Advertentie | |
|
17-10-2009, 03:36 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
uit een ander topic gekopieerd Hier een aantal voorbeelden van research chemicals: Buthylone, Mephedrone, 5-Aco-MIPT, 5-MeO-AMT, 5-MeO-DALT, 5-MeO-DIPT, 2C-C/D/E/I, 2C-T-7, MDPV, Bromo Dragonfly, JWH-018, JWH-073, DOI en talloze anderen. |
18-10-2009, 19:18 | |
Verwijderd
|
voor als je je geld kwijt wilt: http://www.rc-s.eu/?our-offer,23
nog een http://researchchemical.org/ Laatst gewijzigd op 18-10-2009 om 19:36. |
19-10-2009, 09:29 | |
Er zijn veel sites waar het kan. Maar veel sites zijn ook opgezet als valstrik door de (amerikaanse overheid). Doe zelf alles via een vriend die het besteld via internet. Komt altijd wel goed aan en zo ongeveer alles is te bestellen. Kost wat maar dan heb je ook wat.
19-10-2009, 17:34 | |
Verwijderd
|
ik ga het beleid er eens op nazoeken of dit eigenlijk wel mag moet als forumbaas natuurlijk wel het goede voorbeeld geven xD no offence tegen jullie hoor maar als in de regels staat dat dit niet mag zal ik het toch moeten sluiten, hoewel zo'n site me zelf ook wel handig lijkt (A)
|
19-10-2009, 17:57 | |
Verwijderd
|
Hmja, volgens de wet zijn sommige/de meeste rc's inderdaad niet illegaal. Een verwijzing naar iets legaals zou niet fout moeten zijn. Het doet me een beetje denken aan het links naar torrents-verhaal, die mogen namelijk niet hier op het forum. Die kan natuurlijk ook iedere gemiddelde internetgebruiker wel vinden...
Wammus naamzoek wat vind jij ervan? |
20-10-2009, 03:58 | |
Ik heb het op Admin gezet ter overleg en het wachten is even op reactie van de rest. Tot die tijd blijft het topic open maar het kan dus zijn dat er later besloten wordt dat het gesloten wordt en de links weggehaald worden. Uiteraard zal hier een goede reden bij opgegeven worden.
20-10-2009, 10:37 | ||
Citaat:
20-10-2009, 16:31 | ||
Citaat:
Maja, ook niets te maken met dat torrent verhaal, is gewoon legaal, legaler zelfs dan een coffieshop of een smartshop, dat dit een maas in de wet is, /care, als je op regeltjes geilt, krijg je em altijd terug Maja, eerst maar eens kijken of het via via lukt, die hoeveelheden die te bestellen zijn, zijn bijna altijd toch iets te Maja, was meer gewoon beetje info inwinnen Maar nu we toch bezig zijn, is er niet ooit iemand geweest met zo weinig leven dat ie gewoon een lijstje heeft gemaakt van alle drugs, en hun juridische staat in elk land, nu is het zo vaak gewoon een beetje horen zeggen |
20-10-2009, 17:04 | |
Dat het niet illegaal is betekent volgens mij niet meteen dat het dan ook meteen 100% toegestaan is. Denk dat als de politie je aanhoudt met wat op zak of erachter komt dat je iets verkoopt dat ze wel zullen proberen om je ergens voor vast te houden of aan te klagen.
Misschien dan gewoon onder de noemer verboden medicijnen of weet ik veel wat. Maar verder zijn er volgens mij weinig (algemeen bekende)betrouwbare sites waar je het gewoon kan bestellen. Volgens mij gaat het eerst altijd wel via via dat je aan zo'n connectie komt. Komt bij dat het meestal om een redelijk bedrag gaat beetje kut als je dan niet zeker weet of het helemaal te vertrouwen is.
20-10-2009, 19:27 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
21-10-2009, 12:18 | ||
Citaat:
Het mag wel verkocht worden aan wetenschappers of chemiebedrijven, maar dan moet je alsnog een bedrijf oprichten, vergunningen aanvragen en belasting betalen. |
Advertentie |
|
21-10-2009, 13:18 | |
Verwijderd
|
Hmja, oke. Maar dan is het weer de vraag of genoemde bedrijfjes die vergunningen hebben. En dat is moeilijk uit te zoeken, omdat er weinig contactgegevens en kvk-nrs (oid) op de websites staan.
Laat maar open hoor, voordeel van de twijfel edit: op admin heeft er nog niemand gereageerd op de vraag dus ik denk dat het voor veel mensen een dikke /care is Laatst gewijzigd op 21-10-2009 om 14:54. |
21-10-2009, 15:13 | ||
Citaat:
|
23-10-2009, 01:57 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
23-10-2009, 10:22 | ||
Citaat:
De bewijsplicht ligt bij het bedrijf. Als jij geld gaat verdienen met het verkopen van chemicalien moet je aan kunnen tonen dat deze niet bedoeld zijn om op te eten, en dat je klanten dat dus ook niet doen. Er moet een reden zijn dat jij dit verkoopt aan mensen. In het geval van methylone werd het verkocht als luchtverfrisser omdat het zo sterk rook, als je zon toepassing hebt kan je verdedigen waarom je iets verkoopt. |
Advertentie |
|
|
|