Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2007, 11:43
moschino
moschino is offline
Citaat:
Miracle schreef op 14-02-2007 @ 19:05 :
Beweer ik het tegenovergestelde?
nee, maar je had zelf ook wel kunnen verzinnen dat je naar de hema kon
Advertentie
Oud 15-02-2007, 16:06
D'nisSe
D'nisSe is offline
Citaat:
Miracle schreef op 14-02-2007 @ 11:28 :
Ik zoek leuke kussentjes en een groot kleed voor mijn twee-persoonsbank. Ik ben al bij Xenos, action en wat andere winkels geweest, maar nog niks gevonden. Bij Ikea ga ik ook nog wel kijken, maar die zit hier niet in de buurt. Iemand nog tips waar ik kan kijken? Graag winkeltjes die in het centrum zitten en niet op woonboulevards ed.
Heej Miracle,

Ik weet niet wat jou stijl is, waar je woont en hoeveel je te besteden hebt, maar hier is een link naar een site waar ze naar mijn mening altijd wel leuke kussentjes hebben en voor een bank hebben ze ook een paar kleden het is wel een beetje duur. Op die site kan je ook kijken naar winkels die de spullen verkopen (aangezien ik niet weet waar je woont).
Link

Maar bij de hema en zeker IKEA hebben ze idd. ook leuke kussentjes
Link van IKEA met verschillende kussentjes deze zijn iets goedkoper.

Misschien dat je ook zelf kussen hoesjes kan maken of laten maken, zoek je gewoon een leuke stof uit op de markt en maken maar.

In iedergeval suc6!!!

Groetjes...
__________________
Change what you can't accept and accept what you can't change..
Oud 15-02-2007, 16:47
D'nisSe
D'nisSe is offline
Hallo mensen,

Ik zoek trouwens nog iets (dringend), nl. deze sjaal die bij dit meisje te zien is. Ik weet niet eens zeker of het een Arafat sjaal of Palastina sjaal is, maar in ieder geval ik wil ook onwijs graag zo'n sjaal in die paars/roze kleur en geen andere kleur!!!

foto 1:



foto 2:



Dus mensen die weten waar je zo'n sjaal kan krijgen, please laat wat horen!!!!!!!!

Alvast bedankt...
__________________
Change what you can't accept and accept what you can't change..

Laatst gewijzigd op 15-02-2007 om 16:50.
Oud 15-02-2007, 18:09
Anoniem
ik zoek zilveren schoenen. geen hoge hakken frutsels, liefst sneakers oid. weet iemand waar ik die kan vinden?
Oud 15-02-2007, 21:51
D'nisSe
D'nisSe is offline
Citaat:
Zepp schreef op 15-02-2007 @ 19:09 :
ik zoek zilveren schoenen. geen hoge hakken frutsels, liefst sneakers oid. weet iemand waar ik die kan vinden?
Op deze site http://www.sneakers.nl/main.php zijn zo wie zo 2 zilveren schoenen te vinden van het 3e paar weet ik het niet zeker (of ze nou echt zilver zijn of dat het bovenop goud is, dat is nl. nogal onduidelijk)
Als je op deze site komt dan linksonder moet je shoes aanklikken en vervolgens kan je dan uit verschillende bordjes merken kiezen; bij nike op de 6e pagina staat een zilveren schoen, bij converse staat er op de 3e pagina een zilveren schoen en bij La Gear staat op de 1e pagina een soort zilveren balarina (maar van deze weet ik niet zeker of hij helemaal zilver is)

groetjes...
__________________
Change what you can't accept and accept what you can't change..
Oud 15-02-2007, 22:52
Verwijderd
Citaat:
D'nisSe schreef op 15-02-2007 @ 17:47 :
Hallo mensen,

Ik zoek trouwens nog iets (dringend), nl. deze sjaal die bij dit meisje te zien is. Ik weet niet eens zeker of het een Arafat sjaal of Palastina sjaal is, maar in ieder geval ik wil ook onwijs graag zo'n sjaal in die paars/roze kleur en geen andere kleur!!!

foto 1:

[afbeelding]

foto 2:

[afbeelding]

Dus mensen die weten waar je zo'n sjaal kan krijgen, please laat wat horen!!!!!!!!

