Oud 13-07-2001, 22:34
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
negroïde godendochters

Noem een buitenlander een illegaal, maar ooit jezelf onder de loep van bekritisering gelegd? Je bent de illegaal zelve! Leg je voeten voortaan niet meer op de treinbank; gooi je papiertje in de prullenbak in plaats van op straat, dan ben je pas legaal. Maar Niemand zal het lukken; hoe christen je ook bent. Geloof in god en je bent goed; misschien wel de beste mop uit de geschiedenis. Iedereen gelooft in god; nicht nur Kirchgänger! Ik geloof in een god; een vrouwelijke, negroïde dame van rond de 30 jaar. Laat alle blanke mannen maar denken dat zij het superieure deel van de wereldbevolking zijn: de nederlaag zal groot zijn als de machtigste persoon ter wereld een negroïde vrouw blijkt te zijn. Prachtig lijkt het me; al val ik zelf ook onder het zogenaamde superieure organismedeel van de wereld.
De zwarte mensen zullen de geschiedenis vergeten, althans de nasmaak zal anders smaken. Vergeten kan niemand het; de afslachting, de vernedering. Maar men zal het beter kunnen verdragen, omdat er bij de ontdekking van wie god nou echt is een drugs is toegereikt; de terugslag op het blanke ras is geleverd. Een shot heroïne was krachtig, dacht men..


waarom is god een eigen beeld?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2001, 09:22
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
....live is sweet, live is bitter

Dat was het eerste wat door me heen schoot toen ik het las.

Tja wat zal ik er verder van zeggen, het is waar. God betekent voor iedereen wat anders en iedereen heeft een ander beeld van hem.
...Ach als iedereen hetzelfde zou denken zou het zo saai worden.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 14-07-2001, 12:23
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
ik ben het met rodina eens(lekker origineel )
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2001, 15:59
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
rodina schreef:


...Ach als iedereen hetzelfde zou denken zou het zo saai worden.

Met citaat reageren
Oud 14-07-2001, 18:01
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
ik vind dit een mooiere voorstelling van God als dat ik had
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 14-07-2001, 21:15
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
autodropje schreef:
ik vind dit een mooiere voorstelling van God als dat ik had

t is geen mooiere voorstelling; als dit uitkomt is heel de wereld compleet verlamd..

Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 18:25
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
heej dat ik deze nog terugless hier: haha

<up>
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 18:35
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
italianboy schreef:
negroïde godendochters

Noem een buitenlander een illegaal, maar ooit jezelf onder de loep van bekritisering gelegd? Je bent de illegaal zelve! Leg je voeten voortaan niet meer op de treinbank; gooi je papiertje in de prullenbak in plaats van op straat, dan ben je pas legaal. Maar Niemand zal het lukken; hoe christen je ook bent. Geloof in god en je bent goed; misschien wel de beste mop uit de geschiedenis. Iedereen gelooft in god; nicht nur Kirchgänger! Ik geloof in een god; een vrouwelijke, negroïde dame van rond de 30 jaar. Laat alle blanke mannen maar denken dat zij het superieure deel van de wereldbevolking zijn: de nederlaag zal groot zijn als de machtigste persoon ter wereld een negroïde vrouw blijkt te zijn. Prachtig lijkt het me; al val ik zelf ook onder het zogenaamde superieure organismedeel van de wereld.
De zwarte mensen zullen de geschiedenis vergeten, althans de nasmaak zal anders smaken. Vergeten kan niemand het; de afslachting, de vernedering. Maar men zal het beter kunnen verdragen, omdat er bij de ontdekking van wie god nou echt is een drugs is toegereikt; de terugslag op het blanke ras is geleverd. Een shot heroïne was krachtig, dacht men..


waarom is god een eigen beeld?

Leuk stukje

*omdat God naar ze eigen evenbeeld is geschapen, niet naar het mijne*
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 19:15
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
italianboy schreef:
t is geen mooiere voorstelling; als dit uitkomt is heel de wereld compleet verlamd..

boeie de wereld

__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 19:31
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
ik kan me helemaal niet herinneren dat ik dat gepost heb
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 20:10
kafka
kafka is offline
Sorry,maareh.....

IEDEREEN GELOOFT WEL IN EEN GOD????

Nee,helaas,hier toch niet.

God is een verzinsel omdat men niet weet hoe de aarde is ontstaan.Waarom wordt de bijbel anders op de huidige stand van zaken aangepast.

En dat programma op nederland 3, waar al die kinderen jezus-teksten voor krijgen gelegt, heb ik een paar woorden voor;

smerige indoctrinatie.

laat die kinderen hun eigen weg een beetje zoeken, dan ze zo te hersenspoelen.Ik walg van de e.o.Evangelische omroep my ass.

Iedereen mag zijn eigen godsdienst hebben, maar respecteer dan ook de mening van mensen die niet gelovig zijn

__________________
Keep skateboarding to yourself.....keep it real.........
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 20:12
kafka
kafka is offline
Ja,ik weet het gelegd met een d ja,

En trouwens negroide godendochters is wel een coole visie,dat wel.Nicht nu kirchganger!!!!!sorry, had ik een beetje overheen gelezen.maar toch, reply.
__________________
Keep skateboarding to yourself.....keep it real.........
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 21:41
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
kafka schreef:
Sorry,maareh.....

IEDEREEN GELOOFT WEL IN EEN GOD????

Nee,helaas,hier toch niet.

God is een verzinsel omdat men niet weet hoe de aarde is ontstaan.Waarom wordt de bijbel anders op de huidige stand van zaken aangepast.

En dat programma op nederland 3, waar al die kinderen jezus-teksten voor krijgen gelegt, heb ik een paar woorden voor;

smerige indoctrinatie.

laat die kinderen hun eigen weg een beetje zoeken, dan ze zo te hersenspoelen.Ik walg van de e.o.Evangelische omroep my ass.

Iedereen mag zijn eigen godsdienst hebben, maar respecteer dan ook de mening van mensen die niet gelovig zijn


aha ik merk het al: jij blijft bij de klassieke manier ven over een god denken, mijn god is niet de god uit de boekjes..

god is wat jij er van maakt..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.