Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2004, 15:43
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
eXo schreef op 30-06-2004 @ 16:38 :


btw die barbera is dus het levende bewijs die de kletskoek van oa nare man en noé enzo ontkrachtigt
Helaas is die barbera slechts een van de weinigen waar doorheen gekeken wordt. In de praktijk hebben Noé en Hermione (helaas) gelijk.
En dat heeft inderdaad puur te maken met werkgevers die uiterlijk boven kwaliteiten verdienen. Het mes snijdt aan twee kanten (wat zeg ik dat mooi).
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Advertentie
Oud 30-06-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 30-06-2004 @ 16:42 :
Noé, zelfs al heeft 'r hanekam plat. dan nog is 'r haar paars en zit 'r smoel vol piercings. ik weet niet hoor... maar uh.
gekleurd haar en piercings zijn ook niet meer zo shockerend in het jaar 2004.
Oud 30-06-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 30-06-2004 @ 16:42 :
'lerares' op de universiteit bestaat niet. dat is het eerste dat me deed twijfelen aan dat verhaal.
Waarom zouden Mark en Helen dat verhaal in godesnaam verzinnen? Ik zeg ook 'lerares', verkeerde woord inderdaad, had ik niet bij nagedacht.

Ik ben wel van mening dat je ook bereid moet zijn je enigszins aan te passen voor je baan en je werkomgeving. Niemand ontkent overigens ook dat het moeilijker is een baan te krijgen, dat is echter gewoon iets wat je dan accepteert. Ondertussen verdient mn vriend met zn lippiercing, rare haar en 'andersoortige' kleding drie keer zoveel als ik met mijn schattige meisjesuiterlijk.

Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 15:47.
Oud 30-06-2004, 15:45
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-06-2004 @ 16:40 :
Ik verdien zelf geen cent op het moment dus eigenlijk mag ik er niets over zeggen, en ik zeg niet dat je niets kunt verdienen als je er 'anders' uitziet, natuurlijk niet. Maar als het zover komt dat een enorme groep mensen geen werk vindt terwijl de werkende 'grijze muizen' belasting betalen waar zij weer haarverf van kunnen kopen. Okee, beetje zwart-wit geschetst, maar die mensen toen bevestigden dit verhaal wel min of meer.
dan is dat erg jammer voor die grijze muizen (al zijn er genoeg "freaks" met werk en opleiding) maar ze werken er zelf aan mee door mensen met een ander uiterlijk niet te accepteren.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 30-06-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 30-06-2004 @ 16:40 :
uit een kraakfeest waar ik vorig jaar was, waar de meest geweldig opgemaakte mensen rondliepen, iedereen zag er fantastisch uit, maar van de 10 mensen die ik gesproken heb had er niet één een opleiding afgemaakt (ook geen middelbare school) en hadden er 2 een baantje voor een paar uur in de week. Deels omdat ze geen werk konden vinden, deels omdat ze de ww wel relaxed vonden. \