Alvast bedankt...
van die wazige alto winkeltjes en de dump volgens mij
Oud 16-02-2007, 14:55
Verwijderd
Citaat:
D'nisSe schreef op 15-02-2007 @ 17:47 :

Ik zoek trouwens nog iets (dringend), nl. deze sjaal die bij dit meisje te zien is. Ik weet niet eens zeker of het een Arafat sjaal of Palastina sjaal is, maar in ieder geval ik wil ook onwijs graag zo'n sjaal in die paars/roze kleur en geen andere kleur!!!
www.large.nl
www.attitudeholland.nl
de dump idd
Oud 16-02-2007, 15:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Zepp schreef op 15-02-2007 @ 19:09 :
ik zoek zilveren schoenen. geen hoge hakken frutsels, liefst sneakers oid. weet iemand waar ik die kan vinden?
Ze hadden zilveren sneakers bij de Zara, maar ik weet niet of ze die nog hebben. Waren wel leuk
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 19-02-2007, 12:09
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik zoek leuke (skate)winkels in Antwerpen, (straat)namen zijn welkom, iemand?
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 20-02-2007, 10:25
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 19-02-2007 @ 13:09 :
ik zoek leuke (skate)winkels in Antwerpen, (straat)namen zijn welkom, iemand?
Ik ken alleen de Fish & Chips op de Kammenstraat. Sowieso de kammenstraat moet je wezen voor leuke winkels.
Oud 20-02-2007, 10:30
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Lage all-stars in het rood of groen. Ik vind ze overal alleen in het zwart en creme, maar ze lijken nergens andere kleuren te hebben.

Wie weet waar wel?
Oud 21-02-2007, 19:13
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-02-2007 @ 11:30 :
Lage all-stars in het rood of groen. Ik vind ze overal alleen in het zwart en creme, maar ze lijken nergens andere kleuren te hebben.

Wie weet waar wel?
Britain. Hier in Enschede hebben ze ze zeker weten:

http://www.britainshops.nl/index.php...category&id=40
Oud 21-02-2007, 19:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 21-02-2007 @ 20:13 :
Britain. Hier in Enschede hebben ze ze zeker weten:

http://www.britainshops.nl/index.php...category&id=40
Oh, ik kom daar echt nooit, bij de Britain. Maar ik zie dat er in één in Arnhem zit dus daar ga ik maar een keer langs. Dank je!
Oud 21-02-2007, 19:33
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 21-02-2007 @ 20:31 :
Oh, ik kom daar echt nooit, bij de Britain. Maar ik zie dat er in één in Arnhem zit dus daar ga ik maar een keer langs. Dank je!
Oh, nou ze hebben (hier althans) allstars in alle kleuren soorten en maten, en zeker weten rode! Succes .
Oud 22-02-2007, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 17-01-2007 @ 22:41 :
ik weet dat ik achterloop maar waar kan ik deze in nederland kopen? Of internet.
[afbeelding]
ze komen van de Topshop (engeland). Ik was er ook in augustus maar helaas heb ik toen besloten dat ik ze niet wilde
Ik heb trouwens deze besteld:



En vans heeft nu ook ballerina's (die hadden ze al, maar dat waren Mary J's) en de nieuwe zijn soort van slip ons maar dan witte neus-ballerina model?, stond ik de elle girl. Nu moet ik die hebben.
Oud 22-02-2007, 09:38
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Danique schreef op 22-02-2007 @ 10:36 :
Ik heb trouwens deze besteld:

[afbeelding]

