Oud 21-02-2010, 18:52
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik heb een nokia n79 met een abonnement waarbij je ook onbeperkt kan internetten. Voor de mail zit er ook een aparte functie op waardoor je je mail snel op kunt halen en bekijken.

10 dagen geleden wilde de telefoon opeens geen nieuwe mailtjes meer downloaden. Toen heb ik wat met de e-mail instellingen zitten te kloten waardoor ie opeens alle mailtjes uit mijn G-mail inbox heeft opgehaald (zo'n 3000). Die heeft de telefoon blijkbaar niet op de geheugenkaart opgeslagen maar op de telefoon zelf en nu kan ik er niks meer mee want de telefoon zegt steeds: onvoldoende geheugen voor bewerking, wis eerst enkele gegevens. Ik heb alles al gewist, foto's, muziek, contactenlijst etc om meer ruimte te krijgen, maar dat was blijkbaar niet genoeg. Via een computer mijn gmail inbox leger proberen te krijgen lukt ook niet, want de telefoon moet kunnen verbinden om de mailtjes daadwerkelijk van mijn harde schijf te krijgen en dat lukt niet want te weinig geheugen.

Bij zowel een harde als zachte reset zegt ie 'verzoek niet voltooid'. Ik heb hem al terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dan blijven de mailtjes ook gewoon staan?

Wie heeft de oplossing?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2010, 19:31
Caviamax
Caviamax is offline
Je kunt een paar dingen proberen:

- Wis wat e-mails van je telefoon
- Installeer opnieuw de frameware
- Kijk is bij bestandsbeheer, probeer daar wat te verwijderen

Succes!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 19:49
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Je kunt een paar dingen proberen:

- Wis wat e-mails van je telefoon
- Installeer opnieuw de frameware
- Kijk is bij bestandsbeheer, probeer daar wat te verwijderen

Succes!
E-mails kan ik niet wissen, daarvoor moet ik verbinding kunnen maken en dat doet ie niet omdat het geheugen te vol is.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 20:09
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Als de frameware opnieuw installeren betekent dat ik het terug moet zetten naar fabrieksinstellingen: dat heb ik al geprobeerd.

Bij bestandsbeheer kan ik ook niets meer wissen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 07:37
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Topic kan dicht, ik heb zelf het probleem al opgelost. Ik heb bij internet de cookies en tijdelijke internet bestanden e.d. eraf gegooid, hierdoor ontstond er ruim 500 kb aan vrije ruimte, wat genoeg was om verbinding te kunnen maken en toen heb ik de mailbox van de telefoon af gegooid en opnieuw geinstalleerd (maar wel ingesteld dat ie alleen de laatste 50 mails zou downloaden anders had ik hetzelfde probleem zo weer).
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 15:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik laat dit topic open voor anderen problemen met de N79.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 13:25
Caviamax
Caviamax is offline
Overigens nog een tip voor Gmailgebruikers op Nokia. Je kunt dit downloaden: http://www.google.com/intl/nl_nl/mobile/mail/. Dit is een applicatie speciaal voor Gmail op mobiele telefoons.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.