Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2004, 17:47
Verwijderd
friends is kut, the office is cool
overigens gisteren nog gekeken bij mn ex. was op bbc, geniale aflevering alweer
Advertentie
Oud 07-09-2004, 17:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
en op maandag 20:30 zijn afleveringen van seizoen 10 he
Oud 07-09-2004, 17:48
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
the OC <3
Oud 07-09-2004, 17:49
Verwijderd
heeeel vroeg opgestaan,gedoucht en naar het station gefietst e getreind naar mijn school,ik had liever dat dit niet bij mijn lifestyle hoorde maar het is nu eenmaal niet anders.
een les gevolgd,toen 3 tussenuren gehad en een beetje zitten msn'en op school (hulde aan avans voor het hebben van pcs met een msn die werkt)
naar huis getreind,ruzie gehad met mijn ouders en dus nog steeds geen piercing.
zodadelijk trainen en vanavond zocht ik eens vroeg naar bed te gaan wan tik heb slaap nodig.
Oud 07-09-2004, 17:49
Poppycock
Poppycock is offline
verdomme man!
waarom maakt niet iemand even een lijstje voor me zodat ik weet wanneer elke serie op tv is.
ik mis al die sletjes nu
Oud 07-09-2004, 17:51
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 07-09-2004 @ 18:49 :
heeeel vroeg opgestaan,gedoucht en naar het station gefietst e getreind naar mijn school,ik had liever dat dit niet bij mijn lifestyle hoorde maar het is nu eenmaal niet anders.
een les gevolgd,toen 3 tussenuren gehad en een beetje zitten msn'en op school (hulde aan avans voor het hebben van pcs met een msn die werkt)
naar huis getreind,ruzie gehad met mijn ouders en dus nog steeds geen piercing.
zodadelijk trainen en vanavond zocht ik eens vroeg naar bed te gaan wan tik heb slaap nodig.
hoe zijn de nieuwe flatscreens?

& ik ga nu fitnessen en doen alsof ik populair ben bij de sportschool
Oud 07-09-2004, 17:53
Susanne
Susanne is offline
The o.c was nr. 1 bij mij, maar nu ik ze allemaal al gezien heb vind ik Friends (nieuwe afleveringen) toch cooler
Gilmore girls zijn best trutten eigenlijk maaroké
En SATC is sowieso <3333
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 07-09-2004, 17:59
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ohja vanavond SATC
ooh mijn dag tja ik wilde naar Rotterdam maar de NS dacht er anders over, dus zat ik vast in Roosendaal erg erg leuk
Toen zei een dikke lompe NS gast dat ik maar via Breda moest, tuurlijk dat is echt fucking om, dus toen ben ik naar huis gegaan
En ja ik heb echt vrij weinig gedaan vandaag :/ Achter de computer, muziek geluisterd, gegeten, foto's van mezelf genomen erg arty en ik moet eigenlijk een paar hoofdstukken doorlezen over marketing maar daar heb ik geen zin in
__________________
Pardon my French
Oud 07-09-2004, 18:01
Verwijderd
Naar school geweest, gezeur aan gehoord. Toen naar Rotterdam geweest waar ik een boek van iemand overkocht, daarna weer naar huis. Me daar volgevreten en nu zit ik misselijk achter de pc en hoop ik dat we nog lang niet gaan avondeten
Oud 07-09-2004, 18:30
morango
Avatar van morango
morango is offline
naar school geweest wat opzich wel oke was want ik leerde interessante dingen. toen ik weer naar huis wilde miste ik mijn trein op een paar seconden en toen heb ik een half uur zitten balen op het station.
daarna heb ik gehuiswerkt en even geslapen omdat ik nogal hoofdpijn had. toen gekookt en gegeten, en met mijn kat naar de dierenarts geweest omdat ie n prikkie moest.
nu zit ik hier en moet ik zo naar pianoles.
Oud 07-09-2004, 18:36
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik ben van 8:15 tot 15:15 op school geweest en daar heb ik me wel vermaakt in t zonnetje buiten. Als laatste 2 uur hadden we gym en moesten we in de hitte heel veel sprinten en een rondje om de school rennen . Daarna heb ik met iemand die nu mijn vriendje is brownies gemaakt, geblowt en op mijn dak gechillt, toen ging hij naar huis om te eten en net heb ik door het weiland geskeelert.

