Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 23:07
Susanne
Susanne is offline
Ik moest vandaag al om 9:00 uur hockeyen en Bob stond al aan de zijlijn ( ), de hele wedstrijd heeft hij samen met een huisgenoot vage dingen zitten roepen waarvan ik de helft ook alweer vergeten ben.
Ik had een heeeeel domme scheids (echt zelfs ik kan een wedstrijd in de D-tjes nog beter fluiten ) de aanvoedster van het andere team kon alleen maar sticks roepen en lomp over het veld hossen echt wat een kutwedstrijd
wel een mooie 5-2 in the pocket

Euuhm toen gingen we naar zijn huis en daar hebben we loos op de bank gehangen en niets gedaan
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Advertentie
Oud 19-09-2004, 00:22
Verwijderd
Ik was de hele dag chagrijnig en verlept dus ik heb gekankerd op mensen die ik niet mag, gecomputerd en bier gedronken. Maar toen kwam mijn Jellejoch en gingen we Oesters van Nam Kee kijken en flauwe grapjes maken over auto's en Katja Schuurman d'r tieten dus nu ben ik hyperactief en vrolijk.
Oud 19-09-2004, 00:34
Verwijderd
ik ging vanmiddag naar een vriend om te borrelen, maar ik moest borrelen met mate want ik was met de auto.
op de terugweg piepte hij (de auto, niet de vriend) steeds omdat de benzine bijna op was, en dat vond ik eng dus ben ik heel hard naar huis gereden brr.
om 7 uur moest ik oppassen en daar heb ik gegeten en om 9 uur gingen ze pas weg dus ik heb 2 uur gelummeld, en daarna charlies angels gekeken met de oudste 2.
naar bed gestuurd en oesters van nam kee gekeken.
en toen was ik bang om terug te fietsen maar toch gedaan, een vooruitgang!
Oud 19-09-2004, 08:48
Konstantine
Konstantine is offline
Vannacht lag ik vredig te slapen en toen werd ik gebeld door een joch wat ik al eeuwen niet had gesproken of ik alsjeblieft mee uit ging, maar dat wilde ik niet. En toen zei hij dat hij over een kwartier voor de deur zou staan om me op te halen en dan mocht ik achterop, maar ieh dat wilde ik niet. Toen ging hij me om het half uur bellen omdat hij mijn stem miste en dat was irritant want ik wilde gewoon slapen en geen sukkel aan de telefoon, pff.
Oud 19-09-2004, 11:41
merels
Avatar van merels
merels is offline
ik ging naar utrecht ondanks mijn dikke voet. Toen kwam ik terug en gingen we uit eten. IK had echt verrekte pijn bll. IK ging toch uit maar na een uur kon ik niet eens meer lopen. toen ben ik naar het station gehinkt en raar gefiets en thuis gekomen en mijn voet was zo dik als een olifantl. Ik kon niet slapen want het dee dpijn bll. Toen ging ik naar het ziekenhuis en nu heb ik koudverband en pillen en een nog dikkere voet. En ik mag an mn vader niet naar jimmy eat wordl morgen waar ik van baal, maar ik ga waarsch. wel. bll straks afscheid feest van oom en tante en kids die twee jaar naar amerika gaan.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 19-09-2004, 11:43
11568
11568 is offline
Het hoogtepunt van mijn dag is denk ik dat ik net met mijn hond naar het tankstation ging lopen. En verder g a ik computeren en films kijken vandaag
Oud 19-09-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 19-09-2004 @ 09:48 :
Vannacht lag ik vredig te slapen en toen werd ik gebeld door een joch wat ik al eeuwen niet had gesproken of ik alsjeblieft mee uit ging, maar dat wilde ik niet. En toen zei hij dat hij over een kwartier voor de deur zou staan om me op te halen en dan mocht ik achterop, maar ieh dat wilde ik niet. Toen ging hij me om het half uur bellen omdat hij mijn stem miste en dat was irritant want ik wilde gewoon slapen en geen sukkel aan de telefoon, pff.
Ha. Was het die stalkert van toen je de trein naar A'dam had gemist?
Oud 19-09-2004, 11:58
Verwijderd
Ik moet over vijf minuten op een vergadering zijn van een film waar ik in meespeel. Maarrrr, je moet je script meenemen, en die ben ik kwijt, dus ik ben 'm opnieuw aan het uitprinten.

