Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2004, 17:52
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik heb al meer dan anderhalf jaar een hele lieve vriend waarvan ik echt heel veel hou. Maar de laatste tijd begin ik te twijfelen aan mijzelf. Ik ben nu vanaf mijn 15e eigenlijk constant in relaties geweest en ik weet dus niet goed hoe het is om vrijgezel te zijn. Als ik bij het uitgaan dan aandacht krijg van jongens, begin ik me af te vragen of ik mezelf niet tekort doe door een relatie te hebben. Nu is er ook wel een jongen die ik vaak tegenkom, waarvan ik wel meer dan een beetje aandacht krijg, en om eerlijk te zijn voelt die aandacht best goed.
Maar ik hou zoveel van mijn vriend en ik zou hem echt vreselijk missen als ik het uit zo maken, alleen om te weten hoe mijn leven is als vregezel. ...zucht.. soms weet ik het niet meer...

Herkennen jullie dit, en hoe zouden jullie met deze situatie omgaan?
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2004, 17:59
Verwijderd
Ik herken het niet omdat ik gelukkig een groot gedeelte van mijn leven vrijgezel ben geweest. Ik zou het uitmaken als ik jou was. Get a life, slet wat rond, heb plezier.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 18:03
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Wat denk je dat je ermee bereikt met dat rondgepimp?

JE krijgt nu aandacht van een jongen en dat voelt goed...stel het gaat uit met je vriend, dan ga je iets met hem beginnen...Weet je NOG niet hoe het is om vrijgezel te zijn...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 18:05
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
ja dat is dus ook het probleem... het is niet de bedoeling om meteen weer een relatie te krijgen als het nu uit zo gaan met mijn vriend..

en ik heb al van meer mensen gehoord dat ik wat plezier moet maken en dat ik nog te jong ben voor een vaste relatie... dat zette me juist aan het twijfelen...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 18:20
Verwijderd
Eigenlijk is alleen al het feit dat je er soms aan denkt hoe het is om vrijgezel te zijn, plus de wetenschap dat je dat nooit zult hebben gekend naarmate je ouder wordt en de relaties nóg serieuzer worden, al een reden om er nu mee te kappen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 19:02
Verwijderd
Twijfel is het begin van het einde.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:29
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-09-2004 @ 18:59 :
Get a life, slet wat rond, heb plezier.
Citaat:
nare man schreef op 17-09-2004 @ 19:20 :
Eigenlijk is alleen al het feit dat je er soms aan denkt hoe het is om vrijgezel te zijn, plus de wetenschap dat je dat nooit zult hebben gekend naarmate je ouder wordt en de relaties nóg serieuzer worden, al een reden om er nu mee te kappen.
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-09-2004 @ 20:02 :
Twijfel is het begin van het einde.
* akkoord met al het bovenstaande *


mij is net hetzelfde overkomen, ongeveer een jaar geleden.
ik begon te twijfelen, genoot van de aandacht van andere jongens, ben vreemdgegaan, heb het uitgemaakt, heb wat "rondgeslet" (), heb wat plezier gemaakt, en nu ben ik een leven aan het opbouwen met mijn droomprins en duizend keer gelukkiger dan ik ooit ben geweest

xxx

Laatst gewijzigd op 17-09-2004 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:30
Verwijderd
"ja, ik heb in mijn leven wat te weinig geslet, dus ik denk dat het beter is als onze paden hier uit elkaar gaan"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 17-09-2004 @ 21:30 :
"ja, ik heb in mijn leven wat te weinig geslet, dus ik denk dat het beter is als onze paden hier uit elkaar gaan"
Dit herken ik.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:59
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Dan maak je het uit en ga je genieten van het vrijgezellen leven net als ik.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon blijven gaan met de jongen waar je nu mee gaat. Als het goed voelt, waarom anders? Het kan op langere termijn immers een verkeerde keuze zijn. Val niet in de verleiding zou ik zeggen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 11:54
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Als je van je vriend houdt zie ik niet in waarom je hem zou verlaten. Alleen maar omdat je niet weet wat 't is om vrijgezel te zijn. Zo leuk is 't vrijgezel zijn niet.
Maar jah... als je echt vastbesloten ben om te gaan rondsletten, zou ik 't als ik jouw was eerst met je vriend overleggen. Misschien vind hij het wel goed om elkaar gewoon vrij te laten zonder dat je meteen je relatie verpest.
Ik zou 't zonde vinden als je 'm gewoon dumpt (terwijl je van hem houdt) alleen maar omdat je zo graag vrijgezel wilt zijn.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-09-2004 @ 18:59 :
Ik herken het niet omdat ik gelukkig een groot gedeelte van mijn leven vrijgezel ben geweest. Ik zou het uitmaken als ik jou was. Get a life, slet wat rond, heb plezier.
Indeed. Geniet een beetje van het leven, het is al zo kort.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 14:17
Lena_jenaja
Lena_jenaja is offline
Die gedachte is volgens mij een overduidelijk teken om er mee te kappen. Je bent inderdaad MOE van de relatie. Ik heb dat ook gehad en heb de relatie beeindigd, en zoals ik al had verwacht kreeg ik ook spijt etc. Maar als je daar eenmaal doorheen bent ben je jezelf dankbaar.

En even over het PIMPgedrag . Dat is niet wat je gevoel je zegt. Je gevoel bedoelt niet rondzooien met anderen maar kappen met die ene. Tuurlijk ga je als je single bent meer rotzooien met anderen, maar je kunt net zo goed een nieuwe liefde vinden en aan hem binden, want moe van de ene relatie betekent niet moe van alle relaties.

succes...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 15:37
NoemMijMaarZo
NoemMijMaarZo is offline
je kan nog wel van je vriend houden..maar ben je ook nog verliefd op hem ?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 15:51
Verwijderd
Als je geen zin meer hebt in een relatie, tja, dan kun je het beter maar uitmaken, denk ik. Wat heb je aan een relatie als die niet echt iets toevoegt?

