Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2011, 17:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Wat vinden jullie van namaak? Van nep Chanel, nep Gucci tot nep Uggs en nep Allstars.
Koop je het zelf, ondanks dat je weet dat het niet echt is. Vind je nep Uggs prima kunnen, maar een nep Vouitton dan weer niet?

Vertel!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2011, 19:22
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik heb er niet echt een mening over. Het maakt me ook echt geen reet uit of de dingen die mensen dragen echt of nep zijn. Wat kan mij het nou schelen?
Overigens heb ik wel een mening over de kwaliteit van nep (wat volgens mij zowat een feit is op een paar uitzonderingen na): de kwaliteit is aanzienlijk slechter.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 19:29
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Nep is gewoon een fail. Als je niet het geld ervoor over hebt om het 'echte' merk te kopen koop dan gewoon een andere merk ipv dat je probeert het merk alsnog (een soort van) te krijgen maar dan goedkoper. Als je gewoon een ander merk koopt krijg je voor hetzelfde geld een veel betere kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:03
something..
something.. is offline
Citaat:
Nep is gewoon een fail. Als je niet het geld ervoor over hebt om het 'echte' merk te kopen koop dan gewoon een andere merk ipv dat je probeert het merk alsnog (een soort van) te krijgen maar dan goedkoper. Als je gewoon een ander merk koopt krijg je voor hetzelfde geld een veel betere kwaliteit.
dit
__________________
safe your anger for the future, and change it in power.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:09
Valsehoop
Avatar van Valsehoop
Valsehoop is offline
Citaat:
Nep is gewoon een fail. Als je niet het geld ervoor over hebt om het 'echte' merk te kopen koop dan gewoon een andere merk ipv dat je probeert het merk alsnog (een soort van) te krijgen maar dan goedkoper. Als je gewoon een ander merk koopt krijg je voor hetzelfde geld een veel betere kwaliteit.
Ik heb neppe Allstars van 7 euro, alleen voor festivals
is dit faal?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:16
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik heb neppe Allstars van 7 euro, alleen voor festivals
is dit faal?
7 euro xD

Nee, maar effe serieus, ik vind dit niet echt een faal ofzo, het is toch je eigen keuze, en daar heeft niemand wat over te zeggen ofzo, 't is je eigen mening als je het ene fail vind, of als je het 'slim' omgaan met geld vind. Dus eigenlijk niets om je voor te schamen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:21
Verwijderd
Als het is geimiteerd inclusief logo is het zielig.
Zijn het gewoon dezelfde schoenen zonder logo etc kan het makkelijk, die draag ik zelf ook.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:38
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Ik draag wat ik zelf wil dragen wat de rest draagt maakt mij geen reet uit.
Vind alleen Uggs er zelf al niet uitzien dusja xD

En zie zelf het verschil niet echt tussen echte en neppe all-stars enzo het ziet er toch een beetje hetzelfde uit alleen de prijs verschild=']
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 21:05
Verwijderd
Neppe merken dragen is 1 van de grootste faals die er is, vooral omdat mensen dit doen omdat ze willen laten zien dan ze wel echt dragen vaak.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 21:29
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Als het is geimiteerd inclusief logo is het zielig.
Zijn het gewoon dezelfde schoenen zonder logo etc kan het makkelijk, die draag ik zelf ook.
Dit dus.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 21:37
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik heb neppe Allstars van 7 euro, alleen voor festivals
is dit faal?
Ja. Als je 7 euro schoenen had willen kopen speciaal voor festivals kan je die ook van 1 of andere goedkoop merk kopen i.p.v. neppe Allstars (ervan uitgaande dat er een namaak logo opzit). Als je bedoelt het model schoenen wat ook door Allstars wordt gebruikt kan het natuurlijk wel (als er gewoon een eigen merk opstaat enzo en dus niet een direct kopie). Al snap ik niet waarom je naar festivals schoenen van 7 euro aan gaat trekken i.p.v. je normale schoenen. Of trek jij je schoenen tussendoor uit en ga je een stukje op je blote voeten loppen, terwijl je je schoenen achterlaat bij een boompje om er 3 uur later bij terug te komen en te ontdekken dat je schoenen gejat zijn?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 21:55
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
ik vind het maar goed dat er nep is die merken verdienen het niet om dat geld te krijgen kom op het is niet orginieel (ik kan ook een t-shirt maken met alleen een naam erop met drie strepen) het is meestal ook nog eens zo van he kijk eens mijn kleren zeggen wa ik ben -.-

