Oud 08-05-2005, 11:55
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik twijfel namelijk nogal... want ik ben bang dat ik er dan achter kom dat ik alles fout heb ofzo. en je kan toch niet precies kijken wat ze goed rekenen en wat niet
en jullie?
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Advertentie
Oud 08-05-2005, 12:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Denk het wel ja. Ik heb niet zo heel veel kans op zakken, dus dan heb ik wat meer zekerheid.
Alleen weet ik niet of ik nog de puf heb om de antwoorden voor mezelf op te schrijven. Na een toets ben ik meestal aardig op en dan is alles nog een keer overschrijven nou niet mijn favoriete bezigheid.
__________________
Oud 08-05-2005, 12:09
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Ik doe het alleen bij de vakken waarvan ik weet dat het bijna onmogelijk is om daar voor te zakken. Voor de rest durf ik niet echt te kijken.
__________________
so... are you gay or straight
Oud 08-05-2005, 12:18
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Miracle schreef op 08-05-2005 @ 12:08 :
Denk het wel ja. Ik heb niet zo heel veel kans op zakken, dus dan heb ik wat meer zekerheid.
Alleen weet ik niet of ik nog de puf heb om de antwoorden voor mezelf op te schrijven. Na een toets ben ik meestal aardig op en dan is alles nog een keer overschrijven nou niet mijn favoriete bezigheid.
dan heb ik het 'voordeel' dat ik bijna altijd nm toetsen twee keer opschrijf... de eerste keer alles snel, en daarna nog ene keer netjes... want bij onleesbaarheid keuren ze het ook fout
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 08-05-2005, 12:42
.Pure
.Pure is offline
Hm ja denk het wel, denk dat ik de verleiding niet kan weerstaan. Vooral bij de leesexamens, dus voor mij engels, frans en duits.
Oud 08-05-2005, 12:47
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik denk bij Engels en Nederlands sowieso, want daar is het makkelijk om de (meerkeuze)vragen nog een keer op te schrijven zodat je de antwoorden mee naar huis kunt nemen, en het is ook makkelijk nakijken. Bij bv. geschiedenis begin ik er denk ik niet aan, omdat ik daar altijd hele verhalen op schrijf en ik het dan ook moeilijker te zien vind of je ergens wel of niet een punt voor krijgt.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 08-05-2005, 13:15
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Nee, anders ga ik me alleen maar ongerust maken voor niks denk ik. Ik laat me wel verassen.
Oud 08-05-2005, 13:46
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
ik wil het eigelijk wel weten, dus ik denk ook wel dat ik ga kijken. Alleen bij sommige vakken zal het wat lastig zijn...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 08-05-2005, 13:53
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
.Pure schreef op 08-05-2005 @ 12:42 :
Hm ja denk het wel, denk dat ik de verleiding niet kan weerstaan. Vooral bij de leesexamens, dus voor mij engels, frans en duits.
Ja pcies dat heb ik nou ook. Al is het mss niet zo verstandig, omdat je toch niet precies weet wat ze goed/fout rekenen...
__________________
Kun je het lezen???
Oud 08-05-2005, 13:56
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ja, ik ga het wel doen. Vorig jaar is me dat erg goed bevallen (behalve bij geschiedenis, omdat ik daar totaal niet kon inschatten hoe ze dat zouden rekenen en niet meer precies wist wat ik had ingevuld).
Heb dit jaar ook vooral talen, dus das wel makkelijk te controleren, en geeft dan toch meer zekerheid..
__________________
Keep on rockin'
Oud 08-05-2005, 14:35
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Jep, heb al twee keer examen gedaan en het stelde me wel gerust.
Wel moet je streng voor jezelf kunnen zijn en fout rekenen wat maar een beetje van het antwoord afwijkt.. iemand uit mn klas was er vorig jaar na het nakijken zeker van geslaagd te zijn maar was dus gezakt
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 08-05-2005, 14:45
Verwijderd
Ja, vermoedelijk wel.
Oud 08-05-2005, 14:52
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
hangt ervanaf. als heel veel mensen uit mijn klas het opzoeken en allemaal gaan vertellen wat ze hebben, denk ik niet dat ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 08-05-2005, 15:29
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik ben aan het twijfelen of ik dat ga doen. Aan de ene kant wil ik me het liefst helemaal richten op de examens die nog gaan doen, en dus zodra een examen achter de rug is er dan niet meer aan denken. Ik ben bang dat ik veel te veel ga stressen als ik zie dat mijn antwoorden niet goed zijn. En ik wil eigenlijk al mijn tijd tijdens het examen aan het examen besteden.