En da's kanker, want ik heb dan wel een snelle printer en een hoop geheugen en HD van 120 gig, maar ook een processor van fucking 233 mhz en een geschoffelde USB-port. Dus ik ben nou al een kwartier aan het wachten tot 'ie eindelijk begint te printen.

Jup, ik denk dat ik wel te laat kom, ja. Het is een halfuur fietsen
Oud 19-09-2004, 12:04
Verwijderd
Ja godver, is dat kutding klaar, gooi ik er water overheen
Oud 19-09-2004, 13:00
Verwijderd
ik ben vandaag wakker geworden en ik heb gedoucht,nu zit ik achterde pc moed te verzamelen om huiswerk te gaan maken
Oud 19-09-2004, 13:03
thecatempire
Avatar van thecatempire
thecatempire is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 19-09-2004 @ 14:00 :
ik ben vandaag wakker geworden en ik heb gedoucht,nu zit ik achterde pc moed te verzamelen om huiswerk te gaan maken
me too
__________________
my life is music and music is life
Oud 19-09-2004, 13:06
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik ben opgestaan, heb ontbeten (gezellig met ouders), toen heb ik gedouched, heb ik gebeld met vriendje en daarna met mn zus die nu op introductiekamp is voor zo'n vereniging. Toen heb ik alle jongens die bij dr in de buurt waren aan de telefoon gehad. En toen heb ik een klasgenoot opgebeld en die zei dat ik mn hw pas vrijdag in hoef te leveren dus vandaag heb ik lekker nog meer vrij. En dus ga ik hele oude vogues en cosmo's lezen en verder geen flikker uitvoeren.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 19-09-2004, 13:08
Koekiejmonster
Avatar van Koekiejmonster
Koekiejmonster is offline
in de zon gezete
__________________
:'(
Oud 19-09-2004, 13:55
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-09-2004 @ 12:54 :
Ha. Was het die stalkert van toen je de trein naar A'dam had gemist?
Nee, iemand van mijn werk die heel stom is en óók nog eens blond haar heeft.

Optop:
Ik ben zojuist heel ver gaan fietsen met mijn beste vriendinnie om mijn neef aka haar vriend te zien voetballen en altijd als wij er zijn verliezen ze, dus misschien moeten we maar niet meer gaan kijken. Gelukkig ben ik nu wel op de hoogte van de laatste roddels. Nu ga ik op een terrasje een salade eten met mijn m00der.
Oud 19-09-2004, 14:07
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
ik heb hete koffie gezopen
Oud 19-09-2004, 14:11
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik heb gister familiedag gehad en dat was PHAT!
Vandaag heb ik uitgeslapen(vorige nacht slechts 3,5 uur geslapen en daarna van sochtends vroeg tot snachts familiedag, dus dat mocht wel), ontbeten, gedoucht, aangekleed en straks ga ik een lekker taartje eten en daarna naar m'n werk.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Oud 19-09-2004, 15:23
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik had iets met nerds en whiskey.
__________________
sleep is no friend.
Oud 19-09-2004, 17:48
Verwijderd
ik heb vandaag veel huiswerk gemaakt,en nu ben ik nog steeds niet klaar
verder heb ik het met mijn ouders gehad over het fei dat ik mischien weleens de verkeerde studie gekozen zou kunnen hebben (je moet subtiel beginnen,"het interreseert me allemaal geen zak" is niet ozn goede binnenkomer) en ze vonden dat ik mijnpropedeuse maar moest halen en daarna een andere studie,en ik ben blij,want dat vond ik ook,en nu zit ik weer op het forum terwijl ik eigenlijk dingen moet opzoeken
Oud 19-09-2004, 17:50
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
rond 11 uur opgestaan en het huis een beetje opgeruimd aangezien mn moeder vandaag weer thuis komt. Daarna gitaarles en geoefend en daarna internet en op de bank gelegen. en zometeen misschien huiswerk maken ofzo.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 19-09-2004, 18:01
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 18-09-2004 @ 19:36 :
je doet het laten voorkomen alsof het je geen moer intereseert... zeker ook zo'n verwend nest dat toch wel op papies zak teert
Ja hoor, dr. Phill, heel goed


