Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2008, 07:21
belgje:)
Avatar van belgje:)
belgje:) is offline
Iedereen heeft een lichaam uiteraard, echter niet iedereen is er tevreden mee. Maar toch geniet ieder op zijn eigen manier van zijn lichaam denk ik. Het kan door jezelf graag te laten zien, maar even goed door te sporten of door het genieten de zon die op je huid schijnt of de wind die door je haren blaast. Kan vanalles zijn.
Ik vroeg me af hoe jullie genieten van jullie lichaam.

Ikzelf heb duizenden manieren om te genieten van men lichaam, maar er springen er we elkele uit. Ik vind het heerlijk als ik kippevel krijg, en dat ik de rillingen zo over men huid voel lopen. Ook doe ik ook wel eens aan naturisme omdat ik men lichaam niet hele tijd opgesloten wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 07:38
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Hier moet ik toch wel even over nadenken..

Ben wel benieuwd naar de reacties eigenlijk!

Oja, de zon op m'n huid, daar kan ik in ieder geval wel van genieten. Verder kan ik ook genieten van een lange douche, vooral als ik vermoeid ben. En het moment dat ik net in m'n bed lig als ik een lange, drukke dag heb gehad! Dat is het moment waarop ik m'n lichaam eindelijk voel ontspannen.
En over het algemeen heb ik een hekel aan regen, maar ik heb momenten waarop ik het wél fijn vind om door de regen te fietsen. Gewoon het gevoel dat je dan helemaal leeft ofzo, beetje raar eigenlijk.

En ik weet niet of dit ook meetelt, maar ik vind het ook heel fijn om in de armen te liggen van mijn vriend, bepaalde aanrakingen of als hij door mijn haar woelt etc. Maarja, dat zijn eigenlijk lichaamservaringen die afhankelijk zijn van iemand anders.

Laatst gewijzigd op 03-06-2008 om 08:02.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 13:13
belgje:)
Avatar van belgje:)
belgje:) is offline
leuke ervaringen Ik vind het ook wel es fijn als je helemaal doorweekt bent door de regen en dat dan opeens de zon gaat schijnen idd het gevoel dat je leeft
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 14:16
Verwijderd
De zon op mijn huid, een borstel die door mijn haren gaat, frummelen met een vijl onder mn nagels. Dat vind ik gewoon leuke dingen, nu ik er zo over nadenk. Oh ja. En blote voeten in het groene gras en in het zand!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 14:47
Labster
Avatar van Labster
Labster is offline
Helemaal uitgeslapen wakker worden staat bij mij wel in de top 3 denk ik zo
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 18:26
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Heerlijke massages of gekieteld worden door mijn vriend. In bad gaan, en insmeren met bodylotion en rommeltjes is ook wel erg fijn!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 20:14
belgje:)
Avatar van belgje:)
belgje:) is offline
Citaat:
Heerlijke massages of gekieteld worden door mijn vriend. In bad gaan, en insmeren met bodylotion en rommeltjes is ook wel erg fijn!
Grappig ik word ook graag gekieteld, liefst met zo een donspluiplje, HEERLIJK
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 21:25
Verwijderd
Ik heb er een tijdje over zitten nadenken. Ik vind het best wel een lastige vraag. Ik ervaar veel last van mijn lichaam, waardoor het moeilijk is de positieve kanten te zien. Wat mij echt goed doet is een stevige massage als ik last heb van schouders/nek/rug. Oh en misschien heel maf, maar ik heb een knuffel met een lintje om zijn nek en ik vind het echt heerlijk om daar langs te wrijven / eraan te frunniken. En een fleecetrui in de winter voelt heel fijn.
Niezen vind ik echt een genot en als een gewricht knakt nadat het lang vast heeft gezeten voel ik ook echt opluchting.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 22:19
Verwijderd
Hm, ik ben vrij sensueel ingesteld, dus ik vind alle prettige sensaties wel leuk. Maar favorieten zijn toch wel geuren, en dan niet alleen de standaard lekkere geuren maar ook atypische zoals de meeste dieren of benzine. Enne aanrakingen, allerlei soorten massages en gekriebel zijn top. En seks natuurlijk, dat spreekt voor zich.

