Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2009, 08:47
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Aangezien ik de laatste volgemaakt heb
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Advertentie
Oud 26-11-2009, 09:54
niña
Avatar van niña
niña is offline
Helemaal geweldig <3
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 26-11-2009, 10:00
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik zie d'r veel, ondanks dat ik het druk heb. Heel fijn om te weten dat ze er gewoon snel weer is als ik d'r mis.
__________________
Altijd nuchter
Oud 26-11-2009, 11:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik voel de laatste tijd nogal een afstand tussen mij en de rest van mijn vriendengroep. Het begon ermee toen ik uit huis ging. Ik wou het zelf doen en doe het ook zelf, maar daardoor kan ik dus niet zomaar naar elk festival. Ook zit ik met mijn hoofd op heel andere plaatsen. Ik ben versneld volwassen geworden en kan dat natuurlijk niet van mijn vrienden eisen. Voor mijn gevoel lopen ze flink achter op mij wat bepaalde dingen betreft. Over veel dingen denk ik heel anders. Ik vind het niet meer dan logisch dat je naar je ouders hoort te luisteren als je nog in hun huis woont. Ik vind niet dat mijn ouders mijn rijbewijs moeten betalen. Ik neem mijn werk en school heel serieus. Allemaal van dat soort kleine dingetjes. Ook op het vlak van de liefde bijvoorbeeld. Als ik met iemand over relaties praat kom ik eigenlijk niet zo ver. Ik heb alleen maar goeie dingen over mijn vriend en mijn relatie met hem te vertellen. Maar mensen willen natuurlijk niet horen hoe goed en mooi het allemaal is. En als mensen dus beginnen van: "heb je ook wel eens dat je tegen elkaar staat te schreeuwen..." of "Heb je ook wel eens het gevoel hebt dat hij je benauwt?" Dan lig ik dus eigenlijk al uit het gesprek omdat mijn vriend en ik een heel fijne relatie hebben en ik dus niet kan meespreken over schreeuwen, ruzies, benauwde gevoelens en dat soort dingen.

Ik denk dat ik maar op zoek moet naar volwassenere vrienden. Jammer, want het zijn heel fijne mensen maar we zitten tegenwoordig op heel andere niveaus. Dat wist ik natuurlijk allang maar ik begin me nu ook echt te beseffen dat het niet terug gaat naar de tijd van toen ik 16 was. bleh...
Oud 26-11-2009, 12:57
Verwijderd
Maar Volk, ze halen je binnen nu en 5 a 10 jaar vast wel weer bij

@Xentric: Go go go! Ik vind het echt supergoed van je, denk dat het een hele goede (en moeilijke) stap is. Hoop dat het je lukt, maar ik gun het je echt.

OT: Hij is tegen een bestelbus opgereden en nu kan ik hem niet knuffelen! Niet dat hij iets heeft behalve blauwe plekken/stijfheid, maar toch. Zie 'm alleen morgen maar deze week, poe Nja nog ruim 2 weken en dan ben ik iig tot na oud en nieuw vrij... maar dan heeft hij tentamens Nou ja we gaan proberen of hij kan studeren terwijl ik bij hem rondhang, als we het tenminste voor elkaar krijgen om van elkaar af te blijven anders leert hij nog niks... nou ja niks studiegerelateerds
Oud 26-11-2009, 13:18
Verwijderd
Goed gedaan Xentric! Dapper! En het is inderdaad de goede keuze, maar ik kan me voorstellen dat het toch ook wel moeilijk is. je bent niet voor niets zo lang bij hem gebleven. Maar nu is t lang genoeg, tijd voor jezelf!

OT:
Ja Vanavond gaan we lekker gezellig de stad in, sintinkopen doen, koffie's drinken in de bios en dan naar KEVBDD. En morgenavond heeft ie eindelijk een keer geen voetbal dus kunnen we zowaar een keer een avond gewoon relaxed thuishangen zonder dat de ander vroeg op moet of andere verplichtingen heeft de volgende dag. Hij werkt door de week, heeft vrijdagavond voetbal, en zondagochtend ook dus zaterdagavond is ook nooit helemaal 'vrij'. Dus: Jeej!
Oud 26-11-2009, 14:57
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
@Xentric: en hoe gaat 't vandaag met je?