Vandaag heb ik heel de dag op de hockeyclub rondgehangen, lekker in het zonnetje gezeten, super mooi
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 19-09-2004, 18:05
JULIUS
Avatar van JULIUS
JULIUS is offline
gister: swingen & drinken
vandaag:films&l asagna& kippepootjes& huiswerk

Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 18:09.
Oud 19-09-2004, 18:07
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
9 uur moest ik naar de huisarts om weer bloed te laten prikken ivm mijn nieren. Rond 1 uur was ik van plan om naar HankmcCrank (Rolf) te gaan maar toen werd ik door de huisarts gebeld met de mededeling dat ik even langs het ziekenhuis moest om een paar testen te doen. Ik was al bang dat ik een uur in de wachtkamer kon zitten maar ik was meteen aan de beurt, waar ik me op zich niet echt prettig bij voelde. Toen hebben ze me geprikt in mijn lies (vraag me niet waarom ) en meteen daarna toch naar Rolf gegaan om hem wakker te maken. Toen uurtje RoomRaiders gekeken en daarna het bed ingekropen om daar tot 6 uur te blijven liggen.
Thuis friet met kaasburger gegeten en straks ga ik naar de verjaardag van een vriendin.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 19-09-2004, 18:08
Verwijderd
Donderdag: uitgeweest in groningen, semi net niet hip gedaan, maar wel leuk
Vrijdag: half ruzie gemaakt met Anna
zaterdag en zondag: intro kamp van roei vereniging, en nou zie ik alleen nog maar overhemden, polo's, rugby's en dat soort dingen
Oud 19-09-2004, 19:30
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ermh, vanaf dat ik wakker werd niets gedaan, heeerlijk
vannacht wel weer genoeg wild en sociaal gedaan.
En gister ging mn telefoon kapot en dat is stom(siemens), hij loopt steeds vast als ik een berichtje wil lezen wat me mateloos irriteert want ik ben nieuwsgierig. Maar nu heb ik nog meer reden om snel een nieuwe te halen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 19-09-2004, 19:32
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
na 4 dagen nietsdoen was ik vandaag éindelijk in staat wat uit te voeren en toen ben ik gaan bowlen (...) en het was wel grappig, alleen waren de kinderen van 8 op de baan naast ons beter dan ik.
en morgen moet ik weer werken en ik heb geeeeen zin
__________________
look back and laugh
Oud 19-09-2004, 19:36
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
ik ben vandaag brak jarig geweest, en ik heb ook nog es mn visite verzorgd, terwijl ik dus vet brak was *hulde aan mij*
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Oud 19-09-2004, 21:15
Verwijderd
De Papoea en ik hebben vandaag een van mnijn 5 planten geoogst. We zijn net klaar met knippen en genieten nu van ons kopje wiet thee die we getrokken hebben uit de bladeren Het ziet er een beetje troebel uit en de geur is nogal wazig maar de thee is echt te chill Mijn oogst wordt chill, dat zie en ruik ik nu al.
Oud 19-09-2004, 21:23
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-09-2004 @ 19:01 :
(..)


