Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2004, 19:47
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
analyseer mij eens > bin gespannt...
__________________
To eu zèn
Advertentie
Oud 20-06-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 20-06-2004 @ 20:42 :
hij lult ook gewoon maar wat hoor.
(wat dat gewist betreft)
op zeker niet
ik had jou ook uitvoerig geanaliseerd, echt. een psychologisch profiel van meer dan 3 alinea's. maar ja
nu je zo reageert zal je 't nooit te weten komen ook
Oud 20-06-2004, 19:49
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2004 @ 20:47 :
op zeker niet
ik had jou ook uitvoerig geanaliseerd, echt. een psychologisch profiel van meer dan 3 alinea's. maar ja
nu je zo reageert zal je 't nooit te weten komen ook
he, das nou kut zeg
ik vind het ook altijd zo interessant om te wteen wat mensen van me denken
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 20-06-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 20-06-2004 @ 20:38 :
ja.

exo: de enige semi-metro waar ik geen jeuk van krijg. kan ook wel om hem lachen.
hihi meid prrrr miauww
Oud 20-06-2004, 19:50
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2004 @ 20:49 :
hihi meid prrrr miauww [afbeelding]
ik geloof dat we het al eens over die "hihi" gehad hebben?
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 20-06-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 20-06-2004 @ 20:50 :
ik geloof dat we het al eens over die "hihi" gehad hebben?
ja mam, sorry
het zal nooit meer gebeuren
Oud 20-06-2004, 19:51
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2004 @ 20:51 :
ja mam, sorry
het zal nooit meer gebeuren
braaf
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 20-06-2004, 19:52
Verwijderd
mag ik nog wel miauwen in het openbaar?
Oud 20-06-2004, 19:53
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2004 @ 20:52 :
mag ik nog wel miauwen in het openbaar?
jahoor, maar niet als ik erbij ben.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 20-06-2004, 19:54
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Myuki schreef op 20-06-2004 @ 20:47 :
analyseer mij eens > bin gespannt...
Volgens mij ben jij wel iemand die weet wat ze wilt. Je komt wel zelfverzekerd over als ik zo je posten lees. Een beetje een apart type (alleen dan positief)
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 20-06-2004, 19:55
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 20-06-2004 @ 20:53 :
jahoor, maar niet als ik erbij ben.
*geeft kopje*
Oud 20-06-2004, 19:56
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2004 @ 20:55 :
*geeft kopje*
nee hou maar
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 20-06-2004, 19:59
Verwijderd
schimmel is altijd heerlijk cynisch en stoer, maar dat is eignelijk een beetje een facade. diep van binnen is het een harstikke lief meisje. ze wil heel graag onafhankelijk zijn maar ondervind daarbij allerlei problemen. hellie is een dope tjick om mee te ouwehoeren of festivals/feesten mee te tjekken
Oud 20-06-2004, 20:00
Verwijderd
oja en ze heeft ambities om getypecast te worden voor zombiefilms
Oud 20-06-2004, 20:01
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ik ben niet lief, toen ik je uit marks bed schopte, vond je me toen lief? nou? NOU?!
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 20-06-2004, 20:01
Verwijderd
ja
Oud 20-06-2004, 20:02
Verwijderd
oké, ik ben druk bezig met het leren van mijn tentamen! Morgen neem ik uitgebreid te tijd om iedereen te analyseren
Oud 20-06-2004, 20:03
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
nou dan zal ik de volgende keer wel gewoon harder schoppen.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 20-06-2004, 20:07
Verwijderd
take your best shot

+ sorry is wel cool geloof ik superdroog gevoel voor humor en ik meen 'm gezien te hebben bij de fismits
Oud 20-06-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2004 @ 21:07 :
de fismits
alto
Oud 20-06-2004, 20:09
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Vice schreef op 20-06-2004 @ 20:54 :
Volgens mij ben jij wel iemand die weet wat ze wilt. Je komt wel zelfverzekerd over als ik zo je posten lees. Een beetje een apart type (alleen dan positief)
moh klopt wel denkk vooral dat t positief is dan he okee ik ga proberen jou te analiseren...

