Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 17:51
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Vanmorgen heb ik mijn wekker lekker net iets te vroeg gezet zodat ik nog even met vriendje kon kroelen in bed, voordat ik naar mijn werk moest. Het cuddlen duurde toch wat lang dus heb ik niet gedouched en niet ontbeten. Gelukkig bracht vriend me naar werk met de auto (2 minuten fietsen normaliter). Verder heb ik gewerkt, toen ik klaar was thuis gegeten, nu forum ik en straks ga ik naar een 'dinnie en we hebben afgesproken dat ik niet lang blijf want we moeten allebei voor school bezig maar ik hoop dat ik stiekem toch lang blijf want daar heb ik zin in. Jaa
__________________
qkw <3
Advertentie
Oud 28-08-2004, 17:53
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
9u wekker. bleeh, werken
na mn werk gedoucht en daarna geshopt. Kadootje voor mn zusje gekcoht want die is morgen jarig
daarna naar huis gegaan, noodles gegeten en geschreven(dagboek).
smsje van hem gekregen, maar ik ga lekker niet reageren binnen nu en 2 uur, of misschien wel helemaal niet, laat hem maar lekker wachten
nu chillen en computeren en vanavond eerst mss uitmarkt en daarna melkweg met vriendinnetje en vast nog een hoop mensen die ik daar wel zie(of niet).
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-08-2004, 18:24
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ik kwam vannacht terug van introductie en mn vader haalde me op en zei dat ik te hyper was om nuchter te zijn. naja gister een bootfeestje gehad, met alle eerstejaars, was gaaaff. en de dag daarvoor een beetje suffe kenningsmakingsspelletjes gedaan. maar waren leuke mensen en leuke klas. vandaag geen fuck gedaan. geslapen en tomaten gekocht bij de albert heijn want ik hou van tomaten.
__________________
All in the name of white trash
Oud 28-08-2004, 22:07
Konstantine
Konstantine is offline
Ik was net heel nerderig, omdat ik de slappe lach had tijdens het webcammen. Nu kan ik niet kiezen welke film ik moet gaan kijken. Maar woensdag ga ik een polaroidcamera kopen.
Oud 28-08-2004, 22:15
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Vandaag heb ik de 93e verjaardag van mijn oma gevierd en het was nog gezellig ook. Gepraat met wijze oude mensen en met kinderen van 8.
__________________
look back and laugh
Oud 28-08-2004, 22:19
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Otis schreef op 28-08-2004 @ 11:15 :
okey nou gisteravond gingen we pannenkoeken eten dus toen was ik al misselijk rond 8 uur begonnen we aan de eerste fles and so on...toen gingen we swingen bij t.raumschmiere en daar had ik sjans met avalon en oude mannen.en ik heb t.raumschmiere een zoen op zn wang gegeven.
die sukkel bleef trouwens veels te kort maar lady aida draaide ook wel goed alleen had ze op den duur een knopje kapot gemaakt en die had ze in haar handen en daar ging ze dus naar kijken.
Op het eind ben ik nog heel charmant bijna van de trap gevallen en heb ik me extreem sl00rig gedragen want ik vond de flyeruitdeeeljongen voor de deur zo geil maar okey, die zien we nooit meer teeerug.
he gezellig. ik dacht dat ik sjans van jou had
__________________
voorikvergeet
Oud 28-08-2004, 23:18
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 28-08-2004 @ 23:15 :
93e
wów!
__________________
qkw <3
Oud 28-08-2004, 23:31
Verwijderd
Half 11 opgestaan. Tijdje tv gekeken. Gedouched. Boeken gelezen in de tuin. Op de bank. Mtv Lowlands stukjes gekeken. Nog meer gelezen. Geinternet. Nagels gelakt in de tuin. Gegeten. Geinternet. Muziek geluisterd.

Mijn god, wat suf.

