Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2004, 15:22
Chicken
Avatar van Chicken
Chicken is offline
Hebben jullie ooit last van (vr)eet buien? En wat doen jullie daaraan?
Geven jullie jezelf daaraan over en eet je jezelf helemaal vol. Of probeer je het toch te weerstaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2004, 15:33
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Ik vreet mezelf helemaal vol meestal. Alleen de laatste tijd niet meer. Omdat mijn zus bovenop me zit en ik mag dus echt helemaal niks meer eten. ''Je bent al dik genoeg'' ''Snoep eens niet zoveel'' etc. krijg ik dan te horen .
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 15:59
Verwijderd
ik ken het gevoel wel, dat je gewoon moet eten en moet blijven eten. Ik kan mezelf er gelukkig van weerhouden. Meestal door weg te lopen en gewoon iets anders te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:08
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Mwa, het valt bij mij wel mee. Je hebt ook van die gerechten die, wanneer je eraan begint te eten, niet meer stop komt. Zo heb ik dat met salades.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:24
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja dat heb ik helaas ja. En wat ik dan doe? Verder eten.

Maar de laatste tijd gaat het beter, dan ben ik bijna eten aan het pakken, en dan denk ik 'wat heeft het eigenlijk voor zin' en kan ik stoppen. Maar het gaat ook nog wel es goed mis..
Dan eet ik ongezonde dingen trouwens.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:45
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Daar heb ik geen last van, ik eet eerder niet of te weinig.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 14:32
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Ja erg vaak op een gegeven moment gaat het er dan niet meer om of ik iets lekker vind maar dat ik ''iets' eet, en daar krijg k later dan weer verschrikkelijke spijt van.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:32
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb daar heel soms wel last van, maar aangezien er thuis niet veel dingen liggen die ik echt lekker vind, blijf ik een kwartier in de keuken naar eten zoeken en neem ik alsog niks.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:37
mbta
mbta is offline
iedereen moet eten maar veel is ook nie goed maar chips vind ik zo lekker dus dat eet ik als ik ff nie oplet binnen 10 min op
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:13
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Vaak als ik thuis kom van school. Net gefietst, en verschrikkelijke honger. En dan alle koekjes enzo, terwijl we meestal wel een uur later gaan eten, waar ik vervolgens dus niet zoveel honger mee heb
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:48
rosey
Avatar van rosey
rosey is offline
Soms heb ik dat wel, maar ik denk dat het makkelijker te weerstaan is door te drinken, liefst dan ook iets met bruis fzo =) dan gaat dat vreet-honger-gevoel wat weg, allez bij mij toch
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 17:05
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-06-2004 @ 16:32 :
Ik heb daar heel soms wel last van, maar aangezien er thuis niet veel dingen liggen die ik echt lekker vind, blijf ik een kwartier in de keuken naar eten zoeken en neem ik alsog niks.
my thoughts..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 23:54
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Jawel, soms wel. En dan ga ik gewoon lekker eten.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 10:50
Verwijderd
Nee, niet echt eigenlijk. Ik eet wel eens veel dingen die niet heel gezond zijn, maar dat doe ik dan zeg maar expres, niet omdat ik mezelf niet tegen kan houden.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 12:35
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee niet echt, alleen is het vaak voor het slapen gaan dat ik honger krijg, dan maak ik nog ff snel een cracker met iets op of een boterhammetje...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:04
mikk
Avatar van mikk
mikk is offline
jah heel vaak! en soms kan ik al dat lekkere eten weerstaan en anders eet ik me helemaal vol
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:35
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ja
als ik ongesteld ben

