Oud 09-03-2003, 13:50
$¯|¯ëñ|\|£|{è
$¯|¯ëñ|\|£|{è is offline
en wat vinden de mensen hier van merkkledij (Tommy Hilfiger, Scapa, Scapa Sport, Ralph Lauren, ...)??? Geven we graag veel geld uit aan 1 broek of kopen we liever voor hetzelfde geld 3 broeken en 5 truien (een beetje overdreven maar jullie snappen het wel he ??). Als je leuke prentjes hebt van merkkledij die je draagt of graag wil hebben, ZET ZE ER MAAR OP !!!
hoowpelek een interessant foowroemtopic
__________________
MUAHAHAHAHA you'll never get me!!!!*PANG* *PANG* AAAAAAAHHHH... take him to the hospital. We'll try to make him sane there
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2003, 13:52
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
stfu

Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:54
Verwijderd
Tsja, als ik iets leuks tegenkom, en het is betaabaar en tis echt leuk en zit lekker, danm interesseert t me niet zoveel of t nu merkkleding is of niet...Heb meestal dus shirtjes van de H&M, en kleine winkeltjes, in Breda en Apeldoorn etc...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:05
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
als de schoonheid van het desbetreffende artikel in verhouding staat tot de prijs ervan, koop ik het.
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:07
Verwijderd
Eigen merk H&M is ook een merk.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:11
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik kijk nooit naar het merkjes. Ik heb kleding van onder de €10,- en boven de €100,-

Toch heb ik liever spijkerbroeken en schoenen wel van goede kwaliteit.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:17
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
ik houd van mooie dingen, en de dingen die ik mooi vind zijn veelal duur en ja daar zit een labeltje op. Waar ik overigens niet enorm veel waarde aan hecht, er zijn wel merken die ik prefereer en merken die ik absoluut niet wil, maar om te zeggen wouw ik wil alleeeen dat nee.
Maar dat m'n smaak over het algemeen duur is wil niet zeggen dat ik niet in winkels als v&d, Hema *hema is * en de h&m kom
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik kijk niet zozeer naar t merk, maar ik "hou" van kleding met kwaliteit. dus truien die goed zijn afgewerkt en niet na een week al vol met loshangende draden zitten etc. kleding wat gewoon mooi zit. en dan kom je vaak op de wat duurdere merken uit.

ook hou ik niet zo van die massaproductie zoals de H&M: in de hele winkel kom je t zelfde kleding stuk tegen alleen dan in een andere kleur of een ander patroon.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:31
Verwijderd
Ik koop van alles wat, hou niet zo van merkkleding op zich (al zijn er wel uitzonderingen).
Maar H&M vind ik wat dat betreft goed zat..

Vreemde is alleen, hoemee geld ik voor iets uitgeef, hoe blugger het bij me stuk gaat/verslijt :/

Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij hangt het er ook erg vanaf wat voor kleding het is, ik heb kleding waar ik maar een zomer mee doe omdat het hele opzichtige kleuren of patronen zijn en daar heb ik dan niet veel geld voor over, na een zomer wordt dat poetsdoek maar een goede basisspijkerbroek of een spijkerjasje of een nette zwarte broek daar heb ik wel veel geld voor over. Net zo als met schoenen. Ik heb een paar laarzen die niet goedkoop waren maar ook een paar roze gympen van vorig jaar waar ik een of twee jaar op rondloop en dan zijn ze tot op de draad versleten. Ik heb vanalles wat en het hangt zeker ook van de kwaliteit of hoeveel geld ik er voor over heb. Over het algemeen geef ik niets om merken, maar als ik iets mooi vind en het is toevallig van een merk dan laat ik het ook niet hangen omdat het een merk is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
a new nose schreef:
das overal
maar anders. bij de echte merk winkels zie je dit niet zo erg als bij de H&M.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:03
Verwijderd
De merken die je noemde, hebben zelden iets dat ik leuk vind, dan ga ik liever naar H&M. Maar over het algemeen heb ik wel veel kleding van onbekende, vrij dure merken, gewoon omdat wat ik zoek vaak niet in mainstream winkels te vinden is (zoek eens een katoenen mini-jurkje (maar niet hoerig mini) met meerdere vrolijke kleuren bij Wonder Woman, wedden dat 't niet lukt?). Mijn kleding varieert van 20 cent (sokken, markt) tot 150 euro (jas, we woman) of ruim 100 (broek, viavai).
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:11
Verwijderd
boeit me geen reet, liever h&M dan denk ik want das teniminste goedkoop.....maja assik iets vets zie koop ik t wel, mits t niet te duur is....
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:13
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
a new nose schreef:
Ik heb kleding van 5 euro tot 100 euro.

