Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 22:21
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Ik weet niet, is een beetje vaag uit te leggen, maar ik voel me gewoon nep, een plastic pop ofzow die weggegooid wordt, iedereen is in mijn ogen zo goed en knap en slim enzow en ik dan weer niet, ik voel me zo minderwaardig en nep... Herkent iemand dit?
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2002, 22:35
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
~Black~Angel~ schreef:
Ik weet niet, is een beetje vaag uit te leggen, maar ik voel me gewoon nep, een plastic pop ofzow die weggegooid wordt, iedereen is in mijn ogen zo goed en knap en slim enzow en ik dan weer niet, ik voel me zo minderwaardig en nep... Herkent iemand dit?
*geen herkenning*
maar t enige wat ik kan zeggen is dat je jezelf niet zo de grond in moet proberen te boren (wat 'n zin zeg )
Jij bent vast ook goed in dingen, en slim op je eigen manier.
en btw, iedereen heeft wel bep. gebreken ook al zie je die niet zo snel.
Die mensen hebben zelfvertrouwen en stralen dat uit.

Take Care

grtxxx Juliah
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 20:44
John Sickbock
John Sickbock is offline
Jah zeer veel herkenning. maar ik denk niet dat hier heel veel over te zeggen is

Onthoud altijd: God heeft gekozen jou hier op aarde te zetten en een kans te geven, en zolang Hij je nog niet weghaalt betekent dat dat Hij iets in je ziet - wat wil je nog meer?! De hoogste soort van erkenning die er is!

One more thing... tklinkt misschien stom en nutteloos, maar onthoud ook altijd dat t anders moet, ook al zie je misschien nog niet hoe. naja, dat probeer ik tenminste...

trouwens... iedereen zo knap enzo? Dat is zeer grote onzin! Of je kijkt alleen naar de best-lijkenden, of je kan gewoon niet je eigen goede dingen zien, maar dit is onzin! Vraag het aan wie dan ook, dat zal iedereen zeggen en velen zullen eht ook goed uit kunnen leggen! (dit meen ik trouwens serieus: heb je een of andere vriend(in) met wie je zoiets zou kunnen bepraten? Zo ja doen! En anders opt forum proberen!)

tviel best mee met dat weinig over te zeggen. Ik kan nog uren doorschrijven over alles wat ik hierover heb verzonnen, maar dat zijn natuurlijk dingen die ik voor mezelf heb verzonnen met een gevoel erbij, en die bij anderen dus niet werken (voor zover ze bij mij al werken...). Dat zal ik dus maar laten. Naja, sterkte ermee iig!
__________________
Do one thing that scares you every day ~ De wereld is niet vastgeroest, al lijkt dat soms zo ~ We ontwikkelen allemaal op een andere manier, gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 22:31
Funky-Punky
Funky-Punky is offline
Hi black~Angel!

Het verbaast me dat je dit zegt..Je bent namelijk 100% jezelf, kleed je naar eigen smaak, hebt je eigen humor en meningen.
Je hebt echt helemaal nix van zo'n neppe plastic pop, integendeel! Bovendien heb je veel talenten, die je zelf waarschijnlijk niet ziet.. En dat is eerlijk waar zonde!

Niet zo over jezelf denken,want het is nie waar!

Kuzzies mij
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 08:21
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
nep wel
maar ik heb het gevoel dat alles nep is
dat is volgens mij nog iets redelijk anders zeker?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 17:29
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
John Sickbock schreef:
Jah zeer veel herkenning. maar ik denk niet dat hier heel veel over te zeggen is

Onthoud altijd: God heeft gekozen jou hier op aarde te zetten en een kans te geven, en zolang Hij je nog niet weghaalt betekent dat dat Hij iets in je ziet - wat wil je nog meer?! De hoogste soort van erkenning die er is!

