Oud 30-03-2005, 23:17
John_doe
John_doe is offline
Misschien dat sommigen van jullie mijn vorige topics nog kunnen herinneren over mijn probleempjes in mijn relatie. Ze zijn er in ieder geval nog steeds....

Ruim een jaar heb ik al iets met mijn vriendinnetje (17j.) Voor mij is ze helemaal geweldig, perfect, bloedmooi (allermooiste ), lief, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik hou ontzettend veel van haar.
Maar ik zit toch nog steeds met dezelfde problemen als een tijdje terug. Ik ben bijvoorbeeld stikjaloers, terwijl ik een hekel aan jaloersheid heb. Bij elk afspraakje dat zij maakt met haar vrienden ben ik jaloers, ik word gek van mezelf.
We spreken imo erg weinig af, ongeveer 1 (max.) 2 keer per week, terwijl ik haar het liefst elke dag zou zien. Hier kan ik erg slecht mee omgaan.
Ook blijf ik onzeker bij haar. Aan een stuk door ben ik bang haar kwijt te raken, ooit zonder haar te moeten leven.
Ik zou uren kunnen schrijven over alle problemen en dingen die mij niet bevallen in onze relatie, maar dat heeft weinig zin, vooral omdat het één belangrijke oorzaak heeft...
In het begin van onze relatie, een dik jaar geleden, was alles heel erg spannend voor ons, we spraken meerdere keren per week af en steeds konden we niet van elkaar afblijven, wat leidde tot het nodige 'handwerk' bij elkaar, vooral op haar initiatief. Net als nu was ik toen al stapelverliefd.
We ongeveer 1 keer per week bij elkaar slapen, maar gingen nooit all the way.
Een paar maanden later praatten we er wel steeds meer over om de stap toch eens te maken (we hadden het allebei nog nooit gedaan). In de zomer zouden we met haar familie een weekendje naar de kust gaan en we vonden dat dat het perfecte moment zou zijn of de grote stap te maken.. Maar we konden niet wachten op dat weekendje, vooral zij niet. Een paar weken ervoor besprong ze me zowat, wat onze 'eerste keer' werd. Het was niet zo fijn, maar hoe kan het ook anders bij de eerste keer. Het deed bij haar erg veel pijn en ik zat te kloten met de condoom (zij was aan de pil, maar ging ervan uit dat ze zelfs met de pil zwanger kon worden).
Een week later deden we het nog eens, maar na een paar minuutjes stopten we er al mee omdat zij er geen zin meer in had. Tijdens ons weekendje aan de kust heb ik haar gebeft en had zij mij gepijpt (niet afgemaakt) en daarbij bleef het.
Sinds toen bleven we wekelijks bij elkaar slapen, steeds weer befte ik haar maar zij deed nooit meer iets bij mij. Neuken deden we niet meer. Zo ging het elke week hetzelfde tot kerst, toen probeerden we 'het' weer, maar weer maakten we het niet af omdat het haar pijn deed. Tussendoor was het trouwens nog een paar weekjes uit tussen ons, zij was niet meer verliefd zij ze. In die periode werd ik erg depressief, maar uiteindelijk gingen we weer verder waar we waren gebleven omdat zij me te veel miste.

Sinds kerst werd ik wel heel open tegen haar, ik vertelde al mijn probleempjes en alles waar ik mee zat. Het weinig afspreken, de onzekerheid, geen sex enz.
Dat leidde tot ruzies waardoor het bijna weer uit ging. Gelukkig kwam het weer goed. Ik legde me bij alle probleempjes neer.
En wekelijks was het nog steeds hetzelfde: ik bleef bij haar slapen, befte haar en kreeg er niets voor terug. Nooit deed ze iets bij mij.
Tot een paar weken geleden. We gingen een weekendje weg omdat we een jaar samen waren. Heel romantisch allemaal. Ik overspoelde haar voor de zoveelste keer met dure cadeautjes. 's Nachts gingen we eindelijk weer 'ns all the way. Maar ik deze keer duurde het niet meer dan een paar minuutjes. Zij trok mij voor het eerst sinds maanden af en ik befte haar meerdere keren. Daar bleef het bij en daar zal het voorlopig ook nog wel bij blijven.
Ondertussen boekte zij een vakantie voor 3 weken, waar ik absoluut niet mee mocht. Zij wilde 'ook nog dingen alleen kunnen doen'. Terwijl samen op vakantie gaan toch een van de leukste dingen binnen een relatie zou zijn.
Meerdere keren heb ik haar verteld over mijn probleempjes. Zij reageerde steeds hetzelfde:
weinig afspreken: ze heeft het te druk met school en 'we zijn toch niet getrouwd'.
onzekerheid: kan ze niks aan doen 'ik moet niet verwachten dat het een lange relatie zal zijn'.
sex: het doet pijn bij haar en het is helemaal niet lekker voor haar, ze heeft er helemaaal geen zin. En ze doet verder niets bij mij omdat ze daar naar eigen zeggen te egoďstisch voor is. De laatste keer zij ze dat we het neuken gewoon zouden blijven proberen, maar daar is natuurlijk niets van gekomen.

Hoe stelt zij zich de toekomst voor? Nooit meer sex? Sinds twee weekjes ben ik gestopt met haar steeds te beffen, in de hoop dat ze erachter komt hoe het nou voelt voor mij. Over twee maandjes gaan we weer een weekendje weg (een van mijn cadeautjes) en ze vindt het best om tot dan te wachten met sex.

