Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2009, 23:32
quincy-023
quincy-023 is offline
ok kijk ik heb een probleem ik voel me egt eenzaam en depresief omdat ik nooit een vriendin heb gehad en ik vind een meisje leuk maaar ik weet net precies hoe ik er mee om moet gaan want ik weet niet of zij mij ook leuk vindt want ik ben namelijk niet egt de slankste ben niet dik ofzo maar ok niet egt heel erg slank dus hoe weet ik of zij (of een ander meisje als zij niet geintreseerd is) me leuk vindt en hoe kan ik er anders voor zorgen dat ik meer geluk heb bij de meisjes (ben ook erg verlegen)

en ik woon in haarlem xD

Laatst gewijzigd op 30-03-2009 om 00:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2009, 08:08
Alyssia
Alyssia is offline
Ten eerste zou het al heel veel schelen als je interpunctie zou gebruiken.

Verder gewoon sociaal doen, (proberen) zelfverzekerd overkomen. Beetje spontaan proberen te zijn en jezelf presenteren als een hele leuke jongen in de omgang. Dan komen er vanzelf wel meisjes naar je toe, en als je jezelf op een gegeven moment dan prettiger voelt (want zelfverzekerdheid uitstralen, maakt je meestal ook zelfverzekerder), kun je op een meisje afstappen. Maar als het dan niet lukt, gewoon doorgaan, alsof het je niet zo veel uitmaakt. Dr zijn miljoenen meisjes.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 10:00
Verwijderd
Als je onzeker bent over je uiterlijk moet je daar iets aan doen. Afvallen dus. Ga op fitness, dat is ook goed voor je houding en zelfvertrouwen.

Ik woon overigens niet in Haarlem dus weet niet of je er wat aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 13:33
quincy-023
quincy-023 is offline
ben ook niet dik en ik zit op fittnes en ben ook op dieet enzo maar dat afvallen gaat alleen zo langzaam en ik eeet helemaal niet veel en bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 13:51
Alyssia
Alyssia is offline
Je moet ook niet weinig te eten om af te vallen, maar juist gezond en 'normaal' eten. Dus drie maaltijden per dag en als je een tussendoortje neemt, doe dan een appel of thee met een biscuitje ofzo. Bovendien, als je afvallen ziet als 'kilo's verliezen' kan het best logisch zijn dat je niet afvalt, want je fitnesst en maakt dus spiermassa aan. Dat is zwaarder dan vet.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 14:34
quincy-023
quincy-023 is offline
met fitness bedoel ik dingen zoals de loop band en dat fiets voor werp e eten doe ik ook gewoon maar met heel weini bedoelik vette dingen dat eet ik hoogstens 1 keer in de2 weken
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 15:25
Alyssia
Alyssia is offline
Loopband en fietsen krijg je ook spieren van hoor. In je benen weet je wel. Buikspieroefeningen zouden ook handig kunnen zijn, kan je een eventuele buik wat wegwerken.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 15:58
quincy-023
quincy-023 is offline
dankje wel voor de tips <3 =]
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 16:09
Verwijderd
egt typen met ch ;-) Wees jezelf.. Zorg dat je er verzorgd uitziet.. lekker ruikt etc.. verder.. niet zoeken naar "liefde" maar t vinden ;-)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 20:21
quincy-023
quincy-023 is offline
Ok bedankt.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2009, 01:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waarom gaat dit over afvallen? Ook dikke mensen hebben een vriend of een vriendin. Het gaat niet om gewicht, maar om wie je bent als persoon Wees zelfverzekerd en probeer een date te regelen met het meisje dat je leuk vindt!
__________________
<):o)

Laatst gewijzigd op 31-03-2009 om 01:41.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2009, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Waarom gaat dit over afvallen? Ook dikke mensen hebben een vriend of een vriendin. Het gaat niet om gewicht, maar om wie je bent als persoon
Dat klopt, en ik wil hem ook zeker geen anorexia aanpraten maar volgens mij hoeven we daar niet zo bang voor te zijn in dit geval. Maar hij geeft aan onzeker te zijn over zijn gewicht. Als dat zo is, is het wellicht handig om in ieder geval voor zichzelf, proberen af te vallen (of door fitness spieren te kweken, ziet er beter uit dan vet en geeft zelfvertrouwen). Dan zal hij zich zelfverzekerder voelen en komt de rest meestal vanzelf

Het is iets specifieks waar hij gericht aan kan werken, vandaar dat we daar zo op reageren.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2009, 11:29
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Zorg ervoor dat je lekker in je vel zit en dat je dat uitstraalt. Je moet zelf verzekerd zijn en dat ook uitstralen. Dat is minder moeilijk dan het lijkt. Stel jezelf realistische en tijdsgebonden doelen. Wat voor doelen hangt af van je wie je bent en hoe je wilt zijn. Sportieve doelen zijn sowieso aan te raden.
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 31-03-2009, 15:08
quincy-023
quincy-023 is offline
thx =]
Met citaat reageren
Oud 31-03-2009, 22:21
BlackTiger
BlackTiger is offline
Het gaat vooral om je uitstraling, dat heb ik zelf ook gemerkt. Een jaar terug deed ik niks aan mijn uiterlijk, ik had nooit een vriendin... en toen was ik het zat en ik ging mij heel goed (misschien wel té goed) verzorgen, en raad is... ik heb al 10 maanden een vriendin

Dus als ik jou was zou ik veel gaan sporten en wat vaker in de spiegel staan.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 15:18
verfblik
Avatar van verfblik
verfblik is offline
hoe oud ben je als ik vragen mag? in haarlem is namelijk een jongerencentrum voor kids van 15-tot 18 jaar waar je waarschijnlijk wel terechtkunt... zowat iedereen die daar heeft gehangt heeft er toffe tijden beleeft.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 19:12
quincy-023
quincy-023 is offline
waar zit dat centrum dan?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 15:51
verfblik
Avatar van verfblik
verfblik is offline
vlak bij het centraal station van haarlem, het heet flinty's

http://www.flintys.nl/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna HELLUP Wat is er aan de hand met mijn kat
Marlieske
5 05-04-2002 20:01
Software & Hardware Bitsim HELLUP kan iemand me uitleggen hoe je de bitsim programmeerd
keffie
2 09-03-2002 11:12
Software & Hardware Hellup mijn Ps2
Mushra
3 25-12-2001 12:51
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen HELLUP!! Essay in het engels in de vorm v/e brief....
@Moon
1 19-09-2001 10:45
Verhalen & Gedichten nog niet af.. hellup??
star9
1 06-09-2001 21:42
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hellup!
somebody13
1 03-03-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.