One more thing... tklinkt misschien stom en nutteloos, maar onthoud ook altijd dat t anders moet, ook al zie je misschien nog niet hoe. naja, dat probeer ik tenminste...

trouwens... iedereen zo knap enzo? Dat is zeer grote onzin! Of je kijkt alleen naar de best-lijkenden, of je kan gewoon niet je eigen goede dingen zien, maar dit is onzin! Vraag het aan wie dan ook, dat zal iedereen zeggen en velen zullen eht ook goed uit kunnen leggen! (dit meen ik trouwens serieus: heb je een of andere vriend(in) met wie je zoiets zou kunnen bepraten? Zo ja doen! En anders opt forum proberen!)

tviel best mee met dat weinig over te zeggen. Ik kan nog uren doorschrijven over alles wat ik hierover heb verzonnen, maar dat zijn natuurlijk dingen die ik voor mezelf heb verzonnen met een gevoel erbij, en die bij anderen dus niet werken (voor zover ze bij mij al werken...). Dat zal ik dus maar laten. Naja, sterkte ermee iig!

mooi gezegd, maar god bestaat niet
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:00
rozijntje
rozijntje is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
nep wel
maar ik heb het gevoel dat alles nep is
dat is volgens mij nog iets redelijk anders zeker?


ja alles is nep
fuck it all
ik geloof dat ik hier off topic begin te gaan, maar het is zo waar. ik haat het allemaal, alles is zo nep. waarom zijn er zo weinig echte contacten, echte vrienden, echte mensen? ik haat nep, maar ik ben het zelf ook, soms. meestal.

__________________
** Rather my own lies than somebody elses truth** Immerse your soul in love**
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 22:17
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Dankjulliewel... En als je in God gelooft dan zou dat mooi zijn maar ik geloof niet dus dat hele geloof daar heb ik niets aan...
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 22:19
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
Funky-Punky schreef:
Hi black~Angel!

Het verbaast me dat je dit zegt..Je bent namelijk 100% jezelf, kleed je naar eigen smaak, hebt je eigen humor en meningen.
Je hebt echt helemaal nix van zo'n neppe plastic pop, integendeel! Bovendien heb je veel talenten, die je zelf waarschijnlijk niet ziet.. En dat is eerlijk waar zonde!

Niet zo over jezelf denken,want het is nie waar!

Kuzzies mij
Ik WEET wel dat het niet waar is maar ik VOEL het zo en tussen die twee dingen zit zo'n onmetelijk verschil. En op school enzow kan ik het wel verbergen en dan ben ik ook met andere dingen bezig, maar zodra ik alleen ben ofzow dan ga ik weer nadenken en dan komt het rotgevoel weer boven. En t is niet meer echt depressie, daar ben ik bijna overheen maar nu ik daar overheen ben krijg ik ineens een super minderwaardigheidscomplex Best wel kut...

Kus, Marchje
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 22:26
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
meis, doe nie zo raar, ik ken je, je bent hardstikke mooi, slim en zeer veel humor. En die talenten van je zijn ook weer dingen die ik niet heb. Dus als er iemand op deze aardkloot is die niet nep is ben jij het wel. Jij probeert je tenminste niet voor te doen als iemand anders dan degene die je bent. En heel veel mensen hebben daar wel last van. Gewoon zo doorgaan.

>>> Van LittleGhost
>>> Meis ik ken je niet zo erg goed, maar
>>> vind je goed zoals je bent en erg tof.
>>> Maar ik ken je gevoel wel, en ben er zelf
>>> in mindere mate ook geweest.
>>> Maar niet zo denken (ik probeer het ook)
>>> en lukt de laatste tijd aardig goed met
>>> steun van mijn vrienden en Angellena


__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 22:31
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Ik weet dat ik minder negatief zou moeten gaan denken en dat wil ik oowk wel maar t lukt me alleen de laatste tijd ff niet echt... t gaat gewoon ff een paar weken allemaal wat moeizamer enzow en ik zit nu net in mijn groepstherapie enzow en dan hoor je daar weer van alles en dat is dan weer zo herkenbaar enzow en dan ga ik weer nadenken en ik weet ook dat ik niet zoveel na zou moeten denken over dingen waar anderen van mijn leeftijd gewoon hun hele leven niet over na zouden gaan denken maar zo zit ik in elkaar en het is een soort automatisme.. Ik weet niet, ik kan het alleen een beetje vaag uitleggen....

Kus, Marchje
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dagboekfragment
Sharin
11 01-06-2004 21:05
Psychologie Ik word gek van mezelf
kleinedraak
12 25-03-2004 13:43
Lifestyle Altos met een twist...
HIValicious
128 17-09-2002 20:53
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
Psychologie je niet kunnen uiten op de manier die je wil
de wijze jodokus
44 21-01-2002 15:11
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.