[edit]neem me alsjeblieft niet al te serieus vandaag
__________________
To eu zèn

Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 20:19.
Oud 20-06-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 20-06-2004 @ 21:08 :
alto
hc-kid
Oud 20-06-2004, 20:12
sorry
sorry is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2004 @ 21:07 :
take your best shot

+ sorry is wel cool geloof ik superdroog gevoel voor humor en ik meen 'm gezien te hebben bij de fismits
haha dat was echt stom toen ik dacht dat ik zon gast zag die op jou leek en toen liep ik naar jouw wannabe toe en toen was jij eht niet.
Oud 20-06-2004, 20:13
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
wow! vice is mooi en ze heeft hele mooje dreadies.... verder is ze volgens mij wel lief... en ze vindt t interessant om te weten wat mensen van haar denken... gewoon omdat dat interessant is
__________________
To eu zèn
Oud 20-06-2004, 20:15
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
sorry schreef op 20-06-2004 @ 21:12 :
haha dat was echt stom toen ik dacht dat ik zon gast zag die op jou leek en toen liep ik naar jouw wannabe toe en toen was jij eht niet.
Misschien heeft Exo ook wel de wannabee-Exo gezien.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 20-06-2004, 20:17
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
exo: ik dacht dat hij homo was (nee ik weet ook niet meer waarom) maar hier lees ik steeds dat hij metrofiel is... hij durft blijkbaar zijn vrouwelijke kant te laten zien... kei goed
__________________
To eu zèn
Oud 20-06-2004, 20:18
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
exo:
heerlijke wouter
lieve jongen waar mee ik mijn zomer wens door te brengen

schimmel:


chaos:
iemand die weigert mij te herkennen, zelfs al sta ik vlak voor zijn neus

aepie:
denkt de redder van den gehele wereld te zijn.. dat is hij echter niet Verder is hij natuurlijk wel lief enzo

dusjcrib:
slim meisje, dat de juiste dingen weet te zeggen

ok mensen, leef je nu maar uit op mij
(oh god wat klinkt dat fout )

Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 20:20.
Oud 20-06-2004, 20:18
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
Myuki schreef op 20-06-2004 @ 21:17 :
exo: ik dacht dat hij homo was (nee ik weet ook niet meer waarom) maar hier lees ik steeds dat hij metrofiel is... hij durft blijkbaar zijn vrouwelijke kant te laten zien... kei goed
believe me, hij is geen homo hoor
Oud 20-06-2004, 20:19
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 20-06-2004 @ 21:18 :
believe me, hij is geen homo hoor
oeh
__________________
To eu zèn
Oud 20-06-2004, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 20-06-2004 @ 21:15 :
Misschien heeft Exo ook wel de wannabee-Exo gezien.
Haha, ws wel, maar ik schijn op een legio mensen te lijken. Maar als ik ze vervolgens zie moet ik altijd concluderen dat ze voor geen meter lijken.

vice is trouwens cool, leuk hoofdje coole muziek ook geloof ik. ik dacht eerst dat ze een dude was maar weet niet waarom. zouk wel 'ns irl willen zien
Oud 20-06-2004, 20:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 20-06-2004 @ 21:18 :

(oh god wat klinkt dat fout )
Anteverta: Een mooi meisje, als ik zo die foto's zie. Komt aardig over. Ik weet te weinig over jou.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 20-06-2004, 20:25
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
Vice schreef op 20-06-2004 @ 21:23 :
Anteverta: Een mooi meisje, als ik zo die foto's zie. Komt aardig over. Ik weet te weinig over jou.
niemand weet veel over mij..

vice: ik vind jouw haar zo mooi
Oud 20-06-2004, 20:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2004 @ 21:21 :
vice is trouwens cool, leuk hoofdje coole muziek ook geloof ik. ik dacht eerst dat ze een dude was maar weet niet waarom. zouk wel 'ns irl willen zien
Exo komt grappig over, is ook wel aardig. Volgens mij valt hij wel op. Iedergeval mij wel toen ik net op dit forum was.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 20-06-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 20-06-2004 @ 21:28 :
Exo komt grappig over, is ook wel aardig. Volgens mij valt hij wel op. Iedergeval mij wel toen ik net op dit forum was.
hehe neu ik ben juist 'flege' rememb. alleen als ik me echt op m'n gemak voel kom ik wat losser