ik haat merken die voor je spreken... en voor de rest loop liever in iets van sting ofzow vind ik wel mooi of anders coolcat... (wat btw erg slechte kwaliteit kleren is)
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 23:34
Verwijderd
Het gaat erom hoe het eruit ziet, niet welk (nep) merk er op het label staat. Als het nep is en het is dope zie ik geen reden om daar minder over te denken.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 01:38
Verwijderd
Ik koop wel neppe all stars, mits die een elegante neus hebben. Het gaat mij niet om het merk maar om de specifieke vorm van de schoen. Heb toevallig wel dit weekend mijn eerste paar echte allstars gekocht en hoop dat deze het langer overleven dan de neppe. Daarbij heb ik deze allstars nog niet in nepvariant gezien.

Als ik op zoek ga naar sneakers dan wil ik wel een 'echt' merk ja, maar ik bedenk nu eigenlijk dat als er een exacte neppe kopie van een schoen zou zijn die ik wil, dan zou ik er geen moeite mee hebben om met neppe te lopen. Waarschijnlijk pleuren ze toch even snel uit elkaar als de echte, want die hebben ook niet echt kwaliteit om over naar huis te schrijven.

Van kleding koop ik niks nep of echt, want ik hou sowieso niet van kleren waar plaatjes/teksten/logo's opstaan. Ik hou het liever neutraal en goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 06:31
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
ik vind het maar goed dat er nep is die merken verdienen het niet om dat geld te krijgen kom op het is niet orginieel (ik kan ook een t-shirt maken met alleen een naam erop met drie strepen) het is meestal ook nog eens zo van he kijk eens mijn kleren zeggen wa ik ben -.-

ik haat merken die voor je spreken... en voor de rest loop liever in iets van sting ofzow vind ik wel mooi of anders coolcat... (wat btw erg slechte kwaliteit kleren is)
Hier geef je een reden om een bepaald merk niet te kopen. Dat is prima, maar de nep kleding (of wat dan ook) lijkt dus op dat merk (wat jij helemaal niet wilt zoals je hier beschrijft) en is er eigenlijk alleen om te doen alsof je dat merk draag zonder het prijskaartje wat aan het 'echte' merk zit te hoeven betalen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 06:59
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Ja. Als je 7 euro schoenen had willen kopen speciaal voor festivals kan je die ook van 1 of andere goedkoop merk kopen i.p.v. neppe Allstars (ervan uitgaande dat er een namaak logo opzit). Als je bedoelt het model schoenen wat ook door Allstars wordt gebruikt kan het natuurlijk wel (als er gewoon een eigen merk opstaat enzo en dus niet een direct kopie). Al snap ik niet waarom je naar festivals schoenen van 7 euro aan gaat trekken i.p.v. je normale schoenen. Of trek jij je schoenen tussendoor uit en ga je een stukje op je blote voeten loppen, terwijl je je schoenen achterlaat bij een boompje om er 3 uur later bij terug te komen en te ontdekken dat je schoenen gejat zijn?
wtf echt
__________________
kak
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 09:04
Verwijderd
Ik ben sowieso niet heel erg van die duurdere merken, maar als ik bv schoenen zie die ik erg mooi vind, dan maakt het me weinig uit of het nu echte all stars zijn of neppe. En als ik anderen zie met iets neps, doet me dat ook niets
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 09:28
Verwijderd
'Neppe' dingen die de stijl van een duur merk na-apen, zonder te pretenderen dat ze dat merk zijn, zoals bv. bij veel allstar-achtige schoenen, vind ik prima. Dure merken voegen, behalve de prijs en een logootje, meestal toch niet zo veel toe.
'Neppe' dingen die wel bewust doen alsof ze een duur merk zijn, bv. door het logo ergens groot op te zetten al dan niet met een foutje erin, vind ik wel stom. Net zo stom als 'echte' merkartikelen kopen puur om het merk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-02-2011, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Ja. Als je 7 euro schoenen had willen kopen speciaal voor festivals kan je die ook van 1 of andere goedkoop merk kopen i.p.v. neppe Allstars (ervan uitgaande dat er een namaak logo opzit). Als je bedoelt het model schoenen wat ook door Allstars wordt gebruikt kan het natuurlijk wel (als er gewoon een eigen merk opstaat enzo en dus niet een direct kopie). Al snap ik niet waarom je naar festivals schoenen van 7 euro aan gaat trekken i.p.v. je normale schoenen. Of trek jij je schoenen tussendoor uit en ga je een stukje op je blote voeten loppen, terwijl je je schoenen achterlaat bij een boompje om er 3 uur later bij terug te komen en te ontdekken dat je schoenen gejat zijn?
WTF is dat nou weer? Bezoek jij eerst maar eens een goed festival, dan heb je een idee hoe schoenen er uit kunnen zien na een weekend festivalvieren.