Nu ga ik douchen, noodles eten & braaf mijn frans leren.
Oud 07-09-2004, 19:11
Verwijderd
Ik hoefde vandaag niet te werken dus ben ikk met een groep vrienden in de Hout jointjes gaan roken. Nog een tijdje met Erwin klassiekertjes zitten zingen ende gitaren. Toen kwam ik een ex van me tegen die ik al een tijd niet gesproken had, dat was allemaal erg d0pe. Ze woonde nu in een kraakpandje vlak bij de aldi dus ben ik ff met haar langs dr huisje gelopen toen ik bier ging halen. Aardig groot en redelijk mooi pandje, helaasch moeten ze er 31 oktober al weer uit Toen kwam ik buyiten weer de ex van mn ex tegen met wie ze nog in dat pand woont. Had ik ook al tijden niet echt gesproken dus daar nog ff mee staan lullen. Kratrje bier gehaald voor vanavond en terug gelopen met het krat naar de Hout. Daar nog wat panguelas gesmekkt en wat wiet van een of andere vage oude lul gekregen Net knetter vet veel gegeten en zo komt Vincent om samen met mij een krat bier weg te hijsen
Oud 07-09-2004, 19:14
Mysterons
Mysterons is offline
Naar school geweest (helaas een deel van mn lifestyle)
Op school geslapen onder het eerste uur, want we keken een film over Akropolis en het Panthenon. In de eerste pauze kon ik eindelijk mn eerste kopje koffie nuttigen, want sochtends was ik daar te laat voor. Toen ging de dag opzich wel goed. Smiddags kreeg ik een vlaag van eenzaamheid en ging ik in mn eentje door de stad dwalen. Thuis voelde ik me zielig en ging ik zielige liedjes luisteren, en toen eten. Dernet heb ik hardgelopen en nu voel ik me wel gezond en dat is wel lifestylisch, nu ben ik moeee&zweet.
__________________
_love is gonna save us
Oud 07-09-2004, 19:15
Verwijderd
Vandaag lekker laat opgestaan, dat was zo rond 9 uur 's ochtends. Lekker ontbeten en gekeken of er mensen in het huis aan het rondlopen waten. Dit was niet het geval dus heb ik heel hard Iced Earth opgezet.
Zo rond 11.55 richting station gefiets, natuurlijk daarvoor mijn schoolspullen gepakt, en naar school gegaan.
4 uurtjes leg gehad en de bere gezellige groep waarin ik 2 blokken lang mag meedraaien.

Daarna de trein weer naar huis genomen en ik was zo rond 17.55 thuis. Snel wat gegeten en huiswerk gaan maken. Kben nu forum aan het checken en dadelijk ga ik lekker relaxen voor de tv.

Ik groet U.
Oud 07-09-2004, 19:39
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Om half 10 zat ik op school om mijn rooster op te halen.
Ergens in een parkje gezeten onder genot van een jointje totdat een vriendin langskwam en ze me meetrok naar de stad om kleding voor haar te kopen. Toen naar haar huis gegaan en Fame gekeken en heel hard meegezongen.
En ik kom nu net thuis van het hockeyveld waar ik training moest geven aan vervelende meisjes van 11 jaar.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 07-09-2004, 19:42
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik heb nog steeds geen school
Dus heb ik geslapen tot 10, baddeke genomen en naar stad gegaan iets eten met moeder. Alleen in stad rond geshaffeld, gebeld naar een vriendin, vriendin is langs gekomen en dus samen in stad rond gezworven. Toen gaan eten bij mijn zus want mijn nichtje is vandaag jarig .
Sevens filmpje kijken, ijsje eten, ****** en dan slapen.