Vandaag heb ik heel de dag op de hockeyclub rondgehangen, lekker in het zonnetje gezeten, super mooi
ik ook, was echt gezellig
vnvnd naar de kerk geweest met bf.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 19-09-2004, 21:29
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Vandaag heb ik werkelijk niets uitgevoerd, behalve mijn luie aarsch behagen met mijn comfortabele bureaustoel
Oud 20-09-2004, 15:56
Verwijderd
om 6.15 ging de wekker,japie gaapt een keer en draait zich om zonder ook maar na te denken.
om 7.15 schrikt japie weer wakker,en komt tot de conclusie dat hij 15 minuten geleden op de fiets naar het station had moeten zitten.
japie springt uit zijn bed,trekt wat kleren aan,poetst zijn tanden en spring op zijn fiets,om vervolgens met een noodvaart naar het station te fietsen (een rit van normaal 25 minuutjes,nu in een kwartier ) en haalt de trein
op naar school,waar we marketing kregen,en dat vind ik boeiend dus het was niet zo erg.
om 10 uur weer uit en terug naar huis getreind,thuis aangekomen even achter de pc gezeten en erachter gekomen dat s.com het niet deed,in pure paniek om deze plotselinge sociale klap maar even gemsnd met forummers om "het gevoel" toch maar niet te verliezen
ten ging ik mijn ov ophalen maar het postkantoor was dicht,dus toen kon ik weer naar huis,thuis wat gegeten en toen nog maar een poging gewaagd om mijn ov op te halen,nu heb ik dus een v die pas over een maand geldig is,maar het gaat om het idee
daarna stond het in de planning om naar de stad te fietsen om het definitieve staafje voor mijn tongpiercing te halen en een vest te gaan kopen die ik al een tijdje wou.
japie fietst dus weer 25 minuten (zonder muziek,want de mp3 speler heet kuren ,en ik heb een hekel aan geen muziek dus ging ik maar neurotisch wat neurien) en komt erachter dat zowel de piercingshop als het vestenwinkeltje op maandag gesloten zijn
dus toen kon ik weer naar huis,waar een pak huiswerk op mij lag te wachten,maar daar had ik geen zin in dus ben ik net maar een uurtje gaan fitnessen om me even af te reageren.
net terug en gedoucht en nu word het dus echt maar tijd om aan mijn huiswerk te gaan beginnen maar ik dacht bij mezelf ik typ eerst nog een stukje op s.com (die het nu wel deed,waardoor mijn sociale omgeving in een klap vertienvoudigd werd) en daara begin ik er aan,maar ik merk dat ik steeds meer typ om maar niet aan mijn huiswerk te hoeven beginnen en ik weetzeker dat jullie aan de lengte van dit stukje dachten dat mijn dag heel boeiend was enzo maar ik heb een saaie kutdag
nu ga ik mijn frustraties nog even afreageren op argeloze voorbijgangers in gta3 en dan ga ik toch echt maar huiswerk maken ofzo...
Oud 20-09-2004, 15:58
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik zit vandaag helemaal volgepland, school, rijles enzenz, en concert vnaaf! Maar ik ben ziekig dus ik hoop dat ik het haal, zak nu al half in elkaar en heb vanacht sleeecht geslapen
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 20-09-2004, 16:10
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik moest vandag met krukken naar school en duizend keer uitleggen hoezo..etc.
toen ging ik wel huiswerk maken en straks ga ik naar jimmy eat world, ik hoop echt dat ze het oke vinden dat ik daar even uitgebreid ga zitten met het beentje omhoog. Maar ik heb er wel zin in. Mijn vader wilt me niet halen omdat hij onredelijk is. Hoe kom ik thuis. Ik ga zo eten en omkleden en dan naar adam.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 20-09-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 20-09-2004 @ 16:56 :

