Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 12:34
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Ok zullen weinigen met mij eens zijn maar ik wil gewoon ff zeggen:

Nederlandse Politiek - Niemand zal de politiek onopgemerkt blijven, maar ik erger mij nu egt superdood aan de politiek. Start met Winnie, een wijf dat er niet uitziet met spraakstoornissen en phsygische nood, die iemand nodig heeft om voor haar te laten praten ('zeg ze even dat ik geen interview afgeef'). Ze heeft een eigen partij en daar gaan wij op stemmen? Dat mens weet niet eens hoe ze op de stoel moet zitten als ze al een zetel krijgt!
Het is tegenwoordig zelfs mogelijk als je een bekende naam hebt je eigen lijst kan beginnen. Ik praat hier over Ratelband nu, hij MISbruikt zijn naam om paar zetels in de kamer te krijgen om de politiek ff een goede schoonmaakbeurt te geven. TSJAKKA alles naar de kloten wat alle politiek ooit heeft opgebouwd. Ik geef liever mijn stem aan een 2pootige-blinde-hond dan me stem aan hem!
De rest van de politiek doet "wat de mensen willen" omdat ze zo hun meeste stemmen krijgen om dan toch gewoon te doen wat ze zelf willen (STELLETJE LEUGENAARS). Ik vind de politici van nu allemaal maar hypocriete-hielenlikkende eikels die gv* Nederland naar de knoppen helpen. "Nederland staat op de rand van de afgrond", jahh nu wel ja omdat jullie denken dat jullie het zo goed kunnen, ik was tevreden met Paars en het liefst zie ik kok weer in ZIJN KAMERTJE.
Er zijn zelfs politici die een wet in willen voeren dat iedereen boven de 12 zich kan ID-tificeren. Dat is tog belachelijk? Hoe wil je daar de criminaliteit (door politici zwarten genaamt) aanpakken? Zo willen ze ook dat de politie zonder gegronde reden mij mag foulleren zodat ze zelf aan hun trekken komen. Ik zet mij hier dan ook tegen en als er ooit een gay-politie-agent die mijn telefoonnummer wil, en mij ff lkkr inwrijven zal ik hem op zijn bek slaan met de message "f*ck you, f*ck the politic, im FREE"
Er is echter 1 partij die hier niet aan voldoet, dat is ook de partij waar ik op zal stemmen zodra ik dat mag, dat is Groenlinks, die laat ze tenminste de andere kant nog eens zien (ik vind het jammer dat Paul weg is). Zij verdienen mijn stem, voor de rest geld: "lik mijn reet"
Stem niet, maar denk!
En dan nog iets: Paars was helemaal zo slecht niet, maar jullie willen gewoon alles met een kleurtje het land uit.
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 12:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
hmm

Ben het met je eens dat politiek niet serieus meer genomen schijnt te worden door politici.

Maar dat had je ook op een andere manier kunnen zeggen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 13:19
Verwijderd
Hoewel ik het vrijwel volledig met je eens ben, vind ik de uitingswijze jammer.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
KontraDix schreef:
Hoewel ik het vrijwel volledig met je eens ben, vind ik de uitingswijze jammer.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:24
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
dafelix schreef:
Ok zullen weinigen met mij eens zijn maar ik wil gewoon ff zeggen:

Nederlandse Politiek - Niemand zal de politiek onopgemerkt blijven, maar ik erger mij nu egt superdood aan de politiek. Start met Winnie, een wijf dat er niet uitziet met spraakstoornissen en phsygische nood, die iemand nodig heeft om voor haar te laten praten ('zeg ze even dat ik geen interview afgeef'). Ze heeft een eigen partij en daar gaan wij op stemmen? Dat mens weet niet eens hoe ze op de stoel moet zitten als ze al een zetel krijgt!
Het is tegenwoordig zelfs mogelijk als je een bekende naam hebt je eigen lijst kan beginnen. Ik praat hier over Ratelband nu, hij MISbruikt zijn naam om paar zetels in de kamer te krijgen om de politiek ff een goede schoonmaakbeurt te geven. TSJAKKA alles naar de kloten wat alle politiek ooit heeft opgebouwd. Ik geef liever mijn stem aan een 2pootige-blinde-hond dan me stem aan hem!
De rest van de politiek doet "wat de mensen willen" omdat ze zo hun meeste stemmen krijgen om dan toch gewoon te doen wat ze zelf willen (STELLETJE LEUGENAARS). Ik vind de politici van nu allemaal maar hypocriete-hielenlikkende eikels die gv* Nederland naar de knoppen helpen. "Nederland staat op de rand van de afgrond", jahh nu wel ja omdat jullie denken dat jullie het zo goed kunnen, ik was tevreden met Paars en het liefst zie ik kok weer in ZIJN KAMERTJE.
Er zijn zelfs politici die een wet in willen voeren dat iedereen boven de 12 zich kan ID-tificeren. Dat is tog belachelijk? Hoe wil je daar de criminaliteit (door politici zwarten genaamt) aanpakken? Zo willen ze ook dat de politie zonder gegronde reden mij mag foulleren zodat ze zelf aan hun trekken komen. Ik zet mij hier dan ook tegen en als er ooit een gay-politie-agent die mijn telefoonnummer wil, en mij ff lkkr inwrijven zal ik hem op zijn bek slaan met de message "f*ck you, f*ck the politic, im FREE"
Er is echter 1 partij die hier niet aan voldoet, dat is ook de partij waar ik op zal stemmen zodra ik dat mag, dat is Groenlinks, die laat ze tenminste de andere kant nog eens zien (ik vind het jammer dat Paul weg is). Zij verdienen mijn stem, voor de rest geld: "lik mijn reet"
Stem niet, maar denk!
En dan nog iets: Paars was helemaal zo slecht niet, maar jullie willen gewoon alles met een kleurtje het land uit.

