Oud 19-06-2004, 20:31
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
*rochel*:En dan nu uw aandacht voor:

AngelLena: ik vergeet altijd hoe ik haar naam moet schrijven, maar ze is een hele goede forumbaas, die eigenlijk meer type gezellige collega met meer macht is. *GODVERGETEN KUTCAPSLOCK* Verder ken ik d'r niet zo goed, maar ze is wel aardig geloof ik.

Lepra: grappige gozer, en respect voor zijn jasje . Volgens mij een hele lieve jongen die altijd heel stoer doet, maar dat euh... eigenlijk ook wel een beetjhe is, of zoiets ( jezus, ik ben echt slecht in analyseren...). Erg druk, geloof ik he?

Pan Am: Ik geloof dat hij met bijde benen sterk in de wereld staat, komt op mij over als iemand met een sterke eigen mening. En een goed gevoel voor gezelligheid, betrap hem tamelijk vaak bij de wansmaak e.d. topics, als ik me niet vergis.

Bertbart: Lieve jongen, hipperd, gezellig, goed karakter, soms een beetje nasty. Doet altijd of ie heel geïnteresseerd is, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of dat klopt . Hij is wel een van de meest leuke mensen op het forum.

Cha0s: Hele aardige jongen, ik krijg de foto van hem en zijn nichtje maar niet uit mijn hoofd als ik met hem praat... Heeft ook al zo'n goed karakter ( waarom heeft iedereen hier stiekem toch zo'n goed karakter!?) en houd van het goede leven. Heeft altijd wel tijd voor een praatje, en heeft ook altijd gespreksstof voor een leuk en leerzaam praatje.

en nu stop ik even, want ik wordt niet goed van mezelf, en er is voetbal op t.v. en bovendien komt over een half uur draakuulaa!
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Advertentie
Oud 19-06-2004, 20:34
Verwijderd
Grandmommy: het spijt me, ik was je helemaal vergeten te analyseren. grappig persoon met erg vage doch grappige humor. heb kapot gelachen toen je te veel suiker op had en niet meer op kon houden over kotsen. volgens mij (gelukkig) niet zo erg bezig met mode en hipheid.
Oud 19-06-2004, 20:37
sorry
sorry is offline
volgens mij vergeten jullie nog iemand.
Oud 19-06-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
sorry schreef op 19-06-2004 @ 21:37 :
volgens mij vergeten jullie nog iemand.
toen ik zag dat jij gepost had hier bedacht ik me dat idd ook

Sorry: ik zie niet enorm veel van je posts m,aar ze zijn over het algemeen erg grappig en tja... je ging op je 15e al naar de Misfits toe dus je zit geramd bij mij
Oud 19-06-2004, 20:39
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
hihi, ik heb nog een grote bak ijs met suiker in die vriezer
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 19-06-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 19-06-2004 @ 21:39 :
hihi, ik heb nog een grote bak ijs met suiker in die vriezer
alleen in die specifieke vriezer? of ook in andere vriezers?

sorry ik ben nogal melig, vandaar dat ik maar eens de stad in ga om mezelf lam te zuipen en kapot te blowen
Oud 19-06-2004, 20:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
analyseer mij es.
Oud 19-06-2004, 20:44
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
CharismaticBass: de ideale vrouw.
__________________
BORED NOW...
Oud 19-06-2004, 20:45
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Horror Kitty is een gilera snol in zwart-latex, leren-vermomming


oww.. en Lies is lief, Kenneth ook, en Riddie.. En Carmie en iedereen die ik vergeten ben hihihihi
Oud 19-06-2004, 20:46
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Sorry: grappige jongen, heeft goede humor, en komt uit breda dus . niet dat breda nu zo geweldig is, maarreh: ik kom er vandaan! En hij lijkt gruwelijk veel op mijn ex, maar dan met een goede kledingstijl en een actionmanverslaving geloof ik Volgens mij horen we daar later nog wel wat van. waarom weet ik niet, maar ik heb zo'n voorgevoel ( ik typte bijna voorgevel )
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 19-06-2004, 20:48
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
ow dan is grandmommy ook lief, want die komt dus ook uit breda... en ik doordeweeks ook
Oud 19-06-2004, 20:48
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 19-06-2004 @ 21:39 :
hihi, ik heb nog een grote bak ijs met suiker in die vriezer
Ga maar door. Je doet het wel goed.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 19-06-2004, 20:49
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 19-06-2004 @ 21:42 :
alleen in die specifieke vriezer? of ook in andere vriezers?

sorry ik ben nogal melig, vandaar dat ik maar eens de stad in ga om mezelf lam te zuipen en kapot te blowen
WHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! MUAHAHA!!

kutjecola, nu ben ik ook melig

jep, inderdaad, alleen die specifieke vriezer. want in die andere licht/ligt mijn grandmommy, voor komende kerst.

