Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 15:23
Sjaan
Sjaan is offline
Ik weet niet of deze op de oude lifestyle al is geweest, maar ik vroeg me af wat voor bikini's iedereen heeft of gaat kopen voor deze zomer?
En voel je je op je gemak in een bikini, of lig je toch een beetje oplettend op het strand?

Let me know!
Advertentie
Oud 02-04-2002, 15:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind die diehoek bikini's erg leuk, vooral in felle kleurtjes. Ik voel me niet ongemakkelijk in een bikini op het strand, al ben ik toch zo snel mogelijk wel uit het pashokje met TL-licht
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 02-04-2002, 15:26
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
ikke dees zomer maar geen bikini aanschaffen.. doe toch niet aan. Verschrikkelijke hekel aan badplaatsen. niks voor mij momenteel hehe
Oud 02-04-2002, 15:32
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
hmzz...ga geen bikini kopen heb dr nog 1tje gwoon een swarte mja ik doe m toch nie aan?! ik ga zowieso nie zwemmen en al helemaal nie naar t strand?!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 02-04-2002, 15:35
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
ik voel me niet ongemakkelijk in een bikini hoor!
ik heb er zelf eebn stuk of 8 veel daarvan zijn triangelbikini's en in verschillende kleurtjes
Oud 02-04-2002, 15:42
*Frozen Tears*
Avatar van *Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
ik heb gewoon een zwarte bikini nog van vorig jaar maar ik ga toch niet in de zon zitten voor mn lol en ik ga al helemaal niet naar het zwembad of strand dus ik heb hem eigenlijk alleen maar als kastopvulling
Oud 02-04-2002, 15:49
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb een zwarte tankini ( zo heet dat toch? Met een topje dat bijna je hele buik bedekt ), maar ga nog een standaard 3hoekjes ding kopen, kan ik een beetje combineren
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Oud 02-04-2002, 16:11
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
'k heb een simpele zwarte bikini met zo'n broekje met van die pijpjes...
__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Oud 02-04-2002, 16:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb een hekel aan zonnen/zwemmen in open bare badplaatsen,koop geen bikini ik trek het toch niet aan.
Oud 02-04-2002, 16:26
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Ik moet er nog eentje kopen, heb in de H&M ene leuke gezien...olijfgroen en dan van die driehoekjes maar niet met die dunne bandjes maar anders, ene gewoon broekje he
Oud 02-04-2002, 17:00
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik vind die diehoek bikini's erg leuk, vooral in felle kleurtjes.
Ja die vind ik ook leuk.. helaas staan de meeste mij niet (heb niet een al te kleine cup ) dus kan ik vaak bikini's die ik heel leuk vind niet aan omdat ze gewoon niet staan.
Heb nu een hele leuke... soort van driehoekje... maar dan iets steviger zodat het wel leuk uitziet en een broekje met streepjes. Broekje hoort niet bij bikini maar ik vond het gewoon leuk samen.
ik hou van combineren




[Dit bericht is aangepast door Starrie (02-04-2002).]
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Oud 02-04-2002, 18:21
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ben vandaag op zoek gegaan naar een nieuwe bikini. Die van vorig jaar heefd geen bandjes en aangeien ik iets ben afgevallen zakt ie nu af Maar ze zijn zo duur Had een paar leuken gezien allemaal tussen de 30 en 60 Euro. Dat is toch eigenlijk belachelijk voor nog geen halve meter stof.
Moet nog even verder zoeken, want zijn er vast wel goedkopere.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Oud 02-04-2002, 18:25
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
De eerste keer dat het weer zulk mooi weer is dat je in het openbaar in bikini kunt is altijd weer even wennen, zo van hmm ik voel me bloot, maar ik ben er eigenlijk meteen al wel weer aan gewend dan, voel me ook niet ongemakkelijk in bikini.
Ik heb er meerdere, voornamelijk felle kleurtjes, aangezien ik altijd nogal bruin word... qua model vooral driehoekjes maar ook wel gewoon 'normaal' model, kan allebei leuk zijn
__________________
Terug in NL!
Oud 02-04-2002, 18:26
maudje
Avatar van maudje
maudje is offline
Ik heb al best wel veel bikini's maar ik toch moet er iedere zomer minstens een nieuwe komen
Ik vind deze wel heel erg leuk
Oud 02-04-2002, 19:29
feline
feline is offline
Ik heb er pas paar weggegooid. (versleten,te klein, stom). En heb er eentje bij gekocht: Een blauw/groene driehoekjes die in de nek vastzit en met een broekje met pijpjes, met palmbomen erop, van de hennes.(Oh my god, wat een zin) Ik vond hem echt heel erg leuk, maar beetje jammer dat heel zandvoort er straks mee loopt, ga het denk ik vooral op vakantie aandoen.
Verder heb ik nog een:
-mangokleurige driehoekjesbikini van Mango (hoe toepasselijk)
-een blauwe 'normale' bikini van Lady Sting

