Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 21:34
mekras
mekras is offline
zeg moet ik me nu al zorgen gaan maken dat ik nog niet begonnen ben met leren? wanneer beginnen jullie met het opfrissen van je geheugen van de dingen die je 2 jaar geleden geleerd hebt?
Advertentie
Oud 02-04-2003, 22:00
Verwijderd
ik ben nog voor tentamens aan het leren. dan hoef ik deze stof iig niet zo uitgebreid meer door te nemen voor het examen
(tentamens gaan nu nog 2 weken door)
Oud 03-04-2003, 08:02
Japzer
Avatar van Japzer
Japzer is offline
ik heb net mijn 3e SE-week achter de rug van dit jaar en we zijn met alle examenvakken nu examens aan het oefenen. Thuis doe ik er nog niks aan eigenlijk, dat komt in / na de meivakantie wel
__________________
I'm burned with desire, but you left me in the rain...
Oud 03-04-2003, 08:36
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
ik zit nu midden in de tentamenweek dus ik kan me nog niet richten op de examens. Pas als deze week voorbij is, ga ik voor de examens leren.........
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Oud 03-04-2003, 08:47
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Vanaf de meivakantie ga ik denk ik echt leen, de komende weken nog lekker examens maken van vorige jaren op school
Oud 03-04-2003, 08:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb ook de hele meivakantie ervoor gereserveerd.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-04-2003, 12:22
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn laatste schoolonderzoek gehad, dus ik heb nog niets aan de CE's gedaan. Ik denk wel dat ik binnenkort al ga beginnen, zeker met vakken waarvan ik een groot gedeelte van de stof 1 of zelfs 2 jaar geleden voor de laatste keer heb gezien... Natuurlijk heb ik de meivakantie er ook voor gereserveerd, maar dat alleen is denk ik niet echt voldoende (Dat was het wel voor de schoolonderzoeken, maar de examens worden toch wat moeilijker met veel meer stof). Niet dat ik nu 3 uur per dag intensief ga leren, maar alles vast een beetje doorkijken kan nooit kwaad, denk ik.
Oud 03-04-2003, 14:24
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Ik ben al bezig delen van de stof nog eens door te nemen en heb een soort planning gemaakt. In de lessen gebruiken we oefenmateriaal van eerdere examens en daar probeer ik m'n planning op aan te laten sluiten.
Voor mij is het zeker van belang dat ik nu al 'echt' begin met leren, want heel gemakkelijk gaat het me niet af. Maar als ik zo doorga dan haal ik het wel.
__________________
Bier & Tieten
Oud 03-04-2003, 16:08
kisses-from-me
Avatar van kisses-from-me
kisses-from-me is offline
Hahah ja leren..
Das niet echt 1 van de dingen waar ik me nu al mee bezig houd..
Ik denk dat ik dat wel in de meivakantie ga doen daarna heb ik ook nog een week vrij namelijk..
Maarja jullie vast ook wel..
Dus tijd zat dan..
Kuss jetje
Oud 03-04-2003, 16:16
Verwijderd
'k ben eergisteren begonnen met leren voor scheikunde. Mijn streven is dan ook om per week van één exact vak de stof helemaal door te nemen en te herhalen. Dan heb ik over drie weken de vakken natuur-, wis- en scheikunde geleerd. Daarna ga ik echt actief aan de slag met de examenbundels. In de tussentijd oefenen we op school btw ook al met de examenbundels.

Ik wil dus in ieder geval voor de meivakantie de drie exacte vakken geleerd hebben en die voldoende beheersen, zodat ik, mocht ik iets niet snappen, het nog kan vragen aan een leraar/lerares.

De leer vakken, zoals biologie en economie doe ik in de meivakantie. Ik denk dat ik het met deze werkwijze wel moet halen, toch?


Laurens
Oud 03-04-2003, 17:10
Iwein
Iwein is offline
maand april, hele vak wiskunde B, rest wiskunde A, theorie Nederlands en duits grammatica nog allemaal LEREN (de stof)