__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 07-09-2004, 20:01
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik ben niet verder gekomen met wiskunde dus ik heb mijn middag gevuld met heen en weer lopen van tv naar boeken (ik snap het wel! ik snap het niet. ik snap het wel!). Dat had geen zin. Toen belde mijn vriendje, om te vragen hoe het ging en om te vertellen dat hij volgeboekt is tm zondag. Daarna heb ik dingen bedacht die ik ga doen tm zondag, maar ik kon niet echt iets leuks verzinnen en wiskunde zat me dwars dus ik heb lekker liggen krijsen (dat hoort bij mijn lifestyle) en daarna sex and the city gekeken, toen nog meer gejankt (zondag ongesteld yay), en over 20 min ga ik weer sex and the city kijken.
__________________
qkw <3
Oud 07-09-2004, 20:03
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
vanochtend vroeg opgestaan, om acht uur bij de appie om te kijken of ik moest werken, om half negen jaaropening op school met allerlei gristenonzin enzo. toen een uur mentoruur en toen gingen we te bus naar de buisse heide. Daar door de bosmannen van natuurmonumenten uitgelegd gekregen wat te doen en toen gingen we twee uur lang bomen uit de grond rukken die rond een vennetje gegroeid waren. Mijn aantal staat op plusminus 25. in twee uur, welteverstaan nah, toen hadden we middagpauze en heb ik met mijn newfoundfriends een hapje gegeten en gedronken, toen gingen we traditionele boschspellen speelen, eerst een wedstrijd boomstamwerpen, waarbij ik 2, 14 meter ver weg gooide, hoezeeeee( iedereen zat rond die afstand, er was 1 dude die had tien meter! wattefak!) en toen gingen we een wedstrijdje boomstamzagen doen, waarbij we werden aangemoedigd door een boswachtmeneer die op professor Lupin uit harry potter leek dus ik moest de hele tijd heel erg hard giechelen Hij zat de hele tijd te roepen: 'je kan het! kom op! Jaaaa! Jaaa!' dus toen moest ik helemaal erg hard lachen want dat kwam me bekend voor maaaar ik had de boomstam wel in twintig seconden door. Toen moesten we een brancard maken van boomstammetjes en touw en ik had veel betere knopen dan de jongen uit mijn mentorgroepje die notabene op scouting zit... pfff de prutser en toen moest onze mentor daarop door een parcours geleid worden terwijl wij een blinddoek ophadden. Maar natuurlijk konden we alles gewoon zien dus jaaa. En toen moesten we de lengte van een boom schatten, nadat we drie kilometer om waren gelopen. Nah, toen gingen we eten in een eettent, schintzel met friet en boooontjes en ijs na, en trouwens een soepie voor. Nah, was best lekker maar de schnitzel smaakte naar schoenzool. en toen heb ik in de bus naast een oud klasgenoot van me gezeten en het over zijn afro en the texas chainsaw massacre gehad, die ik dammit nog steeds niet gekeken heb.


en oh my, wat een verhaal, en ik heb nog niet eens alles verteld
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 07-09-2004, 20:07
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ohja, en mijn mentorgroepje en ik waren derde geworden, terwijl we met vijf meisjes en twee jongens waren en de eerste groep bestond uit een stuk of tien jongens. best leuke jongens trouwens
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 07-09-2004, 20:15
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Mijn dag was 1 groot drama
__________________
hello dave.
Oud 07-09-2004, 20:27
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Mhmm.

Schule.
Sport.
Moeheid.
Slapen.
Computer.

How interesting.
Oud 07-09-2004, 20:31
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Mijn dag:

Sportschool, merkkleding merkshampoo, merkconditioner..... Argghhh
Oud 07-09-2004, 20:36
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 21:31 :
Mijn dag:

Sportschool, merkkleding merkshampoo, merkconditioner..... Argghhh

volgens mij heb jij seks nodig.
Oud 07-09-2004, 20:37
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ehhh, op vakantie nog gehad. Het is nog maar september joh!

En ik zie de link niet helemaal!
Oud 07-09-2004, 20:39
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 21:37 :
Ehhh, op vakantie nog gehad. Het is nog maar september joh!

En ik zie de link niet helemaal!
ik ook niet! hihi
Oud 07-09-2004, 20:42
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Hahahah. Nou, if me is fashion victim, what are the others here?