@Volk: Ik vind het juist een beetje vreemd als mensen van 21 nog thuis wonen. Verder herken ik wel dat praten over een goede relatie oninteressant is voor anderen. Daarom heb ik ook niet zo veel te vertellen over de mijne
__________________
To eu zèn
Oud 26-11-2009, 15:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Tja, de meesten studeren gewoon hier in de stad. Dus waarom zou je dan op kamers gaan als je met de fiets vanuit je ouders in 10-20 minuten op school bent. Mijn vriend en ik zijn de enigen van onze groep die al zelfstandig wonen. Er zitten er ook een paar tussen die bij de ouders van vrienden wonen maar dat is toch anders vind ik.

@Freyja; Ik ga in de tussentijd toch op zoek naar nieuwe mensen. Heb geen zin om te wachten Ik begin maandag met een nieuwe sport, hoop daar een paar leuke mensen te leren kennen.
Oud 26-11-2009, 17:18
wup
wup is offline
Citaat:
Hij is tegen een bestelbus opgereden
Ehh.. is het heel erg dat ik hierom moest gniffelen?

@ Xentric:

OT: niets, maar wilde nog even in het nieuwe topic posten.
Oud 26-11-2009, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ehh.. is het heel erg dat ik hierom moest gniffelen?

@ Xentric:

OT: niets, maar wilde nog even in het nieuwe topic posten.
Hahah nee, ik zie het ook heel komisch voor me, hij met een noodgang over de weg natuurlijk op z'n racefiets, die kar erachter, alles in de knoop naderhand... prft. Maar toch moet ik 'm knuffelen en dat kan nu niet

@Xentric: Jeetje wel heftig... en ook lief van hem, maar tja, idd heel onverstandig. Dat kan beter later, als jullie meer afstand hebben kunnen nemen. Maar goed dat je je toch goed voelt! Sterkte ermee iig
Oud 26-11-2009, 19:43
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
@Xentric: Jeetje wel heftig... en ook lief van hem, maar tja, idd heel onverstandig. Dat kan beter later, als jullie meer afstand hebben kunnen nemen. Maar goed dat je je toch goed voelt! Sterkte ermee iig
Dit

EN blergh wat is die verhuiszing van meneer stressvol.... De verf wil niet dekken en das echt kut en we zijn allebei chagarijnig hij omdat het niet gaat zoals hij wil en ik omdat ik het had voorspeld en hij niet wilde luisteren Maar joepie, nu nog aan m'n verslag werken
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 26-11-2009, 20:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Jemig, wat ben ik een idioot. Tering zeg.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-11-2009, 20:46
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Mijn ex heeft een nieuwe vriendin en nu ben ik behoorlijk in shock hoewel het niet heel vreemd is na een jaar. En ik ken haar en hij had al jaren een zwak voor haar en ik heb de nacht dat het uitging gedroomd dat hij een relatie met haar had en: voila. Bizar, weet nog niet goed wat ik moet denken.