ik probeer mij dan weg te lopen bij het eten en wat anders te gaan doen.
lukt lang niet altijd
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 17:52
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Phlox schreef op 23-06-2004 @ 15:32 :
Ja erg vaak op een gegeven moment gaat het er dan niet meer om of ik iets lekker vind maar dat ik ''iets' eet, en daar krijg k later dan weer verschrikkelijke spijt van.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-06-2004, 10:55
stampertjuh
Avatar van stampertjuh
stampertjuh is offline
ik vreet me altijd helemaal vol
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 12:12
Verwijderd
Ik zei het al in een ander topic, maar daar kwam geen reactie dus ik wou het hiet ook nog eens zeggen : Ik vraag me soms wel af wat mensen onder 'vreetbui' verstaan... ik dacht altijd dat daarmee bedoeld werd dat je naar de keuken ging en alles maar naar binnen propten, maar laatst zat ik met een groepje meisjes spelletjes te spelen met popcorn en dropjes erbij, en na een tijdje riep een van hen 'we hebben echt allemaal een vreetbui!' en de rest beaamde dat. Dat vond ik wel erg vreemd.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 12:50
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-06-2004 @ 13:12 :
Ik zei het al in een ander topic, maar daar kwam geen reactie dus ik wou het hiet ook nog eens zeggen : Ik vraag me soms wel af wat mensen onder 'vreetbui' verstaan... ik dacht altijd dat daarmee bedoeld werd dat je naar de keuken ging en alles maar naar binnen propten, maar laatst zat ik met een groepje meisjes spelletjes te spelen met popcorn en dropjes erbij, en na een tijdje riep een van hen 'we hebben echt allemaal een vreetbui!' en de rest beaamde dat. Dat vond ik wel erg vreemd.
idd.
vreetbui is volgens mij dat je begint te vreten en niet meer kan stoppen.
dus je eet in 1x de koelkast leeg
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 13:16
Verwijderd
Euh, ja. Ik heb regelmatig last van vreetbuien.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 13:21
Verwijderd
volvreten
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:25
Verwijderd
Ik heb er niet meer zoveel last van, maar een paar jaar terug wel hoor!!

Ik probeerde mezelf altijd wel in de hand te houden dan, en dan bijvoorbeeld droog brood pakken ipv een koekje... Maar ja dat lukte natuurlijk niet altijd, soms ging alles erin wat er ook maar in huis te vinden was

Suc6 ermee!!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:33
Isha
Isha is offline
Tijdens mijn feestweek heb ik altijd last van vreetbuien. Vóór die week ook. En daarna ook. Kortom, altijd . Doe er niet veel aan, geef me gewoon over. Ik ben zwak.
__________________
ooh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2004, 19:26
Verwijderd
ja, daaar heb ik last van. ik kan een week niks/weinig eten en dan weer een periode dat ik alles eet. maar ook de hele dag 'normaal' eet en als ik thuis kom een vreetbui. en dan eet ik echt alleen maar ongezonde dingen. om me vervolgens schuldig te voelen (en proberen over te geven). het overheerst nu best wel mn leven, en ik probeer er mee te stoppen. maara ik heb het gewoon niet in de hand. op de een of andere manier ka nik het niet weerstaan, ik weet niet waarom het niet lukt. ik wil er zeker heel graag vanaf. maar iets in mij wil blijkbaar dooreten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 09:46
OlsenFreak
Avatar van OlsenFreak
OlsenFreak is offline
Ik heb gek genoeg dus nooit last van vreetbuien! echt niet.... wel eens dat ik super trek heb maar dan hou ik me wel liever in dan dat ik me helemaal volprop want dan voel ik me daarna super misselijk
__________________
-XxX- Noortje
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 12:14
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Nah daar heb ik niet vaak last van. En anders drink ik veel, zodat ik een vol gevoel krijg en niet alsmaar door blijf eten
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 22-06-2004 @ 17:24 :
Ja dat heb ik helaas ja. En wat ik dan doe? Verder eten.

