Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2007, 00:49
Verwijderd
net was een vriendinnetje bij me, en toen gingen we lelijke mensen uitlachen op youtube en nog meer domme dingen. nu ga ik slapen en vannacht komt m'n vriendje bij me in bed rollen als hij klaar is met opnemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2007, 01:09
Verwijderd
heb vandaag met vrienden afgesproken en op terras kriekjes gedronken hmmhm. voor de rest niet zoveel gedaan. heb net een film gekeken en ga zometeen denk ik maar slapen, of douchen want dat is ook lekkah.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 03:38
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik ben net thuis en ik besef dat ik eigenlijk moet stoppen met alcohol drinken
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 10:59
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik heb net van 10 tot 11 gesport en nu ben ik ecth trots op mezelf dat ik 's ochtends al zo actief ben ff paar cd'tjes branden en zo naar een vriendinnetje toe want feest vanavond!
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 11:30
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
gisteren ging ik op cafe en nu heb ik veel te lang geslapen. nu rook ik een jointje wan tik moet zo naarschool voor een stomme les.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 16:53
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
ik ging gister met forummer avelon naar een feestje van een non-forummer, en we wilden chips voor in de nachttrein terug, uit zo'n automaat. toen kocht ik een zakje voor aaf, en toen een voor mezelf maar die bleef steken. toen deed ik er meer geld in zodat er 2 uit zouden komen maar die bleef ook steken. toen kocht ik maar het smerige zakje haribo eronder en uiteindelijk kreeg ik zo toch mijn welverdiende chips.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 16:53
Verwijderd
vandaag heb ik mijn bed goud geverfd, en toen ging er iets mis en nu zit mijn opa's schuur en zijn pet onder het goud maar hij vond het wel leuk staan nu ben ik bij mijn moeder te eten en vanavond werken. het is de laatste avond van 2 collega's dus dat wordt leuk
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 17:21
roquette
roquette is offline
Citaat:
ik ging gister met forummer avelon naar een feestje van een non-forummer, en we wilden chips voor in de nachttrein terug, uit zo'n automaat. toen kocht ik een zakje voor aaf, en toen een voor mezelf maar die bleef steken. toen deed ik er meer geld in zodat er 2 uit zouden komen maar die bleef ook steken. toen kocht ik maar het smerige zakje haribo eronder en uiteindelijk kreeg ik zo toch mijn welverdiende chips.

dat had ik drie keer op een dag toen heefte en studiegenoot een behoorlijke trap gegeven tegen dat kding en zo kreeg ik toch nog mijn welverdiende balisto

donderdag moest ik voor 80 man boerenkool maken en daarna was er een feest waar ik als enige nuchtere mn ogen heb uitgekeken. toen moest ik 's nacht om 4 uur mn ouders van schiphol halen en bleef mijn pinpas in dat kkapparaat vh parkeren zitten en moestik half 's vijf 's ochtends op de help-knop drukken, yes!
verder ben ik het weekend thuis en gister heb ik zuperlekker gegeten met wat familie en vandaag zit ik achter het internet en doe niet zoveel. veel boodschappen gedaan en vanavond een feest en ik heb geen zin om te rijden maar ook geen zin om de trein te nemen dilemma ik was donderdag en gister ook al BOB.
verder moet ik nog leren maar de stof is vrij droog.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 17:52
Verwijderd
ik heb vandaag echt ontzettend de emo uitgehangen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 18:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja ik ben hardstikke ziek en dat is echt kut want ik heb voor t eerst sinds tijjjjden een heel weekend vrij en nu kan ik niks anders dan lamlendig rondbanjeren. ik heb overal pijn en kan ECHT niet uit. nou dan is het wel erg met me gesteld. zo.
het enige lichtpuntje is dat ik heeel veel kruidnoten gekocht heb die ik allemaal op ga eten vanavond.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 18:15
Verwijderd
vandaag ben ik naar boz geweest en daar heb ik mezelf vermaakt bij een bandrepetitie. hmm daarna heb ik film gekeken en die was wel cool. nu ga ik eten
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 18:23
groth
Avatar van groth
groth is offline
smakelijk!

ik had repetities maar was miscommunicatie en alle ruimtes waren bezet dus kwam voor niets.
toen zijn we naar iemand toegegaan die zijn eigen studie in zijn huis heeft. toen gezegt dat zijn band moest oprotten en zelf een uurtje noise lopen maken.

toen ging ik weer naar huis
__________________
camelot!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 18:25
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
juan juan juan.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 20:22
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik ging verwisselen van piercing en toen heeft hij iets van 4mm breder door mn kraakbeengeramd.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 20:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Naar de stad geweest met m'n ouders, door de bijenkorf gelopen, snel weer weggevlucht, bij de Donner gekwijld over alle boeken die ik echt moét hebben, op bezoek geweest bij m'n oma, aangehoord hoe m'n vader weer eens ruzie zocht en m'n zus een zenuwinzinking kreeg door m'n nichtje en daarna met m'n moeder op de bank gezeten en een hele foute idols compilatie gekeken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 21:54
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Trimm, ik zag jou donderdag toen ik een cappuchino kwam halen.

