Oud 13-01-2016, 08:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die over jou of je beroep/subculturen/sport bestaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2016, 08:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Die over jou of je beroep/subculturen/sport bestaan?
Ik voldoe niet aan de vooroordelen over Informatici. Ik ben behoorlijk sociaal en ook niet zodanig computer-nerd als men vaak wel verwacht. Daarnaast kleed ik me dan wel weer vaak makkelijk/ comfortabel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 08:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als zanger ben ik typisch in dat ik een stap achteruit doe als iemand niest in plaats van gezondheid te zeggen. Ook loop ik altijd te zingen. Ik draag niet altijd sjaaltjes.
Wel draag ik bijna altijd joggingkleding en sta ik graag in het middelpunt van de aandacht, wat theatertypisch schijnt.
Hier vinden ze ook dat ik me heel Nederlands kleed.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 08:38
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik voldoe niet aan de vooroordelen over Informatici. Ik ben behoorlijk sociaal en ook niet zodanig computer-nerd als men vaak wel verwacht. Daarnaast kleed ik me dan wel weer vaak makkelijk/ comfortabel
Ben je wel een goede informaticus dan?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 08:38
Abby.
Abby. is offline
Ik ben helemaal niet een typisch theatermens Mijn afstudeerspeech ging nog over dat ik lekker nuchter was tussen al die jankende types Ik ben niet goed in kringloop-shoppen en wil wel gewoon graag geld verdienen. En ik hou van pauper-tv, terwijl ik natuurlijk eigenlijk documentaires op de BBC zou moeten kijken.
Maar ik ben wel gevoelig en heb gewoon een nogal grote passie voor m'n vak waardoor ik er soms niet over op kan houden En ik praat wel eens in gekke stemmetjes, als ik me op mijn gemak voel
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 08:47
Verwijderd
Leuk topic!

Sommige wel, sommige niet. Ik heb het idee dat het vooral aan de ander ligt wat hij precies verwacht.

Ik werk in de financiële sector aan de beleggingenkant. Sommige mensen hebben daarbij het idee van snelle jongens in gladde pakken en dure auto's met te veel geld en anderen juist een heel stoffig oubollig idee, verstofte kantoorslaven, cijferneukers. De waarheid ligt zoals zo vaak in het midden, zowel in het algemeen als voor mezelf. Ik geef gemakkelijk geld uit aan dure dingen (duur uit eten, luxe vakantie) maar alleen als ik het de moeite waard vind: ik vind het zonde om veel geld aan een auto uit te geven en woon in een goedkoop appartementje. Ik geef kortom liever geld uit aan ervaringen dan aan hebbedingen. Mijn horloge kostte 30 euro en is drie jaar oud bijvoorbeeld, ik koop een nieuwe van maximaal 50 euro als deze kapot zou gaan. Er zitten hier mensen die duizenden euro's per jaar aan horloges uitgeven.

Op sportgebied herken ik een beetje wat fizzle zegt over dat niezen ik doe veel aan wielrennen - op zeer bescheiden niveau overigens - en zeker als ik richting een "doel" of wedstrijd ga kan ik me storen aan verkouden mensen, ontwijk ik die liever.

Ik weet niet tot welke subcultuur ik zou behoren. Ik ben een allochtoon maar op dat feitje na, vermoed ik dat ik het meest richting "kak" zou gaan, als dat überhaupt een subcultuur is. Op de middelbare school hoorde ik in ieder geval bij die groep Tegenwoordig valt dat denk ik wel mee. Ik denk dat mijn voetbalsupporter-zijn nog het meest herkenbare deel is van iets dat richting subcultuur gaat. En dan voldoe ik buiten het stadion totaal niet aan de vooroordelen. In het stadion zelf drink ik veel bier en scheld scheidsrechter en tegenstanders verrot, maak gebaren naar supporters van de tegenpartij et cetera. Zodra ik het stadion uitloop ben ik dat kwijt. Ik heb geen tatoeage van mijn club, ik begrijp dat er meer is dan alleen mijn voetbalclub en ik heb geen behoefte om mensen aan te vallen vanwege het feit dat ze fan zijn van een andere club.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 08:48
Verwijderd
Oh ja ik houd heel erg veel van geld verdienen, dat past wel in het plaatje denk ik
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 09:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ben je wel een goede informaticus dan?
Sommige onderdelen van mijn studie vind ik heel erg interessant, maar een enorm goede programmeur zal ik bijvoorbeeld weer nooit worden. Mensen verwachten ook vooral dat je als informaticus een soort helpdesk-medewerker bent voor vrienden, maar dat zijn geen dingen die ik op mijn studie leer of interessant/ relevant genoeg vind om me ooit in verdiept te hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 09:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Een oud stereotype van een biologieleraar is een geitenwollensokkentype, het liefst met tuinbroek en baard. Qua uiterlijk sta ik daar echt mijlenver van af, qua gedrag niet (ik recycle zoveel mogelijk, maak zelf verzorgingsproducten en schoonmaakmiddel, etc.)

