Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2007, 18:50
Verwijderd
Aangezien deze er nog niet was, heb ik er maar eentje aangemaakt. Volgens mij hebben we wel genoeg 360'ers hier op het forum om het topic succesvol te maken.
Dus bespreek hier de nieuwe demo's, games (waar je geen volledig topic aan wilt wijden), X-box live taferelen, nieuwe Arcade games, hardware updates, etc. etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2007, 18:53
Verwijderd
Goed topic, lijkt me inderdaad een mooi idee..

moet wel eerlijk toegeven dat ik mn 360 een paar weken niet heb aangeraakt.. maar gister eventjes met mn broertje weer DOA gespeeld. dat blijft leuk
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 20:43
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik ben naar de Xbox upDate geweest in Delft 9 oktober.. Het is een soort bijeenkomst waarbij de vertegenwoordiger van Xbox Nederland een update geeft qua hardware, games en accesoires.

Het was wel leuk (gratis eten en drinken hehe ), er stonden ongeveer 20 tot xboxen in de beginhal waar je de nieuwste games (ook die nog niet uit zijn) kon spelen. Erg grappig allemaal.

De presentatie zelf viel mij een beetje tegen. Hij sprak zich zelf erg vaak tegen en bleef maar hameren op dat ouderlijk toezicht, hoe geweldig dat allemaal wel niet is.
Erg leuk, maar playstation 2 en Nintendo Wii hebben dat ook, dus zo bijzonder is dat niet.
Ook de cijfers, had hij een beetje op een zodanige manier weergegeven dat het er juist voor xbxox 360 rooskleurig uitkomen. Het is maar net wat je wilt laten zien, en als je het op de goede manier doet, kan je dat dus met elke console doen.
Wel waren er wel enkele dingen die ik nog niet helemaal wist, zoals de verlenging van de garantie ivm "the ring of death" etc.
Nog steeds zijn ze echter nog niet achter waarom sommige xboxen nou de discs beschadigen.

Al met al was het dus wel een leuke avond, maar de presentatie had beter gekund naar mijn mening.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ben naar de Xbox upDate geweest in Delft 9 oktober.. Het is een soort bijeenkomst waarbij de vertegenwoordiger van Xbox Nederland een update geeft qua hardware, games en accesoires.

Het was wel leuk (gratis eten en drinken hehe ), er stonden ongeveer 20 tot xboxen in de beginhal waar je de nieuwste games (ook die nog niet uit zijn) kon spelen. Erg grappig allemaal.

De presentatie zelf viel mij een beetje tegen. Hij sprak zich zelf erg vaak tegen en bleef maar hameren op dat ouderlijk toezicht, hoe geweldig dat allemaal wel niet is.
Erg leuk, maar playstation 2 en Nintendo Wii hebben dat ook, dus zo bijzonder is dat niet.
Ook de cijfers, had hij een beetje op een zodanige manier weergegeven dat het er juist voor xbxox 360 rooskleurig uitkomen. Het is maar net wat je wilt laten zien, en als je het op de goede manier doet, kan je dat dus met elke console doen.
Wel waren er wel enkele dingen die ik nog niet helemaal wist, zoals de verlenging van de garantie ivm "the ring of death" etc.
Nog steeds zijn ze echter nog niet achter waarom sommige xboxen nou de discs beschadigen.

Al met al was het dus wel een leuke avond, maar de presentatie had beter gekund naar mijn mening.

Ik had laatst iets van 5 gieg aan presentaties van de pre-TGS show ofzo gedownload vanaf X-box Live.
Nog nooit zoiets saais gezien. Dat was echt te slaap verwekkend voor woorden. En dan ook nog is een heftig zwetende aziaat als showhost.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 10:56
Verwijderd
toch draait mijn x360 nog prima, terwijl die van mij ook ongeveer uit de periode komt waar al die slechte ring of death consoles vandaan komen.
even afkloppen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 20:23
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Het is nu trouwens wel erg verleidelijk. om een xbox 360 te kopen..
De premium versie is nog maar € 349,- en dan krijg je Forza 2 Motorsport én Viva Pinata er nog eens gratis bij ook.

