Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2008, 14:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
The Dark Knight was echt badass! Wakker geworden met een of andere obscure maagpijn, waarschijnlijk dankzij de 'gratis' nacho's in de bios. Toch maar gaan werken, alwaar ik semi-nuttige dingen gedaan heb. Vanavond komt vaders langs om wat te klussen en mn electronische trommels af te gooien, en dan is het alweer bijna weekend.
omdat de andere vol is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 24-07-2008, 16:44
Verwijderd
ik heb net extreem impulsief samen met een vriendinnetje een vakantie geboekt! 11 augustus gaan we weg, 20 uur in de bus naar kroatie. 10 dagen op een camping, voor 200 euro p.p., haha. nu al zin in in! ik ben alleen al een keer in dezelfde plaats op vakantie geweest, maar dat maakt niet uit. ZON!!! en bier.
Oud 24-07-2008, 19:46
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Het is mooi weer! De hele dag door!

*Doet spontaan de zonnedans*
Oud 24-07-2008, 20:00
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ah yeah ik krijg volgende week als het goed is een ubervet en tevens godsgruwelijk legendarisch luchador masker van mil mascaras met erbij een verassingscd met een aantal soundtracks van de grootste soundtrackkoning van belgie haha. En zaterdag naar Hausmagger op de parade
Oud 24-07-2008, 20:21
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik heb gewerkt en ik moest naar 1000 winkels maar dat vond ik niet erg want ik kon lekker buiten fietsen i.p.v. binnen zitten. Daarna heb ik voor mezelf gewinkeld met twee blaren van ongekende proporties maar ja het was koopavond en ik had onverwachts al salaris gehad, dat hou je gewoon niet tegen.
__________________
tirade
Oud 24-07-2008, 20:29
Verwijderd
Zo los in Tivoli, morgen huisfeestje hier en overmorgen weer los bij dumdum.
Oud 24-07-2008, 21:11
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh shit roxane en ik gaan zaterdag ook avant garde komt toch niet?
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 24-07-2008, 21:24
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Gewerkt. En ik kreeg vandaag mijn eerste salarisstrookje van mijn nieuwe baan. Ik moest bijna een traantje wegpinken omdat ik in tijden niet zo'n astronomisch bedrag op mijn bankrekening had gekregen. Maar toen ik mijn saldo checkte stond het er nog niet bij. Nu breng ik mijn avond nagelbijtend door want morgen moet mijn loon er bij staan. Anders moet ik mezelf van de Sint Pietersberg storten ofzo.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 25-07-2008, 09:22
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
zometeen naar het strand lekker rosetjes drinken mmmm
__________________
hoii
Oud 25-07-2008, 09:30
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik was van plan om de hele dag op het dakterras te liggen maar de zon verdwijnt stiekem godver
__________________
Pardon my French
Oud 25-07-2008, 09:51
655321
655321 is offline
Citaat:
oh shit roxane en ik gaan zaterdag ook avant garde komt toch niet?
Tuurlijk komt die wel, Fab! Met mij en Boukje en Oetje. What's the problem?
__________________
Fire, walk with me
Oud 25-07-2008, 11:03
Verwijderd
straks zegt avant garde tegen ze dat ze een spuuglelijke bril op hebben ofzo en kan 'ie daarna op het forum claimen dat ze arrogant zijn!!!