Ik weet echt niet wat ik hiermee moet. Ik hou ongelooflijk veel van haar, en zij (zoals ze zegt) ook heel erg veel van mij. Maar imo is dit echt geen gezonde relatie, maar ik wil haar absoluut niet kwijt.
Iedereen kan wel zeggen dat een relatie niet om de sex draait. Ik ben wel de laatste die sex het belangrijkste zal vinden binnen een relatie. Maar na ruim een jaar begin ik er toch een beetje genoeg van te krijgen. Sex kan een ongelooflijk positieve invloed hebben op een relatie, het is een van de beste manieren om een relatie te onderhouden. Ik weet echt niet hoe nou verder te moeten... ik kan atm ook niet verder typen omdat ik zowat huilend achter de pc zit ...

Ik weet dat jullie goed advies kunnen geven, daarvoor zit ik al lang genoeg op dit forum, onder een andere nick uiteraard. Srry voor dit lange verhaal.......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2005, 23:24
Verwijderd
gast, hou de eer aan jezelf: ze geeft toch al aan dat ze de toekomst niet smane met jou ziet: "het zal geen langdurige relatie zijn".

dus ga op zoek naar een meisje met wie het ook sexueel beter klikt.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 23:26
Tugurio
Tugurio is offline
het lijkt me dat zij jou niet waard is....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 23:27
John_doe
John_doe is offline
ik ga het denk ik niet uitmaken zolang ik zo verliefd ben op haar. Ik heb het hier wel eens met een vriendin over gehad, het enige wat zij zei was: je moet wel heel erg veel van haar houden, dat je het nog niet hebt uitgemaakt..
Bovendien speelt ook mee dat ik niet alleen van haar, maar ook van haar ouders ben gaan houden, meer zelfs dan van mijn eigen ouders. In de weken dat het uit was tussen ons waren haar ouders er ook helemaal kapot van. Niet dat dit veel invloed heeft op mijn gedachtes over mijn relatie met m'n vriendinnetje..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 23:31
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Shit man, ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt, en ik weet dat je het niet wilt uitmaken maar ik heb echt zo'n gevoel dat ze je gebuikt. Want zo te horen heb je alles voor haar over en zij dus eigenlijk niet voor jou! Dit is heel erg moeilijk maar ik zou er als ik jou was eerst nog eens goed met haar over praten en je niet laten afschepen met vage antwoorden (!!!) En als dat niet werkt zou ik er maar eens heel goed over nadenken of je wel met haar verder wilt gaan!

succes ermee!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 23:42
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
tja je voelt je zwaar 'kut' blijkbaar


maar ok ff serieus, zoals ik het lees lijkt het vooral van 1 kant te komen en lijkt ze het niet echt te waarderen, je steekt er veel energie in, maarja je houdt wel van haar en bent verliefd neem ik aan, toch zijn er genoeg anderen waar het beter zou kunnen klikken en die jouw aandacht wel weten te waarderen..

dus zoek verder, je bent nog jong en dat ze makkelijk 3 weken zonder jouw op vakantie kan, zegt ook al genoeg denk ik wat betreft haar behoefte aan jouw..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 23:53
John_doe
John_doe is offline
Citaat:
dem schreef op 31-03-2005 @ 00:42 :
dus zoek verder, je bent nog jong en dat ze makkelijk 3 weken zonder jouw op vakantie kan, zegt ook al genoeg denk ik wat betreft haar behoefte aan jouw..
dat hakt er wel in...
afgelopen zomer ging het namelijk precies hetzelfde. Ze ging ook toen 3 weken zonder mij op vakantie. Tijdens haar vakantie verdwenen haar gevoelens voor mij zowat en scheelde het een haar of ze ging vreemd (of is 'alleen' op de mond zoenen ook vreemdgaan?).

Hoe dan ook, het probleem is dat ik zó verliefd ben dat ik mezelf echt niet met een ander meisje kan voorstellen en bij de gedachte dat zij een ander vriendje krijgt wordt ik al helemaal gek. Ik weet niet of ik de moet bij elkaar kan rapen om het na al die tijd uit te maken om redenen waar ik het na 2 maandjes al had kunnen uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 01:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jaloers zijn
"omkopen" met cadeautjes
Verder: Kut voor je, maar als zij geen seks wil, then so be it. Of je moet het uitmaken.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 03:13
Zink
Avatar van Zink
Zink is offline
Ze voelt zich wel aangetrokken tot jou alleen volgens mij mist ze spanning en het hele spel van het verleiden. Misschien moet je s proberen een meer dominante positie in te nemen en haar duidelijk maken dat jij ook behoeftes hebt. Laat haar tijdens de sex merken dat ze je eerst moet verleiden wil ze enige aandacht krijgen. En trouwens, waarom bef je haar in godsnaam terwijl je er niks voor trug krijgt. Je stelt je hier veel te soft op. Vrouwen houden van een man die initiatief neemt en hun op een bepaalde manier fascineerd. Niet een willoze slaaf die zelf niks terugvraagd. Op deze manier denkt ze dat ze echt alles met je kan uithalen, en je haalt het hele element van de spanning en de verleiding weg, en dan kan je wel nog zo goed beffen of weet ik wat voor astronomische standje aannemen, zolang er geen spanning en verleiding is zal ze echt niet zomaar opgewonden raken. Goede sex is niet zoiets als samen naar de film gaan ofzo, je moet een constante balans zoeken tussen toegeven en, euhm, niet toegeven. Bijvoorbeeld haar zacht aanraken maar niet toegeven aan de verleidingen en haar direct bespringen. Dus een lang voorspel waarbij ze na afloop de indruk heeft dat ze jou voor zich heeft gewonnen, en dat ze daar ook verdomd veel moeite voor heeft moeten doen. Geloof me, dit zal ze veel meer apprecieren als een nederige bef, of een vluggertje.