Ik twijfel een beetje soms, maar er zijn nog niet echt veel spellen uit waarvoor ik echt een 360 zou willen hebben.
Shooters vind ik gwn niet fijn op een console (behalve Wii) en de meeste games komen ook uit op de andere platforms en anders op de pc..

Dus.. Twijfel ja.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Het is nu trouwens wel erg verleidelijk. om een xbox 360 te kopen..
De premium versie is nog maar € 349,- en dan krijg je Forza 2 Motorsport én Viva Pinata er nog eens gratis bij ook.

Ik twijfel een beetje soms, maar er zijn nog niet echt veel spellen uit waarvoor ik echt een 360 zou willen hebben.
Shooters vind ik gwn niet fijn op een console (behalve Wii) en de meeste games komen ook uit op de andere platforms en anders op de pc..

Dus.. Twijfel ja.
Sowieso heb je natuurlijk de arcade games (Teenage Mutant Ninja turtles!!, Castlevania, Doom, etc.).
En ik weet niet van wat voor games je houd, maar exclusives als Eternal Sonata doen het hem voor mij wel.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 19:03
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Sowieso heb je natuurlijk de arcade games (Teenage Mutant Ninja turtles!!, Castlevania, Doom, etc.).
En ik weet niet van wat voor games je houd, maar exclusives als Eternal Sonata doen het hem voor mij wel.
Advtenture games en race games vind ik leuk op een console
Dus idd wel spellen zoals Conan, Blue Dragon en Eternal Sonata en Forza.. Dus ik twijfel
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 21:42
DxpZ
Avatar van DxpZ
DxpZ is offline
Citaat:
Shooters vind ik gwn niet fijn op een console (behalve Wii) en de meeste games komen ook uit op de andere platforms en anders op de pc..

Dus.. Twijfel ja.
Blijkbaar nog geen shooter op Wii gespeeld....dat werkt namelijk voor geen meter!
__________________
_DxpZ_
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 21:51
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Blijkbaar nog geen shooter op Wii gespeeld....dat werkt namelijk voor geen meter!
Het hangt ook af van hoe het uitgewerkt is he..

Medal of honor en call of duty zijn gwn kut uitgewerkt.

Maar Metroid daar en tegen.. Gaat zo fucking geweldig geworden, dus niet zo snel vooroordelen.

En red steel vond ik ook wel lekker spelen.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Advtenture games en race games vind ik leuk op een console
Dus idd wel spellen zoals Conan, Blue Dragon en Eternal Sonata en Forza.. Dus ik twijfel
en PGR 4
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 08:55
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
en PGR 4
Die's ook vet ja, heb ik al gespeeld bij die bijeenkomst toen, tof spel
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 12:35
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Het hangt ook af van hoe het uitgewerkt is he..

Medal of honor en call of duty zijn gwn kut uitgewerkt.

Maar Metroid daar en tegen.. Gaat zo fucking geweldig geworden, dus niet zo snel vooroordelen.

En red steel vond ik ook wel lekker spelen.
Metroid al gespeeld?

En red steel was in mijn ogen matig genoeg om echt wel voor een 360 te gaan mocht ik van shooters houden.

Die 360 update was bull, een 360 aansmeren aan oma's omdat die zo graag viva piniata zouden willen spelen

Zoals een vriend van me in zijn feedback formulier zei: Meer games, minder propaganda
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 14:29
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Metroid al gespeeld?

En red steel was in mijn ogen matig genoeg om echt wel voor een 360 te gaan mocht ik van shooters houden.

Die 360 update was bull, een 360 aansmeren aan oma's omdat die zo graag viva piniata zouden willen spelen

Zoals een vriend van me in zijn feedback formulier zei: Meer games, minder propaganda
Nee dat niet, maar ik heb letterlijk al minimaal 10 tijdschriften gelezen over mensen die m al wél gespeeld hebben..