En vans heeft nu ook ballerina's (die hadden ze al, maar dat waren Mary J's) en de nieuwe zijn soort van slip ons maar dan witte neus-ballerina model?, stond ik de elle girl. Nu moet ik die hebben.
<3 !
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 22-02-2007, 09:52
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
L_angel schreef op 22-02-2007 @ 10:38 :
<3 !
ja indd waar heb je die besteld ??
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 22-02-2007, 09:53
Verwijderd
Citaat:
barbara.inc schreef op 22-02-2007 @ 10:52 :
ja indd waar heb je die besteld ??
staat toch in de link?
www.hotterthanhell.de

wel 12 euro verzendkosten
Oud 22-02-2007, 21:58
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Citaat:
Danique schreef op 22-02-2007 @ 10:36 :
Ik heb trouwens deze besteld:

[afbeelding]

En vans heeft nu ook ballerina's (die hadden ze al, maar dat waren Mary J's) en de nieuwe zijn soort van slip ons maar dan witte neus-ballerina model?, stond ik de elle girl. Nu moet ik die hebben.

deze?
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Oud 22-02-2007, 22:00
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Sooz schreef op 22-02-2007 @ 22:58 :
[afbeelding]
deze?
omggg <3
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 22-02-2007, 22:17
Verwijderd
Jep daar loopt van de zomer heel altominnend nederland natuurlijk op.
Oud 22-02-2007, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 22-02-2007 @ 22:58 :
[afbeelding]
deze?
nee. zonder gesp. al zijn deze ook lief!

ik bedoelde deze maar dan gewoon effen kleur:



edit: omg deze jaaaaa


al ziet ie er met zoveel contrast wel veel vetter uit dan op andere "normale foto's. mja, wel vet. Volgens mij moeten ze deze ookg ewoon bij winkels hebben, want de large heeft die geruite zelfs, en de ultieme alto shop London ook. Maar ik ben nog niet wezen kijken.

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 23:31.
Oud 23-02-2007, 19:54
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 22-02-2007 @ 23:17 :
Jep daar loopt van de zomer heel altominnend nederland natuurlijk op.
Boeieeh

Ik vind ze leuk, het lijken net ballerina's die ook nog eens comfy lopen
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Oud 23-02-2007, 21:36
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Sooz schreef op 22-02-2007 @ 22:58 :
[afbeelding]
deze?
hee zulke heb ik vandaag bij de schoenenreus gehaald voor 3e.
__________________
look back and laugh
Oud 24-02-2007, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 23-02-2007 @ 22:36 :
hee zulke heb ik vandaag bij de schoenenreus gehaald voor 3e.
tnx for the tip maar volgens mij zit er geeneens een schoenenreus in Rotterdam centrum
Ik heb vandaag trouwens TE cute gewoon zwart (leren) ballerina's gehaald bij van Haren voor "maar" 25 euro. Morgen ga ik alle cheapass schoenenwinkels af voor nog meer. Ik weet niet waarom ik altijd 3 jaar achterloop op de trend aangezien ballerinas al jaren hot zijn maar goed... Nu ben ik er into en dan doe ik het goed ook, 10 paar in 1 week kopen
Oud 24-02-2007, 08:31
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Danique schreef op 24-02-2007 @ 01:41 :
tnx for the tip maar volgens mij zit er geeneens een schoenenreus in Rotterdam centrum
Ik heb vandaag trouwens TE cute gewoon zwart (leren) ballerina's gehaald bij van Haren voor "maar" 25 euro. Morgen ga ik alle cheapass schoenenwinkels af voor nog meer. Ik weet niet waarom ik altijd 3 jaar achterloop op de trend aangezien ballerinas al jaren hot zijn maar goed... Nu ben ik er into en dan doe ik het goed ook, 10 paar in 1 week kopen
jawel, onder de donner.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 24-02-2007, 09:08
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Danique schreef op 24-02-2007 @ 01:41 :
tnx for the tip maar volgens mij zit er geeneens een schoenenreus in Rotterdam centrum
Ik heb vandaag trouwens TE cute gewoon zwart (leren) ballerina's gehaald bij van Haren voor "maar" 25 euro. Morgen ga ik alle cheapass schoenenwinkels af voor nog meer. Ik weet niet waarom ik altijd 3 jaar achterloop op de trend aangezien ballerinas al jaren hot zijn maar goed... Nu ben ik er into en dan doe ik het goed ook, 10 paar in 1 week kopen
Zijn wel iets anders hoor, maar ik vind ze cute.
Drie jaar geleden zocht ik ballerina's voor m'n gala en kon ik ze nergens vinden, nu word je er inderdaad mee doodgegooid Nice!
__________________
look back and laugh
Oud 24-02-2007, 10:41
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 24-02-2007 @ 09:31 :
jawel, onder de donner.
ohja indeed
Oud 25-02-2007, 15:20
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 23-02-2007 @ 22:36 :
hee zulke heb ik vandaag bij de schoenenreus gehaald voor 3e.
Ik ken hier geen schoenenreus (dus koop ook maar een paar voor mij als je er nog een keer in de buurt bent )
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Oud 25-02-2007, 16:37
Verwijderd
ik ben bij de schoenenreus geweest en het zijn volgens mij van die sneakers met 3 klittenbandjes. Die wil ik niet.. hehe.
Mja, ik heb al een stel leuke dus whatever.\