Verder ben ik denk ik wel een beetje een stereotype bioloog, met mijn vensterbankoerwoud, rariteitenkabinet en voorliefde voor dode dingen. Ook kan ik nooit normaal ergens buiten lopen, want ik let altijd op welke planten/mossen/paddestoelen/whatever er groeien en welke beestjes er rondlopen. En ik ben een kruidenvrouwtje. Dus tja, hoe stereotype wil je het hebben?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 11:03
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Als zanger ben ik typisch in dat ik een stap achteruit doe als iemand niest in plaats van gezondheid te zeggen. Ook loop ik altijd te zingen. Ik draag niet altijd sjaaltjes.
Wel draag ik bijna altijd joggingkleding en sta ik graag in het middelpunt van de aandacht, wat theatertypisch schijnt.
Hier vinden ze ook dat ik me heel Nederlands kleed.
Wat wordt verstaan onder je Nederlands kleden?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 11:18
Verwijderd
Zonder enige smaak in de meest afgrijselijke kleuren. Het moet vooral lekker zitten en praktisch zijn. Waarmee ik niets zeg over de kledingkeuze van Fizzle overigens.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 12:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik krijg het vooral te horen als ik enkellaarzen en een broek onder een jurkje draag
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 12:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ohja qua subcultuur hoorde ik op de middelbare school bij de altos en goths. Maar qua kleding zie je dat niet aan me.
Wel ben ik gek op kerkhoven en Tim Burton en de dood en de romantiek en die dingen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 13:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, dat zou ik bijna vergeten. Ik was vroeger ook vet alto/goth en dat zie je nog steeds wel. Ik draag nog steeds overwegend zwart/grijs/donkerpaars en ga graag de deur uit op kisten. En kant Mijn winterjas is ook nog steeds behoorlijk alto (lang en zwart met d-sluitingen, rijgers onderaan, ringen op mijn rug). Ik draag alleen geen dikke zwarte make-up en sieraden met leer, doodshoofden en spikes meer.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 14:26
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ohja, dat zou ik bijna vergeten. Ik was vroeger ook vet alto/goth en dat zie je nog steeds wel. Ik draag nog steeds overwegend zwart/grijs/donkerpaars en ga graag de deur uit op kisten. En kant Mijn winterjas is ook nog steeds behoorlijk alto (lang en zwart met d-sluitingen, rijgers onderaan, ringen op mijn rug). Ik draag alleen geen dikke zwarte make-up en sieraden met leer, doodshoofden en spikes meer.
Ik weet nog dat er hier in fototopics veel werd 'geklaagd' over je zwarte make-up, en iedereen je zo mooi/liev/sagt vond toen je daar mee ophield.

Leuk topic!
Hmm, ik kan niet op mijn specifieke vakgebied ingaan vanwege googlebaarheid, al zou dat wel het leukste zijn want er zijn ontzettend veel specifieke vooroordelen over. Dus dan maar algemeen: ik ben te links om een typische jurist te zijn, en te pragmatisch/realistisch/juristerig voor een linkse hippie. Ik ben geen rechtlijnige, stoffige studeerkamergeleerde zoals sommige collega's en werk niet alleen maar tegen, integendeel. Ik houd niet van ingewikkelde teksten en ben continu bezig mijn eigen teksten/adviezen te versimpelen. Daarentegen ben ik wel een betweter met een enorme voorliefde voor procedurele rechtvaardigheid en krijg ik een kick van consequentheid. Ik schijn me in werktijd wel als jurist te kleden, in mijn vrije tijd juist niet. Ik heb een grotere hekel aan typische ambtenarendingen/-processen dan menig commerciële inhuurkracht bij ons, en schijn 'bedrijfsmatig' te werken (whatever that my be), in elk geval heel snel, veel tegelijk en met een continue drang om beter te worden. Tegelijkertijd ben ik heel blij dat ik me niet met het werven van klanten e.d. bezig hoef te houden, en ben in die zin dus helemaal niet bedrijfsmatig.
Verder denk ik dat ik oppervlakkig gezien in het hokje yup pas, maar om daar helemaal aan te voldoen ben ik denk ik te eigenzinnig en cynisch. Aan vooroordelen over vrouwen voldoe ik zelden, op interieur- en kledingsmaak na. Aan vooroordelen over Nederlanders weer wel, ik ben direct en aplomb bijvoorbeeld, houd niet van 'omgangsvormen voor de vorm' en wel enorm van brood met kaas.
Zo.

