Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 17:54
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik heb er zelf niet echt last van.
Maar een meisje in mijn klas heeft een blauwe hanekam, dus zij krijgt nog wel eens opmerkingen.
Vandaag gingen ze zelfs krijtjes naar d'r gooien!
Heel triest. Maar ja, wat wil je met 15 jarige pubertjes
(Ja, ik weet ook wel dat ze niet allemaal zo zijn )
__________________
In Chocolate We Trust.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2002, 18:16
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
Citaat:
halve banaan schreef:




Tegen kinderen uitvallen is wat anders dan seksuele handelingen verrichten lijkt mij?! Nogmaals het is een grap die je niet kunt maken.
het is een grap die je wel kan maken; het is misschien synisme, maar het kan; maakt een cabaretier die grap over incest dan ligt de hele zaal dubbel en als je hem zelf maakt kan het weer niet door de beugel.

ik vind het eigenlijk erg stom dat je erop ingaa, want ik had totaal geen negatieve bedoelingen; iedereen springt er hier altijd zo lekker bovenop, een goede reden om dit soort "grappen" door te zetten en een bepaald groepje telkens op de kast te jagen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:19
Faery
Faery is offline
Citaat:
Bor schreef:


het is een grap die je wel kan maken; het is misschien synisme, maar het kan; maakt een cabaretier die grap over incest dan ligt de hele zaal dubbel en als je hem zelf maakt kan het weer niet door de beugel.

ik vind het eigenlijk erg stom dat je erop ingaa, want ik had totaal geen negatieve bedoelingen; iedereen springt er hier altijd zo lekker bovenop, een goede reden om dit soort "grappen" door te zetten en een bepaald groepje telkens op de kast te jagen.
Ja maar... het zijn van die slechte grappen. Doe iets aan je humor dan, zo word je nooit cabaretier :\
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:45
#JumpDaFuckUp!#
Avatar van #JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:


jij bent niet bijster intelligent of wel?
het dringt nu echt wel tot mij door hoor, feit is dat je gewoon niet duidenlijk was in je post ... ik heb ook nooit gezegt dat je je uiterlijk moet veranderen (je kom ook gewoon stoppen met miepen) en al helenmaal niet omdat je er buitenlands uitziet je snapt toch hopenlijk zelf ook wel dat dat gepost was terwijl ik veronderstelde dat men vervelend deed om je alto gehalte...?
Owkee, my bad ik heb nu de hoofdtopic al 2 keer aangepast, want nogal veeeeeeeeel mensen begrepen niet wat nou mijn ergernis was gelukkig nu wel
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:10
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
nee, ik zie er niet zo extreem uit en kleed me ook niet zo extreem ik zie er misschien alleen een beetje trendy uit
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:17
mieltje
mieltje is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
goh wat ben je alto

als je je er aan ergerd kleed je dan gewoon normaal, je kan wel gaan janken van " ze moeten me respecteren voor wie ik ben etc etc" maar dat doen ze niet en zullen ze ook nooit doen het is jammer het is triest maar ook te verwachten dus of kleed je anders of houd op met miepen
tsss... geef die gozer ook ff een break, ik kleed mezelf gewoon normaal, misshcien wel beetje kak.
ben halfbloed, ook donker(nie ech erg), en als ik een winkel in loop, dan merk ik al dat mensen meer op me letten... personeel.. en nou ben ik helemaal nie gevoelig voor da soort shit.. en heb ook lang ontkend..
maar het spijt me toch voor alle leuke/gezellig NL kindjes.. die dit gevoel nie kennen(want dat is het ook voor een groot gedeelte) jullie zouden toch echt eens moeten wakker worden geschut, want ook in het mooie NL is discriminatie....
en de mensen die het doen doen het misshcien nie eens altijd bewust.. maar ze doen het wel!

mieltje has spoken!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:05
#JumpDaFuckUp!#
Avatar van #JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Citaat:
mieltje schreef:


tsss... geef die gozer ook ff een break, ik kleed mezelf gewoon normaal, misshcien wel beetje kak.
ben halfbloed, ook donker(nie ech erg), en als ik een winkel in loop, dan merk ik al dat mensen meer op me letten... personeel.. en nou ben ik helemaal nie gevoelig voor da soort shit.. en heb ook lang ontkend..
maar het spijt me toch voor alle leuke/gezellig NL kindjes.. die dit gevoel nie kennen(want dat is het ook voor een groot gedeelte) jullie zouden toch echt eens moeten wakker worden geschut, want ook in het mooie NL is discriminatie....
en de mensen die het doen doen het misshcien nie eens altijd bewust.. maar ze doen het wel!