die vans met witte neus en gesp hebben ze trouwens bij de Daily Rush in Rotterdam maar dan met stomme prints en eigenlijk zijn ze helemaal stom.

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 16:40.
Oud 26-02-2007, 12:58
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Sooz schreef op 23-02-2007 @ 20:54 :
Boeieeh

Ik vind ze leuk, het lijken net ballerina's die ook nog eens comfy lopen
idd.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 26-02-2007, 17:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
moschino schreef op 15-02-2007 @ 12:43 :
nee, maar je had zelf ook wel kunnen verzinnen dat je naar de hema kon
Ik loop regelmatig door de HEMA, maar ik had nog nooit kussentjes gezien. Laatst heb ik de hele HEMA door gezocht, maar nergens kussentjes.

Ik heb uiteindelijk wat dingetjes gekocht bij XENOS. Kleurtjes die mooi pastten bij kleuren die ik al heb in m'n kamer. En niet zo duur, dat is wel fijn, dan kan ik nog een keer wat nieuws kopen.

@ Denise: Bij Ikea heb ik geen leuke gevonden. Van die site heb ik wel twee winkels gevonden bij mij in de buurt. Ik ga eens uitzoeken waar die zitten, wellicht hebben ze nog andere leuke dingen.
__________________

Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 17:38.
Oud 26-02-2007, 18:21
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-02-2007 @ 18:36 :
Ik loop regelmatig door de HEMA, maar ik had nog nooit kussentjes gezien. Laatst heb ik de hele HEMA door gezocht, maar nergens kussentjes.
Ik heb nog nooit een HEMA gezien zonder kussens.
Oud 26-02-2007, 18:29
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik zoek een tas met kersen erop Weet iemand waar ik die in Rotterdam (omstreken) kan vinden?
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 26-02-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 26-02-2007 @ 19:29 :
Ik zoek een tas met kersen erop Weet iemand waar ik die in Rotterdam (omstreken) kan vinden?
De Very Cherry, Botersloot (blaak)
Oud 26-02-2007, 20:24
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Aaaah super, dankjewel !!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 27-02-2007, 21:42
D'nisSe
D'nisSe is offline
Citaat:
D'nisSe schreef op 15-02-2007 @ 17:06 :
Heej Miracle,

Ik weet niet wat jou stijl is, waar je woont en hoeveel je te besteden hebt, maar hier is een link naar een site waar ze naar mijn mening altijd wel leuke kussentjes hebben en voor een bank hebben ze ook een paar kleden het is wel een beetje duur. Op die site kan je ook kijken naar winkels die de spullen verkopen (aangezien ik niet weet waar je woont).
Link

Maar bij de hema en zeker IKEA hebben ze idd. ook leuke kussentjes
Link van IKEA met verschillende kussentjes deze zijn iets goedkoper.

