wil heel graag eens een foto van jou zien
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:20
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Omdat ik het leuke kleding vind, me er prettig in voel en het gewoon mijn stijl is...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:21
Verwijderd
ik draag iets omdat ik het leuk vind. Ik pas in geen enkel hokje of wat dan ook, heb ik iets "normaals" aan of iets wat "tuttig" is (mij zie je net zo goed compleet in het zwart lopen of in een wijde broek, als in een "tuttige" jurk) dan is m'n make-up bijv weer te extreem om me "normaal" te noemen.
Bepaalde kleren zal je mij niet zien dragen, bijv polo's ofzow maar dat komt niet omdat ik denk van owjee, kak is niet cool.
Al sinds ik klein ben vind ik die dingen gewoon niet mooi.
Het boeit me ook nix waar anderen in rondlopen.
Het is juist vaker zo dat ik niet in een groepje pas omdat ik dan toevallig niet dezelfde kleren draag als zij (van hún uit dus).
Loop ik bijv op school met een vriendin te praten die nogal heel erg alto is dan kan ik van de rest van dat groepje blikken verwachten of een opmerking dat ik wél een strakke broek aanheb.
Dat soort dingen vind ik nogal lomp, je trekt iets toch niet aan om ergens bij te horen (of wel, naja).
Ik heb er ook een hekel aan als mensen uit m'n klas lullen van "dat lijken net zwervers". Of als mensen afgekraakt worden omdat ze er zogenaamd te hoerig bijlopen.
Of course hebben de "tutjes" van mijn klas dan weer kritiek op mijn overdreven make-up.

Verder heb ik ook een beetje hetzelfde als de topicstarter.
Naja, ik vind bijv gothic onwijs mooi.
Waarom ik het niet aanheb....
Ik zou het ook niet weten...maar dan heb ik weer zoiets van:
je kan moeilijk de ene dag nog in je levi's zitten en de andere dag ineens echt helemaal gothic en dan ineens weer een wit zomerrokje, naja kan wel, maar wordt een beetje een vreemd idee

pfff dat was ff een verhaaltjuh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2002, 18:21
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
Ik draag dat soort kleren, omdat ik me tot dat soort kleren ' aangetrokken' voel, omdat ik me goed voel in die kleren.

Ik draag altijd zwart, ik vind anderen kleuren niet bij mezelf staan ( vooral lichte kleuren zijn lelijk, word ik nog bleker door..) en felle kleuren voel ik me nu niet direct tot aangetrokken...

Altijd zwart dus..past beter bij mijn stijl..

daarom..
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:46
gigigirl
gigigirl is offline
waarom ik de kleding draag die ik draag gewoon omdat ik ze draag
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:51
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
gigigirl schreef:
waarom ik de kleding draag die ik draag gewoon omdat ik ze draag
zo jij bent zeker de beste uit je klas
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:58
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik draag wat ik leuk vind, maar het moet tuurlijk wel fijn zitten.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 19:09
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Simpel omdat ik het mooi vind en tsja omdat het lekker zit maar meer kleding zit lekker dus denk om de eerste reden en omdat het bij me past i think...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 19:34
~blue christal~
Avatar van ~blue christal~
~blue christal~ is offline
Ik draag mijn kleding omdat ik het mooi vind. Eigeluk niet echt een speciale reden.
__________________
Come as you are, as a friend, as a lover, as an old enemy
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 21:32
euro
Avatar van euro
euro is offline
Gewoon omdat ik het leuk vind en mezelf wil zijn? Niet dezelfde kleren kopen als een vriendin ofzo, maar gewoon die ik zelf mooi vind. Dat vind ik belangrijk! Verder zitten ze wel lekker en voel ik me gewoon goed in de kleren die ik draag!

Myrthe!
__________________
nein
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 21:34
Verwijderd
Omdat ik omga met een groep mensen waar de kleren die ik draag gebruikelijk zijn: studenten.