Maar de laatste tijd gaat het beter, dan ben ik bijna eten aan het pakken, en dan denk ik 'wat heeft het eigenlijk voor zin' en kan ik stoppen. Maar het gaat ook nog wel es goed mis..
Dan eet ik ongezonde dingen trouwens.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 18:06
Lionheart
Ik hou van veel eten, maar vreetbuien kan ik het niet noemen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 18:09
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
nee, nooit
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 18:50
Verwijderd
*jaloers word op alle mensen die dit niet hebben*
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:14
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
wel soms.. maar gewoon geen eten thuis.. tenzij ik soms nog wel eens een zak pinda's open wil trekken
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:16
Ndimension
Ndimension is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit een vreetbui gehad.
Wel heel erge honger gehad en heel snel mijn eten naar binnen gewerkt, maar dat is wat anders
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:53
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ken t, maar ik ga dan heel veel water drinken en appels eten, heb dan nog steeds honger, maar je moet toch wat.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb eigenlijk alleen vreetbuien met chips, als ik daar eenmaal aan begin kan ik niet meer ophouden tot ik zoveel heb gegeten dat ik misselijk ben.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2004, 14:48
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
mja..die heb ik ook wel es...soms als excuus dat ik een slecht cijfer haalde of ik me gewoon rot voelde.
kheb een periode gehad dat ik 11 repen chocola per week at..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:09
ietjuh
ietjuh is offline
Ik heb er alleen maar last van met yoghurt en vla. Dan denk ik: ik pak bij het ontbijt lekker yoghurt met suiker. Dan heb ik dat op en dan krijg ik zin in vla dus pak ik meestal yoghurt met vla en hagelslag. Dan heb ik weer zin in ranja de bij dus doe ik dat, en dan zin in yoghurt met crueslie en ranja;-)
Maarja gelukkig zit je er snel vol van dus het valt allemaal best mee.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:22
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Bij mij valt het op zich wel mee, maar het kan het wel erg zijn soms. Voorbeeldje : afgelopen donderdag kon ik eindelijk weer normaal eten na keelontsteking, en toen heb ik mezelf toch volgegeten .

Maar over het algemeen valt het wel mee .
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:43
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb er met vlagen last van.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 17:23
TooskeDooske
Avatar van TooskeDooske
TooskeDooske is offline
veel water te drinken daar krijg je een vol gevoel van
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 19:03
brightlight
brightlight is offline
Heb net nog een vreetbui gehad. 2 cakejes, een glacekoek en een hele reep choco met nootjes op . En vanacht heb ik ook al allemaal choco gegeten. Nu spijt, maar ja niks aan te doen he... Ik neem me nu voor om van de week van de snoep af te blijven, maar wat daar van terecht gaat komen is nog maar de vraag
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 22:10
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
Citaat:
TooskeDooske schreef op 04-07-2004 @ 18:23 :
veel water te drinken daar krijg je een vol gevoel van
water kan ja
ik kan bevoorbeeld niej goed tegen water en ik vind het oowk niej lkkr.. ik doe dan meestal grote biddon met ijsthee of ranja of zow, zit tenminste nog IETS smaak aan..
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 23:04
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
gadverdamme ik heb ze nou weer steeds vaker
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 09:57
Verwijderd
Af en toe heb ik dat wel eens. Maar iid, veel water drinken helpt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 10:36
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Alleen als ik knetterstoned ben.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 13:07
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
eten, eten en nog eens eten i love it
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
brightlight schreef op 04-07-2004 @ 20:03 :
Heb net nog een vreetbui gehad. 2 cakejes, een glacekoek en een hele reep choco met nootjes op
noem je DIT een vreetbui??? ik dacht dat die toch wel wat groter moesten zijn, wil je het echt een vreetbui noemen. maar dat kan aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:10
brightlight
brightlight is offline
Citaat:
sonho schreef op 05-07-2004 @ 16:21 :
noem je DIT een vreetbui??? ik dacht dat die toch wel wat groter moesten zijn, wil je het echt een vreetbui noemen. maar dat kan aan mij liggen.
Ik vond het aardig veel om binnen een half uur naar binnen te werken...die 2 cakejes zijn er die avond trouwens 6 geworden
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:39
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
als ik heel stoned ben wel ja. en dan kan ik eten écht niet weerstaan. t ziet er ook echt niet uit hoe ik dan aan het eten ben.
(mn ex noemde me dan altijd zn lieve vreetzakje )

Verder heb ik het eigenlijk niet.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.