Laatst gewijzigd op 13-01-2016 om 15:03.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 14:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, ik kan wel een stereotype 'wijf' zijn met een onvoorspelbare huilbui af en toe, maar meestal ben ik vreselijk nuchter. En ik houd wel erg van jurkjes en rokjes dragen en me mooi opmaken als ik daarvoor in de stemming ben
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 15:05
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn beroep; sekswerker. Ik denk dat ik totaal niet aan het stereotype beeld voldoe. Bij een typische hoer stel ik me toch een ordinair type voor met veel gouden details.
Ik hou zeer van gouden details, maar ik ben zo niet-ordinair dat ik het kan hebben. Verder bestaat de indruk dat hoeren niet oprecht zijn en alleen maar aardig zijn om geld uit de zakken van de klanten te praten. Dat is in mijn geval niet zo.

Tienermoeder; alhoewel mijn kind nu zelf een tiener is, voldeed ik ook niet echt aan het stereotype beeld. De eerste vraag die mij men namelijk stelde (nog steeds eigenlijk) is of de vader wel Nederlands is, men gaat er vanuit dat de vader uit het Carribisch gebied komt en mij in de steek heeft gelaten.
Halfbloedjes baren, grote bek en ordiniar zijn de belangrijkste kenmerken voor een stereotype tienermoeder, denk ik. En dom. Dat laatste voldeed ik destijds wel aan.
Overigens denkt men altijd als ze ons samen zien dat ik of zijn zus ben of zijn oppas.

Qua uiterlijk denkt men vaak (voornamelijk door mijn grote bril) dat ik een kunstzinnig type ben. Maar dat is absoluut niet het geval. Ook denkt men vaak dat ik begin 20 ben en een snotneus.

Het is na al die jaren nog steeds een gevoel van genoegen om al die dingen te ontkrachten. De blik op mensen hun gezicht als dat joch dat langer is dan ik mijn zoon blijkt te zijn terwijl ze zelf het idee hebben dat ik nog piep ben, is echt onbetaalbaar.

Mijn leven: ik leef samen met mijn vrouwelijke huisgenoot en mijn zoon. Men gaat er altijd vanuit dat wij een lesbisch stel zijn maar dat zijn we niet. Onze situatie is zeer a-typisch, aangezien wij allebei geen relatie willen maar wel willen samenwonen. Ook hebben we een huis gekocht, wat veel mensen (tot aan de wet aan toe) toch ook best a-typisch lijken te vinden voor mensen die geen liefdesrelatie met elkaar hebben.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 15:09
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Volgens mij is er wel een vooroordeel dat theoretisch natuurkundigen niet sportief zijn. Dat vooroordeel klopt niet, maar is wel op mij van toepassing.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2016, 15:22
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Sport: voetbal, derde helft, veel bier drinken. Ja daar voldoe ik wel aan
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 15:58
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik heb inderdaad een labjas.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is er wel een vooroordeel dat theoretisch natuurkundigen niet sportief zijn. Dat vooroordeel klopt niet, maar is wel op mij van toepassing.
Bedoel je hiermee dat je valsspeelt bij spelletjes of dat je nooit gaat hardlopen? Of beiden?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 17:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat laatste, bij spelletjes ben ik juist wel sportief. Ik heb veel collega's gesproken die bijvoorbeeld wel geregeld halve marathons liepen of naar de sportschool gingen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 17:06
Verwijderd
Voor zover er iets zinnigs over te zeggen is, heb ik het idee dat sportief zijn in de zin van geregeld aan lichaamsbeweging doen vrijwel totaal los staat van het werk dat mensen doen. Er zijn vast uitzonderingen te vinden maar ik ken sportieve mensen met de meest stoffige/saaie beroepen en ook juist met heel actieve, intensieve beroepen. En even zo goed niet-sportieve mensen uit beide groepen.