ot:Het zal me werkelijk worst wezen. Al houd ik sowieso niet zo van spullen waar heel groot de (al dan niet echte) merknaam op staat. Maargoed, als iemand er bij van wordt, moettie vooral blijven kopen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
'Neppe' dingen die de stijl van een duur merk na-apen, zonder te pretenderen dat ze dat merk zijn, zoals bv. bij veel allstar-achtige schoenen, vind ik prima. Dure merken voegen, behalve de prijs en een logootje, meestal toch niet zo veel toe.
'Neppe' dingen die wel bewust doen alsof ze een duur merk zijn, bv. door het logo ergens groot op te zetten al dan niet met een foutje erin, vind ik wel stom. Net zo stom als 'echte' merkartikelen kopen puur om het merk
Oh ja, echt vervalsingen hoef ik ook niet, maar die liggen doorgaans ook niet gewoon in de winkel (want vervalsingen zijn gewoon illegaal).
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 15:15
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Hier geef je een reden om een bepaald merk niet te kopen. Dat is prima, maar de nep kleding (of wat dan ook) lijkt dus op dat merk (wat jij helemaal niet wilt zoals je hier beschrijft) en is er eigenlijk alleen om te doen alsof je dat merk draag zonder het prijskaartje wat aan het 'echte' merk zit te hoeven betalen.
Ik zeg niet dat ik de neppen kleding wel mooi vind, want die zijn ook maar hetzelfde. Ik zeg dat de echte kleding het geld niet verdient, omdat het niet origineel is en alleen maar gaat om dat het duur is niet om de kleding zelf.

daarnaast zeg ik dus dat ik liever een simpeller merk koop, als het er maar leuk/gezellig eruit ziet.
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 16:04
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat ik de neppen kleding wel mooi vind, want die zijn ook maar hetzelfde. Ik zeg dat de echte kleding het geld niet verdient, omdat het niet origineel is en alleen maar gaat om dat het duur is niet om de kleding zelf.

daarnaast zeg ik dus dat ik liever een simpeller merk koop, als het er maar leuk/gezellig eruit ziet.
Oh dan had ik het verkeerd begrepen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 16:06
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Oh dan had ik het verkeerd begrepen
maak niej uit

maar hoe reageren jullie eigenlijk tegenover mensen die zo doen van mijn kleren zijn mijn ding en ik ben niet beter dan mijn kleren...

ik negatief
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 16:09
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
WTF is dat nou weer? Bezoek jij eerst maar eens een goed festival, dan heb je een idee hoe schoenen er uit kunnen zien na een weekend festivalvieren.

ot:Het zal me werkelijk worst wezen. Al houd ik sowieso niet zo van spullen waar heel groot de (al dan niet echte) merknaam op staat. Maargoed, als iemand er bij van wordt, moettie vooral blijven kopen
Hey dat je aparte schoenen gaat kopen om naar een festival te gaan moeten mensen zelf weten, maar daarvoor hoef je toch niet te gaan faken dat je op schoenen van een bepaald merk komt, terwijl je het geld er niet voor over hebt om die schoenen ook daadwerkelijk aan te hebben naar dat festival (en je ze daarmee mogelijk verpest).

