Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() de héle collectie? Voor ridder zou ik een broodmachine kopen , volgens mij vind hij dat wel leuk.Oooh en ik zou een A&F shop in groningen voor hem regelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zal 'm zelf ook nog even beantwoorden. ![]() Ik heb alleen geen idee welke forum ik een cadeautje zou geven, want ik ken de mensen hier niet zo goed. Zelf zou ik het leuk vinden om een Ruby Gloom shirtje te krijgen, of een leuk horloge. Shirtje omdat ik dat erg leuk vind en altijd op zoek ben naar leuke 'poppetjes'. Horloge omdat ik altijd te laat kom en een horloge me best handig lijkt, alleen dan nu eentje die iets langer mee gaat dan een maandje of 2. Het leukste cadeau dat ik heb gekregen is een fotoboek dat ik op de laatste dag van mijn vorige stage kreeg. Allemaal leuke verhaaltjes van collega's en foto's en tekeningen van de bewoners. Is voor mij een erg speciaal cadeau, omdat ik er een leuke tijd heb gehad, aardige mensen heb ontmoet, veel heb geleerd. Inmiddels zijn helaas 2 van de bewoners overleden op zeer jonge leeftijd en helemaal daarom vind ik het leuk om af en toe naar de foto's te kijken. Het stomste cadeau wat ik ooit heb gekregen was een rood shirtje met boothals, 2 witte streepjes op de mouwtjes en een opdruk van een katje en wat frummels eromheen. Er stond 'kitty love' ofzo bij met glitterletters, brr, goed bedoeld, maar echt walgelijk.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic #4 x-spekkie-x | 309 | 21-11-2012 15:00 | |
Eten & Drinken |
leuk cadeau jett | 1 | 12-03-2009 11:16 | |
Liefde & Relatie |
(te) dure cadeaus igfy | 17 | 07-12-2007 13:54 | |
Psychologie |
cadeau voor psychotische vriendin??? mira_love | 18 | 05-09-2006 21:59 | |
De Kantine |
spelletje met cadeautjes... Gothic | 10 | 22-11-2004 17:30 | |
De Kantine |
Wat is het leukste/stomste wat je als cadeau hebt gehad? RayMania | 49 | 12-09-2004 17:25 |