Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 10:05
Verwijderd
Op tijd opgestaan, maar een trein later genomen naar stage omdat ik geen zin had .
Hier eenmaal aangekomen koffie gehaald en non-stop geforumd en ge-ljd.
Nu eet ik brood met chocopasta.


Ik investeer in mijn toekomst
Advertentie
Oud 26-05-2004, 10:10
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 26-05-2004 @ 11:05 :
Op tijd opgestaan, maar een trein later genomen naar stage omdat ik geen zin had .
Hier eenmaal aangekomen koffie gehaald en non-stop geforumd en ge-ljd.
Nu eet ik brood met chocopasta.


Ik investeer in mijn toekomst
Hehe jij ook al Ik was op zich vroeg genoeg wakker maar m'n mandje was té lekker om op te staan voor stomme stage. Dus 1.5 uur te laat

Citaat:
Dune is zeker gaaf!!! Heb je de miniserie ook gezien? Ik heb de miniserie en de film(met patrick stewart, yay) allebij op DVD. Die miniserie duurt 6 uur ofzo
Ja ik heb de miniserie gezien, het tweede deel (children) heb ik op dvd, het eerste nog niet. De film (van Lynch) heb ik nog niet gezien

Citaat:
jamaar een boek van 10 paginas lees ik niet omdat dat te snel uit is en dat is niet leuk.
mssn had ik een ander WOORD dan goed moeten gebruiken.
Heb je dat Clive Barker dingetje nou al gelezen? Die is ook kort maar toch cool. Ik vind het gewoon kutje om mezelf een hernia te sjouwen aan boeken Een serie is ideaal, een lang verhaal maar dan opgedeeld in kleine stukjes.
Oud 26-05-2004, 10:15
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik heb dalijk exame, en daar ben ik nu heel erg hard voor ana het leren .. (stiekem zit ik op t forum, maarja ssssst)
__________________
Oud 26-05-2004, 10:45
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Fucking om 5 uur weer opgestaan
Erachter komen dat ik me brak voel
Niet zeker weten of uit bed gaan is wat ik wil.
Toch maar richting het ontbijt gesjokt.
Richting werk gefietst.
Gewerkt/gekletst met de chef.
Naar huis.
Bed weer ingedoken.
Formummen.
Realiseren dat het de 26e is.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 26-05-2004, 10:47
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
uitslapen tot half 9
en stom irritant huiswerk
Oud 26-05-2004, 13:27
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
! am mE schreef op 25-05-2004 @ 22:45 :
Ah ik dacht het al! Ik keek waarschijnlijk een beetje raar terug haha. Wat ben je klein trouwens
Vet, je was het wel dus.
Dagje Amsterdam was een beetje saai, dus ik was nogal verveeld. & Ik ben klein ja.
Oud 26-05-2004, 15:01
Verwijderd
Helemaal niks
Oud 26-05-2004, 15:10
Verwijderd
Ik ben 2 keer wakker geworden van de schoonmaakster die met een heel verhaal binnen kwam en ik kon enkel reageren met een ondefinieerbaar gdrwuflputkledunk. Toen belde geertje af voor vanavond omdat ze vet veel voor school moest doen Daarna Punchdrunk lov3e afgekeken wat een enorm extreem baggerende kolere tyfus kringspierebola pokkefilm is dat echt, ik heb nog nooit zo'n kutfilm gezien. Ik heb ook echt geen idee waarom ik hem uberhaubt heb gekeken Adam Sandler moet serieus dood! Nou ja daarna ontdekte ik dat mn comp aan t flippen was. Mn muziek kwam er zwaar brak uit. Ik mijn comp aangesloten op mijn vertserker, geluid was nog kut, dus ik denk dat niet mn compboxen maar mn geluidskaart kapot is. Ik harder balen. Blijkt uiteindelijk dat winamp alleen aan t flippen was. Nu is alles weer goed en komt het geluid van mijn computer ook nog eens via mijn versterker er uit oftewel ik ben er alleen maar op vooruit gegaan. Zo meteen maar de zooi op mn kamer opruimen en beginnen eco te leren.
Oud 26-05-2004, 15:16
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
opgestaan, examen latijn voldoende gemaakt (halleluja), en ik ben nu al lekker de hele middag NIKS aan het doen. want ik hoef lekker niet meer te leren
__________________
look back and laugh
Oud 26-05-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Mysterons schreef op 26-05-2004 @ 14:27 :
Vet, je was het wel dus.
Dagje Amsterdam was een beetje saai, dus ik was nogal verveeld. & Ik ben klein ja.