ik heb net mijn couchsurfers eruit getrapt, zometeen een afspraak in bimre en vanavond een couch surfer party waar ik een argentijnse en een amerikaan ga oppikken
Oud 25-07-2008, 11:14
Verwijderd
oh en ik was in het vondelpark van de week en toen dacht ik dat ik shoarm zag droogneuken met een of andere chick maar het kan ook een look-a-like geweest zijn.
Oud 25-07-2008, 11:23
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik baal als een gek want ik heb twee keer geprobeerd dezelfde koptelefoon te bestellen maar die klotepostbank stuurde mn tancodes pas een halfuur later toen ik alweer uitgelogd was en nu probeerde ik 'm weer te bestellen maar is 'ie 'uitverkocht' :')
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 25-07-2008, 11:34
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren heb ik besloten dat ik volgend jaar Spaans erbij ga studeren. Dolle pret
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 25-07-2008, 12:17
Verwijderd
Citaat:
oh shit roxane en ik gaan zaterdag ook avant garde komt toch niet?
Feest is niet compleet zonder mij dame, maar wees niet bang, ik zal enkel positieve dingen over je outfit zeggen. Mits het een leuke outfit is natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 25-07-2008 om 12:23.
Oud 25-07-2008, 16:10
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik heb in het park gelegen en getracht te slapen. zometeen komt als het goed is mijn nieuwe fiets yessssssssssss. vanavond kater van gister wegdrinken en morgen naar rotterdam om schaars geklede mensen te bekijken en salsamuziek te luisteren. beter blijft het goed weer
__________________
april is the cruellest month
Oud 25-07-2008, 17:24
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren gewerkt en daarna chill gekookt, daarna oefenen met de band. Weer een tof hc nummertje geschreven. na het oefenen met mij huisgenoot en sxe gitarist bij mij thuis gaan hangen, wij aan het bier hij aan de thee. Vliegende Panters videos gekeken. Vandaag fucking brak een half dagje gewerkt en net met mijn huisgenoot ff naar de platenboer gegaan want daar was uitverkoop. Paar mooie plaatjes opgepikt en nu in de schaduw L.A. Woman luisteren.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Ads door Google
Oud 25-07-2008, 17:28
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
oh en ik was in het vondelpark van de week en toen dacht ik dat ik shoarm zag droogneuken met een of andere chick maar het kan ook een look-a-like geweest zijn.
Dat was Shoarm, ik heb hem ook gezien. Bah.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 25-07-2008, 17:45
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb vandaag weer niks gedaan, beetje op mijn balkon gezeten en een ijsje gegeten met een vriendinnetje. Straks cocktails drinken <3. En morgen naar een gratis festivalletje met bandjes waar ik nog nooit van heb gehoord.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 25-07-2008, 17:56
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik ben gisteren na het werk naar het park geweest en nu heb ik bruine armen, maar helaas ook rode schoudertjes. Daarna met een flink aantal vrienden op het terras gezeten, gegeten bij het beste Indische restaurant in de stad (die Ajam Smoor!) en opnieuw op een terras beland tot 3 uur 's nachts.

Nu werk en om 8 uur weer met vrienden afspreken om wat te gaan drinken. Ik hoop ook op cocktails.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 25-07-2008, 18:00
Verwijderd
vandaag gewinkeld en de nieuwe bandmerchandise opgehaald. vanavond wat drinken met een vriendin en verder nog geen vaststaande plannen oder was.
Oud 25-07-2008, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Dat was Shoarm, ik heb hem ook gezien. Bah.
haha serieus? het was echt vies
Oud 25-07-2008, 18:57
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
OEPS grapje.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 25-07-2008, 19:07
Verwijderd
oh het was wel echt vies.
Advertentie
Oud 25-07-2008, 20:56
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik heb gister bij de maarsseveenseplassen gechillt in bikini zonder in te smeren en dat was de grootste fout van mn leven want nu ben ik een tomaat en heb OVERAL pijn. eigenschuld dikkebult. slapen is een drama want alle kanten zijn verbrand dus het doet vet pijn.
maargoed, wel met een vriendinnetje gechillt en gegeten net en nu thuis want morgen vroeg werken en daarna komt mn vriendje terug van vakantie
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 25-07-2008, 21:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
-
Volgens mij zag ik je afgelopen week (volgens mij woensdag?) nog fietsen. (Bemuurde-weerd-oostzijde aldus gmaps)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-07-2008, 21:35
Verwijderd
Vanmorgen was ik op het strand in Zeeland en nu in Amsterdam en het is hier echt vies heet
Oud 26-07-2008, 02:10
STP
Avatar van STP
STP is offline
Morgen met een heule groep mensen naar Rockit, superveel zin in! Daarna naar een willekeurig feest in Utrecht. Ik wil dolgraag naar Poema (Wighnomy Brothers, Bart Skils en Andre -fucking- Galluzzi) maar dat zal wel snel uitverkocht zijn... Ik ben daarom bang dat ik eindig bij Dumdum, maar weet niet of ik gezien wil worden door al die forummers! Dat durf ik vást niet...
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl

