Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2010, 12:23
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Hallo allemaal!

Als oudforummer bedacht ik me dat dit misschien een interessant nieuwtje was voor de studenten onder jullie: het Huis van de Poëzie (poëziefestival in Utrecht, vindt plaats op 27 januari) heeft een dichtwedstrijd georganiseerd onder studenten! De deadline is al wel vrij snel, namelijk 24 december, maar het is wel de moeite waard om mee te doen denk ik: behalve vrijkaarten en bundels kun je namelijk ook publicatie in het programmaboekje winnen! Het winnende gedicht staat dus tussen gedichten van grote dichters als Ted van Lieshout, Hagar Peeters en Peter Verhelst en wordt gelezen door ca. 650 man! Dat is toch cool voor een beginnend dichter

Het gedicht moet overigens gaan over Huis en/of Nacht (thema Gedichtendag 2011) en mag max 24 regels zijn, incl. witregels.

Anyway, voor wie het leuk vindt hier meer informatie, let ook even op het reglement .

NB: Je moet dus wel student zijn, vermelding van een studentnummer is verplicht (al kun je het als scholier mss ook wel proberen als je school en klas vermeld, ik weet niet hoe streng ze zijn?)
NNB: Dit mocht van mij! kusje Dingaantouwtje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2010, 16:18
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
He bah, ik ben scholier.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 13:47
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Ik kan nog wel even navragen hoe het precies zit met scholieren/studenten, maar dan weet ik het op z'n vroegst maandag!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Looking for hue
Not for Sale
10 24-10-2005 11:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.