Vanmorgen om kwart over 10 werd ik wakker bij mn vriendje in bed. Tot 12 uur blijven liggen dus dan weet je het wel. Toen moesten we ineens in een half uur douchen, aankleden en ontbijten. Om half één ben ik naar huis gefietst waar ik niks heb gedaan. Vervolgens had ik een geniale ingeving om boeken te huren bij de bieb met mn moeders pasje maar daar aangekomen bleek er een boete van 80 euro op te staan... oeps. Toch maar niet. Weer naar huis, Oprah gekeken en gehuild. Het was heel zielig. Verder heb ik nog een slot geregeld voor mn fiets en nu zit ik te forummen. Vanavond naar een punk-optreden van mijn lekkere punk-vriendje, yeah.
Oud 26-05-2004, 16:12
Verwijderd
opgetaan,geleerd,examne gemaakt van wiskunde,die 4 zit er zeker in .
toen even geforummend en me verbijsterd over het feit dat otis gebanned is,welk onverlaat heeft dit onder zijn/haar naam staan en waarom?.
verder ga ik vandaag leren.
ik ben een nerd.
Oud 26-05-2004, 16:21
Verwijderd
wakker geworden om 9 uur, besloten dat niet te accepteren en tot 12 uur wakker in bed gelegen met de kat. sollicitatieformulier ingeleverd, boodschappen gedaan en toen achter de computer gekropen met een joint.
Oud 26-05-2004, 16:44
Verwijderd
Citaat:
loos schreef op 26-05-2004 @ 17:21 :
wakker geworden om 9 uur, besloten dat niet te accepteren en tot 12 uur wakker in bed gelegen met de kat.


Ik heb nix boeiends gedaan vandaag (well duh )
Oud 26-05-2004, 17:17
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Nadenken
__________________
sleep is no friend.
Oud 26-05-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 26-05-2004 @ 16:31 :


Vanmorgen om kwart over 10 werd ik wakker bij mn vriendje in bed. Tot 12 uur blijven liggen dus dan weet je het wel. Toen moesten we ineens in een half uur douchen, aankleden en ontbijten. Om half één ben ik naar huis gefietst waar ik niks heb gedaan. Vervolgens had ik een geniale ingeving om boeken te huren bij de bieb met mn moeders pasje maar daar aangekomen bleek er een boete van 80 euro op te staan... oeps. Toch maar niet. Weer naar huis, Oprah gekeken en gehuild. Het was heel zielig. Verder heb ik nog een slot geregeld voor mn fiets en nu zit ik te forummen. Vanavond naar een punk-optreden van mijn lekkere punk-vriendje, yeah.
welke band?
Oud 26-05-2004, 17:46
Susanne
Susanne is offline
Gisteren naar een vriendje gegaan, want ik zou hem helpen met z'n wiskunde voor vandaag dus, maar hij had geblowd.. echt wat een sukkel, maak ik tijd voor 'm maargoed, hij heeft z'n examen ook zwaar verneukt volgens zichzelf > heeft ie het nagekeken, heeft ie tussen de 55 en 60 pnt gehaald.. dus viel voor hem nog zwaar mee
Verder heb ik vanmiddag een ander huilend vriendinnetje over de vloer gehad omdat "haar hoofd helemaal vol zat met allemaal wiskundige shit" en ze had het gevoel dat ze niet kon inhalen omdat dan alles uit haar hoofd zou waaien Ze is blijven eten.
Mijn buurjongen is langsgekomen om een sigaretje te roken, die was ook helemaal gestresst...

en ik heb het ansich relaxt nu, alleen moet nog 1001 verslagen inleveren voor het einde van het schooljaar
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 26-05-2004, 17:54
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
vandaag zijn mn ouders voor 5 dagen naar zweden vertrokken dus ik besloot maar een dagje vrij te nemen.
heb de hele dag met mn boek op het balkon in de zon gezeten en dat was het wel
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 26-05-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 26-05-2004 @ 16:31 :