Ik verdien zelf geen cent op het moment dus eigenlijk mag ik er niets over zeggen, en ik zeg niet dat je niets kunt verdienen als je er 'anders' uitziet, natuurlijk niet. Maar als het zover komt dat een enorme groep mensen geen werk vindt terwijl de werkende 'grijze muizen' belasting betalen waar zij weer haarverf van kunnen kopen. Okee, beetje zwart-wit geschetst, maar die mensen toen bevestigden dit verhaal wel min of meer.
tja ik ken genoeg krakers die gewoon hun school af hebben gemaakt en nu bijvoorbeeld systeembeheerder zijn bij een bedrijf, ook al hebben ze een grote hanekam of lopen ze in verscheurde kleren rond.
Oud 30-06-2004, 15:46
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-06-2004 @ 16:44 :
gekleurd haar en piercings zijn ook niet meer zo shockerend in het jaar 2004.
nu ineens niet meer.
minuten geleden waren piercings nog 'n enorme barriëre. beetje jammer he.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 30-06-2004, 15:46
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-06-2004 @ 16:44 :
gekleurd haar en piercings zijn ook niet meer zo shockerend in het jaar 2004.
maar wel de rede waarvoor je afgewezen word.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 30-06-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 30-06-2004 @ 16:45 :
Ik ben wel van mening dat je ook bereid moet zijn je enigszins aan te passen voor je baan en je werkomgeving.
Ik ook.
Oud 30-06-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 30-06-2004 @ 16:46 :
nu ineens niet meer.
minuten geleden waren piercings nog 'n enorme barriëre. beetje jammer he.
ik heb niks tegen piercings en gekleurd haar, maar juist het geheel met die witte make-up, hanekam, en kleding maakt het freaky.
Oud 30-06-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 30-06-2004 @ 16:45 :
dan is dat erg jammer voor die grijze muizen (al zijn er genoeg "freaks" met werk en opleiding) maar ze werken er zelf aan mee door mensen met een ander uiterlijk niet te accepteren.
het gaat niet om accepteren, het gaat om een ouderwets plaatje!
ik kan ook geen fotomodel worden omdat ik daar domweg niet knap en dun genoeg voor ben, nou daar ga ik ook niet over zeuren en zeggen dat de modellenbureaus belachelijke eisen stellen en narrowminded zijn om alleen dunne meisjes aan te nemen. als ik dolgraag model wilde worden zou ik daarvoor op een streng dieet gaan, bij wijze van spreken. dat is net zoiets. het had tohc ook omgekeerd kunnen zijn? dat je zonder piercings in je gezicht niet wordt aangenomen? dan neem je toch gelijk drie piercings, als het je kans op werk vergroot?
Oud 30-06-2004, 15:51
Verwijderd
open er een topic over zou ik zeggen
Oud 30-06-2004, 15:51
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-06-2004 @ 16:48 :
het gaat niet om accepteren, het gaat om een ouderwets plaatje!
ik kan ook geen fotomodel worden omdat ik daar domweg niet knap en dun genoeg voor ben, nou daar ga ik ook niet over zeuren en zeggen dat de modellenbureaus belachelijke eisen stellen en narrowminded zijn om alleen dunne meisjes aan te nemen. als ik dolgraag model wilde worden zou ik daarvoor op een streng dieet gaan, bij wijze van spreken. dat is net zoiets. het had tohc ook omgekeerd kunnen zijn? dat je zonder piercings in je gezicht niet wordt aangenomen? dan neem je toch gelijk drie piercings, als het je kans op werk vergroot?
dan zou je een modellenbureau moeten zoeken waar ze geen magere modellen hoeven (en die zijn er)
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 30-06-2004, 15:52
Verwijderd
Is niet hetzelfde. Modellenpeepz zien nou eenmaal graag magere modellen in hun kleren. Bij zo een baan is het uiterlijk nou eenmaal belangrijk. Wat boeit uiterlijk als je doceert aan een uni?

+ btw ik zie een toename in modellen gedoe met 'aparter' volk (suicide girls, gothicmodels (bwhaha ) etc)
Oud 30-06-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 30-06-2004 @ 16:51 :
dan zou je een modellenbureau moeten zoeken waar ze geen magere modellen hoeven (en die zijn er)
ja, maar zijn er genoeg bedrijven die iemand met een hanekam en piercings en 3 lagen make-up aannemen? ik weet het niet, als ze er zijn ben ik er helemaal voor maar anders moet je als werkloze toch bij jezelf te raden gaan.
Oud 30-06-2004, 15:53
Verwijderd
Hanenkam kan zoals gezegd naar benee en de makeup kan eraf.
Oud 30-06-2004, 15:53
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-06-2004 @ 16:52 :
Is niet hetzelfde. Modellenpeepz zien nou eenmaal graag magere modellen in hun kleren. Bij zo een baan is het uiterlijk nou eenmaal belangrijk. Wat boeit uiterlijk als je doceert aan een uni?