Dus volgende keer als je haar ziet je vooral cool opstellen. Laat haar merken dat als ze zelf niet meehelpt aan jullie relatie, ze je kwijt raakt. Ik weet dat dit verdomd moeilijk is maar ik weet zeker dat als je je steeds softer tegenover haar gaat opstellen en je steeds meer over je onzekerheden met haar praat, ze je uiteindelijk zal dumpen. En mss daarna wel weer bij je trugkomt omdat ze je oh zo mist, alleen daarna gebeurd alles weer van voor af aan.

Denk eraan dat bijna alle vrouwen onzeker over zichzelf zijn, en dan is het laatste waar ze behoefte aan hebben een man die net zo onzeker is, mss wel onzekerder is als hun. Vraag maar aan elke vrouw die je tegenkomt. Ze zoeken allemaal naar een man die hun kan sturen, iemand die niet zomaar met zich laat sollen, iemand met veel zelfvertrouwen die sterk in zen schoenen staat. Niet iemand die steeds bij ze komt uithuilen over hoe depressief en onzeker hij wel niet is. Je moet natuurlijk geen macho zijn, nee verre van. Macho gedrag is ook een soort van onzekerheid.
Probeer gewoon wat aan je zelfvertrouwen te doen. Het feit dat je jezelf excuseerd voor een te lange post, dat hoeft toch helemaal niet

Onthoud gewoon dat zij ook maar een mens is en dat je haar niet moet verafgoden alsof ze 4 kinderen voor je gebaard heeft.

Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 04:33.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 07:46
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
wat zink zegt
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 09:24
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Als ik je post lees is het enige wat door mijn hoofd schiet dat zij echt een egoistische trut is. Klinkt misschien hard, maar ze toont geen enkel begrip voor je of houd rekening met je.
Als jij onzeker bent zou je daar in gezonde relatie over moeten kunnen praten. ( ik was het zelf ook, door vele gesprekken met mijn vriend is dat ook bijna wel verdwenen )

Ze zegt zelf dat je er niet vanuit moet gaan dat deze relatie niet lang stand houd. Waarom zou je je zelf dan nog langer kwellen? Ze vindt het dus blijkbaar wel prima dat je steeds voor opdraait wanneer het HAAR uitkomt. Tuurlijk blijft ze dat ook prima vinden want zoals je schrijft geef je haar veel dure cadeautjes, je neemt haar mee uit naar weekendjes, en je geeft haar oraal plezier. Ze vindt het dus wel best, zolang ze haar vrijheid maar behoudt. Want ze wil niks voor niks 3 weken alleen op vakantie.
Ze ziet in jouw geen levensgezel, haar grote liefde etc. want dan zou je niets liever willen dan met elkaar op vakantie gaan, elkaar vaak zien en je zou niet vreemd gaan etc. Ze is 17 en wil duidelijk nog genieten van haar jonge bestaan en jij maakt het haar ook wel aangenaam dus je kan er ook nog wel bij.
Sorry, maar zo komt het echt op mij over.

Het is al erg goed van je dat je gestopt bent met haar oraal te bevredigen. Probeer nu nog meer voor jezelf op te komen! Laat zien en merken en praat erover dat je nu niet gelukkig bent in je relatie. Als je echt van iemand houd wil je niets liever dan een goedwerkende relatie waarbij beiden gigantisch veel van elkaar houden en waarbij beiden gelukkig zijn.
Tis niet meer dan logisch dat je zo onzeker bent, als zij jouw zo aan het lijntje houd. Reageert ze hier heel onverschillig en luchtig op, heb dan alsjeblieft wat eigenwaarde en dump haar. Vind dan wel deze dingen bij een andere meid die je ook wel gelukkig kan maken.

Het probleem is duidelijk niet alleen de seks, maar ook alles erom heen. Ik kan me niet voorstellen hoe frustrerend deze relatie voor jouw wel niet moet zijn. En idd, in een gezonde relatie komt ook seks voor en kan idd van gigantische positieve invloed zijn.
Heb het er gewoon over, dat zou nou eenmaal moeten kunnen. En blijf voor jezelf opkomen! Een relatie komt van twee kanten, niet alleen van haar!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 09:32
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Jij verdient echt beter!! Als ik zo je verhaal lees, lijk je me zoon lieve jongen! Daar hoort ook een meisje bij wat je waardeert! En wat ook is wat terug doet, op welke manier dan ook. Ik zou toch eens proberen te gaan praten! Of schrijf een brief, zoals dit topic bijvoorbeeld. Misschien begrijpt ze je dan, en zo niet dan moet je het denk ik toch maar uitmaken! Dat lijkt me eigenlijk wel zo verstandig, maar het is natuurlijk wel moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 09:47
Releric
Avatar van Releric
Releric is offline
Citaat:
John_doe schreef op 31-03-2005 @ 00:53 :
Hoe dan ook, het probleem is dat ik zó verliefd ben dat ik mezelf echt niet met een ander meisje kan voorstellen en bij de gedachte dat zij een ander vriendje krijgt wordt ik al helemaal gek. Ik weet niet of ik de moet bij elkaar kan rapen om het na al die tijd uit te maken om redenen waar ik het na 2 maandjes al had kunnen uitmaken.
Geloof me, been there, en ik kan je zeggen dat je écht jezelf wel kan voorstellen bij iemand anders... Ook de pijn om haar bij iemand anders te zien gaat wel weg, het enige is, het kan veel tijd kosten. De tijd die het kost heeft allemaal te maken met wat jij besluit. Veel mensen blijven achter iemand aan lopen met hun gevoel, ook na een relatie, terwijl het misschien beter zou zijn om voor jezelf te besluiten dat je een autonoom individu bent dat zonder haar kan, want dat kan je.