Waarom gaan doen alsof je schoenen van een bepaald merk aan hebt, terwijl je het geld niet wilt neerleggen om dat merk schoenen daadwerkelijk te kopen? Koop dan gewoon een ander merk die geen kopieën ergens van maakt en wel een prijskaartje heeft wat jij wilt/kan betalen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 16:27
Verwijderd
als het maar leuk staat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2011, 18:05
Verwijderd
Boeit me niet. Al draag ik zelf altijd echt en nooit nep ^^
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Hey dat je aparte schoenen gaat kopen om naar een festival te gaan moeten mensen zelf weten, maar daarvoor hoef je toch niet te gaan faken dat je op schoenen van een bepaald merk komt, terwijl je het geld er niet voor over hebt om die schoenen ook daadwerkelijk aan te hebben naar dat festival (en je ze daarmee mogelijk verpest).

Waarom gaan doen alsof je schoenen van een bepaald merk aan hebt, terwijl je het geld niet wilt neerleggen om dat merk schoenen daadwerkelijk te kopen? Koop dan gewoon een ander merk die geen kopieën ergens van maakt en wel een prijskaartje heeft wat jij wilt/kan betalen.
Hoge basketballschoenen zijn handig in de modder omdat ze je enkels ook beschermen tegen vocht en niet zo blijven hangen in de zompigheid als rubberlaarzen. En de meeste goedkope hoge basketballschoenen zijn op het moment nu eenmaal nep-allstars, al dan niet met nep-logo.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 19:36
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Ik snap best dat sommigen neppe horloges kopen. Maar als het gaat om kleding, nee dat vind ik minder.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Hey dat je aparte schoenen gaat kopen om naar een festival te gaan moeten mensen zelf weten, maar daarvoor hoef je toch niet te gaan faken dat je op schoenen van een bepaald merk komt, terwijl je het geld er niet voor over hebt om die schoenen ook daadwerkelijk aan te hebben naar dat festival (en je ze daarmee mogelijk verpest).