+ btw ik zie een toename in modellen gedoe met 'aparter' volk (suicide girls, gothicmodels (bwhaha ) etc)
en de grote massa ziet nou eenmaal graag saaie blonde blauwogige met een laagje mascara tutjes achter de kassa bij de AH, mannen in krijtstreep pak in de bedrijfskantine en ga zo maar een uur door. is wél hetzelfde.
Oud 30-06-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 30-06-2004 @ 16:52 :
ja, maar zijn er genoeg bedrijven die iemand met een hanekam en piercings en 3 lagen make-up aannemen? ik weet het niet, als ze er zijn ben ik er helemaal voor maar anders moet je als werkloze toch bij jezelf te raden gaan.
tuurlijk zijn er bedrijven waar niet moeilijk gedaan word over piercings/hanekam. ik noem ff een paar voorbeelden: cd zaken, skatewinkels, telemarketing, promotiewerk op feesten/in de stad, tattoo/piercingzaken. Ik noem maar ff wat brakke baantjes maar zoals ik eerder al zei er zijn ook systeembeheerders met hanekammen hoor
Oud 30-06-2004, 15:56
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-06-2004 @ 16:53 :
en de grote massa ziet nou eenmaal graag saaie blonde blauwogige met een laagje mascara tutjes achter de kassa bij de AH, mannen in krijtstreep pak in de bedrijfskantine en ga zo maar een uur door. is wél hetzelfde.
de grote massa interesseert het over 't algemeen geen reet, gewoon 'n apatisch zooitje sukkels, het zijn vooral de werkgevers die krampachtig vasthouden aan ouderwets gedachtengoed en hun onnozele, maar oh zo belangrijke bedrijfscultuur.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 30-06-2004, 15:56
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Eindeloze discussie over wat moreel en maatschappelijk gezien gewenst is. Helaas staan die twee vaak haaks op elkaar. Dus als je werk wilt vinden wat je leuk vind, moet je je misschien aanpassen. Wederom: helaas.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 30-06-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 30-06-2004 @ 16:55 :
tuurlijk zijn er bedrijven waar niet moeilijk gedaan word over piercings/hanekam. ik noem ff een paar voorbeelden: cd zaken, skatewinkels, telemarketing, promotiewerk op feesten/in de stad, tattoo/piercingzaken. Ik noem maar ff wat brakke baantjes maar zoals ik eerder al zei er zijn ook systeembeheerders met hanekammen hoor
gheel persoonlijnk natuurlijk maar die eerstgenoemde baantjes lijken mij wel leuker dan systeembeheerder
Oud 30-06-2004, 15:58
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 30-06-2004 @ 16:55 :
tuurlijk zijn er bedrijven waar niet moeilijk gedaan word over piercings/hanekam. ik noem ff een paar voorbeelden: cd zaken, skatewinkels, telemarketing, promotiewerk op feesten/in de stad, tattoo/piercingzaken. Ik noem maar ff wat brakke baantjes maar zoals ik eerder al zei er zijn ook systeembeheerders met hanekammen hoor

Ok, nu zijn er nog maar 3084932426829 andere beroepen waarbij het niet geaccepteerd word.

Ik zou hier zelf ook liever zitten met m'n eigen kleding. Maar als ik op bedrijfsbezoek ga, dan zou ik toch niet serieus genomen worden...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 30-06-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 30-06-2004 @ 16:56 :
de grote massa interesseert het over 't algemeen geen reet, gewoon 'n apatisch zooitje sukkels, het zijn vooral de werkgevers die krampachtig vasthouden aan ouderwets gedachtengoed en hun onnozele, maar oh zo belangrijke bedrijfscultuur.
je hebt helemaal gelijk, het is ook een vorm van racisme, maar ik blijf erbij dat als ik bij de ah wil werken en het liefst in bikini, maar ze eisen dat ik een blauw jasje aantrek, dan doe ik dat ook. voor sommige dingen moet je opofferingen maken hoe vervelend dat ook is.
Oud 30-06-2004, 16:01
Verwijderd
Mja en als iedereen zo blíjft denken dan wonen we zodadelijk een Oceania-achtig iets.
Oud 30-06-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 30-06-2004 @ 17:01 :
je hebt helemaal gelijk, het is ook een vorm van racisme, maar ik blijf erbij dat als ik bij de ah wil werken en het liefst in bikini, maar ze eisen dat ik een blauw jasje aantrek, dan doe ik dat ook. voor sommige dingen moet je opofferingen maken hoe vervelend dat ook is.
racisme?

en bedrijfskleding staat hierbuiten
Oud 30-06-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 30-06-2004 @ 16:58 :
Ok, nu zijn er nog maar 3084932426829 andere beroepen waarbij het niet geaccepteerd word.

Ik zou hier zelf ook liever zitten met m'n eigen kleding. Maar als ik op bedrijfsbezoek ga, dan zou ik toch niet serieus genomen worden...
precies, niet iedereen is gelukkig met een vooruitzicht van de komende 40 jaar in een platenzaak staan.
en bij het promotiebedrijf waar ik werk nemen ze ook geen mensen met hanekammen en piercings aan, wat ik dom vind, want als je jongeren de straat op stuurt om 't een of 't ander te promoten, dan is het imo logisch dat je daar niet op let. want zoals er veel jongeren in nederland zijn met blond haar en stingtruitjes, zijn er ook jonge marokkanen en jonge punk0rs die het werk net zo goed kunnen doen.
Oud 30-06-2004, 16:03
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
een blauw jasje heeft weinig met racisme te maken, tenzij je een smurf bent.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 30-06-2004, 16:03
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-06-2004 @ 16:58 :
gheel persoonlijnk natuurlijk maar die eerstgenoemde baantjes lijken mij wel leuker dan systeembeheerder
juh de eerste lijken mij ook veel boeiender maar ik had verwacht dat Noé en hermione dan meteen zouden gaan zeuren dat het allemaal 'lage' baantjes waren, dus ik denk ik pleur er nog ff iets bij waar je ook een vervolgopleiding voor gedaan moet hebben

