Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2005, 13:10
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
ik moet op school komen, en langs een rij tafeltjes schuifelen om een papiertje te krijgen, echt KUT

hoe zit dat bij jullie?
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Advertentie
Oud 09-06-2005, 13:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgens mij wordt iedereen die gezakt is of een her heeft gebeld tussen vier en vijf.
Van vijf tot zes moet je de uitslag, je cijfers ophalen op school.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 09-06-2005, 13:22
Experium
Experium is offline
ik wordt gebeld
Oud 09-06-2005, 13:23
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
bij ons worden de mensen die gezakt zijn gebeld voor 11 uur

en dan als je geslaagd bent moet je smiddags om 3 uur opschool zijn
__________________
Steady as the goes.....
Oud 09-06-2005, 14:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wij worden allemaal gebeld vanaf negen uur (vrijdags).
__________________
Oud 09-06-2005, 14:56
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
als je bent gezakt
word je gebelt tussen 12 en 1

als je niet word gebelt, moet je om 4uur op school zijn.
__________________
zo,
Oud 09-06-2005, 15:50
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Als je een her hebt of bent gezakt wordt je tussen 9.45 en 11.00 gebeld en komt je mentor 's middags langs
en als je geslaagd bent moet je om 13.30 op school zijn.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 09-06-2005, 15:53
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Als je gezakt bent, wordt je donderdags tussen 17.00 en 19.00 gebeld. Als ze iedereen hebben gebeld, wordt de lijst met geslaagden op internet gezet (maar dat kan dus ook al om 17.30 zijn als er niet zoveel gebeld hoeft te worden..)
Dat wordt bij de telefoon zitten en achter internet zitten en elke keer de pagina vernieuwen dus..
En dan vrijdags tussen 15.00 en 16.00 kunnen we cijfers ophalen op school.
__________________
Keep on rockin'
Oud 09-06-2005, 15:58
bluebird
Avatar van bluebird
bluebird is offline
hm, bij ons krijg je 'ergens eind van de middag' een belletje met de uitslag. degenen die gezakt zijn worden als eerst gebeld. en iedereen kan half 9 's avonds (Donderdag) zijn of haar cijfers ophalen.
Oud 09-06-2005, 16:57
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
*knip* Dat commentaar op andersmans schrijfgedrag lijkt me niet nodig


Herkansers en zakkers worden bij ons tussen 14.00 en 15.00 gebeld.
Geslaagden kunnen om 16.30 naar school voor de cijferlijst.
__________________
WOEi !

Laatst gewijzigd op 09-06-2005 om 17:52.
Oud 09-06-2005, 18:28
Verwijderd
Bij ons werd voor zover ik weet niemand gebeld, iedereen kwam op school en dan werden er enveloppen uitgedeeld met je cijferlijst erin. Groene cijferlijsten betekenden geslaagd, geel (of blauw, 'k weet 't niet meer zeker) betekende een her en een rode betekende gezakt. Beetje lullig wanneer je er achterkomt dat je gezakt bent terwijl je het niet had verwacht en dan in die zaal staat. Maar dat gebeurde niet. Ik vond het ook fijn dat iedereen tegelijkertijd de uitslag kreeg, geen gedoe met bij de telefoon stressig wachten. (Zo ging het bij mijn zus wel.)

Op 't staatexamen moest je bij een mannetje komen en die vertelde dan of je gezakt, her, of geslaagd was.
Oud 09-06-2005, 18:31
kabouterkop
Avatar van kabouterkop
kabouterkop is offline
wij krijgen het met de post (+cijferlijst) op vrijdag maar mn leraar zei dat het ook wel zaterdag kan worden..

en ze bellen op donderdag de mensen die zowieso gezakt zijn maar het betekent niet dat wanneer je níet bent gebeld, dat je geslaagd bent, het kan zijn dat ze het nog niet weten.

dat word dus stressen tot de postbode komt...!
__________________
liefde is de wijsheid van de dwazen, liefde is de dwaasheid van de wijzen
Oud 09-06-2005, 18:35
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
kabouterkop schreef op 09-06-2005 @ 19:31 :
wij krijgen het met de post (+cijferlijst) op vrijdag maar mn leraar zei dat het ook wel zaterdag kan worden..

en ze bellen op donderdag de mensen die zowieso gezakt zijn maar het betekent niet dat wanneer je níet bent gebeld, dat je geslaagd bent, het kan zijn dat ze het nog niet weten.

dat word dus stressen tot de postbode komt...!
vind ik een ontzettend slecht regeling.
"het kan ook wel zaterdag worden" najaa tis geen bestelling uit de Neckermann die je binnen moet krijgen.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 09-06-2005, 18:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons werd je gebeld tussen half vijf en zes als je gezakt was. Om zes uur kwam de lijst met geslaagden op internet. Vanaf zeven uur mocht je dan op school je cijfers op gaan halen.