Vanmorgen om kwart over 10 werd ik wakker bij mn vriendje in bed. Tot 12 uur blijven liggen dus dan weet je het wel. Toen moesten we ineens in een half uur douchen, aankleden en ontbijten. Om half één ben ik naar huis gefietst waar ik niks heb gedaan. Vervolgens had ik een geniale ingeving om boeken te huren bij de bieb met mn moeders pasje maar daar aangekomen bleek er een boete van 80 euro op te staan... oeps. Toch maar niet. Weer naar huis, Oprah gekeken en gehuild. Het was heel zielig. Verder heb ik nog een slot geregeld voor mn fiets en nu zit ik te forummen. Vanavond naar een punk-optreden van mijn lekkere punk-vriendje, yeah.
Is het uit met Wim Wok???
Oud 26-05-2004, 17:59
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
Deze topic gelezen (vast al gezegd, maar ik ga dus niet al die kk berichtjes af )
Oud 26-05-2004, 18:01
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 26-05-2004 @ 18:55 :
Is het uit met Wim Wok???
Citaat:
Vanavond naar een punk-optreden van mijn lekkere punk-vriendje, yeah.
Begrijpend lezen 0 punten voor eXo

Ohja,ik heb weer senioren computerles gegeven
Oud 26-05-2004, 18:07
Verwijderd
Zeg maar gerust -1 want ik snap het nog steeds niet
Oud 26-05-2004, 18:16
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
gister:
opgestaan etcetc
examen gs gemaakt
taart gekocht en andere lekkere shit
gedouched aangekleed
vrienden ontvangen
cadeautjes gekregen
bier gedronken


vandaag:
opgestaan enzo
economie examen geleerd en geoefend
gegeten
gechilled
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 26-05-2004, 18:38
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Getekend, naar de stad geweest en 2 dvd's gekocht, 1tje ervan gekeken. Gecomputerd. Bla.
Oud 26-05-2004, 19:44
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 26-05-2004 @ 09:43 :
Gister SQL geleerd voor informatiekunde.
Ik had een 6,6 voor mijn SQL toets. ohyeah.

Maar vandaag ben ik naar school geweest, ben ik afgebokt door een meiske uit een projectgroepje omdat ik niks deed en toen hebben we ruzie gemaakt. Toen ben ik naar huis gegaan, heb ik gedouched en daarna kwamen wat vriendjes langs van school. Eigenlijk moesten we een werkstuk maken, maar we hebben spelletjes gespeeld. Toen is er eten voor me gekookt en nu verveel ik me.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 26-05-2004, 20:08
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
-school
-mensen bellen
-tas inpakken
-op bezoek bij mijn oma
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Oud 26-05-2004, 22:33
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
muziek examen gemaakt
gewinkeld
parachutesprong afspraak gemaakt
__________________
All in the name of white trash
Oud 26-05-2004, 22:37
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Wederom idioot vroeg opgestaan om te werken
Ontbijten
Fietsen
Werken
Slapen
Eten
Forummen
Gamen
Bassen
Richting muziekwinkel fietsen
Gitaar muur houder gekocht
Richting stad fietsen
Slipknot dr nieuwe schijf aangeschaft
Hema broodje rookworst gegeten
Naar huis gegaan
Richtin Sportschool
Zonnebankje gepakt
Getrained
Richting huis
Eten
Forummen
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 26-05-2004, 22:37
Verwijderd
getekend en daarvoor eerder naar school gegaan, daarna had ik wiskunde en daar kreeg ik mijn cijfer voor mijn p.o; 8,5 woah!