Nou, en verder ging ik vandaag in het bos rijden met een prachtig paard, alleen die vrouw waarvan hij was was erg vervelend, zo zonde. Daarna werd ik gebeld door mn new found date friend, en toen kwam mn zusje snoep eten en op de bank liggen hier. Daar is ze eigenlijk nog steeds mee bezig, maar het is wel gezellig. Misschien straks nog naar de stad.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 22:20
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
ik ging gister met forummer avelon naar een feestje van een non-forummer, en we wilden chips voor in de nachttrein terug, uit zo'n automaat. toen kocht ik een zakje voor aaf, en toen een voor mezelf maar die bleef steken. toen deed ik er meer geld in zodat er 2 uit zouden komen maar die bleef ook steken. toen kocht ik maar het smerige zakje haribo eronder en uiteindelijk kreeg ik zo toch mijn welverdiende chips.
oh dan heb ik jullie gespot. zag er gezellig uit met al die zakjes .

ik heb beenwarmers bij de zipper gekocht maar er zit nog zon antidiefstalding in, zon ronde witte, tering! echt niet dat ik daarvoor terugga, dus hoe krijg ik die eruit .
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 01:27
Verwijderd
Helemaal geen reet, wat een kk weekeind.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 07:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
dadelijk naar walibi
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 09:39
Verwijderd
zo, ben net uit mijn bed gerold dus zometeen even een douche pakken en wat aan mijn huiswerk doen. en weekend is alweer bijna voorbij wehh, ik wou dat het langer duurde
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 09:43
Verwijderd
gisteren ben ik naar het filmbal geweest, dat was leuk En ik heb geen cent uitgegeven en toch veel te veel gezopen

Nu ben ik gaar en ik moet zo bier schenken op een osseworstproeverij dus verder slapen kan niet meer...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 10:02
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oeh een ossenworstproeverij, dat klinkt als iets waartoe ik nu perfect in staat ben

gisteren met m'n vriend fear and loathing in las vegas gekeken onder nuchtere toestand, ik had hem al eens eerder nuchter gezien maar toch was het alsof ik hem destijds helemaal van de kaart gekeken had.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 10:49
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik had gister lilo night met drie klieren en nu kijk ik een stukje Mean Girls en moet ik voor de zoveelste keer lachen om het Danny Devito grapje. .
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 12:38
Verwijderd
mijn zusje is echt te grappig ze schreef iets voor me in een boekje en ik heb het nu al 20x gelezen maar toch blijf ik er elke keer hardop () om lachen. <3
ik wou ook dat weekenden langer duurden, kon ik tenminste ook iets leuks doen ipv alleen maar filosofie en aantekeningen overnemen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 12:47
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
De monteur wilde de wasmachine insmeren met bakboter. Ik heb het maar zo gelaten.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 12:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gisteren en vandaag eigenlijk ook (nog) geen reet gedaan, maar gelukkig vanavond gooische vrouwen, expeditie robinson, try before you die én spuiten & slikken!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 12:52
roman
Avatar van roman
roman is offline
Citaat:
oeh een ossenworstproeverij, dat klinkt als iets waartoe ik nu perfect in staat ben

gisteren met m'n vriend fear and loathing in las vegas gekeken onder nuchtere toestand, ik had hem al eens eerder nuchter gezien maar toch was het alsof ik hem destijds helemaal van de kaart gekeken had.