Ik was er heilig van overtuigd dat ik een her had maar om zes uur was ik nog niet gebeld en stond die lijst nog niet op internet. Ik had een hele vergeetachtige mentor dus dacht dat ie me vergeten was maar om vijf over zes stond de lijst op internet en daar stond ik tussen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-06-2005, 20:04
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
donderdag tussen 15.30-16.30 word je sowieso gebeld, mentor geeft je eindcijfers door en hangt weer op, na half 5 kan je je cijfers ophalen op school
As ik gebeld word is mn hele familie en vrienden er, mn zus is dan jarig
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 09-06-2005, 20:10
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 09-06-2005 @ 16:50 :
Als je een her hebt of bent gezakt wordt je tussen 9.45 en 11.00 gebeld en komt je mentor 's middags langs
en als je geslaagd bent moet je om 13.30 op school zijn.
Wat is het nut van je mentor die 's middags langs komt?
Oud 09-06-2005, 20:12
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 09-06-2005 @ 21:10 :
Wat is het nut van je mentor die 's middags langs komt?
Die gaat dan met je praten over hoe nu verder, hij/zij bespreekt de cijfers en kijkt of er nog een reele kans van slagen is. Een soort van mental coach dan Dit is wat fijner dan over de telefoon.
Het lijkt me ook fijner dat je niet op school tussen een heleboel geslaagde mensen staat met je sippe gezicht.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 09-06-2005, 20:23
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 09-06-2005 @ 21:12 :
Die gaat dan met je praten over hoe nu verder, hij/zij bespreekt de cijfers en kijkt of er nog een reele kans van slagen is. Een soort van mental coach dan Dit is wat fijner dan over de telefoon.
Het lijkt me ook fijner dat je niet op school tussen een heleboel geslaagde mensen staat met je sippe gezicht.
Nee je hebt gelijk , wel hip dat doen ze bij mij op school niet geloof ik? Ze halen wel geintjes uit bij mensen die het kunnen hebben (zo van "ja, we zien je volgend jaar jammergenoeg weer terug en dan even pauze en dan zeggen "om je examens van dit jaar op te halen.. je bent geslaagd!") heel flauw
Ads door Google
Oud 09-06-2005, 20:27
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 09-06-2005 @ 21:23 :
Nee je hebt gelijk , wel hip dat doen ze bij mij op school niet geloof ik? Ze halen wel geintjes uit bij mensen die het kunnen hebben (zo van "ja, we zien je volgend jaar jammergenoeg weer terug en dan even pauze en dan zeggen "om je examens van dit jaar op te halen.. je bent geslaagd!") heel flauw
Ooow gut ik zou compleet de pan uit flippen als ze dat tegen mij zouden zeggen...phoooeee
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 09-06-2005, 20:39
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Ik word donderdag gebeld tussen 4 en 5 wat de uitslag ook mag zijn. Als ik geslaagd ben dan moet ik nog ff op school langs komen rond uur of 7 dacht ik. Ben ik gezakt mag ik de volgende ochtend naar school komen.
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 10-06-2005, 00:27
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Bij ons wordt iedereen gebeld, eerst de gezakten en dan de geslaagden, de tijden weet ik alleen niet.
Oud 10-06-2005, 10:05
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Bij ons staat de lijst met de geslaagden 'in de loop van de middag' op internet. Dat wordt dus een middagje computeren. En als je niet geslaagd bent komen ze langs, ook 's middags. Als ze 's middags niet langs zijn geweest weet je iig dat je geslaagd bent. Maar er zijn ook verhalen bekend dat ze bij mensen door de straat gingen rijden...stress!
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 10-06-2005, 10:15
Marloeske
Avatar van Marloeske
Marloeske is offline
Iedereen wordt bij ons tussen 17.00 en 18.00 gebeld, geslaagd of niet.
__________________
nee
Oud 10-06-2005, 11:25
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
bij mij op school wordt iedereen vanaf 16.30 gebeld (eerst alle gezakten, daarna alle geslaagden). Vervolgens komt het ook nog op internet te staan. En dan de volgende dag moet je 's ochtends je cijferlijst ophalen.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 10-06-2005, 11:39
kaatje27
Avatar van kaatje27
kaatje27 is offline
wij worden tussen half twee en half vijf gebeld!!
__________________
*ik ben heus niet gek, ik ben gewoon mezelf!*
Advertentie
Oud 10-06-2005, 11:42
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
kaatje27 schreef op 10-06-2005 @ 12:39 :
wij worden tussen half twee en half vijf gebeld!!
Sowieso of alleen als je een her hebt of definitief bent gezakt?
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 10-06-2005, 11:50
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Mmmh..