Ik vind shooters gwn niet fijn op een xbox360/playstation. Ik heb Halo 3 wel op de 360 gespeeld en ik vind t echt kut spelen Maar goed das mijn mening

haha ben je ook op die update geweest? sloeg idd nergens op, met hij is voor iedereen
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 14:47
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Nee dat niet, maar ik heb letterlijk al minimaal 10 tijdschriften gelezen over mensen die m al wél gespeeld hebben..

Ik vind shooters gwn niet fijn op een xbox360/playstation. Ik heb Halo 3 wel op de 360 gespeeld en ik vind t echt kut spelen Maar goed das mijn mening

haha ben je ook op die update geweest? sloeg idd nergens op, met hij is voor iedereen
Ach ja, ik lees ook altijd dat gta super de shit is, elke keer probeer ik die game weer en elke keer vind ik er geen kloot aan(maar heb zelf ook wel vertrouwen dat fps op de wii zeer goed zou kunnen werken, maar nu is op dat punt de 360 gewoon heer en meester, of je nu van shooters houd of niet)

En was hier zelf ook verbaast over. Ze hebben nu de nr1 console voor hardcore gamers, kunnen ze volgens mij toch beter hun pijlen op richten. Oma's zullen gewoon niet snel een 360 kopen. Denk eerder dat ze gamers moeten afpikken bij nintendo die zich als 'echte' gamers verwaarloost voelen(niet iedereen is even blij met de wii fit achtige toestanden)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 18:56
Verwijderd
Ik wil wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag die Legendary Edition van Halo3
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 19:25
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik wil de Legendary Edition van metroid prime 3 corruption.
ga ik in dat apenpakkie metroid spelen.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 23:30
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Ik wil wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag die Legendary Edition van Halo3
Ik heb er nog 1!!
Oh toeval
nja, kkreeg er nog 1 van verjaardag maar had hem zelf ook al, dus 2
PM als je interesse hebt.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-10-2007, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er nog 1!!
Oh toeval
nja, kkreeg er nog 1 van verjaardag maar had hem zelf ook al, dus 2
PM als je interesse hebt.
Eerst nog even een 360 kopen ;x
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 10:08
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Eerst nog even een 360 kopen ;x
Bij Bart Smit doen.. Als je de gewone versie koopt (dus geen halo pack of de elite), dan krijg je forza 2 en viva pinata er gratis bij
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 11:03
Rioto
atm bezig met conan en Stranglehold. fuck die laatste is echt meesterlijk goed. vermaak me nog prime ermee
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 12:59
Verwijderd
die demo van stranglehold heb ik 6 keer uitgespeeld
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 14:51
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Bij Bart Smit doen.. Als je de gewone versie koopt (dus geen halo pack of de elite), dan krijg je forza 2 en viva pinata er gratis bij
2 games waar echt iedereen een natte onderbroek van krijgt-_-'
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:10
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
2 games waar echt iedereen een natte onderbroek van krijgt-_-'
is dat sacrasme? zoja, ik vond forza 2 best fijn spelen
en tis mooi meegenomen, het is toch gratis..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."

Laatst gewijzigd op 22-10-2007 om 15:15.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:46
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
is dat sacrasme? zoja, ik vond forza 2 best fijn spelen
en tis mooi meegenomen, het is toch gratis..
eigenlijk is het een prijsverlaging zonder dat de prijs naar beneden gaat
Ach ja, als je de beste deal bij BS kan krijgen zou ik daar ook wel naartoe gaan, is relatief gezien(veel plekken, beter dan frs, sorry) nog een goeie gameshop ook
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Bij Bart Smit doen.. Als je de gewone versie koopt (dus geen halo pack of de elite), dan krijg je forza 2 en viva pinata er gratis bij
Die twee games hoef ik allebei niet, ik wil een 360 met halo3 legendary
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 22:21
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
eigenlijk is het een prijsverlaging zonder dat de prijs naar beneden gaat
Ach ja, als je de beste deal bij BS kan krijgen zou ik daar ook wel naartoe gaan, is relatief gezien(veel plekken, beter dan frs, sorry) nog een goeie gameshop ook