Maar hoe is jouw avond tot nu toe
Oud 07-09-2004, 20:45
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 21:42 :
Hahahah. Nou, if me is fashion victim, what are the others here?

Maar hoe is jouw avond tot nu toe
oke fashion victim in crime

mijn avond is overweldigend
Oud 07-09-2004, 20:48
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Hmm. Dan blijf ik achter. Of is SMS-en met aanstaande date STYLISH?
Oud 07-09-2004, 20:50
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 21:48 :
Hmm. Dan blijf ik achter. Of is SMS-en met aanstaande date STYLISH?
nee boer.
Oud 07-09-2004, 20:52
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Net met mijn kamer gekeken voor een tijdelijke kamer maar het was een stomme donkere baggerzooi daar en nou heb ik er 3 uitgezocht met hem op internet
en ik ben deze kutnick zat , ik ben nog geen halfjaar lid dus ik meld me maar opnieuw aan.
Oud 07-09-2004, 20:54
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
nee boer
oooo waarom is dat boers?
MSN beter volgens jou...... kan ze nu niet op. moet toch contact houden he
Oud 07-09-2004, 21:01
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 21:54 :
oooo waarom is dat boers?
MSN beter volgens jou...... kan ze nu niet op. moet toch contact houden he
jij bent de fashion slaaf hier.
Oud 07-09-2004, 21:03
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
^ thanks!
Oud 07-09-2004, 21:04
Poppycock
Poppycock is offline
ik doe et met plzier
Oud 07-09-2004, 21:15
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Haligh schreef op 07-09-2004 @ 21:15 :
Mijn dag was 1 groot drama
Aww Derekje, en we hebben nog wel zo lang gepraat! Kusje op je emohoofdje hoor!


Mijn avond was heerlijk Net5 en nu ben ik heerlijk met mijn MSNhotty's aan het MSNen.
Oud 07-09-2004, 21:18
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 07-09-2004 @ 22:15 :
Aww Derekje, en we hebben nog wel zo lang gepraat! Kusje op je emohoofdje hoor!


Mijn avond was heerlijk Net5 en nu ben ik heerlijk met mijn MSNhotty's aan het MSNen.
Ok, buiten dat was het 1 groot drama
__________________
hello dave.
Oud 07-09-2004, 21:29
Verwijderd
lang uitgeslapen (lifestyle) en toen last minute heel veel gelezen (last minute alweer mn lifestyle) en toen om 2 uur maar richting utrecht gegaan (reizen is ook wel mn lifestyle ) en toen van 3 tot 5 gepimpt door een tweeling tijdens hoorcollege en nu ben ik aan het kijken op internet wat er nou verteld werd .
Oud 08-09-2004, 13:53
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
onlifestylisch want ik ben alleen maar naar school geweest
Straks rijles en daarna huiswerk maken, jeej.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 08-09-2004, 13:55
Flagellant
Avatar van Flagellant
Flagellant is offline
Weinig lifestylish, want ik zit de ganse dag ziek in bed te stinken.
__________________
I believe we are destined, bound to survive against all odds
Oud 08-09-2004, 14:03
Verwijderd
Ik heb de hele dag alleen nog maar gecomputerd en koekjes gegeten
Oud 08-09-2004, 14:48
Appelblauw
Appelblauw is offline
Vanmorgen naar school geweest,en het was nog leuk,want we hadden een uur studie en engels was nog grappig,wiskunde ook,maar ik zit bij domme kinders die constant 'goeie lol' zeggen,en dat is minder.
Deze middag heb ik mijn Nederlands herschreven,onze leesportfolio. en naar stubru geluisterd en in de zon gezeten.
Nu zit ik hier en straks ga ik lopen met een vriendin.
__________________
who looked good,so i could call her.
Oud 08-09-2004, 15:11
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Gisteren de hele dag op een terrasje gezeten en rosé gedronken en heel leuk met een vriendin gepraat en met zo'n jongen. En toen zijn we friet gaan eten en zijn we weer naar de stad gegaan en toen ben ik gaan slapen. En vandaag had ik school en bij Engels was het best leuk omdat mn klas toch niet zo erg is als dat ik dacht dat ie was. Toen nog buiten gezeten en toen kwam een vriendin opeens aanlopen en zei dat ze een appartement voor ons wist. dus daar gaan we vanavond even kijken en dan ga ik beslissen of ik mijn kamer leuker vindt dan die andere. En daarna ga ik naar Haarlem.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 08-09-2004, 15:28
Verwijderd
GODVERDOMME