En helaas, verliefdheid is geen criterium om een relatie in stand te houden, daar komt zoveel meer bij kijken... Verliefdheid is puur een citerium voor het beginnen van een relatie, terwijl dat nog niet eens hoeft.

Naja, mijn 2 cents...
__________________
I reject the reality and substitute my own!!!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 10:04
Verwijderd
Jeetje, wat een verdrietig verhaal. Het klinkt toch wel alsof jij meer voor haar voelt dan zij voor jou.
Jij had dolgraag met haar op vakantie gewild, dat is logisch.. en haar boeit het blijkbaar allemaal niet en ze gaat liever zonder jou.
Dat ze óók zonder jou op vakantie gaat hoeft niet raar te zijn of een probleem te zijn.. maar gewoon het feit dat ze blijkbaar geen enkele behoefte heeft om samen met jou op vakantie te gaan vind ik wel raar ja.

Verder is het al gezegd in dit topic: jij steekt ontzettend veel energie in de relatie. Je koopt mooie cadeautjes, geeft haar weekendjes weg.. dat is allemaal ontzettend lief van je en dat zou ieder meisje wel willen.. Maar: er moet wel een soort evenwicht zijn tussen wat jij doet en wat zij doet. En ook een evenwicht tussen waar zij behoefte aan heeft en wat jij doet. Anders krijg je een situatie waarin jij alleen nog maar achter haar aanloopt.

Ze weet en voelt dat jij helemaal stapelgek op haar bent en dat je haar toch niet zal verlaten. Dat je alles voor haar doet.. en ook dat ze alles bij je kan maken. Dat betekent niet meteen dat ze een ongelooflijk kreng is.. het kan ook dat ze die dingen onbewust toch ervaart. De spanning is weg.. ze wordt al overspoeld met cadeautjes, weekendjes weg en sex nog vóórdat ze de kans krijgt ernaar te verlangen.

Verder ziet ze jou dus als vanzelfsprekend.. ze hoeft geen moeite voor je te doen. Wie is trouwens degene die contact zoekt en weer wil afspreken? En hoe onderhouden jullie contact? Zorg dat jij niet altijd de eerste bent die contact zoekt.. wacht bijv. eens iets langer zodat zij de kans krijgt om je te missen en zelf contact te zoeken. En ze klinkt ook niet echt verliefd.. iig is ze een stuk minder verliefd dan jij. Dat klinkt vreselijk, maar ik kan haar gedrag niet op een andere manier interpreteren.
Ook dat ze zegt dat ze niks bij jou wil doen omdat ze daar te egoďstisch voor is.. Dat ze dat gewoon echt zo zegt.. Het klinkt heel raar en ongevoelig.. maar ook: wie wil er nou egoďstisch overkomen bij haar eigen vriendje? Bovendien, als je verliefd op iemand bent dan vind je het juist fijn om de ander te zien genieten. Nu heb ik zelf een hekel aan zo'n "voor wat hoort wat" gebeuren.. jij doet nu niks meer bij haar, want zij doet ook niks meer bij jou. Dat je dat niet doet is logisch en daar sta ik ook volledig achter.. maar het moet niet zo zijn dat zij straks iets met jou gaat doen omdat ze graag wil dat jij weer iets bij haar doet.
Ze moet het doen omdat ze het juist fijn vindt om iets bij jou te doen. En als ze dat niet meer fijn vindt is het toch wel heel vreemd.

Bij "het" kan ik me nog wel voorstellen dat ze het niet wil, omdat het zo'n pijn doet. Dat zou ik dan ook gewoon voorlopig ff laten zitten. Zorg eerst dat de sex weer fijn wordt zonder "het" te doen. In het begin besprong ze je zowat zei je.. dat zijn typisch van die dingen die je doet als je ontzettend verliefd bent. Dan wil je de hele tijd vanalles met elkaar doen. Nu lijkt het van haar kant dus een beetje over te zijn. Ze zei zelf ook al dat ze niet meer verliefd was. Als dat inderdaad het geval is dan kun je daar niks aan doen. Dan moet je ook niet jezelf de schuld geven van "als ik dit of dat anders had gedaan dan was ze wel verliefd gebleven". Nee, het is jouw schuld niet.

Pff.. straks is mijn verhaal nog langer dan dat van jou..
Ehm, probeer de dingen die al door mij en door anderen genoemd zijn. Probeer zelf iets minder moeite te doen. Het zal natuurlijk moeilijk zijn, want jij wil gewoon allerlei leuke dingen met haar doen en haar vaak zien. Maar je wil toch ook niet dat ze bij je is omdat jij het toevallig vroeg en dat zij er nog niet eens zo naar verlangde? Probeer dus iets meer van haar kant te laten komen.