Love bikini's !
__________________
I'm a good girl, I am...
Oud 02-04-2002, 20:22
~Frederique~
Avatar van ~Frederique~
~Frederique~ is offline
Ik heb bijna alleen maar triangel bikini's (met van die driehoekjes) in erg veel felle kleurtjes. Het is altijd superleuk om voor de zomer nieuwe bikini's te kopen (en er in te lopen natuurlijk), behalve dat tl-icht in de pashokjes
Weet nog niet precies welke in dit jaar allemaal ga kopen, ik denk onder andere deze, maar ik weet niet of ze deze ook in Nederland verkopen
Oud 02-04-2002, 20:25
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
~Frederique~ schreef:
Ik heb bijna alleen maar triangel bikini's (met van die driehoekjes) in erg veel felle kleurtjes. Het is altijd superleuk om voor de zomer nieuwe bikini's te kopen (en er in te lopen natuurlijk), behalve dat tl-icht in de pashokjes
Weet nog niet precies welke in dit jaar allemaal ga kopen, ik denk onder andere deze, maar ik weet niet of ze deze ook in Nederland verkopen
[IMG] http://www.guess.com/Images/I-catalo...ucts/24032.jpg [/IMG]
Hey, die is zeker leuk!
Bij de H&M heb je hele goedkope bikini's die precies één seizoen mooi blijven. Daar koop ik er altijd een paar van, kan je leuk combineren en heb je geen last van witte lijntjes (als je hetzelfde model neemt).

Lichte kleurtjes (lichtrose/blauw/geel) vind ik leuk, vooral als je makkelijk bruin wordt.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 02-04-2002, 20:26
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
van die triangel bikini's met tijgerprint

rrrrrrrrooooooaaaaaarrrrrrrrrr

zijn kewl
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Ads door Google
Oud 02-04-2002, 20:40
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik heb een blauw geruite beugelbikini, maar vind mijzelf eigenlijk te dik voor een bikini, maar een badpak geeft zo weinig ondersteuning..
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 02-04-2002, 20:41
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
marlies schreef:
Ik heb een blauw geruite beugelbikini, maar vind mijzelf eigenlijk te dik voor een bikini, maar een badpak geeft zo weinig ondersteuning..

Een bikini wel dan
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 03-04-2002, 10:32
Christel
Avatar van Christel
Christel is offline
ik koop dit jaar een hele simpele zwarte, weinig opvallens dus.
ik houd niet van bikini's en voel me er niet in op mijn gemak. vandaar altijd makkelijke kleding mee die ik op het strand aankan
__________________
Er was 1 man voor nodig om 350 miljoen mensen te bevrijden. Zijn doel was vrijheid, zijn strategie was vrede en zijn wapen zijn menselijkheid. Gandhi
Oud 03-04-2002, 11:15
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
rosi schreef:
Een bikini wel dan

Tuurlijk wel, dat is in principe toch gewoon een beha?

__________________
Terug in NL!
Oud 03-04-2002, 12:29
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
zelf heb ik een blauwe bikini. Echt heel ongemakkelijk voel ik me er niet in, maar echt heel graag loop ik er ook niet in..
Ik vind een gewone zwarte altijd wel mooi en die met bloemen ben ik helemaal fan van deze zomer Maar kan nergens leuke zomerdingen met bloemen vinden
__________________
(geen signature)
Oud 03-04-2002, 12:29
Verwijderd
ik heb er nu nog maar 1 saaie in helemaal blauw... dus ik moet duidelijk nieuwe kopen.
en ik voel me op me gemak in een bikini als ik weet dat ie me mooi staat... ik vind het niet erg om me buik te laten zien
Oud 03-04-2002, 13:31
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik voel me altijd ongemakkelijk als ik zo onbedekt ben, zowel in badpak als bikini en kijk er dus ook met gemengde gevoelens naar uit. Ik wil graag zwemmen en zonnen maar niet zo in me blootje, dan voel ik me toch alleen kut. Ik ga in boxershort met topje denk ik. We zien het nog wel.