Horror Kitty: ik hoop niet dat ze haar naam van hello kitty heeft, want anders daalt ze tien puntjes heur! Ik vind het een leuk meisje, ze is altijd heel aardig. En ze heeft een retegaaf kapsel.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 19-06-2004, 20:51
I <3 cock
I <3 cock is offline
Okay anders vergeten jullie allemaal de geestelijk vader van dit topic!
Oud 19-06-2004, 20:52
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
teunie is een hippe snol

aangezien ik iedereen een diepte analyse geef
Oud 19-06-2004, 20:55
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
CB: Lijkt mij wel vet, haar wreedheid en arogantie is goddelijk .

Otis & Noé: Omdat jullie op elkaar lijken analyseer ik jullie te samen, moet ik ook minder typen . Jullie lijken me beide zeer chill & hip, maar vooral mooi op een speciale "dat zie je niet vaak" manier <3.

Ridder: Lijkt me een toffe kerel, heeft nogal posts. en zijn smaak voor kledij bevalt me nogal!

PamAm: Komt soms nogal Bitcherig over, maar op een amuserende manier...ik bewonder zijn uitgebreide reis ervaringen als steward.

BertBart: Lach me altijd ziek met hem, hij bedenkt echt wel van die grappige situaties zoals die nieuwe smiley van hem

dat is het voorlopig .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 19-06-2004, 20:56
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 19-06-2004 @ 21:43 :
analyseer mij es.
Je komt aardig over, ziet er leuk uit en heeft mooie wenkbrauwen. Luisterd ook nog eens naar goede muziek.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 19-06-2004, 20:56
sorry
sorry is offline
dan zal ik ook maar een paar mensen moeten analyseren.

Lepra de Clown: heeft een vette hanekam. hij heeft altijd grappige opmerkingen en kan volgens mij teringveel vertellen.
en hij luisterd naar leuke muziek.

exo: best wel een droogkloot ik dacht hem een keer hebben gezien alleen was dat iemand anders. en volgens mij is hij een sociaal persoon.

grandmommy: is iemand die allergisch is voor suiker. ze heeftheel erg rare humor en woont vlakbij breda.

ik kom er nu achter dat ik niet zo goed in alalyseren ben
Oud 19-06-2004, 20:58
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
I <3 cock schreef op 19-06-2004 @ 21:51 :
Okay anders vergeten jullie allemaal de geestelijk vader van dit topic!
joe hebt gelajk: Amnesjan!

Amnesjan is volgens mij ook al heel aardig, en een heel rustig persoon die zich niet snel laat intimideren door hipheidsgetuigen en gewoon lekker doet wat ie moet doen. En hij heeft imposant haar, daar zou zelf mijn poppy jaloers op worden.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 19-06-2004, 20:59
I <3 cock
I <3 cock is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 19-06-2004 @ 21:58 :
joe hebt gelajk: Amnesjan!

Amnesjan is volgens mij ook al heel aardig, en een heel rustig persoon die zich niet snel laat intimideren door hipheidsgetuigen en gewoon lekker doet wat ie moet doen. En hij heeft imposant haar, daar zou zelf mijn poppy jaloers op worden.
Grandmom, ik ben de geestelijk vader..
Oud 19-06-2004, 21:02
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ik wil ook geanaalyseerd worden

ohja.

Apomes: ongelovelijke slijmjurk. ik denk dat hij geneukt wil worden
Oud 19-06-2004, 21:06
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
GRRR schreef op 19-06-2004 @ 22:02 :
ik wil ook geanaalyseerd worden
ik ook


of ben ik te moeilijk
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 19-06-2004, 21:07
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ik ken jou niet. je lijkt op siouxsie ofzo
Oud 19-06-2004, 21:09
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
ik ken jou ook niet, maar je komt hip over
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 19-06-2004, 21:18
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
GRRR schreef op 19-06-2004 @ 22:02 :
ik wil ook geanaalyseerd worden

ohja.