nu ga ik mijn frustraties nog even afreageren op argeloze voorbijgangers in gta3 en dan ga ik toch echt maar huiswerk maken ofzo...
Oud 20-09-2004, 16:31
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
vandaag was best leuk want ik had CKV dag, maar ik heb de eerste opdracht gemist want ik stond op mijn groepje te wachten op school maar die bleken dus al bij het stadsarchief te staan, dus ik ben naar de bieb gesjeest en toen ging ik met een ander groepje die ook uit leden van mijn oorspronkelijke groepje bestond naar BOA een of ander instituutje voor beeldende kunst, daar moesten we vier korte films kijken en een favoriet uitkiezen en daar in wel drie (, ja drie!) volzinnen een mening over geven. piece of zoete keek. nah, toen naar de Mezz en ik had ondertussen luikse wafels op dus ik was helemaal druk en hyper enzo. In de mezz trad vakatoen op en ik vind ze niet zo leuk maar ik dacht 'kom, doe eens gek, je hebt per slot van rekening suiker op en al die modetrutjes uit je klas weten toch niet dat vankatoen suf is.' dus toen ben ik me maar een beetje gaan uitleven en op het einde nog even gestagedived wat niks voorstelde want het was best wel saai en bovendien was het twaalf uur 's ochtends nou en toen gingen we naar de nieuwe veste en daar mnoesten we feel van robbie williams zingen en dat was wel tof want de enige die enigszins opvielen buiten de grmbl-stemmen waren ik en euh... nah, hij dus en ik geloof dat het nu ergens op internet staat pfzp, dus daar ga ik straks even naar zoeken. Toen moesten we naar de beyerd en daar kregen we striptekenles van zo'n dude die ook voor veronica magazine tekent. En dat was wel leuk want we mochten zelf verzinnen waar het over ging. Het ging over een kikker die aan het vissen was en toen verzon ik dat er wel een onderzeeër uit het water kon komen ( best dom van me want ik ben echt doodsbang voor onderzeeërs) en het was een stom stripje. Maar die stroptekenaar was gaaf want hij was knap en had van dat the Sheer-haar en hij was grappig want hij zat tegen die kikker te praten 'ja kikker, wat gebeurt er nu toch?' <3333
en we moesten ook nog een fotozoektocht doen maar ik wist alle vragen al want het ging over de bekendste beelden en gebouwen in breda. Nou het was dus wel leuk en ook wel stom want ik heb nu hoofdpijn.