@Sjoerd: het is al eerder gezegd hier, ik werk nog liever niet dan voor een werkgever die mijn uiterlijk boven mijn kunnen waardeerd
Oud 30-06-2004, 16:03
Verwijderd
En als je kunstenaar bent wil een vaag uiterlijk nog al eens bijdragen aan je geloofwaardigheid.

Het is gewoon maar net wat je het liefste wil. Als je het echt graag wil, geef je er misschien bepaalde dingen voor op. Als je het niet graag genoeg wil, zoek je verder. Sommige mensen kiezen er gewoon voor dat bepaalde baantjes niet mogelijk zijn, zolang zij er niet mee zitten..

Nee, klagen moet je dan ook niet, maar genoegen nemen met een ander baantje.

En als je een beetje geluk hebt, kom je gewoon een werkgever tegen die jouw kwaliteiten belangrijker vindt. Heus waar, ze bestaan.

Moet je die kwaliteiten wel hébben natuurlijk.
Oud 30-06-2004, 16:03
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-06-2004 @ 17:02 :
racisme?

en bedrijfskleding staat hierbuiten
discriminatie, excuse-moi. ik vind het discriminatie als je mensen afwijst vanwege hun uiterlijk. maar het gebeurt, en er tegenin gaan heeft tot nu toe weinig effect gehad.
Oud 30-06-2004, 16:03
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Oceania, 't for thee.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 30-06-2004, 16:03
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
ik had dit topic eigenlijk geopend om foto's te posten enzo



hmm wellicht toch es naar die baan van forumbaas solliciteren
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 30-06-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 30-06-2004 @ 17:03 :
En als je kunstenaar bent wil een vaag uiterlijk nog al eens bijdragen aan je geloofwaardigheid.

Het is gewoon maar net wat je het liefste wil. Als je het echt graag wil, geef je er misschien bepaalde dingen voor op. Als je het niet graag genoeg wil, zoek je verder. Sommige mensen kiezen er gewoon voor dat bepaalde baantjes niet mogelijk zijn, zolang zij er niet mee zitten..

Nee, klagen moet je dan ook niet, maar genoegen nemen met een ander baantje.

En als je een beetje geluk hebt, kom je gewoon een werkgever tegen die jouw kwaliteiten belangrijker vindt. Heus waar, ze bestaan.

Moet je die kwaliteiten wel hébben natuurlijk.
ook waar. en lepra; ik zeg niets over 'lage' baantjes, maar de baantjes die jij noemt zijn wel dingen die over het algemeen als bijbaantjes gelden. stel dat jij rechter wilt worden? zou je dat dan niet doen omdat je dan misschien je eventuele vage kapsel moet veranderen?
Oud 30-06-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 30-06-2004 @ 17:05 :
ook waar. en lepra; ik zeg niets over 'lage' baantjes, maar de baantjes die jij noemt zijn wel dingen die over het algemeen als bijbaantjes gelden. stel dat jij rechter wilt worden? zou je dat dan niet doen omdat je dan misschien je eventuele vage kapsel moet veranderen?
als je een hanekam hebt wil je denk ik sowieso niet snel rechter worden, maar ik weet idd dat het over het algemeen bijbaantjes zijn daarom vermeldde ik ook dat er ook andere banen zijn die je gewoon kunt krijgen met een hanekam
Oud 30-06-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 30-06-2004 @ 17:07 :
als je een hanekam hebt wil je denk ik sowieso niet snel rechter worden,
waarom niet?
Oud 30-06-2004, 16:07
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Ontopic hoeren!

__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 30-06-2004, 16:08
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
PUNKS, DIT IS EEN FOTOTOPIC JA!!