Ik vind driehoekjesbikini's het mooist en dan met gewone slip (dat geldt voor mooie figuurtjes). Je heb er eentje met visjesprint van de H&M en die vink echt koel .
__________________
.
Advertentie
Oud 03-04-2002, 13:49
heldin
heldin is offline
in het begin van de zomer voel ik me altijd een beetje ongemakkelijk, maar als ik eenmaal een kleurtje heb maakt het me niks meer uit.
ik heb nu een knaloranje bikini, met rode randjes en een haltertopje. hij is nog heel mooi, dus die kan ik dit jaar nog best aan. ik koop denk ik nog wel een andere, met normale bandjes, dan blijft mn nek niet zo wit
Oud 03-04-2002, 13:49
X-Ray
X-Ray is offline
Ik hoop dat ze jullie allemaal leuk gaan staan.
__________________
www.raymonrodenburg.nl
Oud 03-04-2002, 14:20
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
X-Ray schreef:
Ik hoop dat ze jullie allemaal leuk gaan staan.
Haha droog
__________________
Terug in NL!
Oud 03-04-2002, 14:25
Sjaan
Sjaan is offline
Hahahaha, bestwel jah!
Oud 03-04-2002, 14:45
Verwijderd
IK heb hier al eens een topic ver geopend!!!!

maar ged

ik weet al welke bikini ik neem...

deze:

[IMG] http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2566138026 [/IMG]
Oud 03-04-2002, 15:03
Vespasienne
Vespasienne is offline
Van D&G heb je hele leuke bikini's zoals deze:



Oud 03-04-2002, 15:07
Vespasienne
Vespasienne is offline
of deze :



Jezus wat ordinair

Oud 03-04-2002, 15:42
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik heb een hekel aan zonnen/zwemmen in open bare badplaatsen,koop geen bikini ik trek het toch niet aan.

idem...
Oud 03-04-2002, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Vespasienne schreef:
of deze :

[IMG]pixie[/IMG]

Jezus wat ordinair

jezus wat lelijk....en wat een magere modellen weer...what a surprise
Oud 03-04-2002, 16:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
maudje schreef:
Ik heb al best wel veel bikini's maar ik toch moet er iedere zomer minstens een nieuwe komen
Ik vind deze wel heel erg leuk


heej! ik heb er eentje die hier wel op lijkt, qua kleuren vooral. Maar die van mij is wel echt een sportbikini, met ritsje in het topje, en wat meer pijpjes aan het broekje.
Verder heb ik 2 zwart-witte, een rode met palmboompjes en zonnetjes etc. (die is echt kewl!) en sinds afgelopen zomer eindelijk zo eentje met driehoekjes. Maar die draag ik alleen als ik niet ga zwemmen, anders zakt-ie af.
__________________
Tsja
Oud 03-04-2002, 17:07
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Jeezus, draagt er niemand meer stringbikini's deze zomer? Meer dan alleen een string draag ik echt alleen maar als de badmeester me anders dreigt te verwijderen... Ik ben verslaafd aan bruin zijn, vandaar. Ok en un beetje exhibitionistisch misschien.
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Ads door Google
Oud 03-04-2002, 17:10
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
Jeezus, draagt er niemand meer stringbikini's deze zomer? Meer dan alleen een string draag ik echt alleen maar als de badmeester me anders dreigt te verwijderen... Ik ben verslaafd aan bruin zijn, vandaar. Ok en un beetje exhibitionistisch misschien.
Alsof iemand ziet of je kont wel bruin is als je over straat loopt Sorry maar ik vind een string wel zoiets ordinairs... maar goed lekker doen als je dat wil natuurlijk

__________________
Terug in NL!
Oud 03-04-2002, 18:46
Li
Avatar van Li
Li is offline
mijn favoriete is m'n roze driehoekjes bikini alleen het broekje zit onwijs laag. altijg goed opletten wat er gebeurd
Verder heb ik nog een lichtblauw/donkerblauwe, ook wel leuk maar beetje sportief.
Ik heb net een oude weggegooid, maar ga er binnekort maar weer een bijkopen
Oud 03-04-2002, 21:18
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Driehoekjes maar dan niet met van die touwtjes want dan duik ik 1 keer in het water en dan ben ik hem kwijt!!