Ik ben overigens niet sportief bij spelletjes. Geef me de kans op valsspelen en ik doe het. dat past wellicht wel bij de financiële/beleggingsachtergrond, mezelf schaamteloos verrijken over de rug van anderen! *met vuist schudt*
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 22:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik voldoe niet aan de vooroordelen over Informatici. Ik ben behoorlijk sociaal
dit; ik vond mijn studie 'Mens en Informatica' (HBO-er for life) uiteindelijk zo erg dat ik voordat ik klaar was met mijn bachelor al was begonnen aan een andere opleiding. Niet door de materie, maar door de geestdodende IT-zielen en omgeving die ik elke dag moest aanzien. Ik denk van alle mensen dat ik in die 6? jaar daar heb leren kennen er maar met 2 kan vinden.

Overigens was mijn allereerste keus 'Design for Virtual Theatre and Games' in Utrecht maar kwam helaas niet door de toelatingsprocedure heen (terecht overigens, gezien de concurrentie op dat moment).

Ik heb na de informatica-ellende nog enkele jaren music management gestudeerd op de HKU (niet afgerond maar wel wat werk aan overgehouden) en ik identificeer me drieduizendmiljardkeer meer met de muziek/festival/concertwereld en muzikanten/muziekvolk dan met IT en alles daaromheen.

Het is dat ik mijn werk (front/back-end developer) leuk vind om de leuke collega's en het feit dat ik het idee heb dat ik nog steeds nieuwe dingen leer, maar mijn 'passie en interesses' zit meer in de hoek van muziek/films/games. Verder heb ik totaal geen ambities in de 'IT-wereld', ook al boert dat goed. Ik vind mijn huidige baan prima, maar het is duidelijk gewoon 'werk'

Citaat:
Daarnaast kleed ik me dan wel weer vaak makkelijk/ comfortabel
ook dit, maar goed, als man doe je dat natuurlijk al vrij snel. Ik ben niet trendgevoelig maar ik denk dat het grootste deel van mijn garderobe zich elke 2 jaar wel ongeveer ververst.

Citaat:
Sommige onderdelen van mijn studie vond ik heel erg interessant, maar een enorm goede programmeur zal ik bijvoorbeeld weer nooit worden.
Ook erg herkenbaar. Moet zeggen dat ik via mijn werk veel meer heb geleerd dan tijdens de studie, maar dat is geen onbekend verschijnsel.

Citaat:
Mensen verwachten ook vooral dat je als informaticus een soort helpdesk-medewerker bent voor vrienden, maar dat zijn geen dingen die ik op mijn studie leer of interessant/ relevant genoeg vind om me ooit in verdiept te hebben.
En ook dit, intens vervelend. Het kan mij weinig interesseren dat printer niet werkt, zoek het op of zo. Alhoewel ik wel bovengemiddelde nerd-kennis heb van IT-perikelen via werk, interesse in gadgets/films/tv/technologie en alles omtrent games (van antiek tot toekomst).

Qua sport is het het afgelopen jaar wat rustig geweest, maar heb jaren aan (ITF) taekwondo-do gedaan, en verder nog wat hardlopen; en ga binnenkort eens beginnen aan 'strike fit'. Verder ook nog +- 10 jaar in varia (metal)bands gedrumd en muziekrecensies geschreven.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 23:31
Abby.
Abby. is offline
Leek-vooroordelen over theatermensen verschillen ook wel weer behoorlijk van kunstmensen-vooroordelen en ook nog eens van onze eigen vooroordelen.

Zo zal een leek zomaar aan me kunnen vragen of ik later in gtst of bij de lama's wil spelen. En als ik dan zeg ik dat ik meer met theater dan TV heb, is het "oh musical?"
Het moge duidelijk zijn dat ik aan beide vooroordelen niet voldoe

Ook worden we elitair gevonden, wat ik soms wel kan zijn, maar ik hou juist ook best wel van toegankelijk theater en tragikomisch repertoiretoneel is mijn lievelings. En ik geef natuurlijk ook les en regisseer amateurgroepen, daarvoor is een elitaire houding niet per se heel handig.

Mensen van andere kunstdisciplines vinden theatermensen vaak druk en aanwezig. Dat kan ik wel zijn, maar vergeleken bij de meeste theatermensen ben ik juist superrustig. Zeker als ik onder die drukke types ben, erger ik me er vooral aan en hou ik me liever op de achtergrond.
In andere gezelschappen sta ik juist weer wel graag in het middelpunt van de belangstelling.

