Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 16:49
Verwijderd
Ik ben ten huwelijk gevraagd in de trein door een jongen die vond dat ik zo'n mooie glimlach had en een spleetje tussen mijn tanden. :/
Advertentie
Oud 06-06-2004, 16:54
Mysterons
Mysterons is offline
"heb je zelf je pony geknipt ofzo?"
"ja, hoezo?""
"oh, hij is wel mooi..."

Oud 06-06-2004, 17:37
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
'In die broek heb je dus echt geen kont he.'
__________________
you spread like peanut butter
Oud 06-06-2004, 17:53
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 06-06-2004 @ 17:49 :
Ik ben ten huwelijk gevraagd in de trein door een jongen die vond dat ik zo'n mooie glimlach had en een spleetje tussen mijn tanden. :/


mij heeft iemand alleen eens een keer geld aangeboden en een hoop rare gebaren gemaakt omdat ie niet goed nederlands kon
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 06-06-2004, 18:01
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ik werd gister aangesproken door een allochtoon die vroeg of ik de derde week van augustus vrij had. na dit bevestigd te hebben zegt ie 'wil je dan asjeblieft met mij op vakantie naar frankrijk?'

__________________
All in the name of white trash
Oud 06-06-2004, 20:23
Verwijderd
Net op mijn werk...

"Ga je je haar nog knippen? Het is nu echt te lang. Misschien moeten we je maar ontslaan want dit kan niet meer!!"


OMFG dat kan toch niet?
Oud 06-06-2004, 20:32
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
In liep vanuit mijn dorp naar huis (milkshake gehaald) en toen kwam ik langs het buurtfeest (een tent in de wei, een draaimolen en een patatkraam) dat was afgelopen. Al die kansloze boeren waren dus bij het buurtcafe gaan zitten en ik moest daar voorbij en toen begon er 1: "DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRR!!!!!" en toen de rest: "Daaaarr moeeet eeen piemeeell innn ect" zo. Dus nu voel ik me weer totaal in mijn nopjes omdat ze me piemelwaardig vinden
__________________
sleep is no friend.
Oud 06-06-2004, 20:53
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 06-06-2004 @ 21:32 :
In liep vanuit mijn dorp naar huis (milkshake gehaald) en toen kwam ik langs het buurtfeest (een tent in de wei, een draaimolen en een patatkraam) dat was afgelopen. Al die kansloze boeren waren dus bij het buurtcafe gaan zitten en ik moest daar voorbij en toen begon er 1: "DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRR!!!!!" en toen de rest: "Daaaarr moeeet eeen piemeeell innn ect" zo. Dus nu voel ik me weer totaal in mijn nopjes omdat ze me piemelwaardig vinden
Ahaha, ik dacht dat dat alleen op tv gebeurde

Mijn mama zei nog voordat we uit eten gingen 'je trekt wel nette kleren aan en je doet je haar normaal!' Verder heb ik onder het eten verschillende keren gehoord 'Doe nou eens normaal.'
Ik ben zoo abnormaal.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 06-06-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 06-06-2004 @ 21:53 :
Ahaha, ik dacht dat dat alleen op tv gebeurde


Mn vriend vond mn nieuwe truitje erg sexy en heeft me bijna terug in bed geslingerd
Oud 07-06-2004, 03:39
Verwijderd
Vandaag alweer meerdere keren gehoord dat mn kam strak stond

gisteren: zei faery dat ik lang was
Oud 07-06-2004, 06:52
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
mijn moeder zegt dat mijn pony stom is en dat ik nu zo gruwelijk veel haar heb..
Oud 07-06-2004, 07:04
BaBe
BaBe is offline
Ik kwam een keer op een verjaardag na een korfbaltoernooi. Ik had me daar lekker gedoucht, opgetut en me nieuwe kleren aangedaan. Iedereen vond dat ik er super uitzag. Kom ik daar op die verjaardag zegt mijn oma: Mandy je had je weleens mogen verkleden voor je naar mijn verjaardag kwam! En bedankt Oma!
Oud 07-06-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 06-06-2004 @ 21:32 :
In liep vanuit mijn dorp naar huis (milkshake gehaald) en toen kwam ik langs het buurtfeest (een tent in de wei, een draaimolen en een patatkraam) dat was afgelopen. Al die kansloze boeren waren dus bij het buurtcafe gaan zitten en ik moest daar voorbij en toen begon er 1: "DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRR!!!!!" en toen de rest: "Daaaarr moeeet eeen piemeeell innn ect" zo. Dus nu voel ik me weer totaal in mijn nopjes omdat ze me piemelwaardig vinden