Hij komt woensdag langs, om bij te kletsen. Dat gaat heel erg raar worden.
Oud 26-11-2009, 21:37
Verwijderd
Knuffel voor iedereen die t nodig heeft! En een extra voor Neko, je weet wel waarom kom op meisje! En Xentric, super, echt waar! Je mag trots op jezelf zijn! Ja opzich zit t wel goed hier. Tussen vriendje en mij zit t in ieder geval goed. Maar ik heb stiekem de neiging om me voor hem af te sluiten en dat moet ik niet doen, want dan is t de volgende keer dat we elkaar zien, sinterklaas hier, weer moeilijker dan goed voor ons is. Vooral als hij rationeel reageert kan ik hem wel wat aan doen... Maargoed. Komt wel goed, hoop ik. Verder heb echt heel leuk contact met de one-night-stand-ex en dat is echt gezellig Haha, morgen ga ik met schoonzusje naar de band van mijn zusje, ik ben benieuwd...
Oud 27-11-2009, 14:06
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
En blergh wat is die verhuiszing van meneer stressvol.... De verf wil niet dekken en das echt kut en we zijn allebei chagarijnig hij omdat het niet gaat zoals hij wil en ik omdat ik het had voorspeld en hij niet wilde luisteren Maar joepie, nu nog aan m'n verslag werken
Opgelost, we laten die rotmuur gewoon door iemand doen. Veel geld, maar een hele hoop minder stress. Het wordt nog eens wat En over een uurtje ben ik klaar met m'n verslag en dan relaxen en gezellig naar Maastricht als hij klaar is met werken. Oeh, hij had al een bank van mijn paps en mams gekregen, maar nu ook nog een tafeltje en we hebben een nespresso apparaat van ze gekregen Nu nog bepalen bij wie ie gaat staan <3
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 27-11-2009, 14:24
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
nou ja niks studiegerelateerds
Moet 'ie gewoon van studie switchen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 27-11-2009, 17:36
wup
wup is offline
Hmm. De ouwe was vanmiddag even op de koffie. Op zich heel gezellig enzo, maar vind het toch verwarrend. Het voelde gewoon vetrouwd en normaal, maar das weer niet goed. Toch maar weer wat meer afstand bewaren, want anders gaat het mis, Het ging steeds prima, elkaar af en toe spreken ed, maar moet het uit mijn hoofd zetten dat we ooit echt vrienden kunnen zijn, want dat ga ik niet kunnen.
Nu nog even bedenken hoe ik hem af ga houden zonder mezelf weer voor lul te zetten en me kwetsbaar op te stellen.
Oud 27-11-2009, 17:55
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Jemig, wat ben ik een idioot. Tering zeg.

Nee. ik vind van niet.
Ik vind dat je't goed doet en je weet het he...?? (ik zal niet in herhaling vallen)


ot: Het gaat eigenlijk allemaal heel lekker.
We vinden inmiddels samen onze weg in dingen en hij komt vanavond langs na zn repetitie
Dat is wel super omdat ik me een beetje ziekjes voel.
Vind het alsnog jammer dat ie geen sinterklaas met mij + familie wil vieren, maar ach, daar kan ik wel mee leven ^^
Had verwacht hem pas maandag te zien vanweg allebei druk, dus vanavond is al een erg happy surprise
Al met al ben ik er gewoon erg gelukkig mee en gaat het goed samen hoop dat dat zo blijft.. want ik vind dat we dat beide hebben verdient..

En alleen al de gedachte aan hem kwijt raken.. brrr.. heb me al heel lang niet meer zo gevoeld.. gek..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Ads door Google
Oud 27-11-2009, 18:55
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
watskebeurt?
Komt er een beetje op neer dat ik dingen voel waarvan ik niet weet wat ik ermee moet. Ik ben expres niet zo uitgebreid, aangezien ik niet weet in hoeverre de ex hier kijkt enz. ik neem tenminste aan dat dit tegen mij was.

Citaat:
Nee. ik vind van niet.
Ik vind dat je't goed doet en je weet het he...?? (ik zal niet in herhaling vallen)
Weet ik, dankjewel. En ik ben zo blij voor jou, je verdient t echt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-11-2009, 22:46
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Mijn god wat mis ik hem. Ik heb de afgelopen 2 weken non-stop met hem samen geslapen (oke misschien 12 nachten nonstop maar toch), elke keer het vooruitzicht gehad dat hij binnen 12 uur weer bij me was. Nu moet ik ineens het hele weekend zonder hem . Ik ben gewoon zo verliefd op hem dat het verslavend is
Oud 28-11-2009, 01:09
Verwijderd
wéér samen geslapen en dat was wéér heel fijn, maar de volgende dag erg lang gepraat en nu stoppen we er ECHT mee. het kan nu gewoon even niets worden, misschien dat we elkaar over 10 jaar tegenkomen en dan meteen gaan trouwen want hij is nog steeds mijn ideale man (L)

