Oud 26-09-2013, 13:19
dedbigb
Avatar van dedbigb
dedbigb is offline
http://www.youtube.com/watch?v=LPR2pNDnkPs
http://www.youtube.com/watch?v=-_N8YAskCls
http://www.youtube.com/watch?v=x5aUUFVRPtI
http://www.youtube.com/user/KilluminatiTheMovie

Voor de personen die eens graag iets anders zien dan de gecensureerde media.
Ik zie graag wat discussie terug komen, maar alleen ''ontwikkelde'' discussie, dus niet 'huh dit is bullshit'' of ''pff aluhoedje ga demonstreren in den haag'' of ''ik ben een door de televisie gevormd organisme, ik geloof alleen wat een man in een witte jas met een mooi decor mij verteld'' (nu zul je dat laatste niet gaan zeggen, maar dat zal iemand wel lezen in je niets zeggende door propaganda gevormde ''menings'' uitingen (ja '' '' om mening want het is niet JOUW mening, maar die van Rupert Murdoch bv))
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2013, 13:29
Verwijderd
Achja, zeitgeist. Daar was ik ook zo erg van onder de indruk toen ik 16 was. Ondertussen weet ik wel weer wat beter.

Ik zie dat jij midden in het "ik ben de enige die wakker" stadium is. Echter is een beetje zelfreflectie wel op z'n plaats: Hoe doe jij precies anders dan de mensen waar jij het over hebt? Jij neemt je mening toch ook exact over van een ander?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 13:36
dedbigb
Avatar van dedbigb
dedbigb is offline
ik ben verre van de enige die ''wakker'' is. ik wil het niet eens 'wakker' noemen,

en om even je argument van de tafel te gooien, je was 16 ? volgens je profiel ben je 26. dat betekend. 2013 - 10 = 2003 heb jij zeitgeist al gezien, knap hoor aangezien die in 2007 uitkwam. heb ik hier te maken met een stel trolls of gewoon zulk stomme mensen ?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 13:39
Verwijderd
Citaat:
ik ben verre van de enige die ''wakker'' is. ik wil het niet eens 'wakker' noemen,
Ik ook niet
Citaat:
en om even je argument van de tafel te gooien, je was 16 ? volgens je profiel ben je 26. dat betekend. 2013 - 10 = 2003 heb jij zeitgeist al gezien, knap hoor aangezien die in 2007 uitkwam. heb ik hier te maken met een stel trolls of gewoon zulk stomme mensen ?
Was al lang uit, maar omdat jij nog een slaaf van de media was wist je er niet van.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 13:41
dedbigb
Avatar van dedbigb
dedbigb is offline
http://en.wikipedia.org/wiki/Zeitgeist:_The_Movie 2007. punt uit
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 13:41
dedbigb
Avatar van dedbigb
dedbigb is offline
18 juni, om specifiek te zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 13:42
dedbigb
Avatar van dedbigb
dedbigb is offline
dit was voldoende voor mij om te zien dat ''reverend'' zijn facts niet checkt. en dus alles dat hij uit zijn nek blaat, waardeloos is
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 13:54
Verwijderd
Daarmee heb je nog niet je onzin in de eerste post verklaard. Maar het is logisch dat mensen zoals jij graag over iets heel anders beginnen om niet zaken te hoeven uitleggen.

Zeitgeist is niets anders dan een samenstelling van meningen. Waarom jij daar meer waarde en vertrouwen aan hecht dan andere bronnen ontgaat mij. Kan je dat toelichten? Daarnaast zijn diverse opsommingen uit zeitgeist ook allang weerlegd.

Niet dat het een compleet nutteloze docu was trouwens.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 13:59
dedbigb
Avatar van dedbigb
dedbigb is offline
ik probeer wel een andere aanpak, ik kap met preken en ik laat het aan jezelf over om eens te gaan nadenken of er een mogelijkheid is dat er enkelingen met macht zijn die er alles aan doen om dat te versterken en behouden of niet
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 14:01
Verwijderd
Die zijn er sowieso. En nu? Kan je nog antwoord geven op mijn vragen?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 14:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dit was voldoende voor mij om te zien dat ''reverend'' zijn facts niet checkt. en dus alles dat hij uit zijn nek blaat, waardeloos is
Dit lijkt me een typisch geval overhaaste generalisatie. Niemand geeft altijd 100% correcte informatie, fouten maken is menselijk en één foutje maakt een mens niet tot een onbenul die alleen nog maar uit zijn nek kletst.
Breng enig respect op voor andere forumleden, jij neemt een standpunt in en daarbij is te verwachten dat er mensen het niet met je eens zijn. Natuurlijk mag je iemand anders op corrigeren, maar laat diegene dan wel in z'n waarde.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 14:10
Verwijderd
Laat hem lekker gaan Elin3, die emotie is geheel wederzijds. Helaas heeft hij niet door dat hij exact hetzelfde doet.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 01:10
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Dr. Michio Kaku legt uit waarom de 11-9-samenzweringstheorieën onzin zijn in woorden die iedereen begrijpt.

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 17:25
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
http://www.thebestpageintheuniverse....i?u=911_morons

Maddox legt uit waarom 9/11-complottheorieën onzin zijn in woorden die iedereen grappig vindt.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 18:14
Champs-Élysées
Avatar van Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Houd je grote mond jij, mister "verlicht". Denk je dat iedereen blindelings de propagandamachine van het AD, de NOS en EenVandaag aanneemt? Ik heb een hekel aan jouw soort. Ik kijk altijd kritisch naar de media, ja, er zijn veel mensen die beïnvloedbaar zijn door eenzijdig nieuws, maar er zijn genoeg mensen die wel opletten, dus om je dan zo te verheffen boven de maatschappij is echt verafschuwbaar. Daarbij hoef je niet zo'n felle toon aan te slaan op een forum waarvan je de mensen niet eens kent, want ik heb "huh dit is bullshit'' of ''pff aluhoedje ga demonstreren in den haag'' nog nooit gehoord hier.

Rot op van dit forum, ga ergens anders huilen.
__________________
Echt superlief van mijn mams dat ze een babybel in mijn broodtrommel gedaan heeft <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Muziektopic #5
rare kwast
495 05-10-2006 17:20
Verhalen & Gedichten Wereldsmooi, open je ogen!
Fabel
3 27-10-2004 21:31
Verhalen & Gedichten .. kort stukje verhaal ..
-Melody-
6 14-06-2004 20:47
Lichaam & Gezondheid kun je slapen met je ogen open?
Verwijderd
3 21-10-2002 13:08
Verhalen & Gedichten Je ogen zijn de spiegel (voor Snow White en Morphia)
Juliah
5 25-06-2002 22:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.