Die haltertopbikini´s vind ik heel erg mooi!! Vooral in hawaiprinten kijk maar eens bij www.protestboardwear.nl die zijn echt top!!

Kusje, Roos
Oud 04-04-2002, 16:20
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Deze vind ik leuk:

__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 04-04-2002, 16:27
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
ikkie hebbe een gewone blauwe bikini met opzij 2 rode en 2 witte streepjes (kinderbikini in feite) en dan un orange,dies wel beetje doorschijnend,verder nog 2 badpakken maar ik ga van de zomer als we naar spanje ga zon driekoek bikini halen
Oud 04-04-2002, 17:08
brightness68
brightness68 is offline
op mn gemak in een bikini? ligt eraan of ik er (NOG??) dikker in uit ziet, of dat het best afslankt hehe, maar ik wil een nieuwe gaan kopen, nu waarschijnlijk een tankini
oh ja, en nu heb ik een paars-met oranje strepen bikini van adidas en een roze bikini iets later uitgesneden maar het broekje is verkleurd doordat mn pa em in de was had gedouwd met allemaal kleurtjes hmmz, ...
__________________
<~*love me, hate me, ..... they don't know who i am....*~> ik ben ZIJN smatje, LB... : )
Oud 04-04-2002, 18:56
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ik heb 3,
-eentje die een beetje iets weg heeft van een matroos, met dikke bandjes en een beugel
-eentje ook met een beugel, maar heel erg klein (best sexy) en een onwijs mooi broekje met donkerrose en witte printen
-en een driehoekje met oranje, rose, geel en allemaal felle kleuren door elkaar heen

oh, en ik weet dat ik geen prachtig figuur heb maar ik voel me niet slecht als ik in een bikinie rondloop. Ik zie ook dikke oude wijven met vetrollen en grijs haar in die dingen rondlopen dus dan kan ik het ook wel
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Oud 04-04-2002, 19:35
Verwijderd
Ik probeer nu ergens een leuk plaatje van een normale bikini te vinden, maar het enige wat ik tegenkom zijn sletten in een bikini met tijgerprint. :/
Oud 04-04-2002, 19:38
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ik probeer nu ergens een leuk plaatje van een normale bikini te vinden, maar het enige wat ik tegenkom zijn sletten in een bikini met tijgerprint. :/
De mijne (?) is toch het leukst.
Beetje prijzig alleen voor 1 bikini
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 04-04-2002, 19:49
Heelduh
Heelduh is offline
Ik heb eentje van de HEMA, met bloemen/hawaii print.
Het is een topje (tankini??) met een gewoon broekje

Eigenlijk wil ik ook nog eentje met van die driehoekjes, want in die andere blijft m'n buik wel errug wit
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Oud 04-04-2002, 20:58
euro
Avatar van euro
euro is offline
Ik heb nog 2 bikini's, eentje met felgroene en blauwe streepjes, met bijpassend broekje met pijpjes, en ik heb nog een rode met beetje oranje (jaaa lekker fleurig ) van brunotti, met zo'n 'driehoekjes'.

Myrthe
__________________
nein
Oud 04-04-2002, 21:37
Sjaan
Sjaan is offline


ff kijken of ie ut doet...
Onder andere deze vinnik wel leuk...

Maar ik vind er zoveel mooi, dus ut wordt wel moeilijk dit jaar!
Oud 04-04-2002, 21:44
Sjaan
Sjaan is offline




En een leuke strandjurk...


Ja, dit is nog lang nie alles, maar ik moet anders zo lang zoeken, en daar had ik nu ff geen zin in.... Wel leuk trouwens, bikini's kijken op internet!!!
Oud 05-04-2002, 07:45
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik heb een nieuwe gekocht
Hij is paars met een beetje een rode tint en heeft een knal rose randje. Verder is het zo'n standaard model.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Fringe Bikini's
Moontje-Love
40 02-04-2013 08:47
Lifestyle Fringe Bikini? Ja of nee?
laurinaahxx
1 24-03-2013 13:10
Lifestyle Welke bikini bij AA/A cup??
koekje97
11 08-02-2012 21:40
Lifestyle Hoeveel bikini's/badpakken/zwemshorts/.. ?
Dzjes
85 10-05-2004 16:34
Lifestyle Ut wordt zomer, dus...Bikini's!!!!
Sjaan
135 08-04-2003 15:41
Lichaam & Gezondheid bikini/badpak
druiveke
29 16-08-2002 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.