Ik zou naar een festival gaan maar ik heb geen geld. Werd ik 's avonds gebeld waarom ik mn foon overdag niet opnam, en dat ik gratis gekund had. Boehoe.
En de afterparty gaat niet door wegens gebrek aan cybergothics. Boooooooooring.
Oud 29-08-2004, 00:22
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
gewerkt (bah), daarna naar verjaardag van een dinnie maar daar kenden we niet zoveel mensen dus gingen we maar chillen bij aisa.
en nu ben ik weer thuis en ga ik zo lekker slapen want ik ben moe
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 29-08-2004, 04:34
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
feestje bij chick van maat anv me. daarna feestje in calypso oen darna consul en teveel gedronkne en rtoen kotsen en nu chillen. daarvoor brak woorkken geworden bij maat van an wild feestje yeah h
Oud 29-08-2004, 09:21
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Vooruitblik op vandaag:

half twaalf naar vriendin, later naar festival in roosendaal, veel bier drinken, beetje muziek luisteren, en vannacht laat thuiskomen
__________________
Boe.
Oud 29-08-2004, 09:37
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb niet veel geslapen vannacht omdat iedereen het leuk vond mij te smsen over dat ze zo leuk uit aan het gaan waren, terwijl ik zielig thuis lag. Om tien uur vond men het nodig een kanon af te schieten in mijn straat, omdat dat hoort bij een braderie natuurlijk. Toen besloot ik op te staan en kwam ik er achter dat mijn stem het niet deed, dus ging ik mijn ex bellen, want dat is leuk. Nu ben ik Belgen aan het mailen voor afspraakjes voor kamerrrrtjes en zo dadelijk ga ik aankleden (Rokje!) en naar de gave braderie met mijn beste chick.
Oud 29-08-2004, 09:55
Appelblauw
Appelblauw is offline
Vandaag is het een saaie zondag,en dus ga ik heel de dag naar dEUS luisteren. en mijn kamer opruimen. en 'din zien
__________________
who looked good,so i could call her.
Oud 29-08-2004, 10:02
Konstantine
Konstantine is offline
Oh en ik heb echt een geweldige droom gehad en die moet echt verfilmd worden, maar ik kan geen films maken dus schrijf ik er een boek over en dan moet iemand die gaan verfilmen.
Oud 29-08-2004, 10:42
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
vrijdag ging ik na mijn werk optreden in Hegelsom, bij Horst.
En heb daar ook Mental gezien, uit boston... ik vond het vet!

Gisteren werd ik begin van de middag duf wakker, beetje msn, internet, simpsons dvd's kijken, bill & ted dvd kijken.

's avonds naar de Stardumb Rumble, dag 2 van een cool punkrock feest in Rotterdam. Veel rook en dronken mensen maar ja best fun.

en nu om 11 uur wakker gebeld. in mn boxershort op de bank, laptop op schoot en een slapende voet. kijkend naar mtv en ik heb GEEN idee naar wat.

en straks naar Amsterdam om de laatste Europese show van Mental nog mee te pakken...