Prefereer zo goed mogelijk.
Ja ik ook. Zie ik op de markt een leuk hemdje voor 2 euro koop ik 'm, maar staan mijn Ideale Skateschoenen in een skatewinkel (Voor 140 euro ) koop ik ze ook
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:25
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik koop eigenlijk alles wat ik leuk vind, als ik er tenminste geld voor heb... verder boeit het me echt niets of er een merk in staat of niet.
al zijn kleren van de H&M vaak niet zo heel geweldig qua kwaliteit, maar opzich maakt dat voor mij niet zo veel uit aangezien ik na een paar weken alweer totaal uitgekeken ben op sommige kledingstukken.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:45
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
merken zijn zo duur dat ik dat er niet voor over heb, maar ik vin h&m ook nie zo geweldig
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:07
S
Avatar van S
S is offline
Ik hou van duur, zo blijkt altijd.

Altijd als ik iets moois zie liggen, is het duur.

Plaatjes heb ik even niet, maar denk maar in de trend van Evisu en Etienne Ozeki.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:38
Miss Fat Booty
Avatar van Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
t maakt mij niet uit of t merkkleding is...

maar kom daar meestal toch wel bij uit...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2003, 16:42
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
*Ik koop wat ik leuk vind... ( meestal H&M ) ik ga dus echt liever 5 broeken kopen bij de H&M, dan 1 dure merk broek...
meeste merkkleding is toch niet echt mijn smaak ( je hebt uitzonderingen... alhoewel, wel steeds kleren duurder worden..)*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 17:28
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
ligt eraan hoeveel geld er beschikbaar is

merkkleding is meestal betere kwaliteit en gaat dus langer mee, aangezien iok toch niet gevoelig voor mode ben.
H&m en C&A is echt kut kwaliteit, na 1x wassen is het zo vervormt dat je het niet meer aan wil.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 17:38
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
duyvel schreef:
ligt eraan hoeveel geld er beschikbaar is

merkkleding is meestal betere kwaliteit en gaat dus langer mee, aangezien iok toch niet gevoelig voor mode ben.
H&m en C&A is echt kut kwaliteit, na 1x wassen is het zo vervormt dat je het niet meer aan wil.
Misschien ligt 't aan jouw wassen..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 17:57
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Wat is een foowroemtopic?????????

En ik koop liever bij H&M e.d. dan dat ik 3 maanden voor een truitje moet sparen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:05
Dwarfie
Dwarfie is offline
Ik heb eigenlijk altijd merkkleding. Ik vind die kleding gewoon mooier dan de "niet-merk" kleding. Ondergoed haal ik wel weer bij de Hema
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:43
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
rodina schreef:
Misschien ligt 't aan jouw wassen..
mijn mama wast met Dreft geloof ik, daar kan het niet aan liggen
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:53
Buffy
Buffy is offline
ik zelf loop in kleding van heel goedkoop tot best duur. er hoeft van mij niet perse status aan te zitten, als ik het mooi vind en het zit lekker dan koop ik het.
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2003, 18:55
meisjekim
Avatar van meisjekim
meisjekim is offline
Ik hou het kort en simpel:

Ik hou van de H&M!
__________________
meisje kim
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:35
ButterflyBee
ButterflyBee is offline
Mij maakt t niet echt uit, als t maar mooi is.
Meestal kom ik dan uit bij de H&M, Mango, Funkiehouse en van die kleine onbekende zaakjes.
__________________
It's gonna take bravery to stop (mental) slavery!...Dicen que soy...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:13
Verwijderd
wat is dat nou voor lompe stelling H&M verkoopt toch ook merk kleding?

Nou ja dat denk ik dan ik ben er nog nooit geweest geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:19
Verwijderd
Ach. Als ik het maar geil vind.

Maar dan moet je wel in achting nemen dat prijskaartjes met getallen die drie cijfers voor de komma tellen dat gevoel niet bepaald stimuleren.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 06:58
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
broeken koop ik wel graag van een merk.
Maar truitjes enzo haal ik meestal gewoon bij H&M..
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 09:31
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
eXo schreef:
wat is dat nou voor lompe stelling H&M verkoopt toch ook merk kleding?

Nou ja dat denk ik dan ik ben er nog nooit geweest geloof ik.
Nope, dat kun je in principe geen merkkleding noemen.