hoezo dat? want die xbox zelf kost 349,- en t is een tijdelijke actie..
en forza 2 kost nog 63 euro en viva pinata 30 euro.. dus dat is dan toch 100 euro korting bijna?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 22:40
Verwijderd
dat is daar wel even het beste racespel aller tijden dat je afwijst zao
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 23:42
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Trouwens, FRS vind ik sowieso een klote gameshop. Ik check regelmatig de prijzen enzo (vergeleken met BS) en hun prijzen zijn VEEL te hoog. Niet dat BS altijd de laagste is (vaak wel), maar FRS is echt 10 x niks, daar word je genaaid waar je bij staat. Had Oblivion er een x gekocht voor 50 euro. Ging ik bij Toys R Us kijken, is ie daar 35 euro , spelletje mag je natuurlijk niet meer omruilen..
Mario Dance stage daar een keer gekocht voor 60 euro, terwijl hij bij de E-plaza nog maar 30 euro was (bij de eplaza hadden ze er nog maar 1, en moest er 2 hebben).
Spellen die bij BS al een tijdje in prijzen zijn gedaald (zoals Tony Hawk voor de wii 29,95) is bij FRS nog gewoon 59,95.. En zo nog een tigaantal spellen.

Om maar een paar voorbeelden te noemen. Dus wat je ook doet..... Koop niet je games bij FRS!!

Voor de eventuele gene die er werken; sorry, tis gwn een kutwinkel.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 05:52
Verwijderd
Citaat:
dat is daar wel even het beste racespel aller tijden dat je afwijst zao
PGR4>>>>>>>>>>>>Forza2
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 09:55
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Die twee games hoef ik allebei niet, ik wil een 360 met halo3 legendary
zijn die te krijgen dan? zeker heel exclusief bij die hele exclusieve winkels wij hebben ze iig nog niet. alleen de gewone halo packs..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 10:42
Verwijderd
Citaat:
PGR4>>>>>>>>>>>>Forza2
als je niet van èchte racespellen houdt, oke, maar als je het objectief bekijkt is forza echt wel een stuk beter, dat jij pgr leuker vind is wat anders
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 14:08
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
als je niet van èchte racespellen houdt, oke, maar als je het objectief bekijkt is forza echt wel een stuk beter, dat jij pgr leuker vind is wat anders
goeie, laten we de kwaliteit van games effe objectief gaan bekijken

En wat ik bedoel te zeggen is dat als microsoft een aanbieding doet(volgens mij in alle winkels) waar je 2 games bij je console krijgt, is denken dat je het gratis krijgt niet helemaal waar. In europa krijg je een wii voor 250 met gratis wii sports, in japan een wii zonder gratis wii sports voor 180 euro. Aangezien alles in japan altijd iets goedkoper is zou je het af kunnen romen naar 200, waardoor je gratis wii sports nog steeds 50 euro kost(om maar een willekeurig voorbeeld te geven, kon effe geen beter voorbeeld bedenken)

en dacht dat je bij de frs werkte


Maar geheel ontopic, met het uitkomen van blue dragon is voor mij toch wel leuk geworden een 360 te kopen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
goeie, laten we de kwaliteit van games effe objectief gaan bekijken

En wat ik bedoel te zeggen is dat als microsoft een aanbieding doet(volgens mij in alle winkels) waar je 2 games bij je console krijgt, is denken dat je het gratis krijgt niet helemaal waar. In europa krijg je een wii voor 250 met gratis wii sports, in japan een wii zonder gratis wii sports voor 180 euro. Aangezien alles in japan altijd iets goedkoper is zou je het af kunnen romen naar 200, waardoor je gratis wii sports nog steeds 50 euro kost(om maar een willekeurig voorbeeld te geven, kon effe geen beter voorbeeld bedenken)

en dacht dat je bij de frs werkte


Maar geheel ontopic, met het uitkomen van blue dragon is voor mij toch wel leuk geworden een 360 te kopen