+ AmnesJan is een heerschende kerel. ik ben fan van z'n stukje over huppelende gothics op z'n cu2
Oud 20-06-2004, 20:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2004 @ 21:34 :
+ AmnesJan is een heerschende kerel. ik ben fan van z'n stukje over huppelende gothics op z'n cu2
O, dat ga ik dan even lezen.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 20-06-2004, 20:52
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2004 @ 21:34 :
hehe neu ik ben juist 'flege' rememb. alleen als ik me echt op m'n gemak voel kom ik wat losser

+ AmnesJan is een heerschende kerel. ik ben fan van z'n stukje over huppelende gothics op z'n cu2

jij heerscht uiteraard ook eXo en bedankt voor de reclame voor mijn verhaaltje
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 20-06-2004, 21:02
Verwijderd
Omdat ze mij deed, doe ik haar ook.

Anteverta: Te onzekere, want heus wel lekkere, chick. Goed stel hersens, veel meegemaakt waar ze nog mee kampt. Niet altijd even gelukkig, maar wel de zin in gelukkig zijn en dus een doorzettertje. Vast een hele goede vriendin wanneer je eenmaal met haar bevriend bent. En zo verder.
Oud 20-06-2004, 21:10
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Schimmel: Ik vind Schimmie grappig en stoerie en ze lijkt me een lieverd. Ze heeft een mooi karakteristiek hoofdje.

eXo: Exie is een stoerie, want hij ontkent graag dat hij eigenlijk een hulpeloze romanticus is. Ik moet bijna altijd om zijn posts giechelen.

Vice: Vice vind ik een lieverd en ze is aardig. Op straat zou ik haar na kijken vanwege haar looks.

Noe: Noe vind ik een leukerd. Ik vind het superrtof dat ze een creatief verantwoorde opleiding gaat doen en ik denk dat ze daar heel goed in is, vanwege haar eigenzinnigheid.

Otis: Otis vind ik een ook een leukerd. Ze is een flapuit en een beeb met haar mooie haaries.

Chaos: Ik vind Chaos altijd heel mooi op zijn foto's staan. Hij heeft wel een seksie verantwoorde blik in zijn ogen. Hij lijkt me symphatiek.

Lepra: Lepra vind ik een vrolijkerd. Hij is natuurlijk een ubertruie punkert die zijn vriendjes niet gauw in de steek laat.

! am mE: Ik kwam er naar eeuwen pas achter dat ! am mE eigenlijk Emma ! is maar dan achterstevoren . Ik vind haar een eerlijk meisje en ik vind haar een leukerd.

Ridder: Met Ridder wil ik wel eens muffins bakken.

Trim Trabb: Trim Trabb vind ik een aardigerd. Ze is cynisch en heeft zelfspot.

(owww god.. ik kan nog wel urrren doorgaan zo )
__________________
sleep is no friend.

Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 21:20.
Oud 20-06-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 20-06-2004 @ 22:10 :
Schimmel: Ik vind Schimmie grappig en stoerie en ze lijkt me een lieverd. Ze heeft een mooi karakteristiek hoofdje.

eXo: Exie is een stoerie, want hij ontkent graag dat hij eigenlijk een hulpeloze romanticus is. Ik moet eigenlijk altijd om zijn posts giechelen.

Vice: Vice vind ik een lieverd en ze is aardig. Op straat zou ik haar na kijken vanwege haar looks.

Noe: Noe vind ik een leukerd. Ik vind het superrtof dat ze een creatief verantwoorde opleiding gaat doen en ik denk dat ze daar heel goed in is, vanwege haar eigenzinnigheid.

Otis: Otis vind ik een ook een leukerd. Ze is een flapuit en een beeb met haar mooie haaries.