Ik zou wel nog even afwachten als ik jou was. Misschien is dit iets van een paar weken, waait het over.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 17:23
mara18
mara18 is offline
Het is heel normaal dat je dit na een tijd hebt. Logisch toch? Ik herken het in ieder geval. Maar waarom de relatie verbreken om die reden?
Ik heb het hier zelfs gewoon met mijn vriend over gehad.

Rondsletten houdt ook in: geen permanente aandacht. Denk hieraan. Dit geeft je vriend je wel. (Hiermee beweer ik absoluut niet dat je het moet aanhouden omwille van de aandacht, ik stel gewoon je reden om het uit te maken in vraag )
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 17:36
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Citaat:
Indeed. Geniet een beetje van het leven, het is al zo kort.
Je kunt ook genieten van het leven wanneer je een goede relatie hebt.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-09-2004 @ 18:59 :
Ik herken het niet omdat ik gelukkig een groot gedeelte van mijn leven vrijgezel ben geweest. Ik zou het uitmaken als ik jou was. Get a life, slet wat rond, heb plezier.
ik herken het wel, maar voor de rest ben ik het helemaal met nare man eens
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 18:48
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
kijk nog eens goed naar je signature,
dan kom je vanzelf tot dezelfde conclusie als menig man voor je

jouw vriend kan jouw duidelijk niet hetzelfde bieden als die jongen waar je nog niet eens enige ervaring mee hebt,

mss is het niet het ideale voor jouw, maar om te weten of een wild vrijgezellenleven bij je past is er maar 1 optie; het uitproberen

zoniet, kom je in een van dezelfde situaties waar al duizenden gedichten over zijn geschrwven, je houdt van je vriend, maar eigelijk is dit niet wat je wilt, en ja, ik heb ook niet bedacht dat iets wat het verst weg van je ligt uit zal monden tot de grootste begeerte, naar mate je het meer onderdrukt
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-09-2004 @ 21:34 :
Dit herken ik.
Deel het met ons
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 18-09-2004 @ 20:08 :
Deel het met ons
Waarom? Ik heb alles al gezegd wat er over gezegd zal worden.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:38
Verwijderd
In de eerste instantie leek het me interessant, maar je hebt gelijk
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:35
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Ben je gelukkig met je vriend ?
Denk je dat je zonder hem gelukkiger bent ?
Waarom zou je erachter willen komen hoe het is om vrijgezel te zijn ?
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:46
pienie
dumpen die handel en neuk erop los!!!!!!!!...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2004, 19:57
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
dump him
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 20:57
Soullar
Soullar is offline
En iedereen is weer lekker positief..

Maarja.. als je jong bent mag je nog spelen met relaties.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 19-09-2004 @ 21:57 :
En iedereen is weer lekker positief..

Maarja.. als je jong bent mag je nog spelen met relaties.
Ach, weet je, jong zijn heeft ook z'n voordelen. Hoe voelt dat nou, dat besef dat je al bezig bent aan de herfst van je leven?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 23:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga een heel aantal mensen tegenspreken nu. Ik ben het namelijk niet (helemaal) eens met:

'Dump him' (en alles met dezelfde betekenis)

en

'Twijfel is het begin van het einde.'

Goed, iedereen heeft meerdere verhalen waarin dit wel opging. Weet ik, ik ook. Maar ik vind het veel te voorbarig om het uit te maken omdat jij af en toe eens fantaseert over vrijgezel zijn. Zeker omdat je aangeeft dat je toch ook wel veel van die jongen houdt en zo. Ik denk dat je bij jezelf goed moet nagaan want je ermee wint om het uit te maken en wat je eraan verliest. En dan of het opweegt èn of je dingen die je verliest of wint, niet ergens anders ook zou kunnen krijgen. Maar ik zou het zeker niet uitmaken omdat je af en toe eens twijfelt. Relaties heben hun ups en downs en jullie zijn al vrij lang samen. Niet iets wat je zomaar even weggooit.

Maar goed, kijk maar.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 01:10
Verwijderd
Aandacht is altijd fijn. En iedereen hunkert ernaar. Het is mens-eigen.
Als jij daarnaast twijfel heb, of het gevoel heb dat je wat mist, waarom dan doorgaan met je relatie?
Een relatie moet je 100% voor kunnen en willen gaan, is dat niet het geval, moet je ermee stoppen.
Of afspraken maken, maar daar zijn maar weinig mensen toe in staat (en dan praat ik over 'een open relatie' bvb).

Zoals GRL al zei; het is BS 'twijfel is aan het begin van het einde', maar het geeft wel aan dat er wat moet veranderen. En daar is een mens inventief genoeg voor. Lukt het dan alsnog niet, dan gaat het over.

Is het niet gewoon de sleur? Zo ja. Verander er wat aan... bedenk nieuwe dingen, nieuwe aanpakken.
Eigenlijk denk ik niet dat dit het is, eigenlijk meer het eerste. Kies voor jezelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie ander jongen, en een relatie
sophies
20 08-05-2007 12:18
Liefde & Relatie word hier een beetje moe van..
EkiaM
8 18-01-2005 10:28
Liefde & Relatie als een relatie of een date altijd misloopt..wie herkent dit ook?
meisje833
39 16-01-2005 17:47
Liefde & Relatie 2 jongens leuk, met de 1 heb ik een relatie..
Rancid Girl
7 18-06-2002 20:40
Verhalen & Gedichten m'n eerste verhaal naar aanleiding van een opdracht op school:
ekki
10 22-02-2002 16:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.