maar ik heb er vrede mee! mijn vriendinnen zijn de liefste en het leven is leuk
Oud 28-11-2009, 09:10
Verwijderd
Ik moet om mezelf lachen. Ik vertoon jaloers gedrag en dat is vollédig ongegrond.
Oud 28-11-2009, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Moet 'ie gewoon van studie switchen.
Hij doet al biologie, hij heeft voortplanting alleen al gehad
Oud 28-11-2009, 12:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
herhaling is de beste leermeester
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-11-2009, 13:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
@Volk: Ik vind het juist een beetje vreemd als mensen van 21 nog thuis wonen. Verder herken ik wel dat praten over een goede relatie oninteressant is voor anderen. Daarom heb ik ook niet zo veel te vertellen over de mijne
Hoewel ik snap dat je vriend(inn)en niet continu willen horen hoe geweldig het tussen jullie gaat, word ik er altijd wel een beetje blij van (ik hoef het dan ook alleen maar af en toe op een forum te lezen ). Er is hoop! En jullie lijken elkaar echt helemaal gevonden te hebben, volgens mij is dat heel speciaal en ik ben echt blij voor jullie.


OT: Ik heb gisteren met m'n ex gechat. Het voelde niet helemaal prettig, maar het lijkt erop dat ik toch langzaam over 'm heen begin te komen want ik had in ieder geval niet de neiging om te proberen het weer een bepaalde richting op te sturen en gelukkig ging hij niet zeggen dat-ie een heel erg leuk en lief vriendinnetje had of zo . Het lijkt wel goed met 'm te gaan en daar ben ik blij om. Vooral omdat-ie tegenwoordig niet meer zegt dat het zo goed met 'm gaat omdat ik bij 'm weg ben En hij leek oprecht blij (en verrast) dat ik 'm aansprak.
Nou ja.. het blijft dus een beetje 2 kanten houden.
Advertentie
Oud 28-11-2009, 13:50
Juana__
Juana__ is offline
Het extreem gemisgevoel is nu wat afgezwakt. Ik belde hem gisteren op en met dat hij heel leuk en lief was ben ik weer wat geduldiger.
En als alles loopt zoals wij willen zie ik hem nog in de eerste helft van december... dat is niet meer zo lang
Oud 28-11-2009, 14:15
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Het gaat lekker, nog altijd. We zijn nu in onze oude vriendengroep van de middelbare school ook het stelletje dat al heel lang samen is. We worden burgerlijk! En dat vind ik helemaal niet erg.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 28-11-2009, 14:20
Verwijderd
hm ik vind iemand wel leuk, maar het kan niks worden dus dat is wel klote
Oud 28-11-2009, 14:24
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Waarom moet het nou altijd zo gecompliceerd? Echt, ik ben het zo zat met die mensen. Bemoei je even fijn met je eigen zooi en niet met de mijne. GRRRRRR.

Gelukkig vanavond fijn met dinnie hangen en uit en zondag samen piet spelen. Echt heel veel zin in, en biedt ook meteen fijne afleiding.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2009, 15:23
wup
wup is offline
Ik had zo in gedachten dat vanavond mijn droomman aan de bar komt, mij zijn nummer geeft en dat ik vogende week een date heb met een heterd
Oud 28-11-2009, 15:50
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Gut het gaat echt van verdriet naar woede naar grote opluchting hier. Hij komt dus woensdagavond eten en ik weet echt níet hoe ik me moet gedragen. Ik word altijd verschrikkelijk sarcastisch en onverschillig bij hem in de buurt sinds het uit is, maar ik wil eigenlijk liever normaal doen. MAARJA, het maakt toch geen zak meer uit want hij is straalverliefd
Oud 28-11-2009, 18:09
Verwijderd
Hij is altijd zooooo makkelijk onvlambaar als hij een wedstrijd heeft, ik zou ook beter moeten weten inmiddels!
Oud 28-11-2009, 18:12
Verwijderd
Citaat:
herhaling is de beste leermeester
Als hij nog veel beter wordt dan komen we nooit het bed meer uit.