Ik hoop dat je iets aan m'n reactie hebt gehad.. iig heel veel sterkte met alles
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 10:26
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
wat zink zegt, en als dat niet werkt dumpen die hap!!!
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 10:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jemig, ik vind dit echt een ontzettend triest verhaal om te lezen en ik snap het eigenlijk ook helemaal niet. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n meisje al die dingen niet wil als ze echt ontzettend gek op je is. Ik zou echt geen drie weken zonder mijn vriend op vakantie kunnen, ik zou gillend gek worden en hem vreselijk missen. Ik zou echt heel erg gevleid zijn door alle kadootjes maar dan ook wel eens iets terug geven gewoon omdat ik van hem houd en omdat het voor mij toch van twee kanten moet blijven komen omdat je anders een ontzettend scheve relatie krijgt. Ik zou wel een poos zonder seks kunnen maar ik begrijp ook heel goed dat als je gek op iemand bent dat je dat er dan ook bij wilt en dat het dan ook van twee kanten moet komen, je moet geven en nemen in een relatie maar het moet wel in evenwicht blijven.

Ik vind het ontzettend lullig om te zeggen maar ik denk eigenlijk dat dit meisje alleen maar van je profiteert en ik betwijfel eigenlijk of ze echt van je houdt. Ik kan me iig niet voorstellen dat als je van iemand houdt dat je dan op deze manier met die persoon kan om blijven gaan. Ik wil je niet aanraden om het uit te maken omdat je zelf nog zo vreselijk veel om haar geeft maar ik denk dat je je af moet vragen of ze dit allemaal nog waard is. Om te testen of ze het alleen om de kadootjes en de aandacht doet zou je daar eens een poosje mee kunnen minderen en afwachten hoe ze dan reageert.

Ik wil je heel veel sterkte wensen want ik vind dit echt een ontzettend triest verhaal, zeker als iemand van wie je zoveel houdt zo lullig met je omgaat.

Sterkte
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:02
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Zink schreef op 31-03-2005 @ 04:13 :
Ze voelt zich wel aangetrokken tot jou alleen volgens mij mist ze spanning en het hele spel van het verleiden. Misschien moet je s proberen een meer dominante positie in te nemen en haar duidelijk maken dat jij ook behoeftes hebt. Laat haar tijdens de sex merken dat ze je eerst moet verleiden wil ze enige aandacht krijgen. En trouwens, waarom bef je haar in godsnaam terwijl je er niks voor trug krijgt. Je stelt je hier veel te soft op. Vrouwen houden van een man die initiatief neemt en hun op een bepaalde manier fascineerd. Niet een willoze slaaf die zelf niks terugvraagd. Op deze manier denkt ze dat ze echt alles met je kan uithalen, en je haalt het hele element van de spanning en de verleiding weg, en dan kan je wel nog zo goed beffen of weet ik wat voor astronomische standje aannemen, zolang er geen spanning en verleiding is zal ze echt niet zomaar opgewonden raken. Goede sex is niet zoiets als samen naar de film gaan ofzo, je moet een constante balans zoeken tussen toegeven en, euhm, niet toegeven. Bijvoorbeeld haar zacht aanraken maar niet toegeven aan de verleidingen en haar direct bespringen. Dus een lang voorspel waarbij ze na afloop de indruk heeft dat ze jou voor zich heeft gewonnen, en dat ze daar ook verdomd veel moeite voor heeft moeten doen. Geloof me, dit zal ze veel meer apprecieren als een nederige bef, of een vluggertje.


Dus volgende keer als je haar ziet je vooral cool opstellen. Laat haar merken dat als ze zelf niet meehelpt aan jullie relatie, ze je kwijt raakt. Ik weet dat dit verdomd moeilijk is maar ik weet zeker dat als je je steeds softer tegenover haar gaat opstellen en je steeds meer over je onzekerheden met haar praat, ze je uiteindelijk zal dumpen. En mss daarna wel weer bij je trugkomt omdat ze je oh zo mist, alleen daarna gebeurd alles weer van voor af aan.

Denk eraan dat bijna alle vrouwen onzeker over zichzelf zijn, en dan is het laatste waar ze behoefte aan hebben een man die net zo onzeker is, mss wel onzekerder is als hun. Vraag maar aan elke vrouw die je tegenkomt. Ze zoeken allemaal naar een man die hun kan sturen, iemand die niet zomaar met zich laat sollen, iemand met veel zelfvertrouwen die sterk in zen schoenen staat. Niet iemand die steeds bij ze komt uithuilen over hoe depressief en onzeker hij wel niet is. Je moet natuurlijk geen macho zijn, nee verre van. Macho gedrag is ook een soort van onzekerheid.
Probeer gewoon wat aan je zelfvertrouwen te doen. Het feit dat je jezelf excuseerd voor een te lange post, dat hoeft toch helemaal niet

Onthoud gewoon dat zij ook maar een mens is en dat je haar niet moet verafgoden alsof ze 4 kinderen voor je gebaard heeft.
Succes
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:51
Pixxa
Pixxa is offline
sex is 'maar' een onderdeel ... geef dr es een romantisch voorspel. en alleen dat oh en dan natuurlijk niet gelijk tussen dr benen vissen! .. als ze echt zin heeft daarna kruipt ze vanzelf wel op je of iig geeft ze vast wel aan dat je mag.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-03-2005, 12:07
*Lady Sting*
*Lady Sting* is offline
Hoi,

Ik denk dat je het moet uitmaken! Ik weet dat het heel erg moeilijk is maar het heeft geen zin als het van 1 kant komt! Wat ik ook vreemd vind ze heeft helemaal gehoefte om met jou op vakantie te gaan en dat hoort wel zo te zijn. En kom op er zijn genoeg leuke meiden in de wereld die zo'n lieve jongens als jou wilt hebben.

Veel suc6 ermee! Het komt goed!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 12:50
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 31-03-2005 @ 12:51 :
sex is 'maar' een onderdeel
Maar zeker wel heel erg belangrijk in een relatie!

