Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 13:19
miep
Avatar van miep
miep is offline
beste iedereen,
ik heb een vraag.
ik wil graag in therapie, met iemand gaan praten, maar ik weet niet waar ik heen moet. ik heb slechte ervaringen met jeugdzorg, ik ben er nog nooit geweest ,maar de telefoon gesprekken die ik er mee heb gehad. voor het eerst belde ik in de zomervakantie, ja mevrouw u wordt op een wachtlijst geplaatst en we bellen u terug. nou, in nov nog niks, dus ik belde, nou mijn naam stond dus nergens op een wachtlijst dsu ik moest er op nieuw op, in januari zou ik gebeld worden, in maart was ik nog niet gebeld dus ik belde op. ik stond WEER nergens op een wachtlijst, ik ga het even voor u uitzoeken mevr, ik bel u zo spoedig mogelijk terug. ik ben nooit terug gebeld. sorry maar wat een KUT instantie??
weten jullie andere goede instellingen? liefst in kop van noord holland.

vreindelijk bedankt.
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 13:40
miep
Avatar van miep
miep is offline
please
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
kijk anders in de gouden gids, daar zal het toch ook wel instaan, kus! wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:58
Verwijderd
Een paar hulpinstanties staan in het announcement:

http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=51
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:17
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
heb je ze zelf gebeld of heeft je huisarts het geregeld..

dat van die wachtlijsten klopt btw wel.. de gemiddelde wachtlijst is 2 maanden voor het RIAGG, alleen bij mij was er bijv haast bij dus ik mocht na 1 maand al..

via de huisarts regelen zij het allemaal en lukt het geloof ik wel beter
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:41
gothicje
gothicje is offline
hum een vriendin van mij was naar het jipp gegaan en vanaf daar hadden ze haar doorgestuurd naar de jeugdzorg dat was goed gegaan...
anders kan je ook naar je huisarts gaan en door haar laten doorsturen, je hoeft niet bang te zijn dat je ouders er achter komen van ze hebben zwijgplicht, het enigste probleem is iets met de verzekring (moet je anders ff aan je huisarts vragen)
succes
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:47
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
gothicje schreef op 02-04-2003 @ 15:41:
hum een vriendin van mij was naar het jipp gegaan en vanaf daar hadden ze haar doorgestuurd naar de jeugdzorg dat was goed gegaan...
anders kan je ook naar je huisarts gaan en door haar laten doorsturen, je hoeft niet bang te zijn dat je ouders er achter komen van ze hebben zwijgplicht, het enigste probleem is iets met de verzekring (moet je anders ff aan je huisarts vragen)
succes
niet helemaal geloof ik... ik heb begrepen dat zolang je nog geen 16 bent ze verplicht zijn je ouders te vertellen dat je van hen hulp krijgt MET reden...
maarrrrrr daar hoeft MIEP zich geen zorgen om te maken, misschien alleen handig om te weten voor andere mensen die in overweging namen hulp te gaan zoeken?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:58
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
... schreef op 02-04-2003 @ 14:47:
niet helemaal geloof ik... ik heb begrepen dat zolang je nog geen 16 bent ze verplicht zijn je ouders te vertellen dat je van hen hulp krijgt MET reden...
maarrrrrr daar hoeft MIEP zich geen zorgen om te maken, misschien alleen handig om te weten voor andere mensen die in overweging namen hulp te gaan zoeken?
ja dat dacht ik ook, maar mijn huisarts zei van niet...
heb ook hulp gezocht zonder dat mijn moeder er wat van weet... nu weet mijn moeder al het 1 en het ander dus kan ik het niet meer uit eigen ervaring zeggen...

voor de mensjes hier, ga gewoon naar je huisarts die mag zowieso niks zeggen tegen je ouders en praat er met je huisarts over, succes
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
gothicje schreef op 02-04-2003 @ 17:58:
ja dat dacht ik ook, maar mijn huisarts zei van niet...
heb ook hulp gezocht zonder dat mijn moeder er wat van weet... nu weet mijn moeder al het 1 en het ander dus kan ik het niet meer uit eigen ervaring zeggen...

voor de mensjes hier, ga gewoon naar je huisarts die mag zowieso niks zeggen tegen je ouders en praat er met je huisarts over, succes
okay, dat zal dan wel
dat is mooi dan
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:31
idmind
Avatar van idmind
idmind is offline
Citaat:
miep schreef op 02-04-2003 @ 14:19:
beste iedereen,
ik heb een vraag.
ik wil graag in therapie, met iemand gaan praten, maar ik weet niet waar ik heen moet. ik heb slechte ervaringen met jeugdzorg, ik ben er nog nooit geweest ,maar de telefoon gesprekken die ik er mee heb gehad. voor het eerst belde ik in de zomervakantie, ja mevrouw u wordt op een wachtlijst geplaatst en we bellen u terug. nou, in nov nog niks, dus ik belde, nou mijn naam stond dus nergens op een wachtlijst dsu ik moest er op nieuw op, in januari zou ik gebeld worden, in maart was ik nog niet gebeld dus ik belde op. ik stond WEER nergens op een wachtlijst, ik ga het even voor u uitzoeken mevr, ik bel u zo spoedig mogelijk terug. ik ben nooit terug gebeld. sorry maar wat een KUT instantie??
weten jullie andere goede instellingen? liefst in kop van noord holland.

vreindelijk bedankt.

Hoi,

Graag zou ik met je in contact komen om met je te praten. In het dagelijkse leven heb ik veel gesprekken met jongeren. Het gaat daarbij om de meest uiteenlopende problemen maar ook gewoon mensen die even hun hart willen luchten.

Stuur maar een mailtje als JIJ denkt dat dit je aanspreekt. Zo niet, ook goed ik ga me niet opdringen.

Check ook even mijn details dan zie je mijn homepage/icq/msn etc.

Ik ben zeer discreet en heb ervaring met jeugdzorg (als ex klant) zegmaar ervaringsdeskundige.

mijn email adres is: idmind@icqmail.com en dit werkt ook voor msn en icq.

Laat je niet door me afschrikken, ik sta voor je klaar.

Groetjes,

Peter
__________________
"We don't see the things as they are, we see them as we are"
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 14:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ idmind
echt lief!! ben jij al maatschappelijk werker ofzo?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie begeleid op kamers
winnie the pooh
15 17-01-2014 09:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Jeugdzorg.
Freddy Godskind
10 22-08-2007 11:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag?
Gatara
230 21-11-2006 00:05
Psychologie jeugdzorg neemt het teveel op voor het kind...
Fantôme
12 07-03-2005 16:58
Psychologie Jongen die zijn moeder mishandelt.
Droomvlucht
38 14-11-2004 14:11
Psychologie Over het Leger des Heils... en de 'jeugdhulpverlening'
Rabbi Daniel
27 18-08-2002 08:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.