niet zoveel zin. Amsterdam shows zijn saai, en ik ben brak... MAAR wel 2 coole bands. en wat mensen die ik wil zien
__________________
"Hou het hard!"
Oud 29-08-2004, 10:45
Verwijderd
hoiii
ik ging gister uit in arnhem en ik werd om 12 uur opgehaald door vriendinnen.
toen moesten we nog een andere vriendin naar huis brengen en daarna naar de stad.
eerst had ik kuifje gekeken en wijn gedronken en eenmaal aangekomen in de stad kwamen we mannen tegen die vroegen waar we heeb gingen en of het daar leuk was enzo.
ieell toen zijn ze denk ik naar bumpers en aspen valley gegaan om ons te zoeken, de namen alleen al
aangekomen op de plek van bestemming kwamen er nog 4 vriendinnen bij en dat was leuk zeg jeetje woehoe.
we dansten als sletjes op knallers als yeah van usher en crazy in love van beyonce.
toen kreeg ik een soort van liefdesverklaring van de ex van een van mijn vriendinnetjes, dat soort dingen zijn niet leuk.
ik weet al niet meer wat ik erop zei maar ik was een beetje tipsy dus het kan vanalles zijn geweest.
oja voordat ik uitging had ik ook nog ruzie gemaakt en het 4 keer goedgemaakt en toen weer ruzie gemaakt, zo pak aan!
doeiii dat was het leven van noep
Oud 29-08-2004, 10:53
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ik ging gisteravond eerst naar een vriend met nog een stuk of 10 andere vrienden/vriendinnetjes en daar dronken we wat en toen gingen we met de bus naar een discotheek en daar heb ik nog meer gedronken en veel gedanst. Maar toen was het half 2 ofzo en toen had iemand ruzie en degene waarmee hij ruzie had sloeg een fles op zijn hoofd kapot. Ik kreeg een splinter in mijn oor en viel bijna flauw en toen nam een dikke Turk (hoorde ik achteraf) mij mee naar de bar en daar werd ik meegenomen door de grootste berenuitsmijter die ik ooit heb gezien. Ze namen me mee naar een afgelegen gebied in de discotheek waar alleen personeel mocht komen en daar werd ik behandeld. Er kwamen nog meer gewonden binnen waaronder de jongen waar de fles op de kop kapot was geslagen. Ik moest toen nog 1.5 uur daar zitten en 45x mijn gegevens opgeven aan de mensen van de discotheek en de later gearriveerde politie. En nu moet ik vanmiddag naar het politiebureau om aangifte te doen.
Oud 29-08-2004, 11:41
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
net wakker.
__________________
sleep is no friend.
Oud 29-08-2004, 12:58
Susanne
Susanne is offline
ik had gisteren een feest van m'n oma (die wordt dinsdag 76)
het was leuk, ik heb de trouwfoto's van mijn neef gezien die is getrouwd een tijdje geleden.
toen hadden we het dus over trouwen en wie de volgende zou zijn dus ik had zoiets hmmm beter ga ik nu wat drinken halen, maargoed toen zei bob: "misschien susanne en ik wel?!"
dus ik (d) (b) (b) heb me bezat en voor de rest weet ik er niet erg veel meer van
alleen dat ik misschien een klein deukje in de auto van mn pa heb gereden maar dat komt ook wel weer goed

nu heb ik een zeer hoofd maarja dat zal ook wel weer goedkomen
ga me nu mentaal & fysiek voorbereiden op morgen want dan moet ik mn boeken ophalen, jup de hel begint weer
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 29-08-2004, 13:29
Verwijderd
ik heb ontbeten net met mijn moeder (zij ging al middageten) en toen belde een vriendin.
ze vroeg hoe ik naar huis was gegaan gister en ik zei met de auto.
en toen zei ze ben je gek je had gedronken man!
(let vooral op die --> he, die is hier erg van toepassing)
maar ik werd thuisgebracht door een vriendinnie en toen zei ze ooooh goedzo.
nu vijl ik mijn nagels.
Oud 29-08-2004, 13:45
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb net de leukste roddel ooit gehoord, wat niet eens een roddel is maar gewoon de naakte waarheid. En nu ga ik met Masha / paranoide bellen en daarna met bimbovriendinnies naar hotty's fluiten op een terras.
Oud 29-08-2004, 14:30
Appelblauw
Appelblauw is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 29-08-2004 @ 14:45 :
Ik heb net de leukste roddel ooit gehoord, wat niet eens een roddel is maar gewoon de naakte waarheid.
Grrr. Ik wil ook naakte waarheden,want het is te lang geleden.
__________________
who looked good,so i could call her.
Oud 29-08-2004, 14:40
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
het vriendje van m,n zusje kwam voor het eerst eten en hij noemde wuppie een smerig beest dus toen heb ik maar gezegd dat hij zelf smerig is. kon hij zich de rest van de avond lekker opgelaten voelen want ik ben natuurlijk heel intimiderend
vandaag zit er enge visite in de huiskamer dus blijf ik me maar hier verstoppen. bah, hebben al die mensen geen eigen huis ofzo
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 29-08-2004, 14:47
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
ben van a'foort naar h'sum gefietst en weer terug
en nu computer ik
Oud 29-08-2004, 14:54
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Appelblauw schreef op 29-08-2004 @ 15:30 :
Grrr. Ik wil ook naakte waarheden,want het is te lang geleden.
Maar het is niet leuk als je de mensen niet kent.
Oud 29-08-2004, 17:21
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Avelon schreef op 28-08-2004 @ 23:19 :
he gezellig. ik dacht dat ik sjans van jou had
maarrr dat had je ook , ik probeerde je de hele avond te verleiden met mn dansmoves
Oud 29-08-2004, 17:25
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
eXo schreef op 28-08-2004 @ 16:43 :
omdat ik je niet zag anna zei dat ze je zag, maar dat was al toen je voorbij gelopen was