nah, het was toch wel een leuke dag uiteindelijk straks nog een ouderavond en dan slapen en dan morgen natuurlijk weer naar mijn kop gesmeten krijgen dat ik een of andere enge alto ben omdat ik ging dansen op vankatoen. Ieuwww bah.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 20-09-2004, 16:34
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
en nu eet ik beschuitjes met roomboter en schwarzwalder schinken
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 20-09-2004, 17:16
Konstantine
Konstantine is offline
Vandaag heb ik veel geprobeerd te slapen en met een vriendinnie foto's gekeken en gebabbeld, wat erg gezellig was. Nu moet ik gaan inpakken, maar ik heb geen zin, dus waarschijnlijk ga ik maar weer slapen.
Oud 20-09-2004, 17:21
Verwijderd
Vrijdagavond ging ik naar mijn oma en daar heb ik geslapen want de volgende dag vierde ze haar verjaardag met een grote lunch in een mooi restaurant/hotel. Er waren heel veel oude mensen (mn oma is 80 geworden) en eentje aan mijn tafel stikte bijna dus toen heb ik zn leven gered. Na de lunch ben ik met mn zusje met de trein naar mn papa gegaan. Die kwam ons halen in Amersfoort maar dat stomme station gaf niks duidelijk aan dus mn papa kon ons niet vinden en ik had een zware tas. Daar heb ik gelachen met zijn vriendin en lekker gegeten en lekker geslapen en geleerd voor vandaag. Gisteravond ben ik met de trein naar mijn grote liefde gegaan en daar heb ik met m gechilld en gepraat en geknuffeld en geslapen en gekust. Vanmorgen had ik hoorcollege van 9-11 en werkgroep van 11-13. En daarna om 3 uur een voorlichtingsbijeenkomst maar dat was stom. En nu ben ik thuis en forum ik weer voor het eerst in drie dagen.
Oud 20-09-2004, 17:24
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Vrijdag ging ik op introkamp. Dat was leuk want in de bus ging ik naast het eerste de beste meisje zitten en toen bleek dat ze heel erg aardig was eenmaal in Someren (Brabant) aangekomen moesten we een bierspel doen (soort estafette: biertje achterover slaan, stukje rennen, 15 rondjes om een pionnetje, weer terug rennen om de volgende aan te tikken die een biertje achterover moest slaan etc.). Natuurlijk wonnen wij nouja party 's avonds was ook echt vet, en je MOEST niets en het was echt chill allemaal en zaterdag was ook leuk en zondag gingen we weer terug naar huis. Ons groepje ging natuurlijk helemaal voorin bovenin de dubbeldekker zitten en dus waren wij de stoersen. Daarna ging ik dineren bij mijn vriendje thuis, dat was gezellig. Hij kwam toen met mij mee naar mijn hokje en bleef slapen <3 vanmorgen ging hij naar huis en ik naar de uni, maar mijn college viel uit en toen ben ik samen met een introchick naar mijn kamer gegaan waar we wat hebben gegeten en afgewassen en toen ging ik naar papa en mama en daar ben ik nu. Jaja en ik mis mijn vriendje
__________________
qkw <3
Oud 20-09-2004, 17:27
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik ging vanmorgen met de trein en daarna met de bus naar mn kamertje en daar kwam ik er achter dat ik nog 5 minuten had om naar college te gaan, dus ik ging heel snel fietsen met wind tegen en regen enzo en ik kwam te laat binnen en het was saai
daar ging ik afspreken met n exklasgenootje (jaja) om te eten vanavond dus die komt zo. En ik heb nog bij mn vriendje gehangen en dat was het wel.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 20-09-2004, 20:03
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
't Was vandaag hardstikke koud en regenachtig, hoe kan ik dan iets heets doen? 't Heetste was mijn verwarming, waar ik heerlijk tegenaan gekropen ben .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 20-09-2004, 21:45
jooran
Avatar van jooran
jooran is offline
ik heb vandaag heeeeeeeel heet naar school gefiets omdat die achterlijke mensen van de bus weer zo nodig moesten staken.. HET REGENDE!
__________________
* it's gold
Oud 21-09-2004, 00:49
Verwijderd
AAAAAAAAAARGH!!!! IK HEB TEGENSTRIJDIGE GEVOELENS JEGENS NEDERLAND!!!!

Ik hou van Nederland omdat ik hier op mijn balkon 5 wietplanten mag neerzetten. Doch haat ik Nederland omdat er godsnondepestpoltiuspleureskanker (sorryexo) teringtyfuslepraebolacholera nog aan toe stormen opsteken, zo'n 2 weken voor het oogsten van mijn grootste plant, waardoor de grote top boven op mijn plant zulke harde klappen krijgt dat die afbreekt en nu bungelt aan mijn plant!!
Morgen steken er stormen op van windkracht 9 dus heb ik nu al vast mijn planten binnen op mijn kamer gezet om ze te beschermen. Ik zit nu knetter achter mijn computer omringt door de 4 overige planten die er nog zijn. Wel een beetje spacend effect natuurlijk maar het alsnog KUT!
Oud 21-09-2004, 05:12
Verwijderd
geslapen en uit mijn bed gestapt
aangekleed en dat soort dingen
en ik ga zo weer naar school
pff vermoeiend
Oud 21-09-2004, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-09-2004 @ 01:49 :
AAAAAAAAAARGH!!!! IK HEB TEGENSTRIJDIGE GEVOELENS JEGENS NEDERLAND!!!!