Veel theatermensen gaan ervan uit dat iedereen de droom heeft om acteur of professioneel theatermaker te worden en dat je settelt met een docentenbaan omdat je nu eenmaal geld moet verdienen. Zeker lesgeven aan kinderen doet echt niemand voor zijn plezier. Ik word altijd erg boos van die opvatting en vindt hem ontzettend arrogant. Ik geef met heel erg veel plezier les, vind regisseren het leukst als ik de spelers ook echt veel te leren heb en ze boven zichzelf kan laten uitstijgen (ben misschien dus meer spelcoach dan conceptregisseur) en vind kinderen een hartstikke leuke doelgroep.
De droom om te acteren heb ik wel. Ik ben er ook best goed in Ik trek alleen de ego's en de onzekerheid niet. En ik weet niet hoe ver ik zou komen met al die concurrentie van gevestigde orde en mooie meisjes van de toneelschool. Ik ben er wat te "gewoon" voor denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2016, 06:47
Verwijderd
Abby wat leuk om te lezen

Ik heb geen flauw idee welke vooroordelen er zijn over verpleegkundigen dan wel gehandicaptenzorg.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 09:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Die over jou of je beroep/subculturen/sport bestaan?
Werk: Ik ben wel man, houd niet van seksistische grapjes, kan wel meepraten over sport en drink nooit koffie.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 10:46
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Wat betreft voordelen uit de IT (en dan specifiek software development), is het enige vooroordeel waar ik wel aan voldoe, dat ik graag op mezelf ben en een koptelefoon op heb zodat ik zo min mogelijk gestoord wordt door alles van buiten.
En ik draag graag makkelijk zittende kleding: je zult mij niet snel in pak richting klanten zien gaan.

Verder passen de vooroordelen die ik ken over de IT niet echt bij mij: ik drink geen koffie of andere caffeïne-houdend spul, ik sport met enige regelmaat, zit thuis ook niet alleen maar achter de computer nog meer code te typen, voel mij niet zwaar ongemakkelijk in sociale settings, en ik heb al helemaal geen enkel idee waarom je printer het niet meer doet of waarom Word niet doet wat jij wilt.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 11:35
Verwijderd
Werk: ik heb geen onleesbaar handschrift. Even Google vragen wat de andere vooroordelen zijn. Ik ben wel voorzichtig met medicijnen. Ik ben niet echt arrogant maar wel een betweter. Ik ben wel een beetje een zorgmijder. Ik ben wel ook maar een mens.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 15:51
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat betreft andere vooroordelen à la Big Bang Theory klopt het ook niet dat theoretisch natuurkundigen moeilijk aan een partner komen en klopt het ook niet dat ze allemaal stripboeken lezen en science fiction kijken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 18:00
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Wat betreft andere vooroordelen à la Big Bang Theory klopt het ook niet dat theoretisch natuurkundigen moeilijk aan een partner komen en klopt het ook niet dat ze allemaal stripboeken lezen en science fiction kijken.
nee je doet echt totaaaaaal niet denken aan Sheldon buiten de comics en sf
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 18:14
Hazel
Hazel is offline
Leuk topic.

Ik weet eigenlijk nog niet goed genoeg wat de vooroordelen over mijn huidige beroep zijn om er echt iets over te kunnen zeggen. Bovendien lijkt het me interessanter om van een ander die me goed kent te horen of ik eraan voldoe dan het zelf in te schatten.

Ik denk dat andere mensen misschien soms wel eens denken dat ik een snob ben maar dat vind ik zelf wel meevallen. Het is maar net welke definitie je hanteert.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 22:00
Verwijderd
Citaat:
nee je doet echt totaaaaaal niet denken aan Sheldon buiten de comics en sf
Nee echt eah.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 22:24
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
nee je doet echt totaaaaaal niet denken aan Sheldon buiten de comics en sf
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 22:59
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik weet eigenlijk niet zo goed in welke subcultuur ik hoor...

Ik ben soms bang dat ik er uitzie als een typische fangirl (dik, bril, ongemakkelijk, pop-culture t-shirts), maar ik hou m'n obsessies altijd wel (redelijk) voor mezelf en ik ben niet zo hysterisch.
Als in: Ik begrijp dat de mensen waar ik fan van ben ook maar gewoon mensen zijn.