Ik ben echt heel blij met hem Nu ruim een half jaar en het is nog steeds zo leuk, oef, had niet echt gedacht dat dat nog een keer kon maar het kan dus wel. Hij was gister mee naar een familiefeestje en het was heel gezellig, volgens mij heeft hij zich ook nog vermaakt ook. Ik iig
En vanmiddag met beste vriendinnetje + man + vriend shoppen, altijd gezellig, en vanavond met de rest spelletjes spelen. Leuk allemaal! Eigenlijk heb ik geen tijd voor een sociaal leven maar goed, soms moet het hoor.
Oud 28-11-2009, 20:34
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik had zo in gedachten dat vanavond mijn droomman aan de bar komt, mij zijn nummer geeft en dat ik vogende week een date heb met een heterd
Kijk, dat is de instelling GO WUP!
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-11-2009, 21:50
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Hoewel ik snap dat je vriend(inn)en niet continu willen horen hoe geweldig het tussen jullie gaat, word ik er altijd wel een beetje blij van (ik hoef het dan ook alleen maar af en toe op een forum te lezen ). Er is hoop! En jullie lijken elkaar echt helemaal gevonden te hebben, volgens mij is dat heel speciaal en ik ben echt blij voor jullie.
(...)
Heb je 't nu over mij en m'n vriendje?

Hoe is 't nu afgelopen met jou en die jongen van je studie?
__________________
To eu zèn
Oud 29-11-2009, 09:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Heb je 't nu over mij en m'n vriendje?

Hoe is 't nu afgelopen met jou en die jongen van je studie?
Ja, ik had het over jullie


Nou eh.. dat is in ieder geval tot nu toe niets Ik heb ook geen vakken met 'm dus het is best moeilijk in contact komen We zullen wel zien
Ads door Google
Oud 29-11-2009, 09:33
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Gezellig weekend altijd leuk met vriendinnetje
Straks de neger uithangen en kleine kindjes bang maken

ot: Nog steeds goed, hij weet nu wat ie wil qua studie volgend jaar en gaat zich daar helemaal op richten.
Ben trots op hem en vind het superleuk dat ie zn draai heeft gevonden.
En tegelijkertijd ben ik een beetje bang voor al die leuke muziekinstrumentbespelende meisjes die straks bij hem in de klas zullen zitten..
Maar ja, ik moet me niet aan stellen eerst kijken of we het zo lang vol houden
En onzekerheid is sowieso wel iets dat ik af moet leren, vind ik!!
Maar ja, da's ook makkelijker gezegd dan gedaan.
Hoe dan ook, alles fijn, misschien zie ik hem morgenavond og, maar dat moeten we even zien, of ie niet moe is van werk enzo

En morgen shoppen met vriendinnetje
En dat is tof ^^
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-11-2009, 10:06
Verwijderd
@Wup: Heb je de vent van je leven aan de bar gehad?
@Dott: Fijn om te horen dat het zo goed gaat met jou, je verdient het ontzettend. Hou dat vol!

ot: Hij kan écht niet bellen. Daar is hij fysiek niet toe in staat, denk ik. Een of ander stofje blokkeert hem dan dusdanig dat hij alles wat ik zeg serieus opneem en dat is vermoeiend. Zo hebben we al aardig wat discussies gehad en ik begin het bijna moe te worden.
Maar stiekem voelt het ergens heel fijn om ruzie met hem te hebben, want dat is veilig, hij rent niet weg. Is dat heel raar?
Ennnn ikv ind het maar stomstomstom dat we elkaar dit weekend niet zien. Het laatste weekend in Enschede was een kleine ramp en t afgelopen weekend was hier, met vrij veel sociale verplichtingen en komend weekend is weer hier en ik heb ontzettend behoefte aan gewoon de hele dag in bed liggen en geen rekening hoeven houden met anderen. T wordt weeer eens tijd voor een weekendje bij hem.

Verder heb ik gisteren bij een vriendinnetje gezeten, film gekeken (Bride Flight = aanrader!) en heerlijk gekletst. Het is zo fijn om iemand te hebben waarvan je weet dat ze t zelfde heeft doorgemaakt en die je dus feilloos aanvoelt.

Laatst gewijzigd op 29-11-2009 om 10:12.
Oud 29-11-2009, 10:12
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
same old, same old: echt super hij is m'n maatje
Oud 29-11-2009, 11:50
wup
wup is offline
Citaat:
@Wup: Heb je de vent van je leven aan de bar gehad?

ot: Hij kan écht niet bellen. Daar is hij fysiek niet toe in staat, denk ik. Een of ander stofje blokkeert hem dan dusdanig dat hij alles wat ik zeg serieus opneem en dat is vermoeiend. Zo hebben we al aardig wat discussies gehad en ik begin het bijna moe te worden.
Maar stiekem voelt het ergens heel fijn om ruzie met hem te hebben, want dat is veilig, hij rent niet weg. Is dat heel raar?
.