mieltje has spoken!
Je hebt helemaal gelijk behalve dat.......ik ben een meisje
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:14
rare pop!
Avatar van rare pop!
rare pop! is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Gisteren zat ik met een vriendin van me die niet "alternatief" is bij de haven, en toen zaten er een stukje verderop een 2 gabber-meisjes/skinhead-wannabe's (ik herinner me een witte-veters-in-je-kisten-topic, dat hadden zij dus, en t waren nazi's ook, hakenkruizen overal op kladden enz.) en die zeiden tegen mij telkens de meest stomme dingen "hey heks, ga es naar huis, ga normale kleren aan doen" op een gegeven moment zei dr eentje zelfs : "maar die goffiks luisteren wel skinhead-muziek, die luisteren oi.." euhw.. Ik heb me werkelijk rotgelachen toen ze wegliepen "bah, bah, bah" en toen boerde die ene als een vrachtwagenchauffeur. Maargoed, *blaat* Ik stoor me er niet echt aan, vind t soms wel grappig, soms laat t me koud..
Ja, das altijd vet lachen, dan lulle ze over dingen waar ze nix vanaf weten, haha!!
__________________
-= punx are united =-
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:21
Verwijderd
Hmm, nooit echt direct commentaar op m'n uiterlijk. Wel duidelijk merkbare afkeur van Nijmeegse burger die een hekel aan studenten hebben (vanmiddag nog overkomen in een snackbar, die kerel zag ons ook liever komen dan gaan).
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:29
death shadow
Avatar van death shadow
death shadow is offline
verleden jaar was het bij mij heel erg op school,bij mij op school
zite alleen maar modemensjuhs enzo.
der lopen maar 8 metal dudes rond.
en ik ben dan het enigste meisje die anders kleed en andere muziek luistert.
ik ben daar verleden jaar heel errug mee geklierd enzo
maar ik trok me daar nix van aan.
ut was eigenlijk ook wel lollig,gaan ze echt van die woorden verzinnen dat je denkt zou je die niet voor jezelf gebruiken.
en het is nou helemaal over iegenlijk.
op straat word ik niej echt nagekeken of aangesproken ofzo.
ik vind het idioot als je iemand gaat uitschelden omdat die uit een andere land kom da vind ik nergens op slaan........
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:42
Verwijderd
Ik heb wel eens dat mensen naar mij staren als ik over straat loop
Maar ik word nooit nageroepen en ik krijg ook nooit negatief commentaar op mijn uiterlijk... Nouja, soms krijg ik wel eens commentaar van vrienden. En meestal is dat dan commentaar op mijn kapsel. Ik laat namelijk een matje staan
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:45
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ik laat namelijk een matje staan


Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:52
Verwijderd
Citaat:
S schreef:





Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:56
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
bertbart schreef:


Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:05
Verwijderd
Je bent zeker gelijk verhuisd naar een trailer-park
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef:
Je bent zeker gelijk verhuisd naar een trailer-park
ja,
en morgen ben ik bij ricky lake te zien
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:32
feline
feline is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
diesel en replay en gsus en nike zijn gwn coole merke

en scooters zijn ook top

en gel ook duhh?
Haha dat was het enige wat ie uit t hele verhaal opmaakte , k mag deze gast

Maar goed,#JDFU#, ik denk persoonlijk dat dat deze mensen je aanvielen door je manier van kleden. Hierbij gebruikten ze misschien je afkomst om je te kwetsen, al denk ik dat ze je heerlijk om dat liedje dat je zong pakten. Maar ja, mensen die commentaar op je hebben zijn er altijd. En het feit dat je het hier neerzet zal geen verschil maken. Niets van aantrekken, is mijn enige advies.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:32
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
bertbart schreef:

ja,
en morgen ben ik bij ricky lake te zien
'I'm becoming WILD.'

'Today, on Ricky Lake. See you after the commercials.'