Verder klink ik als een lompe Rotterdammer en dat ben ik ook.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 08:09
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Verder klink ik als een lompe Rotterdammert en dat ben ik ook.
FTFY.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2016, 15:55
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Negroïde: Ik ben lui. Heb gevoel voor ritme. Hou van kip, ananas en mango. Kook vaak uitgebreid en in grote hoeveelheden. Kan goed neuken. Hou van dikke booty. Luister graag naar rnb, hiphop, disco, soul/funk. Ben modebewust. Draag petjes.

Maar, ben eerder te vroeg dan te laat. Luister ook graag Hollandse nummers. Ben zuinig. Hou niet van dansen.


Homoseksueel: Ik ben overdreven bang voor zowat alle beestjes m.u.v. vliegen enzo. Luister graag disco en Eurovisie. Kijk elk jaar Eurovisie. Ben modebewust. Kijk graag 't Schaep, Project Runway en RuPauls Dragrace. Luister graag naar Anita Meyers 'Why Tell Me Why'. Hou niet van voetbal.

Maar, ik ben niet nichterig/vrouwelijk. Meestal verwacht men niet dat ik van de herenliefde ben.
__________________
Forumnist.

Laatst gewijzigd op 15-01-2016 om 16:23.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 16:08
Verwijderd
Oh goeie toevoeging.

Allochtoon: ik kom standaard te laat, mijn emoties zijn vaak van mijn gezicht af te lezen, ik vind hollandse eetgewoonten over het algemeen dwaas en vies (ik eet geen vooraf gesmeerde boterham als lunch bijvoorbeeld). Ik verbijster me over mensen die iedere cent willen uitsplitsen als je in een groep uit eten gaat of zo. Ik kleed me netter dan de gemiddelde Hollander.

Maar ik heb geen ritmegevoel, ben slungelig, bot 'want gewoon eerlijk' en ik vind bruin een acceptabele kleur voor schoenen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 16:25
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Wat is er mis met voorbesmeerde broodjes?
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 16:37
Verwijderd
Lunchen hoort met warm eten gedurende minimaal anderhalf uur in een leuke tent.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 16:44
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
In Cabo vond de kokkin bij oma en opa mij verwend. Wat ik totaal niet ben dus.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 17:33
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Nou, geen idee. Enerzijds ben ik natuurlijk wel een geek ende nerd, anderzijds mankeert het mij niet aan social skills. Qua muziek heb ik domweg smaak, of het nou obscure black metal is of hiphop. Voor alles is een tijd. Met spellen ben ik bloedfanatiek, trek verlies slecht en slechte winnaars nog slechter. Ik speel ook p&p D&D en kan in dat clubje nogal vanilla gekleed zijn of in noest zwart-bandshirt-kisten. Ook heb ik zowel een bril als lenzen die ik afwissel. Qua pittig eten pwn ik menig suri. Dus zeg het maar.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 17:38
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Wat is er mis met voorbesmeerde broodjes?
Ik hou er ook niet van
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 18:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat is er mis met voorbesmeerde broodjes?
Vraag dat aan alle niet-kaaskoppen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Vraag dat aan alle niet-kaaskoppen.
Dat doet ze toch ook, flapmobiel.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 18:09
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Nou ik hoef die meuk ook niet edit: oh dacht dat het over kant en klaar-broodjecadeautje ging. Zelf gesmeerd is dikke prima
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-01-2016, 18:17
Abby.
Abby. is offline
Nee ik hou ook niet van zelfbesmeerde boterhammen die al een paar uur eerder besmeerd zijn en sindsdien in m'n tas zitten
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Wat is er mis met voorbesmeerde broodjes?
Nou los er van dat ik sowieso niet zo'n fan van brood ben, dit ten eerste:

Citaat:
Nee ik hou ook niet van zelfbesmeerde boterhammen die al een paar uur eerder besmeerd zijn en sindsdien in m'n tas zitten
en dan vaak ook nog brood uit de diepvries of zo Met één lapje kaas of één sneetje vlees of zo.

En ten tweede eigenlijk dit :

Citaat:
Lunchen hoort met warm eten gedurende minimaal anderhalf uur in een leuke tent.
Al kom ik daar natuurlijk vaak genoeg helemaal niet aan toe.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 10:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe karig je thuis gesmeerde boterhammen of broodjes zijn hangt natuurlijk ook af van hoe karig jij die smeert
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 10:45
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee, hoe je het ook doet, het worden 's middags kleffe broodjes. Maar eet ze maar lekker op hoor, terwijl ik met een mooie subsidie van de belastingbetaler een lamsbiefstukje naar binnen aan het werken ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.