toen duitsso die ik wel redelijk gemaakt heb, vervolgens gymles gegeven en naar huis gefietst waar ik ruzie gemaakt heb met mijn mutti en geleerd heb voor een nederlands repetitie morgen.
Oud 27-05-2004, 11:49
Verwijderd
gisteren kamer opgeruimd en mijn kast verder beplakt met stickers. nog steeds niet geleerd voor mn eco Geertje kwam alsnog langs, 1 hele dikke joint gerookt, Ghostworld deels gekeken en toen naar bed. vanmorgen me verslapen en om 12 uur mn nest uit gekomen. zometeen ontbijt maken en gaan leren.
Oud 27-05-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 26-05-2004 @ 19:07 :
Zeg maar gerust -1 want ik snap het nog steeds niet
Waaruit maak je op dat het uit zou zijn?
@ Lepie: ze heten "A Common Tragedy" en waren heel cool
Oud 27-05-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 27-05-2004 @ 12:51 :
Waaruit maak je op dat het uit zou zijn?
@ Lepie: ze heten "A Common Tragedy" en waren heel cool
dat is meer een emo dan een punknaam
Oud 27-05-2004, 11:59
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
gisteren om 6.15 eruit, 7.13 de trein naar amersfoort, bus naar leusden, men ging kappersexamen doen met mijn hoofd, zeg maar

half 12 terug. half 2 examen natuurkunde (ging eigenlijk best wel lekker). half 4 ongeveer klaar. beetje nog zitten babbelen met paar mensjes. half 5 thuis. verveeld. savonds verveeld. en om half 10 mn nest in, en toen viel ik ook meteen in slaap, ik ben niet zo'n ochtendmens . Klokkie rond geslapen. en nu vervelen.

zometeen maar wat friends kijken denk, en vanavond werken.
Oud 27-05-2004, 12:18
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb vannacht echt heel slecht geslapen. Ik kon niet stoppen met piekeren Toen ben ik vanochtend brak opgestaan en naar school gefietst, examen gemaakt, ging redelijk en weer naar huis en nu ga ik even niksen en dan even economie doorkijken.
__________________
sleep is no friend.
Oud 27-05-2004, 13:55
Faery
Faery is offline
Vandaag heb ik een filosofie examen wel goed gemaakt, geleuf ik, een paar uurtjes Diablio2 gespeeld om nerdpunten te scoren en nu ga ik een donorregistratiegeval invullen zodat ik open gereten zal woren na den dood. Ik hoop dat iemand m'n longen wil.
__________________
Genocidealisme.
Oud 27-05-2004, 14:05
Verwijderd
Ik heb ondertussen nog niet geleerd maar wel een samenvatting van economnie geleerd zodat ik nog maar 31 paginas in plaats van 2 boeken door hoef te lezen
Oud 27-05-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 27-05-2004 @ 14:55 :
Vandaag heb ik een filosofie examen wel goed gemaakt, geleuf ik, een paar uurtjes Diablio2 gespeeld om nerdpunten te scoren en nu ga ik een donorregistratiegeval invullen zodat ik open gereten zal woren na den dood. Ik hoop dat iemand m'n longen wil.
ben ik ook al

ik vraag me af hoe ze huidtransplantaties doen

met een kaasschaaf of zo?
Oud 27-05-2004, 14:39
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
lekker lang in bed gelegen
naar Utrecht gegaan met mama
goede inkopen gedaan
nu forummen, vanavond Shrek kijken terwijl ik eigenlijk moet werken (maar ik heb afgezegd want ik heb het zooo druk met mn examens )

ik ben saai vandaag
__________________
look back and laugh
Oud 27-05-2004, 14:49
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Citaat:
Katje schreef op 25-05-2004 @ 21:52 :
Roald Dahl is c00l.
Ken je Oom Oswald?
Ja! dies leuk!
Oud 27-05-2004, 17:17
Verwijderd
de hele dag gewinkeld
Oud 27-05-2004, 17:25
Verwijderd
ik werd te vroeg wakker,
toen heb k wat geleerd voor managment en organisatie.
aangezien ik daar goed in ben ging ik het CE met de volste vertrouwen tegemoet,om 3 uur later totaal gedesillusioneerd en met allerlei smerige martelingen voor de bedenkers van dit onding in mijn hoofd weer het lokaal te verlaten.
toen heb ik lang met iedereen mijn frustratie over m en o ge-uit.
en nu zit ik niet te leren voor het emotionele uitputtingsslag die mij voor morgen te wachten staatederlands en economie .
maar ach,ben al over de helft
Oud 27-05-2004, 18:48
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik ben vandaag naar school geweest, toen hadden we een politiek debat met allemaal nutteloze politieke mensen die n beetje elkander zaten af te bokken. Toen ben ik gaan eten met n vriendin en dr vriendje en daarna zijn we de stad ingegaan en nu heb k een nieuwe polo en n nieuwe broek en nieuwe schoenen. Jeej.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 27-05-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 27-05-2004 @ 15:39 :
lekker lang in bed gelegen
naar Utrecht gegaan met mama
goede inkopen gedaan
nu forummen, vanavond Shrek kijken terwijl ik eigenlijk moet werken (maar ik heb afgezegd want ik heb het zooo druk met mn examens )