Te cool. Erm er stonden drie kindjes die noemden me Meester Junk
Oud 07-06-2004, 10:34
Verwijderd
Citaat:
BaBe schreef op 07-06-2004 @ 08:04 :
Iedereen vond dat ik er super uitzag.
You look supaaa.
Oud 07-06-2004, 10:39
sorry
sorry is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-06-2004 @ 11:32 :


Te cool. Erm er stonden drie kindjes die noemden me Meester Junk
hehe die kinderen waren natuurlijk knettervaag.
Oud 07-06-2004, 10:42
Verwijderd
hehe nou ja, ik bén dan ook best wel brak nu
Oud 07-06-2004, 10:47
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Gisteren wask aant skaten op een skatebaan, Der zaten ook 2 van die Vmbo kutjes (wil geen mensen op forum beledigen, maartis zo). En die zaten de hele tijd voor geen reden op ons te kankeren en commentaar leveren =\

En ik heb dus een bril, dus gingen me ze intelligente tommy noemen En gothic, omdak zwarte kleren droeg..

Bewees maar weer dat ze opt Vmbo thuishoorden
__________________
piggymoo.com
Oud 07-06-2004, 11:48
Verwijderd
Oud 07-06-2004, 12:36
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
"Sjoerd, waar zijn je voeten??? Het stinkt hier niet!?"
-" Euh.... nieuwe schoenen"
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 07-06-2004, 13:15
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-06-2004 @ 12:48 :
[afbeelding]
hij heeft wel gewoon gelijk hoor..

en hij zegt toch niet dat iedereen die vmbo doet zo is (uitzonderingen zijn er altijd)
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 07-06-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 07-06-2004 @ 14:15 :
hij heeft wel gewoon gelijk hoor..

en hij zegt toch niet dat iedereen die vmbo doet zo is (uitzonderingen zijn er altijd)
ja hij heeft vet gelijk, als je andere mensen uitscheld dan moet je wel vmbo doen
Oud 07-06-2004, 13:19
Faery
Faery is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-06-2004 @ 04:39 :
Vandaag alweer meerdere keren gehoord dat mn kam strak stond

gisteren: zei faery dat ik lang was
Vanuit mijn perspectief is dat vrij logisch.
__________________
Genocidealisme.
Oud 07-06-2004, 13:19
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-06-2004 @ 14:16 :
ja hij heeft vet gelijk, als je andere mensen uitscheld dan moet je wel vmbo doen
ooit wel eens vmbo/mbo gedaan?
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 07-06-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 07-06-2004 @ 14:19 :
ooit wel eens vmbo/mbo gedaan?
ik loop stage op een school die 'lager' dan vmbo is

nu jij weer
Oud 07-06-2004, 13:22
saturday
saturday is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 06-06-2004 @ 21:32 :
In liep vanuit mijn dorp naar huis (milkshake gehaald) en toen kwam ik langs het buurtfeest (een tent in de wei, een draaimolen en een patatkraam) dat was afgelopen. Al die kansloze boeren waren dus bij het buurtcafe gaan zitten en ik moest daar voorbij en toen begon er 1: "DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRR!!!!!" en toen de rest: "Daaaarr moeeet eeen piemeeell innn ect" zo. Dus nu voel ik me weer totaal in mijn nopjes omdat ze me piemelwaardig vinden
haha
Oud 07-06-2004, 13:25
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-06-2004 @ 14:21 :
ik loop stage op een school die 'lager' dan vmbo is

nu jij weer
oke, maar mijn ervaring is dat juist zulke mensen je in groepjes na gaan roepen.
op mijn school/bij een school waar ik vroeger heen moest om te gymmen, etc.