was je naar school gegaan ofwat?
oooh dom

nee ik was volgens mij gewoon aan t winkelen geweest die dag.. woensdag heb ik introshizzle

edit:

gisteravond heb ik geswingd op ali b , lange frans en baas b.
nou eigenlijk heb ik niet geswingd want het was te koud zoals altijd in almere ( ) maar okey en toen gingen we naar een dushiclub en heb ik 10euro verdient door met de lelijkste man te dansen en toen ging hij aan mij vragen of ik pillen voor hem had want hij had het gewoon echt even nodig.
toen schuifelde ik weer terug naar mn zus en haar vrienden en gingen we naar haar huis , daar heb ik een broodje kaas met augurk gegeten en vandaag heeft mn zus me terug naar den haag gebracht en heb ik secret window gekeken en door de regen gelopen in de stad en make up bij de hennes gekocht en bij de burger king gegeten.En strax ga ik naar rotterdam , denk ik ..want het vervoersprobleem speelt wel op okey ..

Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 17:32.
Oud 29-08-2004, 18:17
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
wakker worden met een knallende koppijn, de rommel van de dag ervoor schoon maken om dan na een koude douche weer in bed te stappen om 10 uur, doorslapen tot 3 uur en dan'ns wat eten, om vervolgens als een gare, hersenloze zombie achter je computer te gaan zitten
Oud 29-08-2004, 18:18
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
gisteren;

hele dag werken met al mn turkse vriendjes en lobbyen voor vervoer die avond

helemaal gelukt en dus om 23.30 in de mpv van een jongen die ik niet kende naar de now&wow

drukste feest ooit in de n&w - FLIRT ...was erg ok, en de muziek was geil en Coral en Roog draaide rrrrrrrrrrr......

Vandaag zou ik beachboppen maar mn vervoer en kaartjesdonateur lag met zn stomme kontje tot 18 uur in bed.. soort van coma was zn excuus .. dus maar bbq met de family.

hoezee
Oud 29-08-2004, 19:35
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Gisteravond saaie film gezien (girl next door) en daarna naar een nogal vreemd feestje geweest.
Vandaag om kwart over 11 stond ik bij Rolf (hank mccrank) aan de deur maar er werd niet opengemaakt want hij sliep. ofzoiets.
Toen rond half 12 mocht ik toch naar binnen en zijn we maar in bed gaan liggen tot 18.00u.
Geweldig lam en moe naar huis gefietst en een tosti gegeten.
En vanavond ga ik even helemaal niks doen.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 29-08-2004, 19:39
Susanne
Susanne is offline
hai ik heb net genonosalsad nu ga ik zo slapen maar ik moet eerst op mn ouders wachten
waar die nu weer zijn?? vast op visite
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 29-08-2004, 21:43
Verwijderd
Ik ben vandaag met lichtelijke kater met mn ouders en dr vriend van mn zus naar arnhem geweest, naar kampioenschap living statues waar eigenlijk niet zo veel aan was. Toen zijn ik en zus dr vriend naar een loungeclub gegaan en hebben we caipirinha's gedronken en airhockey gespeeld tot dat mn zus klaar was met werken. Toen gingen we naar de parkeergarage die gesloten bleek te zijn, maar door mijn idee kom mn vader de garage in sneaken en is hij er 007 uigesheest en wij snel in de auto gesprongen voordat de slagbomen dicht waren en de security aan kwam. NU ben ik thuis en ga ik tot in de nacht soprano;s kijken want mn bioritme is fuckt en ik heb geen zin in morgen.
Oud 29-08-2004, 21:46
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Roxane schreef op 29-08-2004 @ 22:43 :
en ik heb geen zin in morgen.
Oud 29-08-2004, 22:00
Verwijderd
ah jawel, dikke pret yo
Oud 29-08-2004, 22:36
Verwijderd
Goh, ik heb ook al geen zin in morgen, rara...