Zie 't al voor me .
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:37
Verwijderd
Citaat:
S schreef:


'I'm becoming WILD.'

'Today, on Ricky Lake. See you after the commercials.'

Zie 't al voor me .
Ik krijg waarschijnlijk een make over
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:37
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hmm, nooit echt direct commentaar op m'n uiterlijk. Wel duidelijk merkbare afkeur van Nijmeegse burger die een hekel aan studenten hebben (vanmiddag nog overkomen in een snackbar, die kerel zag ons ook liever komen dan gaan).
Ohh god wat worden de Carolus leden vaak afgezeken
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:39
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
bertbart schreef:

Ik krijg waarschijnlijk een make over
Jaaah... Gangster!

Een soort... Snoop Dogg....

Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Roozie schreef:
Ohh god wat worden de Carolus leden vaak afgezeken
Lelijk Nijms pluis is het he
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:55
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ja discriminatie is er helaas, leer er mee leven.
ik vind t ook nerges voor nodig maar OK.
ik vind wel dat je jezelf ook niet echt erg positief opsteld, dat lokt ook bepaalde reacties uit.
je ziet iets ook veel te snel discriminerend.

ik zeg soms ook best rare dingen die niet discriminerend bedoelt zijn maar zo wel opgevat kunnen worden.
dan heb ik wel zoiets van shit had k beter niet kunnen zeggen, maar van degene die ik ken die reageren gewoon pas op "WHITEPOWER" en "kankerzwarten" of iets in die richting.

en ja mijn broertje vind mij een homo omdat ik niet zoals hem een skater ben.
verder krijg ik meestal positieve opmerkingen, soms van die domme paupers die wat over straat lopen schreeuwen maar dat is eerder hun probleem.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 23:07
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
eey ik hou van colombiaanse vrouwen. ken ik je niet ergens van? ken wel een paar colombiaanse vrouwen in rdam
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 02:00
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Citaat:
mieltje schreef:


tsss... geef die gozer ook ff een break, ik kleed mezelf gewoon normaal, misshcien wel beetje kak.
ben halfbloed, ook donker(nie ech erg), en als ik een winkel in loop, dan merk ik al dat mensen meer op me letten... personeel.. en nou ben ik helemaal nie gevoelig voor da soort shit.. en heb ook lang ontkend..
maar het spijt me toch voor alle leuke/gezellig NL kindjes.. die dit gevoel nie kennen(want dat is het ook voor een groot gedeelte) jullie zouden toch echt eens moeten wakker worden geschut, want ook in het mooie NL is discriminatie....
en de mensen die het doen doen het misshcien nie eens altijd bewust.. maar ze doen het wel!

mieltje has spoken!
pcies, ik ben ook halfbloed en ik merk toch echt dat als ik een winkel binnenkom dat er dan regelmatig een personeelslid achther me aanloopt, ik heb zelfs meerdere keren meegemaakt dat ze midden in de zaak vroegen of ze je zakken mochten controleren.
het valt me trouwens ook op dat als je met een nederlandse vriend een winkel inkomt er veel minder op je wordt gelet dan wanneer je met een buitenlandse vriend de winkel binnenstapt
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 09:35
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Het is jammer dat je wordt nageroepen om je huidskleur, dat is immer iets waar je mee bent geboren en weinig aan kan veranderen. Het zegt ook niets over je persoonlijkheid.

Je kleding/haar/uiterlijk voorkomen echter wel, daar kies je zelf voor en zegt vaak wel iets over jezelf. Dan moet je ook op de kop toenemen dat je daarop kan worden aangesproken.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 09:40
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Je kleding/haar/uiterlijk voorkomen echter wel, daar kies je zelf voor en zegt vaak wel iets over jezelf. Dan moet je ook op de kop toenemen dat je daarop kan worden aangesproken.
Heel goed punt.