Zoiets... Een jongen die wel vaker komt ( en waar ik ook wel eens over gepost heb) was er. Er meestal zitten hij en zijn vrienden boven aan de bar en ik werk beneden, dus meer dan wat lachen als ik hem binnen zie komen is er nooit.
Maar gister hebben we ze over gehaald om eens bij óns aan de bar te komen. Daar hebben ze de hele avond gezeten en heb leuk met ze gekletst. Volgens mijn collega was ik ongelooflijk aan het flirten haha.

Nou ja.. geen telefoonnummers of dates, wel een leuke avond met veel lachjes naar elkaar. Maar of dat wat is en betekent, weet ik niet.


Vind jouw verhaal herkendbaar. Niet bij mezelf, maar mijn vriendin an haar ( nu) man, konden ook niet bellen. Ze konden het gewoon niet. Ze woonden ook niet dicht bij elkaar, dus ze belden wel vaak. Nu zijn ze gelukkig getrouwd, dus er is hoop
Oud 29-11-2009, 11:59
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@Wup: Heb je de vent van je leven aan de bar gehad?
@Dott: Fijn om te horen dat het zo goed gaat met jou, je verdient het ontzettend. Hou dat vol!
Ik doe mijn best, maar ik heb niet de makkelijkste uitgekozen
Het is er 1 met gebruiksaanwijzing, maar ach, ik heb het er voor over.

Heb je een vriend in Enschede ja?? (ja ja, ik loop achter, maar ben hier ook al een tijd niet meer geweest, alsjeblieft vergeef me )
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-11-2009, 15:19
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ja, ik had het over jullie


Nou eh.. dat is in ieder geval tot nu toe niets Ik heb ook geen vakken met 'm dus het is best moeilijk in contact komen We zullen wel zien
wat lief

Je doet TCS in Utrecht toch? Dan kan ik me voorstellen dat 't lastig is om met hem in contact te komen...

Mijn lief gaat een jaar weg en ik een half jaar (naar andere plaatsen, andere dingen doen), dus we gaan elkaar lang niet zien en daar kan ik soms even erg verdrietig om zijn. Al heb ik wel veel zin in wat ik allemaal ga doen
__________________
To eu zèn
Oud 29-11-2009, 18:25
Verwijderd
@ Myuki: *nieuwsgierig* wat ga je allemaal doen? En ga je hem in die tijd helemaal niet zien?
Oud 29-11-2009, 20:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat zo goed tussen ons. Na 2,5 jaar houd ik nog steeds zoveel van die jongen, ben ik nog steeds zo ontzettend verliefd en hij ook op mij geloof ik. Afgelopen weekend was echt super om samen te zijn. En hem loslaten en z'n gang laten gaan werkt echt want ik merk dat hij steeds meer naar me toegroeit, steeds meer er aan toe is om hier te zijn en minder bij z'n ouders en dat is tof Dat we samen ons 'grote mensen huisje' hebben en het wel redden, dat vind ik zo gaaf.

Ik houd gewoon zoveel van hem
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-11-2009, 20:53
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Hij is lief. Het gaat zo goed samen.

Ik had een maand geleden niet durven hopen dat het zo zou uitpakken.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 29-11-2009, 22:06
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Aw, wat lief Daantje . Zo voel ik me ook! (Dan zonder huisje maar toch.) En we gingen net Boer zoekt vrouw kijken en klef hangen op de bank en elkaar steeds aankijken en bedenken hoe fijn we het wel niet hadden. Ja, het is goed met hem .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 30-11-2009, 02:28
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
@ Myuki: *nieuwsgierig* wat ga je allemaal doen? En ga je hem in die tijd helemaal niet zien?
Ik ga hem tussendoor wel eventjes zien, maar dat is echt minimaal.

@Xentric: hoe was je zaterdagavond en hoe is 't verder?
__________________
To eu zèn
Oud 30-11-2009, 06:47
Verwijderd
Nou ik heb hier een tijdje niet meer gepost en ik zie dat ik behoorlijk wat heb gemist. Maargoed, er is hier ook behoorlijk wat gebeurd, dus.. tja.

