Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2000, 14:03
beccie
beccie is offline
jaja
het begint nu al werkstukken van Kcv maken
nou bruggen wees maar blij dat je dat pas in de 4e krijg want het is een rotvak
ik moet nu plaatjes van de trojanse oorlog zoeken
aaaaaah
iemand tips? waar ik kan zoeken??
wel een goede site, maar stond juist neit op wat ik nodig had is www.kcv.nl
doei
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2000, 19:05
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
een zeer positief gekleurd tpoic mag ik wel zeggen ( ahuhum) maar toch nog niet in zijn totaliteit onzin.

een schilder die veel schilderijen heeft gemaakt betreffende de trojaanse oorlog is Rubens, misschien kun je hier naar zoeken.
Ook op de sites die bij de announcement staan, is veel informatie te vinden ( announcement staat bij lijst topics bovenaan)

ik zal nog even voor je zoeken
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2000, 18:37
Heleen
Heleen is offline
KCV is echt wel een leuk vak!
Beetje niks doen, af en toe een voorstelling bezoeken of (heeeel af en toe) een verslag schrijven, onder het mom van practische opdracht, maar waar je eigenlijk alleen maar tekeningen voor hoeft te maken of een beetje muziek maken... En dit jaar een toneelstuk opvoeren!
Ik ben blij dat ik KCV heb i.p.v. CKV!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2000, 08:17
kiezel
Avatar van kiezel
kiezel is offline
Citaat:
beccie schreef:

iemand tips? waar ik kan zoeken??
wel een goede site, maar stond juist neit op wat ik nodig had is www.kcv.nl
doei
Kijk eens op www.pantheon.org/mythica handig en overzichtelijk. wel in het engels trouwens, niet zo erg denk ik.



[Dit bericht is aangepast door kiezel (15-09-2000).]
__________________
We are not striving for elegance
Met citaat reageren
Oud 15-09-2000, 14:55
mif
mif is offline
Citaat:
Heleen schreef:
KCV is echt wel een leuk vak!
Beetje niks doen, af en toe een voorstelling bezoeken of (heeeel af en toe) een verslag schrijven, onder het mom van practische opdracht, maar waar je eigenlijk alleen maar tekeningen voor hoeft te maken of een beetje muziek maken... En dit jaar een toneelstuk opvoeren!
Ik ben blij dat ik KCV heb i.p.v. CKV!
En dat is nou zo gemeen bij mij op school. Ik moet zowel CKV 1 als KCV volgen.
Optima, jij volgt toch ook VWO met Latijn? Is dit bij jullie op school ook zo? Als je gymnasium doet, heb je namelijk om de een of andere vage reden alleen KCV.


------------------
'You have to have respect for someone who can spell February, even if he spells it wrong.' -Rabbit
__________________
'You have to have respect for someone who can spell February, even if he spells it wrong.' -Rabbit
Met citaat reageren
Oud 15-09-2000, 17:40
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
mif schreef:
En dat is nou zo gemeen bij mij op school. Ik moet zowel CKV 1 als KCV volgen.
Optima, jij volgt toch ook VWO met Latijn? Is dit bij jullie op school ook zo? Als je gymnasium doet, heb je namelijk om de een of andere vage reden alleen KCV.


ik heb ook beiden, maar heb er geen moeite mee. KCV heb ik nog maar één uur, en het punt compenseert zeker mijn gemiddelde, net zoals CKV1.

maar op het gym hoeven ze alleen maar kcv, mede omdat het verplicht is Latijn te nemen. Daar is ckv1 volgens mij een deelvak, en kcv verplicht. Op vwo is het omgedraaid: kcv deelvak, CKV1 verplicht

__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2000, 19:55
mif
mif is offline
KCV is toch verplicht als je Latijn hebt? Voor mij zijn ze dus eigenlijk beide verplicht. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb helemaal niets aan CKV1, omdat ik er mijn gemiddelde niet mee omhoog kan halen. Ik krijg er alleen maar een onvoldoende/voldoende/goed voor.
Ik vroeg eigenlijk af of er geen mogelijkheid was om onder CKV1 uit te komen. Omdat het op het gymnasium ook niet gegeven wordt. Maar jouw school doet het dus ook gewoon zo.

------------------
'You have to have respect for someone who can spell February, even if he spells it wrong.' -Rabbit
__________________
'You have to have respect for someone who can spell February, even if he spells it wrong.' -Rabbit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.