huh?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 16:18
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
huh?
alleen eerste zin was voor jou bedoeld
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Maar geheel ontopic, met het uitkomen van blue dragon is voor mij toch wel leuk geworden een 360 te kopen
Ik hoor er alleen maar slechte verhalen over. Irritante chars, te kort en te makkelijk (hoewel er een update met een hogere moelijkheidsgraad is uitgekomen), word pas echt leuk na het uitspelen (het lvl'en enzo, de vette skill0rz), slecht verhaal, matige graphics.
Positieve dingen zijn het battle systeem, jrpg op de 360, etc.
De narigheden die ik overal lees weerhouden mij ervan hem te kopen. Ik vind het er allemaal wel stoer uitzien en jrpg's zijn sowieso de shit, maar na al die slechte reacties durf ik de 55 euro er niet voor neer te leggen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-10-2007, 17:01
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
goeie, laten we de kwaliteit van games effe objectief gaan bekijken

En wat ik bedoel te zeggen is dat als microsoft een aanbieding doet(volgens mij in alle winkels) waar je 2 games bij je console krijgt, is denken dat je het gratis krijgt niet helemaal waar. In europa krijg je een wii voor 250 met gratis wii sports, in japan een wii zonder gratis wii sports voor 180 euro. Aangezien alles in japan altijd iets goedkoper is zou je het af kunnen romen naar 200, waardoor je gratis wii sports nog steeds 50 euro kost(om maar een willekeurig voorbeeld te geven, kon effe geen beter voorbeeld bedenken)

en dacht dat je bij de frs werkte


Maar geheel ontopic, met het uitkomen van blue dragon is voor mij toch wel leuk geworden een 360 te kopen
Daar heb je wel een punt ja. Maar je kan die spellen (forza en VP) ook nog los kopen, wat zo neerkomt op.. 100 euro ongeveer. Wii Sports kan je niet los kopen. De 360 zelf kost 349,- Dus als die actie er niet was, zou de 360 volgens jou 249,- moeten zijn? Dan zou ie wel HEEL ergnstig in prijs verlaagd zijn.. Want het is wel een tijdelijke actie (weet datum niet)..

Neuh, FRS suckt big time. Bart Smit is the shizzle.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 18:50
Verwijderd
Citaat:
als je niet van èchte racespellen houdt, oke, maar als je het objectief bekijkt is forza echt wel een stuk beter, dat jij pgr leuker vind is wat anders
Ja, het is mening.

@Freaking, ik koop wel een 360 los en Halo3LE er los bij
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 20:27
Verwijderd
Citaat:
alleen eerste zin was voor jou bedoeld
aah oke ;D
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 21:52
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Ja, het is mening.

@Freaking, ik koop wel een 360 los en Halo3LE er los bij
Moet je de Halo themed kopen, net zo mooi
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 09:58
Verwijderd
Tis weer aardig stil hier.

Zijn er op dit forum mensen te vinden die veel gebruik maken van X-box Live Arcade games? Ik vermaak mij zeer met CatlevaniaotN, Bomberman Live, TMNT en zo af en toe Catan.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:32
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Niet echt, maar momenteel kan ik ook niet veel spelen.
Ik heb veel school en de 360 ligt uit z'n case omdat ik aan het casemodden ben (en dat gaat niet helemaal perfect lol)
Verder heb ik eigenlijk niet meer zoveel met arcadegames, ik wacht lekker op Assassin's Creed, net setje nieuwe screenshots gezien en nu heb ik hem gepre-orderd(50€ inc bij xboxhome.com).
Daarna nog CoD4+Live! want dat loopt ook af en ik kan weer een jaar vooruit
Damn wat is gamen toch duur.