Pure aanpassing dus.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:05
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:
Ik draag mijn kleding omdat ik mezelf er prettig in voel en het gevoel heb dat deze kleding laat zien wie ik ben en waarvoor ik sta...
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:14
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Vind het mooi..ben het gaan dragen omdat ik eerder nogal iel was ..dan zijn baggys echt een uitkomst

Nu omdat ik het mooi vind, het extreem lekker zit en het in zekere mate wel bij m'n lifestyle past ..en ik dr ook een hekel aan heb om modieuze dingetjes te moeten kopen die na 1 seizoen "uit" zijn.. ach en ergens wie weet ook wel een vorm van afzetten.
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:23
Faery
Faery is offline
Wijde kleertjes heerschen. Faery Junior + balzak hebben een panische angst voor strakke broekjes ontwikkeld in de loop der jaren .. nah.. voel me gewoon ontiechelijk vet in normale/strakke kleertjes, dus :]

En wijd is mooier
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-06-2002, 10:31
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
t past beter bij mij dan andere kleding, zie der ook niet uit in andere kleding
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:32
flamez
flamez is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
om bij de groep te horen.


Nee ik ben begonnen met metal/alto [maakt me niet uit hoe je het noemt] toen de gabberperiode in was, ik luisterde altijd al metal, maar die ankerherrie was dus echt nix, en sindsdien ben ik metalshirts gaan dragen ed.

greetz

Flamez
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 11:36
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
zit lekker! het is niet zo standaard... en ik luister rap enz. dus kleed me ook graag zo
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:02
biertjehappen
Avatar van biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
nare man schreef:
Omdat ik omga met een groep mensen waar de kleren die ik draag gebruikelijk zijn: studenten.

Pure aanpassing dus.

bij mij in lichte mate, ook omdat ik in zo'n winkel werk waar ik korting krijg dus ga je niet snel ergens anders iets kopen, en ook omdat het goed zit en bij mijn leeftijd past.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:07
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Ik draag mijn kleren omdat ik het leuk vind en omdat het lekker zit..
In het begin vond ik de kleren bij andere cool maar 'durfde' het zelf nog niet echt.. maar nuwel
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:14
Verwijderd
Omdat ik ze leuk vind en ze fijn zitten (en ik gewoon niet beter heb en te lui ben nieuwe te kopen )
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:19
Verwijderd
Ik draag de kleding die ik draag omdat de de andere kleding niet om mijn lichaam maar in de kast ligt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:29
StarGlitter
Avatar van StarGlitter
StarGlitter is offline
Citaat:
the reflecting god* schreef:
Simpel omdat ik het mooi vind en tsja omdat het lekker zit maar meer kleding zit lekker dus denk om de eerste reden en omdat het bij me past i think...
juist!!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:32
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Omdat ik het mooi/leuk/grappig vind
En omdat het lekker zit!

Nog iets: Ik ga niet iets dragen wat de helft van de school al wel heeft, wil een beetje zelf zijn... Geen pumaatjes of dieselschoenen voor mij dus....
Ook niet, van die spijkerrokken of je spijkerjasje schuin over je schouder knopen... (wat ik heel achtelijk vind staan trouwens)

DUZ

xxx
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:36
Slettelina *
Slettelina * is offline
ik draag wat ik fijn en mooi vind
mensen lachen mij uit vanwege mijn make-up en kleren en dat
maakt me helemaal niet uit...
als ik door de stad loop kijkt ook iedereen me aan alsof ik
een atractie ben..
dat is een raar gevoel maar ik heb zoiets ik draag wat ik wil wie dat niet kan accepteren die rotmaar op

okeej dit was het wel....
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:19
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
omdat ik het mooi vind, en ik pas niet in een hokje
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:24
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
boardbabe schreef:
omdat ik het mooi vind, en ik pas niet in een hokje
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:38
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:
Ik draag mijn kleding omdat ik mezelf er prettig in voel en het gevoel heb dat deze kleding laat zien wie ik ben en waarvoor ik sta...
Ik ook, en daarbij nog dat het mooi is, lekker zit, en niet al te duur is
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:40
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
boardbabe schreef:
omdat ik het mooi vind, en ik pas niet in een hokje
Je nickname bewijst het tegendeel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Voor Alle Moslims!!!
Mizz-Scatjuh
49 10-05-2004 15:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro
naam onbekend
218 09-04-2004 14:50
Verhalen & Gedichten [Column] (Trouw wedstrijd)
Narrator
7 03-06-2003 17:42
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Lifestyle Hulp graag!
Anteverta
55 29-11-2002 19:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.