Apomes: ongelovelijke slijmjurk. ik denk dat hij geneukt wil worden
is ook zo .

ach waarom negatief zijn als je ook postief kan zijn...Ik zou beter eens naar mijn eigen luisteren want in RL laat ik iedereen wenen
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 19-06-2004, 21:31
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
grandmommy: lief meiske, rake opmerkingen als het moet, staat stevig in schoenen, goed gevoel voor humor
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 19-06-2004, 21:40
watermuis
watermuis is offline
horror kitty: is lief, heeft al 29384 nicknames gehad en lijkt heel erg op iemand die ik ken. volgens mij weet ze wel wat ze wil (maar soms ook juist weer niet) ???? oh sorry ik kan dit echt niet

exoo: wat een schatje. hij ging me optillen toen ik hem gedag ging zeggen 2 jaar geleden bij de utrecht meet hij is erg grappig. vind ik.

cha0s : een echte gentleman .



oke, genoeg.
Oud 19-06-2004, 21:40
watermuis
watermuis is offline
oja ik denk dat GRRR ook erg vermakelijk is./
Oud 19-06-2004, 22:12
Verwijderd
I <3 cock: stiekem vind ik teun heus wel lief. hij is enorm hip en hij heeft leuk haar. En grappige humor.

de rest analyseer ik later!




& analyseer mij eens
Oud 19-06-2004, 22:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
watermuis schreef op 19-06-2004 @ 22:40 :
horror kitty:heeft al 29384 nicknames gehad
het leed dat livejournal-vriendje van mij zijn heet.


watermuis is een erg lief en mooi meisje die (volgens mij) als ze verliefd is ook echt heeeeel erg verliefd is en alles voor diegene over heeft. echt een gevoelsmens en heel intens denk ik.
Oud 19-06-2004, 22:16
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Cha0s: heb ik gister ge-mini-meet op station zwolle, heeft een merkwaardige fascinatie voor mensen met slechts 3 tanden en vind het leuk om te vertellen dat hij al erg oud is , lief en heel open (toch?)

Bertbart: heb ik in een donker verleden gemeet, schaamde zich toen erg voor Maartje en mij omdat we naar een man met één arm keken en toen dacht dat hij voor schut stond in zijn eigen woonplaats, is heel fashionable, mean-lean-gaymachine,

I <3 cock: sexxxy

Otis: mede Latin lover-diehardfan
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Oud 19-06-2004, 23:00
Verwijderd
marshall is de liefste domineerbare hetero-homo!
Oud 19-06-2004, 23:33
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
I <3 cock schreef op 19-06-2004 @ 21:59 :
Grandmom, ik ben de geestelijk vader..

Oh, oeps, sorry

I <# cock heeft in elk geval een leuke naam. En als je bent wie ik denk dat je bent dan ben je een toffe peer met een goed stijlgevoel en een tikkie eigenwijs. Toch?
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 19-06-2004, 23:43
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Otis schreef op 19-06-2004 @ 20:47 :
hihi

Lepra is stiekem echt een schatje , met lekker veel Lepra-humor waar ik vaak om kan lachen Praat altijd veel over ''zijn geertje'' op msn, erg schattig
ahahahahahaha

Nou, omdat ik stoned ben (leuk man, die wedstrijd nl- nogwat)

Otis: komt redelijk arrogant over, maar is volgens iffoo wel een aaardig persoon. Heeft volgens mij een muzieksmaak waarvan, als ik niet zo skaverslaafd was, ook wel zou houden. En heeft coole zonnebrillen. En verder, als ik zo iemand was die veel kleren had en daar veel geld aan uitgaf, dan mocht ze es zeggen wat ik aan moest.

Bertbart: Gave shirtjes, en dat obi wan kapsel was wel gaaf. Komt verder snel-op-zn-teentjes-getrapt over een beetje, maar die smiley is erg cool.

Noé: Woon je nou in Parijs, of is dat zo'n ander iemand? Want ik hou jou en hermione nooit echt uit elkaar.