De enige arcade die ik wel vet vond was Texas Hold 'em, die kon je toen een keer gratis downloaden, echt nog steeds geweldig om te doen.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:28
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
kan iemand mij vertellen hoe oblivion op de 360 speelt?
Loopt het een beetje soepel qua frame rate en hoe zijn de laadtijden?
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 15:34
Verwijderd
Citaat:
kan iemand mij vertellen hoe oblivion op de 360 speelt?
Loopt het een beetje soepel qua frame rate en hoe zijn de laadtijden?
framerate is goed, geen problemen wat dat betreft.
laadtijden zijn af en toe wel een beetje lang, vooral de eerste laadsessie zegmaar, die daarna vallen dan wel weer mee, de gameplay zelf gaat heel goed, menu enzo werken allemaal opzich wel relax.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 10:43
Verwijderd
Citaat:
De enige arcade die ik wel vet vond was Texas Hold 'em, die kon je toen een keer gratis downloaden, echt nog steeds geweldig om te doen.
Dan zou ik je aanraden om Bomberman Live! te downloaden. Kost je 1 pre-paid kaart van 24 pleuro.
Je betaald 800 credits voor de game, iets van 500 voor de 2 expansion sets die beide een nieuwe speelmode bevatten, 10 nieuwe suits voor je bomberman en een nieuwe map. Dan hou je dus nog 800 over voor 1 of 2 andere arcade games.
Bomberman Live! is dat geld meer dan waard. Het wordt veel gespeeld online, dus je kan altijd wel wat mensen vinden om op te blazen. Verder is het ook de ideale party game om met 3 van je vrienden tegelijk te spelen (als je dan nog Worms download van je overige credits heb je direct de twee beste party-games tot nu toe op de 360).
De gameplay is gewoon tijdloos, alle vette upgrades voor je bombs zitten erbij, heel veel suits om voor je bomberman te verzamelen en aan te trekken, het ziet er goed uit, de besturing is lekker simpel, etc. etc.
Naar mijn mening dé onmisbare arcade game voor iedere 360'er die af en toe met vrienden of online speelt.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 20:10
Verwijderd
worms is tof
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 21:52
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Even de verkoop van afgelopen week in Japan:

Hardware - This Week | Last Week | YTD | LTD

1. NDS - 78,597 | 76,273 | 5,882,215 | 19,887,894
2. PSP - 59,714 | 59,792 | 2,185,974 | 6,718,103
3. WII - 37,617 | 27,502 | 2,825,884 | 3,745,527
4. 360 - 17,673 | 3,718 | 182,899 | 447,601 <---------------LOL
5. PS3 - 17,434 | 18,785 | 788,644 | 1,246,202 <------------ LOL x 2
6. PS2 - 10,209 | 11,698 | 649,730 | 20,804,589
7. GBA - 319 | 105 | 48,980 | 15,347,059
8. NGC - 155 | 58 | 10,234 | 4,179,702
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 10:43
Verwijderd
Lol, voor het eerst dus dat de 360 in een week meer hardware heeft verkocht dan de PS3 in Japan?
Afgezien van het feit dat de totaal verkoop vele malen lager ligt, zal M-soft er best blij mee zijn. Ze zijn natuurlijk al vanaf de release van de eerste X-box hard bezig voet aan de grond te krijgen in Japan tussen de giganten Nintendo en Sony.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 10:47
Verwijderd
Citaat:
worms is tof
Bomberman vind ik sowieso toffer en op de 360 al helemaal. Dat aangezien je in Worms wel een aantal vette wapens mist. Hopelijk gaan ze die nog eens toevoegen met een pack voor 300 puntjes ofzo. Denk vooral aan de hallelujah-bom, superschaap en baseballbat.
Wat extra level achtergrondjes (je hebt er nu maar 4 ofzo) en designs zou ook geen kwaad kunnen. Ook misschien wat extra game-modes zoals bij Bomberman. Dan zal worms op de 360 een geduchte concurrent gaan vormen voor Bomberman.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 17:42
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
hoeveel kost worms?
Dat is zo'n geweldig spel, nooit geweten dat dat te downloaden was!
En ik heb CoD4 nu, echt mooi spel, en ik vind hem veel leuker dan Halo 3.
Zeker de multi-map op een schip is echt geweldig om te spelen.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games X-box 360 Live
Verwijderd
7 20-11-2008 17:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.