de band van vrienden van me,. beyond93, treedt dit weekend terwijl ze eigenlijk uit elkaar zijn nog tweemaal op. maar ik kan godverdepestpolituskolerekankerkut niet hier baal ik echt enorm dik van
Oud 08-09-2004, 15:30
June bug
June bug is offline
Vanmorgen om 06:10u werd ik wakker van de (vaste) telefoon die ging, ik schrok me de tyfus en toen ik opnam wassie weg.. toen een halfuur bibberend in bed gelegen (ik was echt bang ) en toen om kwart voor 7 ben ik maar opgestaan. rustig aan gegeten en wat tv gekeken en om half 9 met de bus naar school. Op school introductiezooi (was 1e dag), na school met 2 schoolgenoten gaan winkelen, lekker gesjopt.. en toen weer met de bus naar huis. Vanavond heb ik weer de 1e klassiekballet-les van dit seizoen, en opweg daarheen even langs de coffeeshop.
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 08-09-2004, 15:35
Fallon
Avatar van Fallon
Fallon is offline
Ik heb heel lifestyle verantwoord gras gemaaid, want al mijn kleding is nog schoon
__________________
<<<Pain is temporary, pride is forever...>>>
Oud 08-09-2004, 15:38
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
vanochtend vroeg eerst naar de huisarts (vet lang gewacht en uiteindelijk die man nog geen minuut gezien) daarna snel door naar school wat op zich wel leuk was. meer ga ik niet doen vandaag vind ik.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 08-09-2004, 15:48
Vochtinbrenger
Vochtinbrenger is offline
Ben vandaag de stad in geweest op zoek naar een fulltimebaan om mijn opleiding volgend jaar te kunnen bekostigen, maar ik ben nog niet echt geslaagd. Ik ben zelfs zo wanhopig dat ik er aan zit te denken om er ook een krantenwijk bij te doen! :x
Oud 08-09-2004, 16:48
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
vandaag op school geweest, en onder economie dacht ik dat ik zou sterven van kutheid. verder was ik anderhalf uur te vroeg op school en was ik heeeel erg moe. duits zuigt, aber meine frans ist vielen mahlen slechter. maar een klasgenoot zei dat ik er wel zou komen
het leukste aan school is het in de tram zitten ernaartoe/ervan weg.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 08-09-2004, 16:50
Verwijderd
vandaag bij mijn eerste les recht te laat gekomen,lang leve de eerste indrukken,toen de leraar er ook nog achterkwam dat ik mijn boeken neit bij had,kon het feest helemaal niet meer stuk.
daarna heel alt0 verantwoord in het gras gelegen en huiswerk gemaakt,helaas lag ik niet op een goed stuk gras want ik ben gebeten door stomme beestjes,met als gevolg dat ik de rest van de middag aan mijn arm heb lopen krabben
daarna naar huis getreind en gefietst,vlug wat eten naar binnen gestampt want over 10 minuten moet ik weer gaan voetballen
Oud 08-09-2004, 16:58
Snuitermans
Snuitermans is offline
Om negen uur op gestaan, gedoucht, gegeten, op discovery een docu gezien over schijnbare perfecte misdaden die het uitendelijk toch niet waren (met als moraal; criminaliteit trekt altijd aan 't kortste eind), daarna gitaar gespeeld, rustig naar school gefietst om een uurtje filosofie te volgen, daarna op school buiten gezeten, thuis buiten gezeten, kapotte computer proberen te maken maar heb geen idee hoe ik dat moet doen (iemand gebeld die dat hopelijk wel weet), vanavond even wat zwemmen en hardlopen om fit te blijven.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.