Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 10:30
xtc960
xtc960 is offline
Gelukkig zie ik veel nononsense onderwerpen op dit forum zoals 'hoe krijg ik me nagels wit?' WHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHAH
hoe kom je erop? Degene die hem begon die moet caberatier worden ofzo hahahah....
Ik d8 dat dit forum werd gebruikt voor echte problemen? Zoals bijvoorbeeld een meisje dat iets raars voelt op haar borst en misschien wel borstkanker heeft ofzo (ik weet niet precies hoe dat zit, maar das een ander verhaal).
Ik heb respect voor mensen met ECHTE problemen die hier echt antwoorden komen zoeken maar andere met van die 'probleempjes' waarbij je zelf wel het antwoord weet moeten ervanaf blijven.
Tis toch ook debiel als je bijvoorbeeld een post maakt in de trend van ; jah ik heb een koperen bril, maar een stukje op de top van me neus en de rest waar de bril me huid raakt daar word het groen, hoe komt dit?
Als je een beetje opleiding/scholing/opvoeding hebt gehad weet je dat soort dingen toch wel ?!? of schat ik de nederlandse bevolking nu iets te hoog in?

Nu zal zo'n elsevier-tikteef wel replyen van; ' maar dat zo'n toch echte problemen?' HAH laat me niet lachen!
Weet wanneer ik een echt probleem had?? Toen ik op vakantie was, toen ik bijna dood was, omdat ik door een schuifpui heen gevallen was! Stond ik daar door die schuifpui, mijn vader schreeuwent dat ik niet omhoog of omlaag mocht omdat er namelijk een hele grote punt ( V ) van glas boven me rug zat en eentje bij men buik ( /\ ) zat. Had ik me bewogen dan was ik nu niet meer. Mijn vader die schreeuwde tegen me moeder dat ze alle handdoeken etc. bij elkaar moest halen, en ze bonden me af om het bloeden te stelpen. Me hele lichaam lag open en zat vol glas. Daarna vloog we in de auto (mijn vader droeg mij) en reden a.s.a.p naar het ziekenhuis. Voordat we het park echter uit waren moesten we langs de receptie, weet je wat ik kreeg van de receptionist ??? EEN VERROTTE BRUINE BANAAN!! Ik ga ooit nogeens terug om dat wijf in haar slaap te wurgen!
Afijn in het ziekenhuis heb ik het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwt omdat het glas eruit getrokken moest worden en dat deed een *beetje* zeer. De rest van die weken heb ik op bed gelegen. Kon helemaal niks. Komt die receptionist nog eens van 'jah, we gaan nu stickers op de schuifpui doen hoor'. HEB IK GVD WAT AAN!! vergoeding wil ik! Er zaten geen stickers op de schuifpui terwijl dat wel moest! stelletje lijers.

En nu lees ik zoiets op een forum voor mensen met echte problemen ( lichaam en gezondheid) een vraag als : 'hoe krijg ik mijn nagels wit?' en dat dan vragen met een serieus gezicht!!
Vind je het gek dat ik zo reageer!!

Ik ga ff stukkie lopen om af te koelen, de mzzl

BB
Oud 27-08-2002, 10:37
X-je
X-je is offline
jij bent zo eentje die z'n eigen problemen belangrijker vindt dan die van een ander
als iemand nu last heeft van z'n nagels, wie ben jij daarover te oordelen?
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Oud 27-08-2002, 11:13
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
waar moet je anders met zo'n vraag. het is toch de bedoeling van dit forum om ALLE problemen op te lossen

pfrt @ you
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Oud 27-08-2002, 11:26
Markiex
Markiex is offline
jij hebt een echt probleem....
__________________
Bwegh...
Oud 27-08-2002, 13:15
Verwijderd
hallo, je krijgt echt wel sociale problemen als je vieze ranzige gele of groene nagels heb, d0h.

([SIZE=0,1]als in: zeik niet zo man[/SIZE])
Oud 27-08-2002, 13:51
Desp
Desp is offline
Dit vind ik dus écht ZIELIG!!!!!!
Mijn god zeg, dit is een Lichaam & Gezondheid forum, daar kan je terecht met álle vragen over je Lichaam & Gezondheid. De serieuze en de minder serieuze, maar het lijkt me NIET de bedoeling dat je mensen met vragen af gaat kraken.. Dit is geen forum om te laten zien hoe trots je wel niet bent dat je bijna dood was of dat je iemand in haar slaap wil wurgen, als je het verschil niet begrijpt tussen PROBLEMEN en VRAGEN, ben je echt zielig...

Stap op, idioot...
Oud 27-08-2002, 14:30
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
xtc960 schreef:
Ik d8 dat dit forum werd gebruikt voor echte problemen?
Dit is een lichaam en gezondheids forum. Dat wil dus zeggen, luister goed: dat het bedoeld is voor alle vragen op het gebied van lichaam en gezondheid. Dus niet perse voor Problemen op het gebied van lichaam en gezondheid.
Bovendien als iedereen hier met 'ik denk dat ik kanker heb' en 'mijn broertje is van 3 hoog naar beneden gevallen' aan komt zetten word het er niet echt gezelliger op.

Citaat:
of schat ik de nederlandse bevolking nu iets te hoog in?
Absoluut.

Citaat:
Had ik me bewogen dan was ik nu niet meer. Mijn vader die schreeuwde tegen me moeder dat ze alle handdoeken etc. bij elkaar moest halen, en ze bonden me af om het bloeden te stelpen. Me hele lichaam lag open en zat vol glas. Daarna vloog we in de auto (mijn vader droeg mij) en reden a.s.a.p naar het ziekenhuis.
Dus je dacht, nu ik dit overleeft heb, ga ik maar anderen afzeiken die wat onbelangrijkere vragen stellen over hun lichaam en gezondheid?

Citaat:
Ik ga ff stukkie lopen om af te koelen, de mzzl
Doe dat. Is het lang geleden dat dat gebeurt is met dat glas? Want het zit je blijkbaar nogal hoog.

Take it easy en besef je dat dit een scholieren forum is waar ook lekker over make up, teennagels en andere voor jou onzinnige dingen gepraat wordt.

Cat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 27-08-2002, 18:15
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Wat wil je nu?
Medelijden?
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het niet echt een topic dat op dit forum thuis hoort. Zet het dan op De Kantine ofzo.
Ik bedoel, dan komt er een persoon met een serieus probleem hier, en dan krijgt ie topci met een hele scheldserenade voor zijn neus.
Nee, daar word ie beter van!
__________________
In Chocolate We Trust.
Oud 27-08-2002, 18:55
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Bedankt voor je moeite..
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen PWS-onderwerp Nederlands
WannaSay
3 28-06-2007 23:27
Huiswerkvragen: Exacte vakken ANW onderwerp
langspeelplaat
9 22-12-2005 17:21
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie [Geschiedenis] Onderwerp Mondeling Tentamen
Below_Zero
4 23-02-2005 09:56
Films, TV & Radio Films, hun onderwerpen en clichés.
Severus
42 13-05-2004 16:09
Algemene schoolzaken Onderwerp Referaat
Carlijntjuh
0 31-08-2003 10:23
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Weet iemand een goed onderwerp voor een spreekbeurt?
Verwijderd
6 07-01-2002 19:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.