Iets wat de meeste mensen hier inderdaad vaak vergeten is dat je uiterlijk (binnen zekere grenzen) iets is wat je zelf kiest. Je kapsel en kleding in ieder geval. Je kunt gewoon commentaar verwachten als je je erg opvallend kleedt, mensen hebben het recht om hun mening te geven. Grappig dat mensen die vrijheid van meningsuiting zo hoog in het vaandel hebben staan (meestal nogal 'alternatieve' types) het meest zeuren over mensen die éigenlijk niets anders doen dan hun mening geven...ook al is dat misschien een ongenuanceerde en grove mening.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 11:28
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Grappig dat mensen die vrijheid van meningsuiting zo hoog in het vaandel hebben staan (meestal nogal 'alternatieve' types) het meest zeuren over mensen die éigenlijk niets anders doen dan hun mening geven...ook al is dat misschien een ongenuanceerde en grove mening.
Applaus!
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:17
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Nee eigenlijk heb ik er geen last van racistische opmerkingen ik woon wel in de stad in dorpen is t altijd 10 keer zo erg.
Ze staan me wel raar aan te kijken als ik met m'n moeder[is nederlands] ben in de stad,in een nieuwe klas kom te zitten en m'n naam wordt genoemd.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:26
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
....Er stonden wat Nederlandse jongeren met scooters en het "gewoonlijke" mode uiterlijk, meisjes te bloot en jongens te replay,diesel,nike en gel. Ik denk dat zij alleen maar buitenlanders op hun tv scherm ofzo zien, maar t was gewoon niet normaal! ....
Een paar hints:
Pot, ketel, wereld, verbeteren, zelf
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:06
Verwijderd
ik kom uit rusland, ik spreek russisch met mijn ouders - ook in mijzijn van andere mensen, ik zie er niet echt nederlands uit en kleed me over het algemeen best apart.

en toch word ik niet gediscrimineerd.

meisje, als je je er zo over opwindt dan is het logisch dat je zo wordt behandeld.. je provoceert het, klaar.

als je je iets normaler en minder opgefokt zou gedragen zou je op den duur nergens last van hebben, hoogstens de standaard opmerkingen die gemaakt worden over alternatievelingen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 04:55
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ja och ik kan de bijenkorf niet inlopen zonder dat binnen 1 minuut er een bewaker achter me staat. al draag ik netjes of niet. ben indo en het ook wel gewend. fuck ze. heb wel een paar keer gehad dat een kakker iets racistisch naar me hoofd smeet. maarja fuck ze. op een dag zal ik hun baas zijn dan mogen ze mijn fucking aars likken, kloothommels
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 11:30
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
in nederland heb ik er veel minder last van den in belgië, niet zo veel grote meisjes hier blijkbaar

"bhaha pappie, die is langer dan jij "
"jawadde, hedde die lange gezien"
"hey is het daar ook goe weer"
"amaai gij zijt wel groot he" (bedankt voor dit stukje NUTTELOZE informatie)
"mag ik es iets vragen? hoe lang ben jij eig?" *bliksemschichtlook* jaagt ze wel weg

...

ze letten dus voor de rest ni op hoe ik eruit zie, commentaar geven op wat het eerste uitspringt he
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 11:31
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
GRRR schreef:
ja och ik kan de bijenkorf niet inlopen zonder dat binnen 1 minuut er een bewaker achter me staat. al draag ik netjes of niet. ben indo en het ook wel gewend.
sjit! gebeurt dat echt??? dat is gewoon triest
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 15:02
liesje 19
Avatar van liesje 19
liesje 19 is offline
van mij mogen ze zegge wat ze willen over mijn uiterlijk of wat an ook, zolang ze me maar niet aanraken ofzo. Jammer genoeg heb ik dat 1 keer gehad.
__________________
de vogeltjes zijn weer op lengte vandaag ;)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:49
rare pop!
Avatar van rare pop!
rare pop! is offline
Citaat:
schorremorrie schreef:
van mij mogen ze zegge wat ze willen over mijn uiterlijk of wat an ook, zolang ze me maar niet aanraken ofzo. Jammer genoeg heb ik dat 1 keer gehad.
Wat deden ze dan??