Chaos: Ik vind Chaos altijd heel mooi op zijn foto's staan. Hij heeft wel een seksie verantwoorde blik in zijn ogen. Hij lijkt me symphatiek.

Lepra: Lepra vind ik een vrolijkerd. Hij is natuurlijk een ubertruie punkert die zijn vriendjes niet gauw in de steek laat.

! am mE: Ik kwam er naar eeuwen pas achter dat ! am mE eigenlijk Emma ! is maar dan achterstevoren . Ik vind haar een eerlijk meisje en ik vind haar een leukerd.

Ridder: Met Ridder wil ik wel eens muffins bakken.

Trim Trabb: Trim Trabb vind ik een aardigerd. Ze is cynisch en heeft zelfspot.

(owww god.. ik kan nog wel urrren doorgaan zo )
omg kan jij alleen maar lief zijn tegen iedereen?

+ Lief is dus het keyword bij snolliebox. Ze heeft een coole manier van woordjes enzo. wel iemand waar je veel van kan leren op 1 of andere manier.

En sympathiek is idd een goed woord voor den cha00t.
Oud 20-06-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 20-06-2004 @ 22:10 :
Ik kwam er naar eeuwen pas achter dat ! am mE eigenlijk Emma ! is maar dan achterstevoren

En bij deze kom ik er nu pas achter.

! am mE vind ik er schattig uitzien en ze is een via-via-via bekende, maar ik heb d'r nog nooit in het echt gezien en het geweten.

Exo is gewoon een lekkere hipperd met leuk haar en gezellig naïef wat ook een beetje gespeeld is geloof ik. Hij mag best wat trotser zijn op zichzelf en zijn looks en heeft humor en is heerlijk typisch.

Cha0s is een stoere punker die ook heel schattig kan zijn en mij volgens mij stom vindt

watermuis is lief en kan heel gek zijn op mensen en daar ook heel bang van worden. Ze is een mooierd en we moeten nog steeds samen een sigaretje roken, ookal rook ik niet meer.

AePie is een kacheltje en een schat, maar natuurlijk eigenlijk een hele stoere man.

Lepra vind ik een beetje teveel praten en daardoor soms een beetje vermoeiend maar in zijn hart is het vast een schat En hij kent Doris dus dan is het goed.

En dan tot slot EPD want dat is mijn sletje en die is het lekkerst van allemaal.
Oud 20-06-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 20-06-2004 @ 22:21 :

Bij jouw nickname moet ik altijd denken aan cronjob, geen idee waarom.

Glorybox: het spijt me, maar ik heb altijd hele vunzige gedachten bij jouw nickname, ik kan er niet om heen, maar muffins is OK!
Oud 20-06-2004, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 20-06-2004 @ 22:23 :
Bij jouw nickname moet ik altijd denken aan cronjob, geen idee waarom.
Ik ben mijn nickname best zat.
Wat is cronjob?

Ik denk bij jou altijd aan een heel anders uitziende kerel dan je eruit ziet, maar ik weet niet hoe wel dan.
Oud 20-06-2004, 21:26
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Ridder schreef op 20-06-2004 @ 22:23 :
Bij jouw nickname moet ik altijd denken aan cronjob, geen idee waarom.

Glorybox: het spijt me, maar ik heb altijd hele vunzige gedachten bij jouw nickname, ik kan er niet om heen, maar muffins is OK!
Whahahahaha . Stouterd.
Gloryhole zeker
__________________
sleep is no friend.
Oud 20-06-2004, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 20-06-2004 @ 22:10 :
! am mE: Ik kwam er naar eeuwen pas achter dat ! am mE eigenlijk Emma ! is maar dan achterstevoren . Ik vind haar een eerlijk meisje en ik vind haar een leukerd.
Ooohh ik ben geanalyseerd! Merci bien, lief

Glorybox: een stoererd maar in het echt denk ik heel verlegen. Zou ik wel eens willen ontmoeten want ik heb geen idee hoe ze is. O ja, en ze denkt heel veel na

Hermione: stoere en hippe beeb. Heel aardig en biedt altijd een luisterend oor. Lief.