Waarom gaan doen alsof je schoenen van een bepaald merk aan hebt, terwijl je het geld niet wilt neerleggen om dat merk schoenen daadwerkelijk te kopen? Koop dan gewoon een ander merk die geen kopieën ergens van maakt en wel een prijskaartje heeft wat jij wilt/kan betalen.
Volgens mij gaat het niet om het doen alsof het een bepaald merk is, maar meer om het 'goh, die zijn goedkoop en handig!'.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 22:44
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Volgens mij gaat het niet om het doen alsof het een bepaald merk is, maar meer om het 'goh, die zijn goedkoop en handig!'.
mee eens
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 02:07
Verwijderd
Citaat:
Boeit me niet. Al draag ik zelf altijd echt en nooit nep ^^
dan boeit het je dus wel.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 06:21
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Het gaat erom hoe het eruit ziet, niet welk (nep) merk er op het label staat. Als het nep is en het is dope zie ik geen reden om daar minder over te denken.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 06:22
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
dan boeit het je dus wel.
Of niet, omdat hij gewoon goede kwaliteit wilt i.p.v. schoenen die sneller kapot gaan (niet dat dat erg is aangezien die schoenen dan goedkoper zijn, maar sommige mensen willen wel op schoenen lopen van goede kwaliteit met een beetje ondersteuning e.d.)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 06:24
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Volgens mij gaat het niet om het doen alsof het een bepaald merk is, maar meer om het 'goh, die zijn goedkoop en handig!'.
Als dat zo is heb ik niks gezegd
Ik ging/ga er in dit topic vanuit dat je (als je neppe producten koopt) dit opzettelijk doet om voor te doen dat je het 'echte' merk wel kan betalen, terwijl je dat eigenlijk niet kan of wilt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Of niet, omdat hij gewoon goede kwaliteit wilt i.p.v. schoenen die sneller kapot gaan (niet dat dat erg is aangezien die schoenen dan goedkoper zijn, maar sommige mensen willen wel op schoenen lopen van goede kwaliteit met een beetje ondersteuning e.d.)
Duur staat niet meteen gelijk aan goede kwaliteit en bv ondersteuning Net zoals goedkoop niet gelijk staat aan troep en slecht voor je voeten.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
'Neppe' dingen die de stijl van een duur merk na-apen, zonder te pretenderen dat ze dat merk zijn, zoals bv. bij veel allstar-achtige schoenen, vind ik prima. Dure merken voegen, behalve de prijs en een logootje, meestal toch niet zo veel toe.
'Neppe' dingen die wel bewust doen alsof ze een duur merk zijn, bv. door het logo ergens groot op te zetten al dan niet met een foutje erin, vind ik wel stom. Net zo stom als 'echte' merkartikelen kopen puur om het merk
Dit dus.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2011, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Duur staat niet meteen gelijk aan goede kwaliteit en bv ondersteuning Net zoals goedkoop niet gelijk staat aan troep en slecht voor je voeten.
Waar. All stars vind ik best duur, als je kijkt naar de kwaliteit. Totaal geen ondersteuning en volgens mij ook altijd binnen een jaar kapot (natuurlijk afhankelijk van hoe vaak je ze draagt). Maar aan de andere kant, in de schoenenreus of bristol vind je volgens mij maar echt heel weinig, zo niet geen, schoenen met een goed voetbed.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Waar. All stars vind ik best duur, als je kijkt naar de kwaliteit. Totaal geen ondersteuning en volgens mij ook altijd binnen een jaar kapot (natuurlijk afhankelijk van hoe vaak je ze draagt). Maar aan de andere kant, in de schoenenreus of bristol vind je volgens mij maar echt heel weinig, zo niet geen, schoenen met een goed voetbed.
Idd, ik koop eigenlijk altijd saaie, gemiddelde schoenen, en die zijn echt prima. 100x beter voor je voeten dan Uggs bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 18:07
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Duur staat niet meteen gelijk aan goede kwaliteit en bv ondersteuning Net zoals goedkoop niet gelijk staat aan troep en slecht voor je voeten.
Dat zeg ik ook niet. Ik kan wel zeggen dat over het algemeen schoenen van 50/60/70/80/90/100/100+ een stuk beter voor je voeten zijn dan die schoenen van 7 euro die eerder genoemd werden.
Ik heb toch echt liever een paar fatsoenlijke nike's (voorbeeld voor mij, want die zitten bij mij zo goed als altijd goed) dan schoenen waar ik na een paar uur op lopen al pijnlijke voeten aan over houd.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 18:39
JustADreamer
JustADreamer is offline
Qua sneakers ben ik wel echt een merkenmeisje, ze zitten toch het lekkerst, gaan langer mee en zien er beter uit, en aangezien ik váák op sneakers loop is dat dus misschien nog wel voordeliger dan iedere maand nepperds moeten kopen. Qua laarzen/snowboots/enkellaarsjes heb ik geen 'echt' merk, gewoon iets van de Schoenenreus of soortgelijks. Als het maar lekker zit, en als het dan kapot is na een jaar dragen dan gooi ik ze gewoon weg en koop nieuwe. Daarnaast draag ik ze ook minder vaak/lang.

Spijkerbroeken moeten ook wel merk zijn, hoewel de H&M broeken óók goed zitten. Hierbij gaat het me niet om de kwaliteit, want dat verschilt niet zo veel met nepperds soms, maar merkbroeken zitten wel vaak beter.

Shirtjes, jurkjes etc. koop ik omdat ik ze leuk vind, en dan /care ik echt om het merk, als ik iets écht leuk vind en het niet in een goedkopere merkloze variant kan vinden zal ik het merk kopen, maar anders niet. Maar ik heb sowieso niets met kleding waarop het merk megagroot gedrukt staat, ik wil gewoon een leuk printje/plaatje.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 19:01
TheEditor
TheEditor is offline
Niets is nep, behalve wannabe scene meisjes. Heb je genoeg van rondlopen.