Mij hebben ze regelmatig gedrijgd om me in mekaar te meppe, een keer was het ook bijna raak, stonden ze met een hele groep om me heen, en mij onder spuge, maar toen ben ik naar 'n jongen gerend die ik ken, (t was met kermis) die heel goed is met dat soort dingen en hij heeft ze om geluld (gelukkig!)
(het was enkele jaren geleden, toen wist ik echt nie hoe ik er mee om moest gaan)
__________________
-= punx are united =-
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 21:00
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Hukkie schreef:


Applaus!
*applaudiceert mee*
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 21:07
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
boardbabe schreef:


*applaudiceert mee*
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 21:23
Verwijderd
kben koreaans maar ben als baby geadopteerd dus ben eigenlijk wel nederlands ofzo...
anywayz, ik heb dus ook interesses die ik volgens vele mensen niet mag hebben, bijv. naar hardcore of punkconcertjes gaan, want als ik daar ben word ik soms uitgescholden, of uitgelachen. vaak wel door van die vage skins maar soms ook gewoon door normale mensen, moeten altijd effe staren en dan gaan fluisteren ofzo..heel leuk, al die aandacht..not.
op pukkelpop werd ik 2 keer uitgescholden, toen was ik alleen, liep gewoon ergens rond, te wachten op een bandje, zo'n groep irritante mannen met leren jasjes en biertjes gingen me uit staan maken voor blablabla je weet wel van alles wat slecht is, ook kreeg ik het o zo originele ching chang verhaal naar me hoofd..... vaak als ik met mn vriend ergens loop merk ik er weinig van, hijs nederlands btw. maar maybe komt het ook wel doordat ik me als ik met hem bij zo iets ben meer op mn gemak voel.

anyway, ik vind dus veel dingen leuk om te doen en om heen te gaan, maar kan me dr nooit echt 100% op mn gemak voelen. soms ook ben ik ergens de enige "buitenlander". en ook al staren ze niet of schelden ze niet, ik voel me er toch niet echt prettig. komt gewoon omdat ik me vaak buitengesloten voel door die mensen dus die je uitschelden ofzo.
soms denk ik weleens van, als ik blank was kon ik gewoon alles doen zonder me steeds anders te hoeven voelen...maar ja, dit ben ik, klaar. kzou mezelf ook niet willen veranderen alleen maar voor zulk soort mensen.

maar op school bijv, voel ik me wel vaak gewoon prettig. gewoon coole mensen waarmee ik omga, maakt ze niks uit waar je vandaan komt enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 21:58
drama
Avatar van drama
drama is offline
dagelijks.

Varierend van gekukel tot stenengooien.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:57
liesje 19
Avatar van liesje 19
liesje 19 is offline
Citaat:
rare pop! schreef:


Wat deden ze dan??

Mij hebben ze regelmatig gedrijgd om me in mekaar te meppe, een keer was het ook bijna raak, stonden ze met een hele groep om me heen, en mij onder spuge, maar toen ben ik naar 'n jongen gerend die ik ken, (t was met kermis) die heel goed is met dat soort dingen en hij heeft ze om geluld (gelukkig!)
(het was enkele jaren geleden, toen wist ik echt nie hoe ik er mee om moest gaan)
ze raakte me eerst de hele tijd aan om me boos te maken, daarna pakte ze mijn tas en haalde ze er allemaal dingen uit en daar gingen ze mee over gooien, toen paklte ze me weer vast en gingen ze tegen mijn fiets aan trappen en een paar anderen trapte tegen een vriend van mij aan die lopend was. Toen wilde ze mijn fiets afpakken, toen ik dat niet toeliet, kreeg ik een klap in mijn gezicht ( wellis waar neit pijnlijk, maar toch). Later wilde ze nog een disman jatten met cd's vandie vriend van mij, maar toen ze erachter kwamen dat ze de muziek die erin zat toch wel leuk vonden, zei er 1tje (de bangerik van de groep zeg maar) dat ze het terug moesten geven. Daarna hebben ze ons nog 200 meter gevolgd en toen zijn ze weggegaan.
__________________
de vogeltjes zijn weer op lengte vandaag ;)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:58
liesje 19
Avatar van liesje 19
liesje 19 is offline
Citaat:
schorremorrie schreef:


heel verhaal
en ik kende ze helemaal niet, ik had ze neits misdaan, ik liep daar alleen maar en ze scholden me uit.
__________________
de vogeltjes zijn weer op lengte vandaag ;)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 13:36
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
ik wordt bijna altijd aangekeken als ik fijn over straat waggel. Op mijn oude school soms nog weleens een opmerking door de poplulaire-niet-nederlandse groep die zich altijd in een groep van 10 door de school verplaatste. Vond 't soms irritant en de andere keer wel weer grappig. Standaard was altijd het Pim-Fortuyn geroep, ik was toen gezellig kaal dus
Nu alleen nog gedeeltelijk kaalgeschoren, geen opmerkingen en alleen afkeurende blikken.
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 14:24
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
lekkere veel commentaar en je voelt die ogen in je ogen branden.. heerlijk eigenlijk

ze kijken je smerig aan en roepen een keer: Tss, Pff, nou nou..
maar ze kunnen me niet veranderen en wat ik dan wel weer klote vind is...