Laatst gewijzigd op 26-07-2008 om 07:45.
Oud 26-07-2008, 06:24
Verwijderd
Ik ben net thuis van een klimtocht op steigers op Amsterdam Centraal en ik zag eruit als een geheim agent met mijn muts op en mijn zonnebril. Over twee uur op want ik heb een familiefeestje met de tweehonderd beste vrienden van mijn ouders.
Oud 26-07-2008, 09:47
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik moest gister werken en ging daarna gelijk door naar de modeshow van Iris van Herpen omdat de enige echte pleno de schoenen verzorgde. En die waren heel mooi gelukt. Daarna ging ik met mijn boezemfriends superlekkere pasta eten bij Panini om vervolgens buiten bij de Balie te zitten.

Vandaag moet ik flyers ophalen voor m'n expositie en nog allemaal nieuwe foto's maken want ik heb nog lang niet genoeg nieuw werk. En vanavond naar The Dark Night. .
__________________
tirade
Oud 26-07-2008, 10:33
Verwijderd
ik ging gisteren terassen met een vriendinnetje, en het was gezellig want er waren VEEL bekenden. zometeen gaan we een poging doen tot zonnen, maar ik vraag me af of het gaat lukken omdat de zon steeds weg is en weer terug komt. kut zon. vanavond barbecuen en UIT.
Oud 26-07-2008, 10:47
Verwijderd
Brak, en toch zometeen dumdum. Je bent hardcore of je bent het niet.
Oud 26-07-2008, 14:44
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging vreemd genoeg om half vijf naar bed en straks ga ik naar de parade in utrecht met een paar filmppls en dan ga ik me misschien maar eens eventjes bezatten want het is weer een hele situatie. bovendien kan ik me dan nog beter inleven in 'die stad is van ons'.
Oud 26-07-2008, 14:59
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
fuck ik moet werken en het is zo warm en ik wil niet en daarna ga ik naar een feestje en ik weet nu al dat ik na mn werk stuk ben maar ik heb al mn kaartje gekocht dus ja
ik zie het allemaal niet zo zitten
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 26-07-2008, 19:27
655321
655321 is offline
Citaat:
Zometeen dumdum. Je bent hardcore of je bent het niet.
En verder heb ik in het park gezeten met o.a. bovenstaande. En nieuwe schoenen heb ik. De score deze week tot dusver is een nieuw shirt, een nieuw rokje én nieuwe schoenen.. en dat terwijl ik een broek moet hebben.
Daarnaast wil ik graag nog vermelden dat ik dit een pracht van een zomervakantie vind. Waarvan akte.
__________________
Fire, walk with me
Ads door Google
Oud 26-07-2008, 21:55
Verwijderd
Gisteren ging ik chillen met behulp van een bescheiden hoeveelheid parken en terrasjes. Vandaag wilde ik richting een goafeestje, maar het is pokkeweer dus ik blijf maar thuis met Oblivion en een glas Duvel. Morgen ga ik panisch rondrennen omdat ik nog honderd dingen moet regelen voor Wacken. Zoals een tent. En een tas. Het is een wonder dat ik vervoer en een kaartje heb
Oud 26-07-2008, 21:58
Verwijderd
donderdag had ik een jaren 80 feestje en ik zag er schandalig uit. ik had zelfs een kuif (hoewel dat misschien meer jaren 90 is? ach wat maakt het uit, ik zocht gewoon een excuus om een kuif te dragen ) vanmorgen heb ik op een dolle pony 15 km naar een gehucht in friesland gereden en het was LEUK. ik mis het wel een beetje. gelukkig vinden die mensen mij zo aardig dat ze graag willen dat ik op zowel hun pony als hun paard kom rijden nu ga ik zo werken.
Oud 27-07-2008, 11:34
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Volgens mij zag ik je afgelopen week (volgens mij woensdag?) nog fietsen. (Bemuurde-weerd-oostzijde aldus gmaps)
dat kan, ik woon daar redelijk in de buurt.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 27-07-2008, 11:37
Verwijderd
Gisteren was er een soort van boerenfeest en het viel 100% mee! Wel klein beetje natgegooid door 't bier, maar ach. Vandaag is mijn zus eindelijk weer thuis en ik ben blij en ik ga zo naar het strand
Oud 27-07-2008, 13:47
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik ben brak, het rookverbod geldt nu ook in mijn stamkroeg en ik hoor net dat onze buurman waar ik 21 jaar naast gewoond heb na een zeer lange slepende kankerzooi doodgegaan is. Damn.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 27-07-2008, 14:24
Verwijderd
ik ging vannacht uit, en ik heb me heerlijk misdragen. vandaag ga ik met vriendinnetjes en vrienden naar de stad om te chillen, want er is een of ander festival. dj jean komt ook, GET READY FOR THE LAUNCH.
Oud 27-07-2008, 16:13
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
vanavond ga ik met mn ex naar the dark knight, zin innnnnnnnn
en daarna waarschijnlijk met vriendinnetjes in de stad drinken. en morgen hopelijk zwemmen!! als het nog mooi weer is
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 27-07-2008, 16:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
dat kan, ik woon daar redelijk in de buurt.
utrecht-scholieren.com-bolwerk de gekste.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-07-2008, 19:01
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Gisteren 1500 magazines getild, en naar een toffe show geweest. Vandaag mijn nieuwe (eigenlijk geleende maar hoe viezer ik hem maak hoe groter dat kans dat ik hem mag houden) broek aangedaan. Nu ben ik echt stuk en morgen kan ik niet uitslapen .
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 27-07-2008, 21:31
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
utrecht-scholieren.com-bolwerk de gekste.
haha in welke buurt woon jij dan? Ik in zijstraat van de amsterdamsestraatweg.
ik had jou niet gezien btw.