Ik hou van Nederland omdat ik hier op mijn balkon 5 wietplanten mag neerzetten. Doch haat ik Nederland omdat er godsnondepestpoltiuspleureskanker (sorryexo) teringtyfuslepraebolacholera nog aan toe stormen opsteken, zo'n 2 weken voor het oogsten van mijn grootste plant, waardoor de grote top boven op mijn plant zulke harde klappen krijgt dat die afbreekt en nu bungelt aan mijn plant!!
Morgen steken er stormen op van windkracht 9 dus heb ik nu al vast mijn planten binnen op mijn kamer gezet om ze te beschermen. Ik zit nu knetter achter mijn computer omringt door de 4 overige planten die er nog zijn. Wel een beetje spacend effect natuurlijk maar het alsnog KUT!


gisteren ben in naar introdans gala in utrecht geweest en nu ben ik aan het leren voor mn eerste deeltoets

Laatst gewijzigd op 21-09-2004 om 08:48.
Oud 21-09-2004, 08:49
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Om 7.15 ging de telefoon. En omdat telefoon zo vroeg bijna nooit goed is ben ik gelijk uit bed gegaan om te kijken wat er was. Het bleek dus mijn tante te zijn met de boodschap dat mijn oma weer naar het ziekenhuis moest en of mijn moeder mee wilde met de ambulance. Verder is er nog niets bekend..
Toen heb ik mijn moeder geholpen haar spullen te pakken en haar een beetje proberen te kalmeren want ze liet alles vallen enzo.

Daarna het huis opgeruimd. Muziek gedownload. De tandarts
gebeld voor een afspraak (die morgen om 15.20 is waardoor ik wouter niet op kan halen ) en nu ga ik huiswerk maken en wachten op een telefoontje van mijn moeder.

En straks rijles, mijn laatste les was een maand geleden, eens kijken of ik het nog kan
Oud 21-09-2004, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Anteverta schreef op 21-09-2004 @ 09:49 :
Om 7.15 ging de telefoon. En omdat telefoon zo vroeg bijna nooit goed is ben ik gelijk uit bed gegaan om te kijken wat er was. Het bleek dus mijn tante te zijn met de boodschap dat mijn oma weer naar het ziekenhuis moest en of mijn moeder mee wilde met de ambulance. Verder is er nog niets bekend..
Toen heb ik mijn moeder geholpen haar spullen te pakken en haar een beetje proberen te kalmeren want ze liet alles vallen enzo.

Daarna het huis opgeruimd. Muziek gedownload. De tandarts
gebeld voor een afspraak (die morgen om 15.20 is waardoor ik wouter niet op kan halen ) en nu ga ik huiswerk maken en wachten op een telefoontje van mijn moeder.

En straks rijles, mijn laatste les was een maand geleden, eens kijken of ik het nog kan
eh okay handig om te weten .
Oud 21-09-2004, 11:19
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Vanmorgen ben ik door de wekker heengeslapen (denk ik) en werd ik veel te laat wakker, dus ik besloot dan ook maar heel uitgebreid te gaan douchen & ontbijten. Mijn vriendje smste ook nog dat 'ie vanmiddag practicum had en of ik al weg was, en dat kwam dus eigenlijk wel goed uit . De was was ondertussen opgehangen maar nog wat vochtig dus ging ik het maar strijken en hopen dat het dan sneller droogt en dat was zo, dus nu zit mijn frisse schone was in mijn tas en heb ik nog 40 minuten voor ik naar de bus moet, en ik hoop dat het in de tussentijd stopt met regenen. Vanmiddag moet ik nog een heleboel boodschappen doen want zelfs mijn hagelslag is op, en nog leren voor eerste deeltoets.
__________________
qkw <3
Oud 21-09-2004, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 21-09-2004 @ 09:45 :
ja lach maar
Oud 21-09-2004, 11:29
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
brak wakker geworden met overal pijn. Naar school gegaan om daar te horen dat ik nog meer vrijstellingen heb en nu zit ik retestoned achter m'n pc om dalijk nutteloos te gaan counterstriken...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 21-09-2004, 11:50
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ik heb geslapen en een hoorcollege geskipt omdat ik voor 1,5 uur les 3,5 uur aan t reizen ben. en nu maak ik braaf huiswerk en morgen moet ik hospiterennn en ik hoop zo dat ze mij kiezen
__________________
All in the name of white trash
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.