dan vanaf 1 mei die hard blokken voor het examen zelf
Oud 22-04-2003, 09:33
schobers
schobers is offline
Ik ben afgelopen woensdag begonnen met leren en ik heb een planning gemaakt waarbij ik elk vak 5/6 keer leer. Maar ik ga niet uitgebreid alle stof herhalen. Ik haal t zo hopelijk ook wel. In de mei vakantie nog ff blokken en dan lukt t hopelijk wel. IK heb nu dan nog wel kei goede punten en als ik naar de instelling kijk van andere klasgenoten denk ik dat ik t met wat minder leren ook wel zou moeten kunnen halen. Anders slaagt er toch niemand?? Bij mijn klas in ieder geval niet
Iedereen alvast veel suc6 met leren en maak je vooral niet druk, dan komt t allemaal wel goed.
Oud 22-04-2003, 09:56
MissGreeny
Avatar van MissGreeny
MissGreeny is offline
Ik heb net tentamen week afgerond.
Daar zit natuurlijk al veel examenstof in.
Maarja ik vergeet snel weer dingen
Maar ik heb mezelf voorgenomen om in de mei vakantie toch al echt gaan te beginnen met leren, en goed in die laatste paar lesjes opletten.
__________________
Een kus die het hart niet raakt, verveelt alleen de mond. --Geslaagd
Oud 24-04-2003, 18:23
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ben vorige week begonnen......
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Oud 24-04-2003, 21:49
alwaysgood
alwaysgood is offline
het voordeel is, dat wij bij de schoolexamens die we dit jaar hebben gekregen, steeds een deel van de oude stof moesten leren. Dus met 3 se-weken, hebben we voor alle exacte vakken alle stof van de laatste 3 jaar al moeten leren.
Heb nu een gevoel dat ken ik nog wel,
maar straks...........
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 24-04-2003, 21:52
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik ben nog niet begonnen, komt nog wel een keer
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 25-04-2003, 08:23
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
vandaag is m'n laatste schooldag. ik ga vanmiddag nog één keertje StarTrek Elite force spelen en Startrek first contact kijken, en dan begin ik morgen met leren
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 25-04-2003, 14:21
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ook mijn laatste schooldag vandaag, maar ik heb niet veel tijd om te leren deze vakantie. Morgen zit ik de hele dag in Warner Bros, zondag moet ik werken, maandag naar A'dam voor gesprek op HvA, dinsdag kan ik evt wel leren, woensdag koninginnedag, komt er toch niks van terecht, donderdag t/m maandag wel leren, dinsdag ws Six Flags en woensdag leren... Daarna donderdag excursie R'dam en vrijdag eindexamenstunt... Daarna leren leren leren!!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Ads door Google
Oud 27-04-2003, 19:07
Verwijderd
Ik ga nu pas beginnen met leren.....
Oud 27-04-2003, 19:18
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
ik sta er erg goed voro dus met wat opfrissen red ik het wel weet namelijk ook nog veel alleen eco goed leren!
Oud 27-04-2003, 20:51
Verwijderd
Ja nou ja je hebt het hele jaar natuurlijk alles nog een keertje herhaalt (tenminste wij). Dus alle onderwerpen heb ik dit jaar al een keer behandeld. Toch wordt het wel eens tijd om te leren. Ik begin morgen vroeg en ga de rest van de vakantie goed leren!
Oud 28-04-2003, 15:24
Thomas
Thomas is offline
Je moet gewoon een goede planning maken en een maand van tevoren beginnen met studeren. En als laatste geef ik je nog een tip: concentreer je niet teveel op de kleine details, maar probeer vooral het grote plaatje te snappen.
Oud 28-04-2003, 23:29
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Wat zijn er veel mensen die hun laatset scholldag al hebben gehad....wij hebben nog verplicht les tot vrijdag 9 mei, en dan facultatief les op de maandag, dinsdag en woensdag daarna...die donderdag beginnen de examens.

Op school worden we nu bij elk vak helemaal doodgegooid met oefenexamens. Je wordt er gillend gek van, echt knettergestoord.Ik kan nu al geen oefenexamen meer zien!

Thuis wil ik deze week (de meivakentie) beginnen met leren voor de ergste en moeilijkste vakken: filosofie en wiskunde A1 (ja, wiskunde A1 is voor mij moeilijk! ).
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Leren voor 2 talen
Floor1231998
9 27-01-2013 15:30
Algemene schoolzaken Lerares maakt fout met cijfer!
demihoogendoorn
15 18-02-2012 20:04
Algemene schoolzaken Frans
Sorry.x
9 05-01-2009 12:08
Eindexamens 2005 Ben jij al begonnen met leren?
Phlox
92 19-05-2005 12:30
Eindexamens 2004 Al begonnen met leren?
Saycheese
239 24-05-2004 18:07
Eindexamens 2004 Al begonnen met leren? <poll>
levi's
2 11-05-2004 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.