Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2012, 17:32
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Heey iedereen,
Ik ben een jongen van 13 jaar.
Ik vind een meisje leuk uit me klas en weet dat zij ook iemand leuk vind.
Haar vriendinnen weten ook wie zij leuk vind maar bij ons op school zijn we nogal kinderachtig daarover-__- als ik het via hun vraag zeggen ze niks of zeggen ze moet je maar aan haar vragen, het probleem is dus, ik ben veel te verlegen, hoe vraag ik of ze iemand leuk vind en wie? Ik heb haar msn dus zo kan het ook.

Hoe laat ik haar merken dat ik haar leuk vind en hoe weet ik of zij mij leuk vind?

Ik durf gewoon de laatste stap niet zetten, hoe laat ik haar merken dat ik haar echt leuk vind zonder het te zeggen of haar te stalken?
Groetjes, mij

Laatst gewijzigd op 20-04-2012 om 18:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2012, 18:48
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Weet niet hoe makkelijk dat is als je 13 bent, maar ik hou het gewoon op een "hoi, zin om eens wat te gaan drinken?" en dan zie je daarna wel hoe het verder gaat.

Als het concept kroeghangen niet echt te doen is moet je gewoon voorstellen om te gaan doen wat 13-jarigen graag doen.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 19:53
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Tja dat is het dus, ik ben nogal verlegen en als mensen bij ons op school gaan chillen doen ze dat met meerdere, ook een groot deel van mijn vrienden doen hier kinderachtig over:$ heb jij misschien een tip hoe ik haar duidelijk kan laten zien dat ik haar leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 07:22
delphine :-*
delphine :-* is offline
Hi! Begin gewoon op msn een gesprek met haar, en vraag of ze een keer met je wilt afspreken. Bij ons op school doet ook iedereen moeilijk over alles, maar zo krijg je wel meer duidelijkheid. Of als ze een keer in de pauze alleen staat ofzo, of je ziet haar ergens zonder vriendinnen erom heen, kan je irl een gesprekje aanknopen. Maar, als je dat niet durft ofzo (ik ook niet denk ik ) kan je dus iets met msn
Kus!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 12:41
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Ik speel overigens ook nog 5 jaar keyboard, kan ik daar wat mee?
Vaak vraagt ze ook tijdens muziek of ik haar wil helpen en dat ik heel goed speel enz..
Een nummer voor haar schriven of vragen of ze me een keer wil horen spelen thuis?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 12:44
Verwijderd
Schrijf alsjeblieft geen nummer voor haar maar je kan haar natuurlijk wel eens uitnodigen om te luisteren ja

Verder moet je gewoon met haar praten en je niets aantrekken van hoe kinderachtig andere personen wel of niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 12:17
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Als ze wil dat je dr helpt vraag je of ze een keer langs wil komen zodat je dr wat dingen kan laten zien/uitleggen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meisje dat ik leuk vindt wees me af, maar ik wil haar uitvragen... Wat nu?
Jay-Maes
14 15-11-2010 09:05
Liefde & Relatie ik vind haar echt heel leuk?
shyguy1995
5 10-11-2009 15:16
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk zij mij ook ?
shenk
34 10-05-2009 22:19
Liefde & Relatie ik vind der leuk heb ook met haar gezoend maar ze heeft al een vriend
anoniem1994
25 19-01-2009 23:29
Liefde & Relatie ik vind haar leuk maar zij mij mischien niet
coolkingler1
17 06-07-2008 13:39
Liefde & Relatie ze heeft al een vriend, moet k haar toch vertellen dat k haar leuk vind?
X5-452
15 29-02-2004 12:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.