Ik zou maar eens een heel goed en duidelijk gesprek met haar voeren over waarom zij niet wil en dat jij het niet volhoud op deze manier, je bent een gezonde jongen en hebt behoefte aan sex!

Als praten niet werkt zit er ben ik bang maar 1 ding op..
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 13:40
Built to last
Built to last is offline
Nou klinkt alsof je wel beter zou kunnen krijgen.

Maar ja, we kennen haar kant van het verhaal niet natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 13:48
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Lang verhaal = gedonder met je vriendin = uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 14:54
Verwijderd
zo halo hee!!
ookal hou je zoveel van haar, moet je is nalezen wat je allemaal getypt hebt.
dat zoenen op de mond kan echt niet, en als ze steeds geen gevoelens heeft voor je dan weet je het al. je verdient echt honderd keer beter!!!!!! echt, misschien is het moeilijk om d'r los te laten maar k denk dat je je na een tijdje veel beter voelt.
ookal lijkt dat nu niet zo.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:10
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ruim een jaar heb ik al iets met mijn vriendinnetje (17j.)
Is die leeftijd niet het 'probleem'. Ze is nog superjong. Misschien nog helemaal niet aan seks toe. Wil gewoon lekker..... jong zijn.

Is dat erg? NEE!

Ik denk dat jullie gewoon in andere levensfase zitten...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:29
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 31-03-2005 @ 16:10 :
Is die leeftijd niet het 'probleem'. Ze is nog superjong. Misschien nog helemaal niet aan seks toe. Wil gewoon lekker..... jong zijn.

Is dat erg? NEE!

Ik denk dat jullie gewoon in andere levensfase zitten...
Ach wat een onzin, ze gebruikt hem gewoon omdat ie zo makkelijk is. Dumpen dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2005, 15:36
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
"Sinds twee weekjes ben ik gestopt met haar steeds te beffen, in de hoop dat ze erachter komt hoe het nou voelt voor mij."


Je kunt toch ook praten, of zie ik dat verkeerd
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 16:06
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik vind sommige dingen wel te begrijpen, denk ik. Al weet ik natuurlijk niet in wat voor situatie jullie zitten. Maar als ik het op mezelf betrek, ik heb het ook druk met school, me vriendje ook en we spreken ook minder dan 1 keer in de week af. Niet omdat we elkaar niet leuk vinden, maar gewoon omdat het druk is.
En na de examens als het vakantie is ga ik ook zonder hem op vakantie. Niet omdat ik hem niet mee wil hebben. Maar omdat me ouders niet rijk genoeg zijn om ook vakantie's voor vriendjes te betalen.
En misschien heeft ze nare ervaringen met seks gehad? is ze ooit gedwongen en wil ze daarom niet meer? Nou jah, wel vreemd dat ze zich wel laat beffen dan.

Wat ik vind iig is dat als praten niet helpt je het moet uitmaken. En wat je dan maar moet bedenken is dat je nu een nare en onzekere tijd hebt in afwachting tot het uitgaat, en je het daarna nog eens moet gaan verwerken. Terwijl als je het nu uit maakt is iig de onzekerheid over. Dus als de angst dat het uitgaat vervelender is dan de situatie als het uit zou zijn, kan je het gewoon beter uitmaken denk ik.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 16:20
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 31-03-2005 @ 16:29 :
Ach wat een onzin, ze gebruikt hem gewoon omdat ie zo makkelijk is. Dumpen dus.
ja idd. voor de cadeaus enzo.
en ik ben ook 16 dus dat zegt niks.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 16:37
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Het is mooi dat je zoveel van je vriendin houdt. maar seks speelt zeker wel een belangrijke rol in een relatie. als de seks heelslecht is, kan dat ernstige gevolgen hebben voor je relatie. ik denk dat jij een keer met je vriendin rond de tafel wilt gaan zitten en erover moet gaan praten.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 16:46
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
John_doe schreef op 31-03-2005 @ 00:27 :
je moet wel heel erg veel van haar houden, dat je het nog niet hebt uitgemaakt..
dacht ik nou ook precies.
Een realtie is toch geven en nemen?! Als jij alleen maar in de relatie investeert en zij er alleen maar van profiteert is dat echt niet goed hoor. Je laat jezelf dan gebruiken.
En dat zij zegt 'je moet niet denken dat het een lange relatie zal worden' zegt natuurlijk ook wel wat over 'hoe veel ze eigenlijk wel niet van je houdt'.
Ze komt op mij over als een egoďstisch kreng.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 16:49
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Roos schreef op 31-03-2005 @ 16:36 :
"Sinds twee weekjes ben ik gestopt met haar steeds te beffen, in de hoop dat ze erachter komt hoe het nou voelt voor mij."


Je kunt toch ook praten, of zie ik dat verkeerd
Kennelijk niet, TS heeft dat al een keer geprobeerd nadat het uit was geweest, maar toen kregen ze ruzie waardoor het bijna weer uitging.

Ik heb ook een relatie gehad waarin niet gepraat werd omdat dat automatisch naar ruzie leidde en ik geen ruzie met hem wilde omdat ik bang was dat hij het dan uit zou maken. Ik heb het idee dat dat voor jou ook geldt, John Doe.