maar het is wel zo dat het ook met leeftijd te maken heeft, al zijn mavo-ers en mbo-ers (soms ook havo-ers) grotendeels met dat gedrag bezig.

mensen met een beetje niveau doen dat gewoon niet. klaar.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 07-06-2004, 13:34
Verwijderd
je wordt geselecteerd op je vermogen om leerstof in je op te nemen en dat klakkeloos weer terug op een proefwerkblaadje te schrijven.

ben je daar goed in, doe je vwo
ben je daar niet zo goed in, doe je vmbo

heeft niks met je neiging tot het uitschelden van andere mensen te maken echt niet
Oud 07-06-2004, 13:36
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-06-2004 @ 14:34 :
je wordt geselecteerd op je vermogen om leerstof in je op te nemen en dat klakkeloos weer terug op een proefwerkblaadje te schrijven.

ben je daar goed in, doe je vwo
ben je daar niet zo goed in, doe je vmbo

heeft niks met je neiging tot het uitschelden van andere mensen te maken echt niet
mjah daarom zeg ik, uitzonderingen zijn er altijd.

edit: "je wordt geselecteerd op je vermogen om leerstof in je op te nemen en dat klakkeloos weer terug op een proefwerkblaadje te schrijven. "

kijk dat is echt niet waar.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 07-06-2004, 13:41
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 07-06-2004 @ 14:36 :
mjah daarom zeg ik, uitzonderingen zijn er altijd.

edit: "je wordt geselecteerd op je vermogen om leerstof in je op te nemen en dat klakkeloos weer terug op een proefwerkblaadje te schrijven. "

kijk dat is echt niet waar.
wel. ik ken mensen die mavo hebben gedaan die dus echt wel 'slimmer' (bewuster, wereldwijzer, sneller qua denken, belezener) zijn dan ik, en een heeele rits mensen van het vwo die beduidend dommer zijn dan ik. fyi ik heb havo gedaan dus

ben je goed in het lezen en onthouden van formules, woordenlijsten etc of doe je daar hard je best voor dan kun je het ver schoppen, heeft verder weinig met je karakter te maken.

het zou zo kunnen zijn dat andersom werkt (oorzaak en gevolg omgedraaid), dat je bekrompen en dom wordt van het op een vmbo school zitten maar ook dat lijkt me niet waarschijnlijk. bottomline lord alvleesklier kletst uit z'n nekkie
Oud 07-06-2004, 13:45
Verwijderd
meh laat ook maar wat probeer ik ook te bewijzen
jij hebt ervaring in het uitgescholden worden door vmbo'ers

ik heb de ervaring dat een hoop leerlingen van het praktijkonderwijs hardstikke lief zijn. ik doe geen sociologie dus ik heb eigenlijk oook geen verstand van zulk soort zaken
Oud 07-06-2004, 14:02
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-06-2004 @ 14:41 :
wel. ik ken mensen die mavo hebben gedaan die dus echt wel 'slimmer' (bewuster, wereldwijzer, sneller qua denken, belezener) zijn dan ik, en een heeele rits mensen van het vwo die beduidend dommer zijn dan ik. fyi ik heb havo gedaan dus
daarom zeg ik: uitzonderingen zijn er altijd.
bewuster/wereldwijzer heeft te maken met de dingen die je mee maakt, je word namelijk niet geboren met zelfkennis en levenservaring.
het begrip "belezen" heb ik nooit helemaal begrepen, ws omdat ik dat niet ben/mbo doe (ha-ha)
snel denken is gewoon rationeel/strategisch(?) denken, en een goed geheugen (korte termijn) hebben.


Citaat:
ben je goed in het lezen en onthouden van formules, woordenlijsten etc of doe je daar hard je best voor dan kun je het ver schoppen, heeft verder weinig met je karakter te maken.
nu beweer je dus dat op elk niveau het aantal (bot gezegt) slimme en domme mensen gelijk is. (ik weet ook wel dat slim en intelligent iets anders is en dat zoiets apart nog van heel veel verschillende dingen af hangt, maar laten we dat onderwerp nu even niet uit de mottenballen gaan halen.)