over dat gekleurde gedoe, het is gewoon zo dat de meeste criminaliteit in de randstad gepleegd word door kleurlingen, daar is maanden gelden nog nog politieodnerzoek over uitgelekt. 99 procent van de tasjesrovers waren buitenlanders.


en nee ik ben niet extreem-rechts , ik ben zelfs SP-er.
maar toch begin ik me net als de rechtsen te ergeren aan overdreven, niet op feiten gebaseerde politieke correctheid.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dafelix schreef:
Ik zet mij hier dan ook tegen en als er ooit een gay-politie-agent die mijn telefoonnummer wil, en mij ff lkkr inwrijven zal ik hem op zijn bek slaan met de message "f*ck you, f*ck the politic, im FREE"
Dit is natuurlijk onzin. Kijk, ik ben het ook oneens met die identificatieplicht vanaf 12, maar om nou gelijk te gaan beginnen over iemand op z'n bek slaan die zijn werk uitoefent en er ook maar vanuit gaande dat hij homofiel zou moeten zijn...
(en al issie homofiel, wat dan nog? hij zal je echt niet gelijk bij je lul pakken hoor! en mag een hetero dan ook geen meisjes fouilleren?)

Citaat:
Er is echter 1 partij die hier niet aan voldoet, dat is ook de partij waar ik op zal stemmen zodra ik dat mag, dat is Groenlinks, die laat ze tenminste de andere kant nog eens zien
Jouw mening, zal ik niks van zeggen. Waar ik wél wat van wil zeggen is de reden waaróm je op die partij wilt stemmen.
Je lijkt namelijk de meeste partijpunten over te slaan en is dat niet waar het eigenlijk om gaat bij de politiek die jij weer zo graag terug wilt zien?

En je laatste zin vind ik zeer triest. Iemand die zo gericht is op de 'normale' politiek die we hadden, vind ik vrij dom overkomen met zo'n zin. Want als je reeël naar de plannen van politici kijkt zie je toch ook wel dat dat helemaal niet zo is.
Het gaat in de discussie vooral om illegalen en om vluchtelingen en om een regeling wie er WEL mag blijven en niet.
Dat is niet hetzelfde als 'alles met een kleurtje het land uit'.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 20:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
linda85 schreef:
en mag een hetero dan ook geen meisjes fouilleren?)


Nee. Daarom zijn er meestal ook vrouwelijke agenten bij aanwezig. Een vrouw kan bezwaar maken op het feit om door
een man gefouilleerd te worden (andersom zou misschien ook
mogelijk zijn, maar jullie jongens vinden dat toch alleen maar
lekker ofzo ) en dan wordt ze gewoon door een vrouw
gefouilleerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat is jouw mening ivm allochtonen
1scarface1
142 28-11-2004 14:02
Verhalen & Gedichten [UITDAGING] Jouw eigen, ongecencureerde mening op dit deelforum!
Vlooienband
20 19-11-2003 17:43
Liefde & Relatie Hoe kan je zooo gemeen zijn?
Maikie
38 06-04-2003 19:43
Levensbeschouwing & Filosofie Mijn mening over Aristoteles en diens uitwerking
Memphis Man
7 09-02-2003 14:59
Verhalen & Gedichten U mening??
Verwijderd
2 04-12-2002 11:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.