Ik weet dat je dit niet wilt horen, want dat wilde ik ook niet, maar je kunt er beter mee kappen.
Lees je eigen verhaal terug, je geeft zelf genoeg redenen. Ze geeft duidelijk erg weinig om je.
In een relatie word je (emotioneel) afhankelijk van de ander, dat is vrij normaal, maar de manier waarop jij afhankelijk bent van de voorkeuren van je vriendin is niet gezond.
Ik weet zeker dat je een leuker vriendinnetje kan vinden, het is mij ook gelukt. Probeer voor jezelf de knoop door te hakken, wil je hier mee doorgaan of niet? Succes ermee
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 17:45
Zink
Avatar van Zink
Zink is offline
Citaat:
Luna schreef op 31-03-2005 @ 17:46 :
dacht ik nou ook precies.
Een realtie is toch geven en nemen?! Als jij alleen maar in de relatie investeert en zij er alleen maar van profiteert is dat echt niet goed hoor. Je laat jezelf dan gebruiken.
En dat zij zegt 'je moet niet denken dat het een lange relatie zal worden' zegt natuurlijk ook wel wat over 'hoe veel ze eigenlijk wel niet van je houdt'.
Ze komt op mij over als een egoďstisch kreng.

Dit ligt niet helemaal aan haar. Hij stelt zich te zwak op. Geen enkele vrouw heeft behoefte aan een man die niet voor zichzelf kan opkomen, en als je dan zelfs niet durft op tekomen voor je eigen recht in de relatie, dat maakt haar toch wel duidelijk dat je nooit voor haar zal opkomen moest dit nodig zijn.
@ ts
Je had haar eigenlijk niet haar zin moeten geven toen ze je wilde bespringen, of haar toch tenminste laten merken dat ze niet zomaar sex kan krijgen als het haar uitkomt.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 19:35
blupp
blupp is offline
Iemand zei dat je TE lief bent, klopt half. Ik noem je eerder wanhopig..je kunt heus wel beter krijgen hoor, je weet hoe je een meisje blij kunt maken..nu nog de goeie meid vinden.^^ Zij gebruikt je (bewust) omdat je je idd veelste zwak opstelt en ze gaat alleen op vakantie zodat ze lekker kan rondsletten met ventjes die ze toch nooit meer ziet...ja iemand moet het duidelijk zeggen toch?
Maak het lekker uit kerel, zulke gevallen komen zovaak voor maar ALS je het eenmaal ZELF hebt afgesloten met haar, lekker gedumpt, voelt het na een tijdje heerlijk om van haar af te zijn. Je hebt haar niet nodig *andere mensen kunnen je ook EEN KUTGEVOEL GEVEN*
Succes met uitmaken. Wat hier duidelijk de enige oplossing is.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:05
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Kort gezegd: als jij er nu niet zelf een eind aan maakt, doet zij het wel over een tijdje als ze vervanging heeft gevonden.

Dus mijn advies: hou de eer aan jezelf, wat niet werkt dat werkt niet meer, kan je hoog en laag springen, maar heeft geen zin. Laat je dan niet afschepen, licht zelf het anker.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 23:55
John_doe
John_doe is offline
heel erg bedankt voor al jullie reacties en dat jullie de moeite hebben genomen het hele verhaal door te lezen en er zelf uitgebreid op te reageren...

dankzij jullie zie ik een hoop dingen nu veel realistischer. Ik ben me ervan bewust dat ik me idd de hele relatie al te zwak (miss wanhopig?) heb opgesteld. Ik was steeds degene die zeurde om af te spreken, die idd veel cadeautjes gaf en steeds om sex moest 'zeuren'. Een paar maanden geleden stopte ik met het eerste; ik kwam erachter dat zij soms met mij afsprak terwijl ze er helemaal geen tijd of zin voor had. Op het gebied van sex heb ik me natuurlijk al helemaal te zwak opgesteld, eindelijk dringt dat tot mij door. Maar misschien steekt het allemaal wel niet zo eenvoudig in elkaar. Zij lijkt de sex (haar orale pleziertjes) namelijk helemaal niet te missen, het zijn trouwens al heel wat meer dan 2 weekjes, nu ik er over nadenk.
We hebben heel veel gepraat over de dingen waar ik het niet mee eens ben, zoals ik al zei heeft dat nooit iets geholpen. Maar toen we het een keer erover hadden wat het belangrijkste was voor haar in een relatie, zei ze 'dat haar heel vriendje erg lief is'.
En ik merk dat haar gevoelens voor mij snel minder worden, zodra ik haar niet elke dag sms, mail of bel. Laat ik niets van me horen, laat zij ook niets van haar horen. Uiteindelijk, na 2 daagjes, mis ik haar dan weer te veel en neem ik weer contact op.
Als ik haar een tijdje niet kan zien ga ik door een hel. Voor haar maakt dat niet zo veel uit, zij heeft namelijk een erg druk leven, terwijl ik momenteel tussen 2 studies inzit en daardoor erg veel vrije tijd heb (tijd om aan haar te denken).
Als we samen zijn hebben we nooit of bijna nooit ruzie, het is altijd erg gezellig en steeds weer als ik bij haar ben zie ik haar verliefdheid groeien, die weer minder wordt als we elkaar weer een week niet meer zien. Zo blijft het op en neer gaan bij haar, dát is een van de oorzaken waardoor ik me misschien zo zwak opstel en onzeker voel.

Afgelopen jaar lagen we huilend in elkaars armen toen we afscheid namen toen ze zonder mij op vakantie ging (waarna ze idd bijna vreemd ging). Ik zit er erg mee dat we dit jaar weer niet samen op vakantie gaan. Ik moet er wel bij zeggen dat we in een super verliefde bui van haar hadden afgesproken om samen ook nog een weekje op vakantie te gaan in de zomer. Toen zei ik dat ik benieuwd was of het door zou gaan, want de meesten plannen die we in het voorbije jaar maakten gingen ook niet door. En jawel hoor, een week later zei ze dat het onmogelijk was voor haar om buiten haar vakantie van 3 weken nog met mij op vakantie te gaan. Daar is haar vakantie te kort voor en heeft ze te weinig geld.