Noé: aardig maar kan ook erg bitchen op het forum wat vaak grappig is.

Pan Am: een geweldige gozer (fout woord maar is positief). Heel leuk met zn nieuwe afbeelding. Grappig. Ik ga nog een keer op een terrasje met m mensen bekritiseren.

bertbart: ik weet niet zo goed wat ik van bertbart moet vinden. Hij is volgens mij heel lief en nichterig en grappig maar ik krijg weinig hoogte van m .

Ridder: mn sweetie. sjeweetooook. qoezjah.

Mortischa: Lief en mooi en aardig en gezellig. Snel eens daten? Gekke mensen tellen in Vondelpark .

Otis: aardig en grappig

Susanne: heel aardig, gezellig kletskous en heeft altijd leuke verhalen.

snoodaard: lekker ding en heeft een geweldig gevoel voor humor

Wim Wok: hij is lekkeeerrrrr (en lief en leuk en mooi en blablabla en van mij!)

Goh, ben ik nog iemand vergeten? Meld je maar dan.
Oud 20-06-2004, 21:27
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ookal ben ik nog niet zo lang actief op dit forum, ik heb toch wel een aardige lijst met naar mijn mening interessante personen geprobeerd te analyseren.

Steve: Niet heel erg bekend met hem. Maar om de posts die ik van hem lees kan ik meestal smakelijk lachen. Vaak met hem eens.

Otis: Hard, maar ontzettend grappig. Vaak heerlijk plat en lig vaak in een scheur om haar!

Ridder: Naar mijn mening geobserdeerd door mode en hip zijn, maar dat mag ik wel omdat ik ook graag over mode etcetera praat. Verder goede humor en bied altijd een helpende hand!

Noé: Heeft een hoge pet van haar zelf, misschien niet geheel onterecht, kan leuk mensen dissen en is altijd scherp.

Japie Krekel: Ook een hippe jongeman, die graag over mode meepraat. Humor is ook bij hem geen onbekend fenomeen.

Pan Am: Beetje bitcherig, maar op een leuke manier. Leuke posts en topics.

Bertbart: Idemdito als Pan Am.

Exo: Aardige gozer met goede kledingsmaak.

Dit waren voor mij de meest 'interessante' personen die ik kon 'analyseren'.

Fouten onder voorbehoud
Oud 20-06-2004, 21:28
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 20-06-2004 @ 22:26 :

Goh, ben ik nog iemand vergeten? Meld je maar dan.
Mij, want ik deed jou.

En ik vergat Freakjuh:
Verlegen meiske met een koopverslaving die het soms wat moeilijk heeft. Humor en gaat graag naar feestjes. Lief.
Oud 20-06-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 20-06-2004 @ 22:21 :

En bij deze kom ik er nu pas achter.

! am mE vind ik er schattig uitzien en ze is een via-via-via bekende, maar ik heb d'r nog nooit in het echt gezien en het geweten.
En kennen wij elkaar via via? Hoe ook alweer?
Oud 20-06-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 20-06-2004 @ 22:28 :
Mij, want ik deed jou.
maar ik ken je niet zo goed Volgens mij ben je wel aardig en eerlijk. Je zet goede posts neer, goed onderbouwd enzo. Een slimmerd
Oud 20-06-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 20-06-2004 @ 22:27 :


Exo: Aardige gozer met goede kledingsmaak.
HAHA dude ben je wel lekker

ik zou je graag teruganaliseren maar ik weet niks sorry
Oud 20-06-2004, 21:34
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 20-06-2004 @ 22:28 :
Mij, want ik deed jou.

En ik vergat Freakjuh:
Verlegen meiske met een koopverslaving die het soms wat moeilijk heeft. Humor en gaat graag naar feestjes. Lief.
oooh ja Freakjuh
hoe kan ik die nou vergeten
lief meisje, die veel leuker is dan ze zelf denkt
en ik hoop haar binnenkort weer een keer te zien
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.