ik ben saai vandaag
ik ben ook inkopen gaan doen in utrecht vandaag

gisteren gevierd dat examens bijna afgelopen zijn
slingerend naar huis gefietst
met vriendinnen nog wat players gedronken
vanmorge lekkerl lang uitgeslapen
en in utrecht mn overwerkuren/vakantie geld uitgegeven met vriendinnen <3

Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 22:23.
Oud 27-05-2004, 22:26
Verwijderd
Gisteravond dus naar het punk-optreden van mn lieve Wim Wok om een uurtje later bij hem in bed te kruipen. Vanmorgen weer lekker in bed gelegen met Marvin Gaye op de achtergrond. Opgestaan etc en naar huis met de metro+bus. Thuis heb ik een beetje geforumd en een uur met een vriendin gebeld. Het was heel interessant want ze vertelde over een gezin met 17 kinderen vet droog. Rond een uur of drie ben ik achter de tv gekropen om een brok in mn keel te krijgen bij Oprah. Daarna weer geforumd en gelezen. Om 7 uur kwam mn papa en zijn mn zusjes en ik met hem uit eten gegaan bij de Chinees. Erg lekker. En net heb ik tv gekeken met mn zusje en zit ik alweer op het forum.

En ik kreeg ook nog een brief dat ik ben aangenomen bij het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd Een paar uur later werd ik meteen gebeld of ik morgen kon werken maar dat kon niet dus nu mag ik volgende week gaan beginnen <3
Oud 27-05-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 27-05-2004 @ 23:26 :
heel verhaal
ghehehe wat heb jij toch met janken en Oprah?

ik heb met mn pa gegeten en afgewassen, mn ma is weg voor 2 dagen jeeej. daarna nog wat gecomputerd, met Geertje gebeld, geleerd voor mn eco, weer geforumd en nu ga ik weer door eco leren.
Oud 27-05-2004, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 27-05-2004 @ 23:31 :
ghehehe wat heb jij toch met janken en Oprah?
Ik huil heel snel en Oprah is zo'n heerlijk fout huilprogramma met alleen maar ja-knikkende Amerikaanse huisvrouwen. Prachtig <3
Oud 28-05-2004, 11:03
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Gisteren heb ik NIET uitgeslapen want ik had stage, en een functioneringsgesprek. En er was gewoon niks fout aan mij! Woehoee. 's Middags snel naar huis gegaan om vervolgens de trein naar Tilburg te gaan voor een CD release show van No Turning Back. Helaas heb ik ze niet gezien omdat ik de laatste trein wel moest nemen. Maaaaar... het Portugese bandje For The Glory was ook super, dus. Om 1 uur lag ik in bed. Vanmorgen een beetje uitgeslapen en nu ben ik een stom verslag aan het typen.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 28-05-2004, 11:36
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
met saai in t park zitten en naar de nettorama gaan
lang leven de tussen uren, net heel veel aantekeningen gemaakt
en forummen
toch wel weer t meest zinvolle van de hele dag
Oud 28-05-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 27-05-2004 @ 12:59 :
dat is meer een emo dan een punknaam
Ik heb het nog eens nagevraagd en ze zijn een pop/rock-band... ietsje anders dan ik dacht
Oud 28-05-2004, 13:50
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Opgestaan en naar school geweest, proberen te werken maar ik was te brak. Dus zo even inkopen doen, dan slapen/douchen en dan vanavond naar een dnb feestje.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 28-05-2004, 13:56
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Ik zit al de hele dag vandaag op het forum!!!
__________________
Je t'aime!!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle lifestyle evaluatie topic 2
Verwijderd
500 01-07-2004 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.