Het mooie is dat je steeds andere dingen ziet als je ,m vaker kijkt. Na het eten van paddo`s is het ook erg aanteraden die film te kijken!
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 14:05
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
afgelopen 2 dagen een poging gedaan om uit te gaan, maar was steeds al om half 1 thuis.
wat mooi is aangezien nu al mijn slaaptekort heb kunnen inhalen en eens LEKKER aan mijn schoolwerk kan pff.
en morgen lekker om half 7 de trein pakken zz.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 14:21
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik igng uit en ik was vanmorgen om elf uur thuis. nu ben ik wakker en nog steeds dronken maar mn oudjes komen straks.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 14:53
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
Ik had gister lilo night met drie klieren en nu kijk ik een stukje Mean Girls en moet ik voor de zoveelste keer lachen om het Danny Devito grapje. .
mean girls is sowieso hilarisch.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 14:58
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
ik ben mijn prachtige raf simons stof aan het verven en nu heb ik gr00ne handen.
als het droog is ga ik er de meest beeldschone stofbewerking ooit van maken, zodat mijn ontwerpdocent dinsdag een sprongetje van opwinding maakt.
vannacht werd ik meerdere keren wakker van o.a dronken mensen die 'oe a ed de goey' zongen, en p00zen die mn voeten kietelden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 15:15
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik heb vandaag de hele dag gestudeerd, nu heb ik de leervragen van week 5 bijna af, nu alleen nog die van week 1, 2, 3, 4, én 6.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 15:29
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
De nacht weggedronken in Utrecht en nu moet ik eigenlijk de hele dag druk bezig met studietexten maar ik heb alleen nog maar tv gekeken en achter de computer gehangen
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 15:45
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik moet opruimen en vooral afwassen maar in plaats daarvan heb ik onzinseries gekeken en net pas gedoucht .
Dus nu moet het maar echt.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 16:25
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
jeej, ik ga misschien last minute volgende week weer naar tokyo, maar dan mis ik wel battles!
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 16:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik voel me nog steeds ziekkk en heb echt n kutnacht gehad want ik werd steeds wakker van het hoesten of badend in zweet. lekker koorts
werk afgezegd morgen en ik moet aan school werken nu maar ik kan niet nadenken
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 16:33
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ahhh ik hoor net indirect van dolly's lover dat ik en tante bep 5 jaar geleden in mijn huidige kamer zijn blijven slapen wat toen zijn kamer was. Ik kan me het nauwelijks herinneren en nu ben ik in shock. .
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 16:49
Verwijderd
ik kreeg bezoek want ik ben jarig vandaag, toen mocht ik keiharde knaken in ontvangst nemen van mijn liefhebbende familie
nu ben ik aan het overwegen waar ik het aan uit zal gaan geven
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:02
Verwijderd
Citaat:
jeej, ik ga misschien last minute volgende week weer naar tokyo, maar dan mis ik wel battles!
Geen idee wat 'battles' is maar als je deze kans laat liggen ben je gek. Naar Tokyo, ik ben jaloers.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:06
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Ik had gister lilo night met drie klieren en nu kijk ik een stukje Mean Girls en moet ik voor de zoveelste keer lachen om het Danny Devito grapje. .

omg NNK3 m2, met mijn american roommates


I WANT MY PINK SHIRT BACK
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:07
Verwijderd
Oh ja, deze boy zit waarschijnlijk een maand in het huis van Jan Lenferink. RUR represent.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:31
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Geen idee wat 'battles' is maar als je deze kans laat liggen ben je gek. Naar Tokyo, ik ben jaloers.
nouja, ik ben al eens geweest en wil zeker terug. maar ja, kan ook gewoon een andere week gaan natuurlijk.
maar denk eerlijk gezegd dat ik deze vrijdag vertrek, eerst kijken of ik mijn visa nog even snel kan regelen.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:36
MILLENIUMFALC0N
Avatar van MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
gister esk-emo dresscode party en vandaag moest ik om 10:00 werken
:(
__________________
dj the millenium falcon
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:39
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
foto's.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 18:15
Verwijderd
Zo dat was een gare bedoeling, die osseworstproeverij. Het Hilton verkocht zelf Heineken voor 3,50 (en spa blauw voor 4,50 ) en wij hadden lekker bier voor maar 2,-. Dat was flink doorwerken dus

Maar ik ben wel een enorme osseworst rijker
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 19:12
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
Ahhh ik hoor net indirect van dolly's lover dat ik en tante bep 5 jaar geleden in mijn huidige kamer zijn blijven slapen wat toen zijn kamer was. Ik kan me het nauwelijks herinneren en nu ben ik in shock. .
en mijn kamer.
rox kende mijn lover ook al eerder dan ik, uit een of ander louche tent in venlo.
en ik maar denken dat ik een trendsetter van de bovenste plank ben met roodharige violisten.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 19:18
Verwijderd
Citaat:
nouja, ik ben al eens geweest en wil zeker terug. maar ja, kan ook gewoon een andere week gaan natuurlijk.
maar denk eerlijk gezegd dat ik deze vrijdag vertrek, eerst kijken of ik mijn visa nog even snel kan regelen.
Ah, ik dacht uit je post op te maken dat het een enmalige kans was of zo.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 19:19
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Dadelijk naar Daughters en Fall of Troy. FF wat eten en dan op de fiets.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 19:43
Verwijderd
gewerkt en ik had allemaal fantastische voornemens en plannen bedacht maar ik ben ze nu al weer kwijt geloof ik ohhh tot zover mijn glorieuze toekomst.

Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 19:49
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:

Het mooie is dat je steeds andere dingen ziet als je ,m vaker kijkt. Na het eten van paddo`s is het ook erg aanteraden die film te kijken!

haha, ik vond het zo al wel vaag genoeg, wel maf dat een film je zo kan beinvloeden dat je je er zelf haast onder invloed door voelt. zeker ook omdat ik van de vorige keer echt dikke zwarte gaten had.

ontopic: o-m-g mijn vriend en ik maakten zoiets raars mee. er was een oldtimertractorbeurs op de markt in maastricht en daar gingen we kijken. op een gegeven moment ( ik zat helemaal niet te kijken naar wat er op de kaarten stond bij de tractoren) MOEST ik perse naar een bordje kijken, ook al was ik er al langs gelopen. dus ik draai me om, staat er bij de eigenaar ´Jorge Hoogendoorn´ WTF. Dat is dus de voornaam van m´n vriend en mijn achternaam, helemaal correct gespeld. Dus we hadden een nogal ´jezus god speelt vieze spelletjes met ons´gevoel.

Spannend
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.