In ieder geval, ik begin bij gister want dat was leuk. Gisteravond had ik met mijn vriend afgesproken en toen zijn we samen uit eten gegaan omdat we morgen 3 jaar hebben Daarna zijn we naar de Uitmarkt gegaan en hebben we o.a Jody Bernal gespot en gechilld op Relaxxxx. Dat was leuk. Toen heeft ie bij mij geslapen en hebben we heerlijk geknuffeld enzo tot 3 uur vanmiddag.
En vanavond was ik weer met mn vriend en wat vrienden naar de Uitmarkt en hebben we JK zien optreden en daarna Acda & de Munnik en het was vet
Oud 29-08-2004, 22:50
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
lekker uitgeslapen, toen pruimenflapjes gebakken want ewr kwam een vriendin van mijn moeder langs. pappie en mammie zijn naar het ziekenhuis geweest voor mijn opa, die was weer bij kennis. verder de hele dag geinternet, en net een beetje rottig gesprek gehad maar het luchtte wel op maar nu voel ik me toch een beetje rottig en nerveus en trillerig. en nu zit ik te tekenen.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 29-08-2004, 22:57
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
opgestaan om 6 & gewerkt tot 18 uur.
Toen naar Kermis gegaan met vrienden.

Morgen word het saai, want alle winkels zijn dicht voor een stomme Kermis Maandag!

Dinsdag gaat het tof worden (kleren, en op zoek naar appartement voor mama & mij).

Woensdag gaat eng worden want dan laat ik me opereren

de rest weet ik nog niet, maar je kan mijn boek kopen bij de betere boekhandel voor 18,95 euro! Wat een deal seg .
.

De vermoeidheid slaat toe!
Star Bed: The attack of mister Sandman & revenge of the Tooth Faery
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 29-08-2004, 23:02
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik werd vanochtend niet wakker. want dat was ik al.
vannacht gefeest en uh nog meer dingen.
Thuisgekomen om half10, moe misselijk(nee niet van de drank maar van moeheid) en gaar, even in bed gelegen, zussie kadootje gegeven.
Gedoucht en taart gebakken voor mn zus. ik ben soms lief.
Daarna geprobeerd te praten met familie, want mn stem is weg. Veel koffie gedronken en naar de irakees gelopen om keelsnoep te kopen en turks brood. Er belde ook een vriendin om te vragen of ik kwam maar ik kwam niet want ik was de verjaardag van mn zus aan het vieren en ik kon het amper uitleggen zonder stem aan de telefoon.
Op een gegeven moment ging ik een boek lezen op bed want ik werd duizelig van al mn gepraat, het boek was heel grappig maar toch viel ik in slaap.
Toen ik wakker werd, na een uur ofzo, ging iedereen weg en was de rust weergekeerd.
Toen ging ik me druk maken om niets.
En schrijven in mn dagboek heel veel en ook computeren en ik wilde wel nog naar de uitmarkt maar ik kan amper op mn benen staan en ik ben ook niet echt toonbaar voor de buitenwereld.
Nu wil ik eigenlijk wel slapen denk ik.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-08-2004, 23:05
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Vanmorgen werd ik laat wakker en toen ging ik beschuit eten en met mn mamma praten en toen computeren en toen een broek omzomen die ik eigenlijk toch niet pas. En toen ging ik computeren en toen nog meer eten en nog meer eten en toen tv kijken en koekjes bakken. En toen ging ik films kijken met mn pappa.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 29-08-2004, 23:08
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
met mn vriend in den haag plugs voor mn oren gehaalt, platen en cd's gekocht, sneakers gekeken, terug naar zijn huis, paar uurtjes geslapen/geknuffelt etc en toen terug naar huis gegaan, hij mee gereist tot utrecht
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 29-08-2004, 23:35
Verwijderd
vandaag een personeelsfeest gehad en dus de hele dag rondgedietst en stomme vragen gemaakt,maar ik kwam erachter dat ik een hele leuke vrouwelijke collega heb die echt volledig aan mijn eisen qua meisje voldoet ,dus daar heb ik veel mee gepraat en ze vond me aardig ende leuk etc maar ze had een vriend,toen baalde ik en benik me na de barbeque maar gaan bezatten (met haar) en toen heb ik nog geil gedanst met haar en nu ben ik weer thuis,wnt morgen moet ik naar school wen om 7 uur opstaan en ik ga een kater hebben en ik wil niet enzo...
Oud 29-08-2004, 23:47
Verwijderd
Met mijn chick film gecheckt, en dingen gedaan waardoor kapsels in de war gingen.
Oud 30-08-2004, 00:01
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Reverend schreef op 30-08-2004 @ 00:47 :
Met mijn chick film gecheckt, en dingen gedaan waardoor kapsels in de war gingen.
twister?