Sterkte voor iedereen die die vreselijk dingen heeft meegemaakt. @Luna, ik heb het zelf ook meegemaakt, een vriend die zelfmoord heeft gepleegd en die klap komt heel hard aan. Ik weet dat je het misschien niet wilt horen, maar het wordt beter. Het gaat niet weg, maar het wordt wel makkelijker. Sterkte ermee.

@Xentric: Ik wilde je even zeggen dat ik heel veel bewondering voor je heb, dat je uiteindelijk die stap toch hebt gezet. Je weet dat ik altijd achter je heb gestaan toen je steeds besloot om bij hem te blijven, vooral omdat ik weet hoe moeilijk het is om zo'n keuze te maken, maar ik vind het heel goed van je dat je uiteindelijk toch voor je eigen geluk hebt gekozen. Één ding is duidelijk en daar zul je in de toekomst ook heel blij mee zijn: Je hoeft je nooit af te vragen of je het te vroeg hebt opgegeven. Je hebt alles geprobeerd en vaak genoeg. Dus spijt hebben zal nooit nodig zijn. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je weer van je vrijheid kunt gaan genieten. Overigens ben ik het er inderdaad mee eens dat het slim is om gewoon even geen contact met hem te hebben, hoe lief het dan misschien ook bedoeld is. Je hebt gewoon even tijd voor jezelf nodig dus neem die tijd ook. Succes ermee, meid.

Ontopic: Hier gaat alles goed. Nooit opgegeven en daar harstikke blij mee. Hij was echt toe aan een beetje rust en heeft dat uiteindelijk ook gekregen, waardoor hij alles weer helder kon zien. Na een ontzettend lang mailtje, waarin hij al zijn gevoelens en gedachten uiteen had gezet, is alles opeens weer beter geworden. Het voelt weer als vanouds en hij is weer de persoon op wie ik zo verliefd was. We hebben samen besloten om het verleden het verleden te laten en helemaal opnieuw te beginnen. Ik had niet verwacht dat het voor mij zo gemakkelijk zou zijn om bepaalde dingen te vergeten, maar we hebben lang en goed gepraat, veel dingen aan elkaar duidelijk gemaakt en hij heeft mij voor het eerst in lange tijd echt weer binnen gelaten in zijn gedachten en gevoelens. Het zal nog wel eventjes lastig worden, omdat alle problemen daar nog steeds niet helemaal zijn opgelost, maar daar komen we dan ook wel doorheen. Misschien jinx ik het nu wel, maar nu we hier toch goed doorheen zijn gekomen is het voor mij toch wel weer helemaal duidelijk. Damn, I'm so in love.
Oud 30-11-2009, 12:38
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@ Siorin: Wauw, goed om te horen dat t weer beter gaat

Nog 16 dagen en dan gaan we naar Dublin! Dat moet echt een heerlijke verjaardag worden <3 Het gaat echt zo goed tussen ons, al is hij een beetje geirriteerd door het gedoe met z'n appartement, maar zelfs dat komt wel goed En ik ben btw echt verbaasd over hoeveel mensen er helemaal uit Maastricht komen voor mn verjaardag, dat wordt echt super gezellig. Alleen nog even een van mn huisgenotenw aarmee ik het vier in toom houden. Dat mens wil een cateraar laten komen voor hapjes, terwijl mij bier en bitterballen meer dan genoeg lijken. Maar goed, we doen het met z'n drieen en volgens mij is de ander het met mij eens. Dus komt allemaal wel goed
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 30-11-2009, 13:26
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
jaa het gaat gewoon geweldig. ik erger me soms aan zijn laksheid betreft schoolwerk, omdat ik daar juist heel hard mijn best voor doe. maar ik besef me wel dat t zijn leven is, zijn keuzes, en ik hem niet moet proberen te veranderen daarin.

en dan is er dat ik m mis natuurlijk..ik ben heel erg gedemotiveerd om dingen te ondernemen, omdat ik alleen maar bij hem wil zijn, en dat toch niet kan. ja t klinkt misschien wat vaag, maar het is heel moeilijk zo'n lange afstandsrelatie.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #105
x-spekkie-x
488 26-01-2010 14:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.