Pff. wat heb ik nou te vertellen over de mensen van lifestyle
__________________
you spread like peanut butter
Oud 19-06-2004, 23:43
Verwijderd
Noé:
M'n liefste beeb van het heeeele forum, en ik heb heel veel zin om te spelen in de zomer en te hokken in een snollenhuis mét rookpaal. Noé's levensstijl sluit goed aan die op mij, een beetje bourgondisch en daar hou ik wel van. Zo schaamt ze zich niet om na lunchtijd aan de wijn te gaan, waar ik zelf in openbare ruimtes wel eens mijn twijfels bij heb. Verder heeft ze hééél kort haar, echt zo van, je zusje zou zeggen: kort haar!!! (geintjekonijntje) , ze houdt erg van de kluizen op A'dam CS, is soms kortaf tegen horecapersoneel maar misschien ben ik zelf gewoon overdreven nep-aardig, ehm ze eet aangebrande biefstukjes zonder zeuren op, en kan vroeg opstaan zonder problemen en heeft geen ochtendhumeur, en nouja ik kan nog wel een heel stuk typen maar het is gewoon een superbeeb
Oud 19-06-2004, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 20-06-2004 @ 00:43 :
Noé:
M'n liefste beeb van het heeeele forum, en ik heb heel veel zin om te spelen in de zomer en te hokken in een snollenhuis mét rookpaal. Noé's levensstijl sluit goed aan die op mij, een beetje bourgondisch en daar hou ik wel van. Zo schaamt ze zich niet om na lunchtijd aan de wijn te gaan, waar ik zelf in openbare ruimtes wel eens mijn twijfels bij heb. Verder heeft ze hééél kort haar, echt zo van, je zusje zou zeggen: kort haar!!! (geintjekonijntje) , ze houdt erg van de kluizen op A'dam CS, is soms kortaf tegen horecapersoneel maar misschien ben ik zelf gewoon overdreven nep-aardig, ehm ze eet aangebrande biefstukjes zonder zeuren op, en kan vroeg opstaan zonder problemen en heeft geen ochtendhumeur, en nouja ik kan nog wel een heel stuk typen maar het is gewoon een superbeeb
hoe kan ik nou een ochtendhumeur hebben als ik in mijn blote billen bij je in bed mocht!
en je kan heerlijk bakken en braden hoor beeb!
Oud 20-06-2004, 05:33
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Op verzoek Nopie: Als ik er naast sorry en ja ik be zo fuched up.
Ok creatief tot vervelens toe waarschijnlijk nog verder.
Og op de goede kant van het fashion gebeuren niet al te "posey" maar wel wetend waar ze voor staat. Liever een opuike diss dan een ab king pro complex.
Ik ben lam ik ga koken sorry.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 20-06-2004, 08:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Vice schreef op 19-06-2004 @ 21:56 :
Je komt aardig over, ziet er leuk uit en heeft mooie wenkbrauwen. Luisterd ook nog eens naar goede muziek.
Viceje heeft een gave stijl en een mooi hoofd, en volgens mij is het een heel lief en stil meisje die een beetje in een eigen wereldje leeft, maar dat is niet negatief bedoeld.
Oud 20-06-2004, 10:09
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Bij Horror Kitty denk ik aan een klein, stoer meisje met zwarte kleren. Voor de rest weet ik weinig van haar.
__________________
Boe.
Oud 20-06-2004, 10:41
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik ken de mensen hier nog niet zo goed,ben hier nog niet zo lang lid
Lepra: 1 keer ontmoet in de hout toen hij een verhaaltje ging voorlezen over een erwt en iets met een fluwelen instrument ofzo hij kwam erg hyperactief over en lijkt me echt een allemans vriend gave kam, coole jas .

Noé: Kan heel erg bitchy doen maar volgens mij is ze eigenlijk best lief.Heeft nogal vaak gezeur met AngelLena.

Horror Kitty:Lijkt me een meisje die van diepgaande gesprekken houd en van rode wijn heb ik ergens gelezen.Mooi haar, af en toe erg kortaf.

Justakid: lijkt me erg sociaal,stoer,Laat niet over zich heen lopen.
Rood haar!<3

En nu moet ik leren voor de proefwerkweek
Oud 20-06-2004, 12:12
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 20-06-2004 @ 06:33 :
Op verzoek Nopie: Als ik er naast sorry en ja ik be zo fuched up.
Ok creatief tot vervelens toe waarschijnlijk nog verder.
Og op de goede kant van het fashion gebeuren niet al te "posey" maar wel wetend waar ze voor staat. Liever een opuike diss dan een ab king pro complex.
Ik ben lam ik ga koken sorry.
whahaha het kostte me 3 minuten voor ik dit ontcijferd had

sofuckingme: idd 1 keer irl gezien, ik was toen heel lam en kan me er ook amper iets van herinneren. ze heeft iets met Jaap geloof ik en Jaap is een goeie gast dus zij zal ook wel ok zijn. nog wel een beetje erg kijk mij alto zijn maar dat hoort denk ik bij de leeftijd o ja en ze heeft een vriendin die op Monica Lewinsky lijkt