Misschien dat je ook zelf kussen hoesjes kan maken of laten maken, zoek je gewoon een leuke stof uit op de markt en maken maar.

In iedergeval suc6!!!

Groetjes...
Eergisteren zat ik een woonprogramma te kijken en daar viel de naam Trendhopper, hier hebben ze ook onwijs gave spullen; zoals kussentjes dus

Link Trendhopper
__________________
Change what you can't accept and accept what you can't change..
Oud 28-02-2007, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 26-02-2007 @ 21:13 :
De Very Cherry, Botersloot (blaak)
www.verycherry.nl
Oud 28-02-2007, 21:54
musicnote
musicnote is offline
ik zoek... alternatieve winkeltjes in den haag... voor kleding en/of accesoires.
Oud 01-03-2007, 08:32
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 05-02-2007 @ 15:37 :
interne zoekfunctie werkt nog steeds niet, want ik weet dat het eerder besproken is, maar dat kan ik dus niet vinden...
ben op zoek naar van die leuke regenlaarzen...
zoiets als die van colors of california:
[afbeelding]
maar kikkerlaarzen zijn natuurlijk helemaal geweldig. helaas gaan die nooit tot maat 40
online of echte winkel... tell me
Vorige week zaterdag zag ik nog laarzen met ruitjes enzo bij de van Haren staan, dus als je nog op zoek bent .
Oud 01-03-2007, 10:53
Verwijderd
Ik zoek in Groningen of online een vlag (poster kan eventueel ook) met een hamer en sikkel erop.

Iemand?
Oud 01-03-2007, 11:04
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
large had ze altijd wel.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 02-03-2007, 11:25
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Converse One Star's maar dan voor opruimprijzen.... want ik heb geen 90 euro voor schoenen meer...
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Oud 02-03-2007, 11:53
Verwijderd
Wie wil dat nou niet
Oud 02-03-2007, 12:44
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Danique schreef op 22-02-2007 @ 10:53 :
staat toch in de link?
www.hotterthanhell.de

wel 12 euro verzendkosten
Ik hou niet zo van die prints en die neuzen lijken ook heel groot? Topshop heeft toch leukere dingen, irritant dat ze niet naar Nederland versturen. Maar ik moet eigenlijk toch niet online schoenen gaan bestellen (zz).
__________________
tirade
Oud 03-03-2007, 12:05
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 02-03-2007 @ 13:44 :
Ik hou niet zo van die prints en die neuzen lijken ook heel groot? Topshop heeft toch leukere dingen, irritant dat ze niet naar Nederland versturen. Maar ik moet eigenlijk toch niet online schoenen gaan bestellen (zz).
neuzen zijn net als allstars ong. ja ik had ook liever geen print maar goed.. dan liever sterren dan stomme skulls die ze ook hebben.

ik ga in juni als het goed is weer naar londen dus dan ga ik even de topshop leegroven
Oud 03-03-2007, 14:45
reine claude
reine claude is offline
Hoi,

ik ben op zoek naar een comic/cartoon merchandise winkeltje waar ze ook Family Guy hebben in Eindhoven/Helmond/Venlo of ergens daar in de omgeving.

Iemand namen/adressen?
Bedankt.
Oud 04-03-2007, 10:38
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
ben op zoek naar site met bewegende GIF. plaatjes die je als avater kan gebruiken.
__________________
Free your mind and your ass will follow
Oud 04-03-2007, 15:09
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
http://modulo0.rendered.startpda.net..._500_GXIW.jpeg

WAAAAAR IS DEZE?

merk : olilly

(liefst Rotterdam - dordrecht )
__________________
your gonna kill yourself believing in these beautiful lies
Oud 04-03-2007, 15:26
Verwijderd
hopelijk nergens huhuhu . maar ehm kijk op de oilily website voor verkooppunten?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.