Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2011, 14:57
irawr
Avatar van irawr
irawr is offline
ik wil volgend jaar grafisch vormgeving volgen op het GLU.
maar ik heb op verschillende forums gegeven en het is zo negatief.
ik weet het echt niet meer!
ik kan ook niet naar rotterdam, het reizen naar GLU duurd voor mij al een uur en 21 minuten, en ik wil niet 150 euro elke maand voor een slecht geregelde opleiding weggooien aan ov, en daarvoor nog waarschijnlijk een slaapgebrek krijgen.
ik doe op dit moment nog VMBO-TL (dus MAVO), dus kan niet meteen overstappen naar HBO, wat waarschijnlijk veel handiger zou zijn, want daarvoor zijn goede scholen tenminste in de buurt. Ik weet ook niet of scholen die alleen die richting geven wel goed zijn? Weet iemand dat misschien. Om heel eerlijk te zijn stress ik hem een beetje hahahaha help?
alvast thanks xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2011, 18:29
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Misschien is een kamer in de buurt nemen een optie bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 22:56
Chariot
Avatar van Chariot
Chariot is offline
Ik ben op intake geweest bij het GLU, dit is meteen ook mijn enige indruk. Ik vond de school best wel sfeerloos. De mensen waren meer van 'het is dat ik hier moet zijn' en niet echt gemotiveerd. Het personeel is sacherijnig. Kan best dat het in de lessen anders is, maar ach.. Ik vond dat de leraar die mij beoordeelde niet echt iets van het vak wist. Niet dat ik geweldig ben ofzo, maar er waren meerdere leerlingen voor de opleiding. En hij wist niet wat de opdrachten waren of waar hij op moest beoordelen. Een beetje slecht geregeld. Verder heb ik van mensen gehoord dat de roosters slecht geregeld zijn en dat je cijfers vaak pas weken later ontvangt. Ook is de communicatie binnen de school niet best. Maar goed, dat laatste zijn allemaal punten waar ik geen ervaring mee heb. Ben er toch nooit aangenomen.. En uiteindelijk was het toch niets voor mij, dus gelukkig maar. Weer een slechte ervaring minder.

Mag ik vragen waar je woont? Misschien dat ik nog een MBO weet.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 10:31
Verwijderd
Nu we het toch over grafische opleidingen hebben, zit er verschil in het SintLucas en de eindhovense school mbt roosters?
Ik wil namelijk dolgraag naar SintLucas maar de kans bestaat dat dat te zwaar voor me is....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen is het Grafisch Lyceum Utrecht echt zo slecht, help !
irawr
2 09-01-2011 15:12
ARTistiek Grafisch Lyceum (Utrecht)
irawr
2 07-01-2011 16:33
ARTistiek Grafisch Lyceum Utrecht - grafisch vormgever enzo
deshi16
64 28-11-2005 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.