Citaat:
het zou zo kunnen zijn dat andersom werkt (oorzaak en gevolg omgedraaid), dat je bekrompen en dom wordt van het op een vmbo school zitten maar ook dat lijkt me niet waarschijnlijk. bottomline lord alvleesklier kletst uit z'n nekkie
dat is geen onzin, na een jaar mbo begin je al behoorlijk zout te worden. je hoeft namelijk niet na te denken, alleen maar klakkeloos doen wat voor je uitgekauwt word.


maar, als ik niet op zo'n school gezeten had, had ik ws hetzelfde gezegt, niet om alwetend over te komen, maar het is verschrikkelijker dan je denkt, zeker als je samen moet werken, frustrerend, je zou ze het liefst met hun hoofd tegen de tafel slaan.

ik denk dat zulke mensen zich zo gaan gedragen om iig nog ergens een soort van status aan te ontlenen.

maar ws win je deze discussie toch, dus ik wil je bij deze ook wel de eer geven. denk niet dat iemand hier namelijk nog iets van begrijpt aangezien ik totaal niet kan discussieren (ookal niet) of dingen goed kan formuleren.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 07-06-2004, 14:04
Bravo
Bravo is offline
Niemand, durven ze niet
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Oud 07-06-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 07-06-2004 @ 15:02 :
daarom zeg ik: uitzonderingen zijn er altijd.
bewuster/wereldwijzer heeft te maken met de dingen die je mee maakt, je word namelijk niet geboren met zelfkennis en levenservaring.
het begrip "belezen" heb ik nooit helemaal begrepen, ws omdat ik dat niet ben/mbo doe (ha-ha)
snel denken is gewoon rationeel/strategisch(?) denken, en een goed geheugen (korte termijn) hebben.


nu beweer je dus dat op elk niveau het aantal (bot gezegt) slimme en domme mensen gelijk is. (ik weet ook wel dat slim en intelligent iets anders is en dat zoiets apart nog van heel veel verschillende dingen af hangt, maar laten we dat onderwerp nu even niet uit de mottenballen gaan halen.)

dat is geen onzin, na een jaar mbo begin je al behoorlijk zout te worden. je hoeft namelijk niet na te denken, alleen maar klakkeloos doen wat voor je uitgekauwt word.


maar, als ik niet op zo'n school gezeten had, had ik ws hetzelfde gezegt, niet om alwetend over te komen, maar het is verschrikkelijker dan je denkt, zeker als je samen moet werken, frustrerend, je zou ze het liefst met hun hoofd tegen de tafel slaan.

ik denk dat zulke mensen zich zo gaan gedragen om iig nog ergens een soort van status aan te ontlenen.

maar ws win je deze discussie toch, dus ik wil je bij deze ook wel de eer geven. denk niet dat iemand hier namelijk nog iets van begrijpt aangezien ik totaal niet kan discussieren (ookal niet) of dingen goed kan formuleren.
Haha maar je probeert 't wel schattig.

Misschien heb je ook wel ergens gelijk. Jij doet mbo en ik hbo en jij gaf te kennen mensen nogal 'ns uit te schelden waar ik dat eigenlijk vrijwel nooit doe.
Oud 07-06-2004, 14:09
Verwijderd
mijn papa wist me mede te delen dat hij mij,na mij in zwembroek aanschouwd te hebben,dikker geworden vond
Oud 07-06-2004, 14:13
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-06-2004 @ 15:08 :
Haha maar je probeert 't wel schattig.

Misschien heb je ook wel ergens gelijk. Jij doet mbo en ik hbo en jij gaf te kennen mensen nogal 'ns uit te schelden waar ik dat eigenlijk vrijwel nooit doe.
terug te schelden, jij laat je op je kop zitten ik niet
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 07-06-2004, 14:28
sorry
sorry is offline
een vmbo'er zei tegen mij dat ik op steve-o lijk met mijn zonnebril.
Oud 07-06-2004, 14:54
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
zozo, dat was wel vriendelijk van hem
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 07-06-2004, 14:55
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
het forum kleurt zo veel beter bij mn avatar
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 07-06-2004, 15:04
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
nieuwe kleur was ook doper
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 07-06-2004, 15:21
Verwijderd
ik was een satanist volgens de voetballende turken op het schoolpleintje. en verder versta ik al die dingen nooit
Oud 07-06-2004, 15:21
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Ik: "Volgende keer koop ik weer een bikini met een beugel. Dit zit niet lekker (=> ieniemienie-triangelbiekienie)"
Moeder: "Hoe kan dat nou? Je hebt bijna nik... ik bedoel je hebt nog niet zulke grote..."