Ik heb vandaag voornamelijk geen fuck gedaan.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 30-08-2004, 00:22
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Ik hoef voorlopig niet meer naar doom-festivals.
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 30-08-2004, 00:46
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 30-08-2004 @ 01:22 :
Ik hoef voorlopig niet meer naar doom-festivals.

doom is dan ook saai as hell
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 30-08-2004, 00:49
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
birthmark schreef op 30-08-2004 @ 01:46 :
doom is dan ook saai as hell
Maar van Forgotten Tomb had ik me veel voorgesteld, iig een rotzooi, dat viel echter tegen.
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 30-08-2004, 00:53
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 30-08-2004 @ 01:01 :
twister?

op onze handen staan
Oud 30-08-2004, 07:29
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik ging gisteren naar een show in amsterdam.
was wel leuk. alleen zijn a'dam shows altijd saai. maar ik doe mn best.

daarna bij een vriend geslapen. na veel msn en seinfeld op de laptop. bij hem in zn nieuwe 2 persoons hoogslaper

toen vanmorgen de wekker.
6.30
7.00
7.30

snel douchen, bus, werken, duf, thee.

vanavond vroeg slapen!
__________________
"Hou het hard!"
Oud 30-08-2004, 08:23
Verwijderd
Om 9:20 op school ipv blijkbaar 12:00
Oud 30-08-2004, 08:44
Konstantine
Konstantine is offline
Vannacht had ik een nachtmerrie en daarna een fijne droom. Ik ging slapen met Billy Elliot nog in mijn hoofd dus eigenlijk is het wel vreemd dat ik een nachtmerrie had, want ik ben verliefd op Billy. Ik heb nog heel lang gesmst met een vriendinnie die haar eerste nacht in haar eigen kamertje in Breda beleefde en mij daar bij nodig had. Maar ik mocht vandaag niet bij haar langs komen, omdat ze vandaag in België zit, pff.

Vanochtend werd ik wakker van de bouwvakkers om de hoek die een irritant geluid produceerden. Toen ben ik maar opgestaan en heb ik in de tuin op een bankje gezeten en toen hoorde ik dat ze ook ruzie aan het maken waren, dus dadelijk ga ik er langs lopen, want ik houd wel van sensatie mbt bouwvakkers.

En voor de rest ga ik vandaag mijn kamer verder opruimen, een vriendinnie bezoeken in haar kamertje in Delft, veel treinen bekijken en Belgen mailen over kamersss.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 09:54
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35
Lifestyle Magazines, kranten enz, leuk?
analese
51 04-03-2006 23:48
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.