![]() |
|
Alles over cadeau's met betrekking tot je vriend/vriendin hier! Vraag om leuke tips voor Valentijnsdag, Verjaardagen, Kerst of zomaar en geef hier de jouwe!
Stel al je vragen over cadeau's en vertel je verhalen over hoe jouw cadeau beviel bij jouw vriend of vriendin! Voor meer ideeën, zie de voorgaande topics: Cadeau topic #1 Cadeau topic #2 Cadeau topic #3
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uhmm mijn vriendin en ik (beide 16) hebben nu bíjna 1 jaar en ik wil dus iets kopen/doen voor haar.. Ik dóe liever iets, maar ja ik wil geen chagrijnige mensjes boos maken door een nieuwe topic te starten, dus vraag ik het maar hier.. wat moet ik doennnn? Geen bios btw! Misschien een etentje, mjah.. Iemand ideeën?
Bedankt |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn vader is over een paar dagen jarig. DVD's/CD's/Geurtjes/fotolijstjes vind ie allemaal niet zoveel aan. Hij heeft al zowat alles. Ik kan echt niks bedenken. Misschien dat ze nog ergens chocoladeletters hebben en dat ik zijn naam in chocoladeletters koop. Iemand anders nog een idee?
|
Nieuwe sokken is nog genees een slecht idee. Echt hobby's heeft ie niet. Wat hij wel leuk vind is om bezig te zijn met dingen in elkaar zetten etc. Maar gereedschap heeft ie al. Ik ga denk voor de chocoladeletters, sokken en een blouse (uitzoeken met mijn moeder).
|
Ik dacht pas aan een blauwe roos, geen echte, maar eentje gemaakt met inkt.. om dit te geven met kerstmis, als een soort 'winterroos', geen idee of dit lukt, ik zal het gewoon moeten proberen =P iemand ervaring mee?
Het is eigenlijk eerder een zoveel-maand-samen-kado, maar ik voer het liefst mijn kadootjes meteen uit, later vind ik er wel andere ![]() |
![]() |
|
Dit jaar ga ik geven:
\ Moeder - broodbakpakket waaronder broodmand, broodkookboek, allerlei broodbak ingrediënten en broodversiersels (ze heeft net een broodbakmachine gekocht) Vader - enorme poster van de beatles, voor in z'n muziekkamer Zusje - dagboek Vriend - enorme poster favoriete film
|
![]() |
hallo
ik zoek nog atijd iets voor kert voor mijn vriend. normaal heb ik totaal geen nood aan inspiratie, maar hi is zo het type jongen een cadeautje moet praktisch zijn heb zo wel aantal ideetjes, maar vind ze zo stom handdoeken (heeft hij nodig, naja als kado pff) pantoffels (eigenlijk wilt hij die niet, maar heeft toch wel eens geklaagd over koude voeten dus mss toch) parfum , maar dat verwacht hij zo hard, want die is op, is er ook helemaal geen verrassing meer aan en nu zit ik vast, vooral omdat al die praktische dingen ik helemaal niet leuk vind om te geven als cadeau iemand tips? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het idee dat jongens vaak graag praktische cadeautjes krijgen.
Bedenk je wat je belangrijker vindt: dat hij er blij mee is als hij het krijgt of dat jij blij bent als je het geeft? Misschien kan je wel een tussenoplossing vinden? Bv. handdoeken met zijn naam er op ofzo, weet ik veel. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Ads door Google |
![]() |
||
Citaat:
Ja voedselkleurstof klinkt wel veel verantwoorder dan inkt ![]() Oh, weetje ook hoelang het moet staan eer het voldrongen is van de kleur? |
![]() |
||
Citaat:
ecoline werkt overigens ook heel goed ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik had 1 inktpatroon erin gedaan, met water en voedingsstof erbij..het water zag knalblauw dus ik dacht dat dat genoeg was ![]() maar ecoline dus ![]() ![]() btw, ik had toen vele bloemenzaken afgegaan, maar vond enkel roos-witte en vooral geel-witte rozen, ik vroeg me af of dit de blauwe kleur beinvloed? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gewoon bij 'n juwelier kijken of ze die hebben liggen en anders vragen of ze eentje willen maken, kost vaak niet al te veel meer en bespaart je heel wat zoekmoeite. ![]()
||
Citaat:
Leuk idee voor als iemand op kamers gaat: twee goudvissen voor de eenzaamheid
|
Omg, al die Valentijnsgedoecadeautjesonzin! Wij waren gewoon lekker makkelijk tegen elkaar. Hij: Hé, het is de 14e open feest bij Plato, kom we gaan gratis bier drinken!
Haha, ja prima dus! ![]() Maar zijn ex gaat er ook bij zijn dus in principe vind ik het wel een beetje een cadeautje... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was erg leuk, ik raad het iedereen aan die het nog nooit gedaan heeft. Het was voor mij ook de eerste keer en ik heb me erg vermaakt! ![]()
|
mijn vriendje kreeg voor zn verjaardag:
een praktisch kado: een schoudertas (camouflageprint met naakte vrouwen, waar ik pas achter kwam toen ik m gekocht had.. ![]() een lief kado: een dogtag (www.dogtag.nl) met een stukje uit een liedje van een band die we beiden leuk vinden. een lekker kado: zelfgebakken muffins!! en een thoughtful kado: een boek wat hij had gezien op heatrow airport wat hem heel leuk leek, en ik stiekem gekocht heb.
|
Wat koop je in hemelsnaam voor je schoonmoeder die jarig is? Mijn schoonouders hebben naar mijn idee alles al en ik weet ook niet precies wat haar smaak is
![]()
|
Ik zit te denken aan zo'n bloemetje/plantje in zo'n glazen bakje oid maar vinden jullie dat niet heel cliche? Ik wil echt wel iets leuks kopen want ik ben er zo ontzettend vaak en het zijn gewoon ontzettend lieve mensen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Uiteindelijk heb ik in alle haast nog even gauw zo'n glazen bakje met hyacinthen gekocht. Ik vond het zelf niet zo'n heel leuk bakje maar ze hadden niets anders maar zij vond het wel erg leuk dus m'n kadootje was erg geslaagd
![]()
|
Verwijderd
|
Hallo iedereen!
Ik wil graag een print laten maken op een kussensloop. Wat leuke foto's erbij en een leuke tekst etc. Maar ik heb echt geen idee waar ik dat zou kunnen laten uitvoeren. In het vorige topic stond geloof ik wel iets, maar kan het niet meer vinden. Heeft er iemand goede adressen waar ik dat zou kunnen laten doen. Niet van die troep die na 1 keer wassen alweer afgaat. ![]() Bedankt. |
![]() |
|
In echte fotozaken kan dat meestal wel. Ik weet niet waar je woont maar die heb je in elke plaats wel
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
1 jaar met mijn vriendin Undit | 5 | 09-09-2010 18:16 | |
Liefde & Relatie |
Kado vriend Piepje0123 | 4 | 02-03-2009 19:07 | |
De Kantine |
het grote slechte cadeautjes-topic Verwijderd | 50 | 27-02-2009 00:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoe verras jij je vriend/vriendin? Verwijderd | 4 | 25-01-2009 16:09 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 22:52 | |
Liefde & Relatie |
Vandaag 6 maanden Punkygirl | 3 | 26-05-2003 14:32 |