Wat sex betrefd is het misschien het beste om Zink's advies maar eens uit te proberen . Nogmaals; dankjulliewel voor alle (uitgebreide) reacties.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 02:29
blupp
blupp is offline
In een goeie relatie(lijkt mij hoor) hoor je ook nog elkaar leuk te vinden etc etc als je elkaar een tijd niet ziet..moet niet alleen goed gaan als je elkaar ziet want dat schiet natuurlijk niet op, dan krijg je van zulke gevallen zoals vreemdgaan ja. Dit verhaal komt me weer bekend voor met een 'ex' van mij, dus daarom weet ik dat de enige oplossing uitmaken is en harder van je af bijten, laat niet zo over je heenlopen joh.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2005, 07:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Diot lijkt me niet echt een heel erg gezonde relatie

Jij heeft haar veel (dure) cadeau's, zij jou niet (geloof ik, of je zegt het er niet bij), jij geeft haar veel aandacht in bed, zij jou niet, jullie zijn een paar keer uit elkaar geweest omdat zij niet genoeg meer voor je voelde, jij voelde nog wel genoeg voor haar, waardoor ze bij je terugkwam.

Liefde is niet te koop en scheve verhoudingen in een relatie lijden tot een ondergang daarvan.
Ik denk dat je het lang genoeg geprobeerd hebt en nu op het punt bent aangekomen waar jij het initaitef moet nemen om er eens treep onder te zetten, hoe moeilijk het ook is voor je.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 07:55
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
je wordt misbruikt

uitmaken die zooi, ook al vind je haar geweldig
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 09:01
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
het lijkt erop dat je steeds zo je best blijft doen omdat ze wel verliefde gevoelens toont, waardoor je hoop krijgt dat het wel goedkomt, maar als ze j eniet ziet is het net zo hard weer weg bij haar.

Jongen, dat komt dan ook echt niet meer. Als haar soort van verliefdheid, want ik denk persoonlijk dat ze niet verliefd is, met vlagen komt als ze je ziet, is en wordt dat ook echt niet meer een blijvend iets en wat voor de toekomst bestendig is.

It's not gonna work. Klinkt pijnlijk, maar je hebt het nou een jaar de tijd gegeven. Stop alsjeblieft je energie in een andere leuke meid.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:35
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
Hmm..die vlagen van verliefdheid..die ken k..k heb namelijk ook een vriendje gehad waarbij ik dat had..verliefd zijn als je hem ziet..zie je hem niet...dan gaat het snel weg..!! Kom op dit verdien je niet!! Je zegt zelf dat ze blijkbaar prima zobnder je kan..wrm dan bij haar blijven? ja omdat je verliefd bent..dat snap ik...maar verdien ej dit? wil je bij een meisje blijven die eigenlijk prima zonder je kan..maar als je bij dr bent het allemaal wel weer leuk vind?
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 12:25
MQ
MQ is offline
Citaat:
bracelance schreef op 01-04-2005 @ 08:55 :
je wordt misbruikt

uitmaken die zooi, ook al vind je haar geweldig
echt he, ga niet emotioneel doen en shit, ze heeft je waar ze je hebben wil en jij laat het gewoon toe ook, wees toch gewoon sterk man,
je heb zelf ook wel door dat er meer negatieve dan positieve dingen in je relatie zijn.
dumpen, en hard ook
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 14:27
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
MQ schreef op 01-04-2005 @ 13:25 :
echt he, ga niet emotioneel doen en shit, ze heeft je waar ze je hebben wil en jij laat het gewoon toe ook, wees toch gewoon sterk man,
je heb zelf ook wel door dat er meer negatieve dan positieve dingen in je relatie zijn.
dumpen, en hard ook
dat hard zijn hoeft nog niet, maar wel uitmaken. Hoe langer je het volhoudt hoe moeilijker het wordt.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:52
Verwijderd
Hmmmz, misschien, heel misschien kan het natuurlijk ook zo zijn dat zij een relatie heel anders ziet dan jij. Misschien heeft ze inderdaad geen behoefte aan seks (je zei toch dat ze het niet echt mist?) en mist ze je inderdaad niet zoveel als ze niet bij je is omdat ze gewoon verder een eigen leventje leidt. Hoe is jullie relatie eigenlijk buiten de seks om?

Ik denk dat jullie allebei een compleet ander beeld hebben van wat je verwacht van een relatie. Want je zegt wel dat als je bij elkaar bent, ze ook echt wel verliefd is, dus ik heb niet het idee dat ze je bedondert. Maar nogmaals, ze heeft denk ik een andere verwachting van jou dan jij van haar. Leg dat eens naast elkaar, kijk of dat eigenlijk wel samen gaat en trek daaruit je conclusies...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit 10 maanden samen, geen sex, wat nu?
suuusje
18 15-10-2011 19:22
Liefde & Relatie Eens een player, altijd een player?
willow1
82 30-05-2005 07:48
Seksualiteit eerste keer sex
soepstengel
34 16-03-2004 18:48
Liefde & Relatie kan liefde zonder sex?
PuNkNoTdEaD
108 19-11-2003 22:16
Seksualiteit Zou jij meer dan 6 maanden zonder sex kunnen?
anonieme_teddybeer
36 29-03-2003 16:42
Levensbeschouwing & Filosofie Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben
Optima
50 23-05-2002 07:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.