Oud 30-06-2004, 16:08
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 30-06-2004 @ 17:03 :

@Sjoerd: het is al eerder gezegd hier, ik werk nog liever niet dan voor een werkgever die mijn uiterlijk boven mijn kunnen waardeerd
Natuurlijk, dat is je goed recht. Maar dan moet je ook accepteren dat een ander meer geld verdiend (sorry, lees: ontvangt)
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 30-06-2004, 16:09
Verwijderd


Oud 30-06-2004, 16:10
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-06-2004 @ 17:09 :
[afbeelding]


OMG
Oud 30-06-2004, 16:10
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 30-06-2004 @ 17:10 :
OMG
i know
Oud 30-06-2004, 16:11
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 30-06-2004, 16:11
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
iron cross

nah. ontopique dan:
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 30-06-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 30-06-2004 @ 17:05 :
ook waar. en lepra; ik zeg niets over 'lage' baantjes, maar de baantjes die jij noemt zijn wel dingen die over het algemeen als bijbaantjes gelden. stel dat jij rechter wilt worden? zou je dat dan niet doen omdat je dan misschien je eventuele vage kapsel moet veranderen?
Maar waarom zou het van zo'n vrouw, Barbara, wanneer zij dus gewoon al een goede baan heeft, triest zijn om zich in het uitgaansleven nog op een dergelijke manier uit te dossen? Zij heeft toch geen enkele reden om zich aan te gaan passen?

En ik denk dat iedereen zijn of haar uiterlijk uiteindelijk wel aan zal passen aan de eisen van het beroep wat zij uit willen voeren. Een duiker gaat ook niet in een Versace-jurkje koraalriffen bezoeken.

Oud 30-06-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 30-06-2004 @ 17:11 :
zo'n discussie maakt me furieus
Oud 30-06-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 30-06-2004 @ 17:03 :
Oceania, 't for thee.
We are at war with Eurasia; we have always been at war with Eurasia
Oud 30-06-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 30-06-2004 @ 16:45 :
dan is dat erg jammer voor die grijze muizen (al zijn er genoeg "freaks" met werk en opleiding) maar ze werken er zelf aan mee door mensen met een ander uiterlijk niet te accepteren.
jij wil zelf ook geen sugarbabes en superdudes in je vriendengroep, dus doe nou niet of iedereen kortzichtig is behalve jij.

(ja late reactie maar ik was even naar de doc)
Oud 30-06-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 30-06-2004 @ 17:12 :
Maar waarom zou het van zo'n vrouw, Barbara, wanneer zij dus gewoon al een goede baan heeft, triest zijn om zich in het uitgaansleven nog op een dergelijke manier uit te dossen? Zij heeft toch geen enkele reden om zich aan te gaan passen?

En ik denk dat iedereen zijn of haar uiterlijk uiteindelijk wel aan zal passen aan de eisen van het beroep wat zij uit willen voeren. Een duiker gaat ook niet in een Versace-jurkje koraalriffen bezoeken.
ik vind dat niet triest, ik vind dat heel cool zelfs.
Oud 30-06-2004, 16:13
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
cha0s schreef op 30-06-2004 @ 17:11 :
iron cross

nah. ontopique dan:
[afbeelding]

hehe net zo'n ijzeren kruisen voorliefde
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 30-06-2004, 16:13
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline


dat kleurverschil komt door lichtval
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 30-06-2004, 16:13
selfmindead
selfmindead is offline
Dit lijkt meer op een gesprek dat ik met mijn moeder had. Ze sprak over de bassist van Funeral Dress, die zijn camionnetje hier onlangs had gezet omdat hij naar een trouwfeest moest. Hij ging er naar toe met zijn hanenkam, vest en hij zag er oeverloos cool uit. Van mij krijgt hij respect, doe het maar eens op zo'n tralalafeest. En ok, de dude heeft een hoog IQ, en ok, hij kon advocaat worden maar dan liever in een magazijn werken en je goed voelen in je vel dan elke dag in je fake-huidje te stappen. Respect, to all of them.

Nu ja, ik weet niet wat ik hier kom te neuten. Ik heb geen foto's van mezelf.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Fear of a blank planet luistertopic
Pruts0r
500 24-02-2008 14:16
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Seksualiteit [SM] zullen we maar weer eens een normaal sm topic openen
Raven
87 08-07-2005 17:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zullen we het proefverlof dan maar afschaffen?
Da_Suuz
23 11-01-2005 18:11
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Adventures???
Ieke
0 18-02-2004 21:37
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #10
Snufje
390 08-05-2003 19:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.