En dingen die je er om doet, niet zomaar binnenkomende sensaties... Soms is het lekker om even heel hard te rennen, ten volle alle spieren bewegen. Naar de kapper gaan is ook altijd leuk, dat gefrut met je haar. Slaap in een voet/hand vind ik ook geinig, dat veroorzaak ik ook wel zelf Frutten met paarden is ook leuk, zo'n groot warm lijf om tegenaan te hangen, of juist de kleine klauwtjes van een parkiet op je vingers of ons hondje dat over je tenen likt. Oh en zoenen, niet met het hondje maar met het vriendje En mijn nek knakken, stiekem is dat ook lekker.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 13:41
belgje:)
Avatar van belgje:)
belgje:) is offline
Daar hou ik niet zo van, van het knakken van je nek of zndere gewrichten
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 15:32
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Lekkere geuren, in het zand lopen met blote voeten, maskertje op mijn gezicht, badderen, een lekkere warme deken in de winter als je het koud hebt, als mijn haar ineens anders en leuk valt.

Ik ben over bijna een jaar ruim 15 kilo afgevallen en dat is eigenlijk toch ook wel een genot. Alles wordt steviger, je ontdekt ineens veel meer botten en natuurlijk is het heerlijk om in de spiegel te kijken.
Ook heb ik veel meer spieren, dat is ook wel raar soms als ik weer een opvallende 'nieuwe' spier ontdek.
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 22:49
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Het gevoel na flink gefitnesst te hebben, heerlijk.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 23:09
Verwijderd
Citaat:

Ik ben over bijna een jaar ruim 15 kilo afgevallen en dat is eigenlijk toch ook wel een genot. Alles wordt steviger, je ontdekt ineens veel meer botten en natuurlijk is het heerlijk om in de spiegel te kijken.
Ook heb ik veel meer spieren, dat is ook wel raar soms als ik weer een opvallende 'nieuwe' spier ontdek.
Inderdaad. Ik vond het heel leuk om te ontdekken dat ik ook sleutelbenen heb!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 00:52
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Tijdens/na het hardlopen, als m'n lichaam weer endorfine afgeeft aan m'n bloed.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 09:44
Verwijderd
wat Morgon zegt over geuren is ook war. Bij sommige geuren heb ik bepaalde herinneringen. Ik kan em niet altijd herinneren waar ik het van herken, maar het gevoel krijg ik dan wel terug. Mijn deo doet me aan mn vakantie van 2 jaar geleden denken en af en toe krijg ik zo'n flashback als ik hem ruik en krijg ik weer helemaal dat blije relaxte gevoel.

Verder is heel zachtjes over mn rug gestreeld worden geweldig. Zenuwen die dan geprikkelt worden <3
Mn rug loskraken, de zon op mn huid voelen en zonnenbanken in de winter en heel lichaam weer voelen opwarmen.

Dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 11:38
Verwijderd
Ik vind het heerlijk om in een bad met warm water te stappen, dan voel je dat water zo je lichaam omsluiten; heel apart en fijn gevoel.

Sommige geuren gaan ook helemaal door me heen, geuren die aan vroeger doen denken of bv. typische lente/zomer-geuren, heerlijk. En daar hoort een briesje door m'n haar wel bij.

En verder vind ik het heerlijk om wanneer je in de zomer soms helemaal plakkerig bent van het zweet uitgebreid te douchen en je daarna helemaal fris en zacht te voelen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 13:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Met mijn voeten door het gras lopen! Of mulzand tussen je tenen, als je over het strand loopt. De geur die ontstaat door de regen op een zomerse dag.... En zelf vervolgens door die regen lopen.. Of de lucht van versgebakken broodjes.. Een kruidenbad nemen met rozemarijn geeft ook een weldadig effect.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 17:43
Verwijderd
De geur die heel veel illegale taxi's hebben vind ik erg lekker. Ik vind het heel lekker om met m'n vingertoppen langs de huid aan de binnenkant van m'n elleboog te gaan. Als ik m'n benen heb geschoren/geëpileerd insmeren met goeie olie/lotion en dat je ze dan voelt tegen de binnenkant van je broek. De wind door m'n haar als ik in een auto zit of over het strand loop. Zand tussen m'n tenen. M'n hoofdhuid masseren onder de douche... Pffft er is veel!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 11:36
PatoLoco
PatoLoco is offline
Mijn oren kuisen met zo'n wattenstaafje! Mmmmmm echt genieten!

Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 12:25
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Je gezicht met koud water wassen als je net wakker bent. En de zon op je huid inderdaad en de wind door je haren en het gras tussen je tenen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Met mijn voeten door het gras lopen! Of mulzand tussen je tenen, als je over het strand loopt. De geur die ontstaat door de regen op een zomerse dag.... En zelf vervolgens door die regen lopen.. Of de lucht van versgebakken broodjes..


Citaat:
Ik vind het heel lekker om met m'n vingertoppen langs de huid aan de binnenkant van m'n elleboog te gaan. Als ik m'n benen heb geschoren insmeren met goeie olie/lotion en dat je ze dan voelt tegen de binnenkant van je broek. De wind door m'n haar als ik in een auto zit of over het strand loop. Zand tussen m'n tenen. M'n hoofdhuid masseren onder de douche... Pffft er is veel!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn oren kuisen met zo'n wattenstaafje! Mmmmmm echt genieten!

Ja dat ook, maar dat zeg ik maar niet hardop want dan krijg ik weer commentaar enzo.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 01:21
Verwijderd
Sokkenpluisjes tussen je tenen wegfriemelen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 11:20
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:
Ja dat ook, maar dat zeg ik maar niet hardop want dan krijg ik weer commentaar enzo.
Ik steun je!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 14:59
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
* Ik zoen graag en doe graag dingen met mijn mond, die is heel gevoelig.
* De zon voelen schijnen doet me ook goed.
* Een zuchtje wind als het warm is.
* Douchen!
* Naakt slapen
* De trap een paar keer oplopen en je spieren voelen branden, vind ik ook leuk
* Ik hou van geuren, heb een scherpe reukzin en ruik dan ook graag aan alles waar ik een leuke herinnering bij koester
* Dorst lessen met Spa blauw
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 22:32
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Niezen!
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 22:52
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vingers knakken, doe ik wel een keer of vijf per dag
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 00:16
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Naar een liedje luisteren en dan écht kippevel krijgen
Verliefd worden en die persoon beter leren kennen
Skiën en dan warme chocolademelk drinken en helemaal rood worden Om vervolgens een heet bubbelbad te nemen..
Verwend worden door m'n vriendin VOETMASSAGES.
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 12:51
Verwijderd
Plassen als je echt heel nodig moet
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 14:08
Verwijderd
Veel geuren idd, vooral nostalgische geuren zoals weirook en diesel, maar ook bijvoorbeeld aceton of de verse onweersbui-geur.

Gebeten worden in je nek is ook een vreemd lekker gevoel.

De ontspanning nadat je al je spieren sterk hebt aangespannen

De tintelingen in je huid na een zware zonnebrand, of als je redelijk wat ephedrine geslikt hebt. Een raar kruipend, tintelend gevoel dat eigenlijk vervelend zou moeten zijn maar stiekem is het best lekker.

Het dove, rustig zachte gevoel van slapeloosheid, vlak voordat je echt instort van de vermoeidheid.

Het gevoel als je je nek of vingers knakt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 14:09
Verwijderd
Uit ijskoud water komen, en helemaal gloeien
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 18:59
Verwijderd
Na behoorlijk ziek te zijn weer gezond worden en dan bewust voelen hoe goed je lichaam weer opknapt en werkt.
Tijdens sporten in de spiegel kijken.
Na hard werken of sporten ontspannen in bed gaan liggen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 20:49
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Uitrekken meteen na het wakker worden. De koude en hete kraan onder de douche een paar keer afwisselen (of een saunabezoek natuurlijk).
__________________
Konichiwa, bitches.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Krishna Bewustzijn
Majella
42 14-03-2008 12:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen
ThaFox
196 18-11-2003 14:02
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.