ze zeggen altijd hetzelfde grapje.. ze zijn niet eens origineel

"hey hond"

"hey die broek is veels te groot"

dat ze niet met iets beters komen ofsow..
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 21:07
rare pop!
Avatar van rare pop!
rare pop! is offline
Citaat:
drama schreef:
dagelijks.

Varierend van gekukel tot stenengooien.
haha, ook een hanekam? ik herken het (behalve stenen gooje dan)
__________________
-= punx are united =-
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 21:09
rare pop!
Avatar van rare pop!
rare pop! is offline
Citaat:
schorremorrie schreef:


ze raakte me eerst de hele tijd aan om me boos te maken, daarna pakte ze mijn tas en haalde ze er allemaal dingen uit en daar gingen ze mee over gooien, toen paklte ze me weer vast en gingen ze tegen mijn fiets aan trappen en een paar anderen trapte tegen een vriend van mij aan die lopend was. Toen wilde ze mijn fiets afpakken, toen ik dat niet toeliet, kreeg ik een klap in mijn gezicht ( wellis waar neit pijnlijk, maar toch). Later wilde ze nog een disman jatten met cd's vandie vriend van mij, maar toen ze erachter kwamen dat ze de muziek die erin zat toch wel leuk vonden, zei er 1tje (de bangerik van de groep zeg maar) dat ze het terug moesten geven. Daarna hebben ze ons nog 200 meter gevolgd en toen zijn ze weggegaan.
diep triest van die gaste
__________________
-= punx are united =-
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 21:15
rare pop!
Avatar van rare pop!
rare pop! is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
lekkere veel commentaar en je voelt die ogen in je ogen branden.. heerlijk eigenlijk

ze kijken je smerig aan en roepen een keer: Tss, Pff, nou nou..
maar ze kunnen me niet veranderen en wat ik dan wel weer klote vind is...

ze zeggen altijd hetzelfde grapje.. ze zijn niet eens origineel

"hey hond"

"hey die broek is veels te groot"

dat ze niet met iets beters komen ofsow..
ja idd, van:
- eeh! er zit een ladder in je panty!
ja wel meer dan 1

of omdat ik een oranje (ex-tuin)broek heb vrage ze of ik bij de gemeente werk
maar zo'n trance mense hebbe ook wel us oranje broeke met van die gespe erop en dat mag wel, vreemd haha

en idd, dat mn broek te groot is, en dattie afzakt, maar kijk, daar heb ik een riem voor, ik ben wel slim maar t leuxte is as ze roepe dat ik mn broek op moet trekke, want dan kan ik mn reet weer laten zien
__________________
-= punx are united =-
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 21:23
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
rare pop! schreef:


ja idd, van:
- eeh! er zit een ladder in je panty!
ja wel meer dan 1

of omdat ik een oranje (ex-tuin)broek heb vrage ze of ik bij de gemeente werk
maar zo'n trance mense hebbe ook wel us oranje broeke met van die gespe erop en dat mag wel, vreemd haha

en idd, dat mn broek te groot is, en dattie afzakt, maar kijk, daar heb ik een riem voor, ik ben wel slim maar t leuxte is as ze roepe dat ik mn broek op moet trekke, want dan kan ik mn reet weer laten zien
Erg vrouwelijk ja .
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 21:45
osmano
osmano is offline
Citaat:
AtHell schreef:


scooters zijn helemaal niet top tis belachelijk dat je je status afmeet aan je scooter blehg nare jeugd van tegenwoordig, wat die merken betreft die kan ik soms best nog wel waarderen.
nee een roeste fiets is vet wou je zegge
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 21:48
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
osmano schreef:


nee een roeste fiets is vet wou je zegge
Altijd humor ten top met onze Osmano.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.