ot: gister naar de parade geweest en dat was leuk. vandaag chillen met mn huisgenoten en mn vriendje, ijsjes eten, naar de film en zo maar proberen te slapen maar mn kamer lijkt wel een sauna dus dat is niet ideaal.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 27-07-2008, 21:42
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gisteren ook naar de parade geweest en dat was vet lachen, we hebben poffertjes gebakken en ik ben in de zweefmolen geweest en 2 keer naar hausmagger en dat was te gek Vooral het gedicht 'onbeantwoorde liefde' hahaha. En nu heb ik eindelijk een hausmaggercd die we in de auto meteen maar 5 keer hebben gedraait want er staan maar 4 nummers op hehe. Vandaag geklust en dat was warm maar wel weer opgeschoten.
Oud 28-07-2008, 00:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
haha in welke buurt woon jij dan? Ik in zijstraat van de amsterdamsestraatweg.
ik had jou niet gezien btw.
Overvecht-noord, erg beeldig.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-07-2008, 00:36
Verwijderd
Citaat:
haha in welke buurt woon jij dan? Ik in zijstraat van de amsterdamsestraatweg.
ik had jou niet gezien btw.

ot: gister naar de parade geweest en dat was leuk. vandaag chillen met mn huisgenoten en mn vriendje, ijsjes eten, naar de film en zo maar proberen te slapen maar mn kamer lijkt wel een sauna dus dat is niet ideaal.
Welk deel van de straatweg?
Oud 28-07-2008, 08:31
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Ik ging rond 1 uur slapen. Om 3 uur doopte Flipje (kat) mijn tenen tot midnight snack. Om 6 uur ging de wekker.
De douche werd ineens koud. Toen ik mijn brood aan het doen was viel 1 snee op de grond. Bij de metro aan gekomen waren er 2 defecte metro's, 1 op maashaven en 1 op rijnhaven. En ze reden niet verder dan wilhelminaplein, dus hop over op de tram.
Uiteraard veel te laat op mijn werk, terwijl ik moest openen. Af en aan telefoontjes en al weer 1 suicide poging. Maar zojuist was Rod Steward op de radio met Do Ya Think I'm Sexy. En daarna Robert Palmer met Best Of Both World.
Mijn dag is weer helemaal goed.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vertel over vandaag 2
Meatball
500 24-07-2008 14:54
Lifestyle Vertel over vandaag!
JanDeVries
499 22-06-2008 20:54
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.