Niet vanuit het perspectief van de meeste Lifestylers.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 10:41
soffietje
soffietje is offline
Citaat:
J-roen schreef:
als de schoonheid van het desbetreffende artikel in verhouding staat tot de prijs ervan, koop ik het.
mee eens
__________________
bruce almighty..:do you like jazz??let me play something for you....
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:20
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ach ja merkkleding koop ik omdat ik kwaliteit verwacht, en uit gewoonte (je duikt sneller die winkels in) en omdat ik het mooi vind uiteraard. Maar voor basic dingetjes ga ik naar de H&M ofzo.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:31
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Ik koop niet de echt dure merken, maar echt goedkoop ook niet, tja, die ene winkel waar ik vaak kom heeft nu eenmaal mijn stijl van kleding, niet al te duur maar ook niet goedkoop...
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:43
m@rie
m@rie is offline
Ik koop eigenlijk nooit kleding bij de h&m. De kleding die daar verkocht word is wel leuk, maar ik vind de winkel zelf gewoon irritant. Het is er bijna altijd super druk en de kledingrekken staan te dicht naast elkaar. De rijen voor de pashokjes zijn vaak erg lang.
Verder maakt het me niet echt uit of het merkkleding is of niet. Toch koop ik wel vaker merkkleding omdat ik sneller naar winkels met merkkleding ga...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:44
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
Nope, dat kun je in principe geen merkkleding noemen.

Niet vanuit het perspectief van de meeste Lifestylers.
Oh. Sorry ik dacht dat alle kleding in principe 'n merk had. Wanneer is heeft het dan wel 'n merk en wanneer niet als je boven 'n bepaalde prijs komt of is het afhankelijk van de winkel?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2003, 13:07
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
eXo schreef:
Oh. Sorry ik dacht dat alle kleding in principe 'n merk had. Wanneer is heeft het dan wel 'n merk en wanneer niet als je boven 'n bepaalde prijs komt of is het afhankelijk van de winkel?
Hij doelt denk ik op "huismerken" (H&M, C&A) versus "individuele merken" (Diesel, Replay).
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 13:11
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Ik kleed me in alles wat geil is en binnen mijn budget

(maar dat rijkt niet ver)
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef:
Hij doelt denk ik op "huismerken" (H&M, C&A) versus "individuele merken" (Diesel, Replay).
Hmm aja.

Goed. Maar verkopen ze bij H&M alleen huismerken?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:49
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Roos schreef:
Hij doelt denk ik op "huismerken" (H&M, C&A) versus "individuele merken" (Diesel, Replay).
Jaaaah .
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:14
Verwijderd
ik koop veel bij de h&m... maar als ik iets van h&m draag dan wil ik het wel altijd combineren met een merk...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:25
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ik koop veel bij de h&m... maar als ik iets van h&m draag dan wil ik het wel altijd combineren met een merk...
Merkenslet!

Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:43
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Ik vind H&M ook altijd veel te druk... daarom koop ik daar altijd shirtjes zonder ze te passen Broeken koop ik daar dus echt NOOIT! 1x gedaan en die was na 1x wassen wel 3 maten groter ofzo Broeken heb ik dus liever van de wat betere merken
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:50
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
a new nose schreef op 09-03-2003 @ 14:53:
Ik heb kleding van 5 euro tot 100 euro.

Prefereer zo goed mogelijk.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:01
load_harmony
load_harmony is offline
ik ben groot H&M fan.. ;-)
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:27
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 10-03-2003 @ 17:14:
ik koop veel bij de h&m... maar als ik iets van h&m draag dan wil ik het wel altijd combineren met een merk...
Whahahaha. Sorry, ik moest je gewoon even uitlachen.

Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 07:13
~Third Day~
Avatar van ~Third Day~
~Third Day~ is offline
H&M, maar f en toe ook wel iets van Vero Moda, mexx of esprit.
__________________
De slak bereikte de ark door volharding.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 10:19
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 10-03-2003 @ 23:27:
Whahahaha. Sorry, ik moest je gewoon even uitlachen.

Ik draag alleen maar merk. Lach dan.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 10:28
Pla
Pla is offline
Citaat:
J-roen schreef op 09-03-2003 @ 15:05:
als de schoonheid van het desbetreffende artikel in verhouding staat tot de prijs ervan, koop ik het.
Dat is nou eens een mooie Ik heb dingen van een merk en van de h&m.. Maakt me niet zoveelu it, als ik het leuk vind dan koop ik het meestal gewoon..
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 10:32
Pla
Pla is offline
Citaat:
bertbart schreef op 10-03-2003 @ 17:14:
ik koop veel bij de h&m... maar als ik iets van h&m draag dan wil ik het wel altijd combineren met een merk...
Nu Lijkt het net dat als je iets van h&m draagt, dat je het dan 'goed wil maken' met een merk..
Misschien bedoel je dat ook wel
__________________
duss..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.