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Dat jij nou driedubbel E heb, ik ben al blij met m'n grote B!
*zucht*
__________________
You're the puppet. I pull the strings. Don't think it's the other way around...
Oud 07-06-2004, 15:35
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik ben het met schimmel eens, na twee jaar mbo ben ik niet echt iets opgeschoten, behalve wat turkse scheldwoorden en veel turke hapjes en drankjes.....Die zijn erg lekker overigens.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 07-06-2004, 15:45
Verwijderd
ja de meeste mbo-ers zijn wat... ongepolijster dan de rest of us. ze zijn óf best dom, óf gewoon heel erg lui. meestal dom
Oud 07-06-2004, 16:00
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
'is dat je eigen haarkleur of hebt je het laten verven'


Verdomme, alsof op natuurlijke weg met fluoriserend rood-haar geboren wordt?! En nee, ik klieder het er zelf in boven de wasbak. Met enige pech pak ik de lamp daarboven eveneens mee..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 07-06-2004, 16:58
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 07-06-2004 @ 17:00 :
'is dat je eigen haarkleur of hebt je het laten verven'


Verdomme, alsof op natuurlijke weg met fluoriserend rood-haar geboren wordt?! En nee, ik klieder het er zelf in boven de wasbak. Met enige pech pak ik de lamp daarboven eveneens mee..
*kijkt in fotoboek*
mooie haartjes
ik heb laatst een poging gedaan om het die kleur te verven maar er zit nog henna in dus dat werkte niet helemaal.
ontopic:
De gay familie vriend vond mijn outfit leuk
en danny (goede vriend) zei dat ik dik aan het worden ben
dankzij de vreetkicks
Oud 07-06-2004, 19:21
Laïs
Laïs is offline
Je lijkt op Alladin vandaag,en dat van 2 vriendinnetjes.

In een omkleedkot van het zwembad 'lichtjes te klein' op mijn bh,en de bijbehorende opmerkingen.
Toen het zwemmen gedaan was en we lopen terug naar school,passeer ik langs een paar jongetjes,waarvan er 1 zegt 'ze gaat zeker waarzegster worden' en mompelende bijval,die ik niet versta heb.

En vriendin heeft mijn haar uitgekamd omdat het echt niet meer mooi was en omdat andere mensen me maar 'een vies kind' vonden. 'in plaats van slonzig haar en slonzige kleren, mooi haar en slonzige kleren'.
__________________
girls in liquid.
Oud 08-06-2004, 08:44
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
loos schreef op 07-06-2004 @ 16:45 :
ja de meeste mbo-ers zijn wat... ongepolijster dan de rest of us. ze zijn óf best dom, óf gewoon heel erg lui. meestal dom

lui in dit geval
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 08-06-2004, 08:56
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
mijn vriendin zei dat ik mijn nieuwe schoenen aanhad.. het kliopte nog ook!
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 08-06-2004, 08:58
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 07-06-2004 @ 15:13 :
terug te schelden, jij laat je op je kop zitten ik niet
hehe onwaar, ik trek me gewoon 0% wat van die lui aan. ga toch geen moeite verspillen door ze nog helemaal te gaan uitschelden, doe je ze alleen maar plezier mee

+ loos: dat kan wel zo zijn, dom en/of lui, maar dat wil nog niet zeggen dat ze doordat ze op het vmbo zitten mensen gaan uitschelden. dat is gewoon quatsch.
Oud 08-06-2004, 14:01
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Een meisje uit mn klas zei dat ik een punker int roze was. en een onbekende dude in school zei 'jij ziet er geil uit.' pff.
__________________
you spread like peanut butter
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle lifestyle evaluatie topic 2
Verwijderd
500 01-07-2004 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.