Ik weet niet hoe t bij ons zit maar ben toch gezakt dusja..
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Oud 10-06-2005, 12:13
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik word gewoon gebeld. Bij mij op school wordt iedereen gebeld, of hij/zij nou gezakt is of niet.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 10-06-2005, 12:33
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
wij worden donderdag tussen 4 en 6 uur gebeld als we gezakt zijn, en anders dan moet je om 7 uur op school komen om je punten op te halen en om eventuele herkansing op te geven
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 10-06-2005, 14:02
Flenya
Avatar van Flenya
Flenya is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 09-06-2005 @ 21:23 :
Nee je hebt gelijk , wel hip dat doen ze bij mij op school niet geloof ik? Ze halen wel geintjes uit bij mensen die het kunnen hebben (zo van "ja, we zien je volgend jaar jammergenoeg weer terug en dan even pauze en dan zeggen "om je examens van dit jaar op te halen.. je bent geslaagd!") heel flauw
Om dit even aan te vullen... ik heb eens gehoord dat ze bij mij op school (weliswaar andere locatie) iedereen opgebeld hadden om te zeggen 'je bent gezakt'... vervolgens ging iedereen naar de school voor de cijfers en kreeg men de mededeling 'jullie zijn allemaal geslaagd!'... pfoeh.. best hard eigenlijk wel.
Oud 10-06-2005, 14:04
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Flenya schreef op 10-06-2005 @ 15:02 :
Om dit even aan te vullen... ik heb eens gehoord dat ze bij mij op school (weliswaar andere locatie) iedereen opgebeld hadden om te zeggen 'je bent gezakt'... vervolgens ging iedereen naar de school voor de cijfers en kreeg men de mededeling 'jullie zijn allemaal geslaagd!'... pfoeh.. best hard eigenlijk wel.
TE hard naar mijn mening.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 10-06-2005, 19:31
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 10-06-2005 @ 15:04 :
TE hard naar mijn mening.
TE grappig naar mijn mening.
Oud 10-06-2005, 19:38
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
tussen 3 en 6 word iedereen gebeld (if i'm not mistaken)
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 10-06-2005, 20:21
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Flenya schreef op 10-06-2005 @ 15:02 :
Om dit even aan te vullen... ik heb eens gehoord dat ze bij mij op school (weliswaar andere locatie) iedereen opgebeld hadden om te zeggen 'je bent gezakt'... vervolgens ging iedereen naar de school voor de cijfers en kreeg men de mededeling 'jullie zijn allemaal geslaagd!'... pfoeh.. best hard eigenlijk wel.
Als ze dat bij mij zouden doen zouden er echt een paar mensen een flink grote bek van me krijgen, to say the least...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 10-06-2005, 21:21
timajax
timajax is offline
Citaat:
kaatje27 schreef op 10-06-2005 @ 12:39 :
wij worden tussen half twee en half vijf gebeld!!
Ach bij mij is het tussen 12.00uur en 17.00uur...
Echter moeten wij om 16.00uur onze cijfers ophalen
Ach ze zijn weer net zo (on)duidelijk als het hele jaar...
Ik weet gelukkig al waar ik aan toe ben (geslaagd) en zie het dus allemaal wel Ga me in me vakantie daar niet al te druk om maken.
__________________
en zo geschiede het...
Oud 11-06-2005, 10:24
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Bij ons is het zo, dat als je niet geslaagd bent dat de mentor dan langskomt tussen 13.00 en 15.00. Als je mentor niet is langsgekomen ben je dus geslaagd en je moet dan om 16.00 op school zijn.
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.
Ads door Google
Oud 11-06-2005, 16:56
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Ik wordt gebeld tussen 15.00-17.00.. En dan maakt het niet uit of je zakt of slaagd, ze bellen altijd.
__________________
(8) Got stains on my tshirt and Im the biggest flirt (8)
Oud 11-06-2005, 17:01
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
wij worden gebeld tussen 4 uur en 5 uur .. daarna blijft de school de hele avond open ..
wij worden trouwens woensdag gebeld .. in tegenstelling tot veel andere scholen die vmbo donderdag bellen
Oud 11-06-2005, 17:21
Flosdraad
Flosdraad is offline
mijn mentor belt me op tussen 6 en 7
Oud 11-06-2005, 23:21
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Bij ons worden de mensen die gezakt of nog niet geslaagd zijn gebeld tussen 9:00 en 11:30 uur. De geslaagden worden helemaal niet gebeld. Dit is op vrijdag.

Diezelfde dag.. moet iedereen om 12:00 uur op school zijn om cijfers op te halen.. (dus of je nou geslaagd bent of niet) en voor 13:00 uur moet je je keuze hebben opgegeven voor het 2e tijdvak. Vrijdag wordt dus dik stressen. Eerst de hele morgen naast de telefoon... word ik gebeld of niet? bellen = gezakt... en meteen daarna over je 2e tijdvak nadenken
Oud 13-06-2005, 11:16
Verwijderd
Iedereen die direct gezakt heeft of een her heeft wordt tussen 4 en 6 gebeld en om 6 uur worden de namen van de geslaagden op internet gepubliceerd.
Oud 13-06-2005, 12:10
Verwijderd
Tussen 9 en 10 wordt iedereen die gezakt is gebeld, de rest tussen 10 en 12. iedereen komt die middag om 15:30 op school..
Oud 13-06-2005, 12:31
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Iedereen wordt donderdag tussen 19.00 en 21.00 uur gebeld.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Verzameld werk van Etmakas
Verwijderd
134 20-07-2012 00:01
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Tussen Licht en Donker
Reynaert
40 07-01-2004 21:12
Beleidszaken ondemocratische benadering
de abt van sion
217 19-07-2003 11:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.