Justakid: Nina heb ik op Terschelling leren kennen maar daar weet ik echt echt geen fuck meer van. Ik kan altijd erg met r lachen en om met haar uit te gaan is ook lachen(kom binnenkort maar weer eens naar Haarlem ofzo). Ze kleed zich aardig classy en heeft een carhart obsessie waar ik altijd erg om kan lachen.

en nu ontbijten(wat is het toch met dit topic en eten bij mij )
Oud 20-06-2004, 12:41
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
@ lepra: Ik had iets met jaap,nu zijn we vriendjes
Oud 20-06-2004, 16:45
Verwijderd
WEL GODVER. Had ik zojuist vet veel mensen geanaalliseerd, klik ik m'n schermpie weg. Ah well.

Anteverta: is de liefste en de heerlijkste. <3
Oud 20-06-2004, 19:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
ehm, ik ben hier dus niet zo goed in,want ik ken jullie eigenlijk nog steeds niet erg goed, maar ik wou ook zo graag es meedoen.

Hermione en Noé zijn de altijd hippe forum bicthies.
Horrorkitty lijkt me een verlegen en lief meisje met een aparte maar coole smaak.
eXo is truttebolletje, maar dan op de goede manier.
Lepra is stoont en cool.
Vixen is cool en soms stoont.
AngelLena is te braaf en verwijdert teveel posts.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 19:32.
Oud 20-06-2004, 19:35
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Timm Trabb is een stoer meisje... (en ze heeft haar haren in veel verschillende kleuren gehad ) ze is misschien wel onzeker... maar lijkt dat in ieder geval niet

sofuckingme heeft een goede muzieksmaak voor zover ik me kan herinneren... en ze heeft t niet altijd makkelijk met leven nzo... (de gebruikelijke bullshit die je als beetje intelligente puber te verwerken krijgt) verder vind ze t belangrijk om niet 'normaal' te zijn.

Horror Kitty is een mooi meisje dat waarschijnlijk als ze bij mij op school zat wel een vriendin van me zou zijn.... (mjah ik zeg ook maar wat) ze is geinteresseerd in 'duistere' zaken

denk ik dan he
__________________
To eu zèn
Oud 20-06-2004, 19:36
Verwijderd
zomaar wat random namen:

Trimm trabb: is gaaf,heeft een gave stijl en geeft er volgens mij weinig om hoe anderen over haar denken,waarvoor hulde
verder krijgt ze het voor mekaar om veel te winnen

justakid: mooi meisje,heeft een eigen stijl die mij wel aanspreekt,kortom

lepra: lepra is cool,ik bedoel : volgens mij zou iedereen wel eens een dagje lepra willen zijn (of is het lepra hebben ?) aangezien die kerel er in mijn ogen zon onbezorgde leeftijl vol exhorbitant drank en drugs gebruik.voglens mij kun je met die kerel ECHT lachen ,dus bij deze drie hoeratjes voor lepra!

pan am : pan am is cool,zijn piercing is natuurlijk ,en soms kan hij lekker vals en ongenuanceerd uit de hoek komn,zoals het een echte relnicht beaamd
Oud 20-06-2004, 19:38
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ja.

exo: de enige semi-metro waar ik geen jeuk van krijg. kan ook wel om hem lachen.

lepra: humor praat veel, over niks en toch heeft ie wel weer wat te vertellen. en hij heeft een chille waterpijp.

cha0s: koele gozer, kan ik ook erg mee lachen, en tegen zeuren als ik iets vervelend vind in mijn leven.

glorybox: tof meisje, gebruikt veel zelfgemaakte woordjes en ze houdt van joy division <3

horrorkitty: leuke eigen stijl, ook wel creatief geloof ik.


he, dit zuigt laat maaar
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 20-06-2004, 19:41
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2004 @ 17:45 :
WEL GODVER. Had ik zojuist vet veel mensen geanaalliseerd, klik ik m'n schermpie weg. Ah well.
Dat is nou jammer. Ik zou wel willen weten hoe jij analyseert.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 20-06-2004, 19:42
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Vice schreef op 20-06-2004 @ 20:41 :
Dat is nou jammer. Ik zou wel willen weten hoe jij analyseert.
hij lult ook gewoon maar wat hoor.
(wat dat gewist betreft)
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 20-06-2004, 19:45
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
schimmel schreef op 20-06-2004 @ 20:42 :
hij lult ook gewoon maar wat hoor.
(wat dat gewist betreft)
Maar ik wil het wel weten.
__________________
Du bist ein N00b!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.