Maar sommige kleren (of iig de combinatie) zegt al veel over iemand tho. Al, zodra je iemand in zijn Adidas sportbroek ziet lopen, hoodie en een cap op met DC weet ik al genoeg. Of deze man heeft net/gaat sporten, en heeft altijd zijn cap op als hij dat doet, of hij is zo'n typisch lowlife gastje.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 21:46
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Niets is nep, behalve wannabe scene meisjes. Heb je genoeg van rondlopen.

Maar sommige kleren (of iig de combinatie) zegt al veel over iemand tho. Al, zodra je iemand in zijn Adidas sportbroek ziet lopen, hoodie en een cap op met DC weet ik al genoeg. Of deze man heeft net/gaat sporten, en heeft altijd zijn cap op als hij dat doet, of hij is zo'n typisch lowlife gastje.
Dat zijn vooroordelen en heeft te maken met wat jij denkt van iemand als je die in bepaalde kleding ziet lopen. Dat heeft niks te maken met echt vs nep. Oh en btw bedankt voor de belediging, aangezien ik mezelf in het weekend als ik lui ben best wel eens zo zou kunnen kleden. Jammer dat ik geen lowlife gastje ben --> terug naar het stuk over vooroordelen enzo.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 07:28
Verwijderd
Eigenlijk een beetje zoals JustADreamer. Sneakers koop ik wel van een bepaald merk meestal, omdat schoenen bij mij gewoon stevig moeten zijn. Laarzen koop ik eigenlijk nooit van een bepaald merk aangezien ik die niet heel erg vaak aan heb. Wel moeten de laarzen stevig zijn zodat ik er gewoon op kan lopen.

Kleding koop ik eigenlijk bijna nooit van een merk. Ik vind kleding waarop het merk groot staat sowieso niet echt leuk. Het boeit me weinig dat het niet van een merk komt eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 00:09
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
Dat zijn vooroordelen en heeft te maken met wat jij denkt van iemand als je die in bepaalde kleding ziet lopen. Dat heeft niks te maken met echt vs nep. Oh en btw bedankt voor de belediging, aangezien ik mezelf in het weekend als ik lui ben best wel eens zo zou kunnen kleden. Jammer dat ik geen lowlife gastje ben --> terug naar het stuk over vooroordelen enzo.
Ik heb anders genoeg leuke ervaringen met dat soort gasten. Ga maar eens lekker uit in het dorp Meppel in Zuid-Drenthe, kom je genoeg van dat soort volk tegen die je maar al te graag ontwijkt. En verrassend genoeg komt dat stereotype er mooi mee overeen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 23:02
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Ik heb een hekel aan nep, net alsof je wel erbij wil horen omdat je ook een boss, scotch and soda, lyle and scott, stone island of uggs wil maar niet kan betalen, om even de populairste merken bij mij op school te noemen.

Persoonlijk zou ik nooit nep kopen, het ziet er vaak niet uit en bij mij op school is het bijna een sociale zelfmoord je wordt in ieder geval uitgelachen. Ik hou het toch liever bij het echte spul kost wat meer maar dan heb je ook wat.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 07:00
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Ik heb een hekel aan nep, net alsof je wel erbij wil horen omdat je ook een boss, scotch and soda, lyle and scott, stone island of uggs wil maar niet kan betalen, om even de populairste merken bij mij op school te noemen.

Persoonlijk zou ik nooit nep kopen, het ziet er vaak niet uit en bij mij op school is het bijna een sociale zelfmoord je wordt in ieder geval uitgelachen. Ik hou het toch liever bij het echte spul kost wat meer maar dan heb je ook wat.
dus het gaat erom wat anderen voor kleding leuk vinden en niet jij?
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #88
Geel
500 21-09-2011 19:47
De Kantine peiling: over al qaida, de rol van de overheid en de VS
Gatara
18 29-10-2006 09:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Al Zarqawi dood
Hulk
309 11-06-2006 14:55
Films, TV & Radio waarom is the matrix reloaded zo vaag?
Eye of Sauron
49 22-11-2004 01:06
Muziek Tekstenbattle #2 vervolg
AngelLena
282 06-03-2004 15:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nu ben ik ervan overtuigd. VS vs. Islam
ThaFox
56 23-03-2002 18:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.