Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2007, 20:08
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik heb een opel astra uit '94. Het is een prima autootje, alleen begint mijn stuur nu steeds tussen de 120-140 te trillen. Eronder eigenlijk niet, erboven eigenlijk ook niet echt.

Mijn vermoeden en het meest voor de hand liggende is dat het aan de balans van de banden ligt. Dat wil ik dus het eerste proberen, voor er veel geld tegenaan te gooien. Iemand een idee wat dat zo ongeveer kost, bij een tent als Kwikfit? (ik weet dat ik dan wel even hun gemekker over totaal andere onderdelen moet doorstaan, ze schijnen gelijk even alle punten op te noemen die ZIJ zouden willen vervangen?)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2007, 20:49
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Uitlijnen is ongeveer 40euro.

Maar het kunnen net zo goed de rubbers van je draagarmen zijn.

Dat kan duur zijn, bijvoorbeeld bij een merkgarage,maar kan ook goedkoper uiteraard, handige kennissen, goedkope adresjes e.d.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 14:12
Verwijderd
Dat betekend dat je standaard 140+ moet rijden.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 21:16
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
Citaat:
Tiño schreef op 13-01-2007 @ 21:49 :
Uitlijnen is ongeveer 40euro.

Maar het kunnen net zo goed de rubbers van je draagarmen zijn.

Dat kan duur zijn, bijvoorbeeld bij een merkgarage,maar kan ook goedkoper uiteraard, handige kennissen, goedkope adresjes e.d.
uitlijnen is iets anders dan balanceren, balanceren is nodig als je stuur trilt en uitlijnen als je auto de neiging heeft om naar één kant te trekken.
__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 23:19
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik heb last van beide .
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 16:42
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 26-01-2007 @ 00:19 :
ik heb last van beide .
ah

Reken maar dat ze er maximaal een uurtje mee bezig zijn, dat gaat je dus ongeveer €40,- kosten. Ik zou er van tevoren wel even naar vragen, het is een vrij standaard klus dus ze kunnen je van tevoren wel vertellen wat het je gaat kosten.
__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 18:48
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Balanceren is niet zo duur, hooguit 10 euro per band (idd nodig als je last van trillingen hebt). Uitlijnen, als je auto naar 1 kant trekt, kost ca. 70 euro.
__________________
Alles maximaal!!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 18:02
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
Uit balanceren kost inderdaad niet de kop. maar doe het niet bij kwik fit, want als je niet uit kijkt, smeren ze nog een nieuwe uitlaat aan... gewoon naar een erkende auto dealer, of banden boer
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 18:34
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 31-01-2007 @ 19:02 :
Uit balanceren kost inderdaad niet de kop. maar doe het niet bij kwik fit, want als je niet uit kijkt, smeren ze nog een nieuwe uitlaat aan... gewoon naar een erkende auto dealer, of banden boer
Ik ben anders zeer te spreken over Kwik-fit. Ze hadden m'n auto afgekeurd op de banden, maar ik wilde perse Pirelli banden en die heb ik er elders op laten zetten. Toen ik weer terug kwam bij Kwik-fit voor de herkeuring, verscheurde hij de rekening... Service van de zaak...
__________________
Alles maximaal!!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 19:15
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
gezien mijn eerdere ervaringen met kwikfit duw ik m'n auto liever 10 km, dan dat ik hem daar moet laten repareren.

Ik ga voor bezoekje dealer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.