Misschien dat ik wel na mijn laatste examen na de antwoorden ga kijken. Ik denk dus niet dat ik dat tussendoor al ga doen. Wat ik zeker niet wil gaan doen is antwoorden vergelijken, daar word ik altijd helemaal zenuwachtig van.
Oud 08-05-2005, 15:49
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Nee, dan ga ik in paniek raken.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-05-2005, 15:52
Onherkenbaar
Avatar van Onherkenbaar
Onherkenbaar is offline
Waarschijnlijk alleen vakken als Engels en Nederlands.
Oud 08-05-2005, 15:59
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Nee, anders word ik te nerveus voor de andere examens. Ik hoor het wel op 16 juni.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 08-05-2005, 16:23
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ik heb t vorig jaar wel gedaan. ik heb al mn examens meteen nagekeken. T gaf mij wel een rustiger gevoel. Ik keek wel alles heel streng na, dus de dagen voor mn uitslag was ik toch wel heel bang haha
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Ads door Google
Oud 08-05-2005, 16:54
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik wel, absoluut! Lijkt me juist leuk Je kan er toch niks meer aan veranderen achteraf en ik ben er toch wel zeker van dat ik slaag.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 08-05-2005, 17:44
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 08-05-2005 @ 15:29 :
Ik ben aan het twijfelen of ik dat ga doen. Aan de ene kant wil ik me het liefst helemaal richten op de examens die nog gaan doen, en dus zodra een examen achter de rug is er dan niet meer aan denken. Ik ben bang dat ik veel te veel ga stressen als ik zie dat mijn antwoorden niet goed zijn. En ik wil eigenlijk al mijn tijd tijdens het examen aan het examen besteden.

Misschien dat ik wel na mijn laatste examen na de antwoorden ga kijken. Ik denk dus niet dat ik dat tussendoor al ga doen. Wat ik zeker niet wil gaan doen is antwoorden vergelijken, daar word ik altijd helemaal zenuwachtig van.
ja ALS ik het ga doen, ga ik ze nakijken na mn laatste examen op donderdag (grieks)
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 08-05-2005, 17:50
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ik verwacht niet dat ik tijd heb om m'n antwoorden over te schrijven dus nee. Behalve bij Nederlands en Engels dan, daar moet het lukken binnen de tijd en is het ook makkelijk te controleren.
Oud 08-05-2005, 17:53
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ga me antwoorden wel dubbel schrijven. Maar ik ga pas alles controleren na de week zelf. Anders wordt ik zenuwachtig
Wil niet weten hoe goed of hoe slecht ik het gemaakt heb
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 08-05-2005, 18:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het maakt me waarschijnlijk doodzenuwachtig, maar ik zal de verleiding ook niet kunnen weerstaan, denk ik

Maar bij vakken als Wiskunde, Geschiedenis en Aardrijkskunde gaat dat niet echt, dus ik denk dat ik alleen de talen nakijk.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-05-2005, 18:53
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Nee ik word daar echt heeel zenuwachtig van denk ik
Ga me dan heel ongerust maken.
Gelukkig ga ik na de examens meteen op vakantie want ben bang dat ik anders toch stiekem ga kijken
__________________
That ís a tasty burger!
Oud 08-05-2005, 21:33
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ben je gek, dat durf ik niet.

Bovendien schrijf ik nooit klad en heb ik geen zin om alles dubbel op te schrijven.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Advertentie
Oud 08-05-2005, 21:48
Verwijderd
Nee. Zodra ik een examen heb gehad, denk ik er niet meer aan. Dat doe ik ook altijd met SE en zo stress ik veel minder.
Oud 08-05-2005, 22:53
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Denk het wel, in ieder geval voor een paar examens.
Oud 08-05-2005, 23:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
je kan iig de multiple-choice nakijken
daar valt moeilijk over te denken of het wel of niet goed zal zijn
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-05-2005, 11:49
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
ik wel, ben toch te nieuwsgierig om het niet te doen
Oud 09-05-2005, 13:58
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik ga t wel doen, maar ik denk dat ik er alleen maar gestressder van word.
Oud 09-05-2005, 14:55
Jannekie
Avatar van Jannekie
Jannekie is offline
ik ga in elk geval bij Engels en Nederlands de antwoorden nakijken, en bij de rest zal ik het wss ook niet kunnen laten
__________________
A woman always has the last word in an argument. Anything the man says after that, is the beginning of a new argument.
Oud 10-05-2005, 16:36
timajax
timajax is offline
Ja, als ik de zin heb om me antwoorden 2x op te schrijven wel. Ik kan er dan toch niets meer aan veranderen. Ik sta er ook zo voor dat ik me nergens zorgen om hoef te maken.
__________________
en zo geschiede het...
Oud 11-05-2005, 18:06
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik deed dat de vorige keren steeds, maar ik denk niet dat ik dat dit jaar zal doen. Bij Wiskunde heeft het toch weinig zin.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 11-05-2005, 20:11
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
why not?? mocht je zien dat je voor een bepaald vak (engels of sow.. wel goed na te kijken) echt slecht hebt gemaakt kun je je al eventueel voorbereiden op een her. Hoewel dat laatste natuurlijk niet mijn planning is
__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Oud 11-05-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
muts8848 schreef op 11-05-2005 @ 20:11 :
why not?? mocht je zien dat je voor een bepaald vak (engels of sow.. wel goed na te kijken) echt slecht hebt gemaakt kun je je al eventueel voorbereiden op een her. Hoewel dat laatste natuurlijk niet mijn planning is
ja precies, dan weet ik of ik moet voorbereiden op en her. wel zo makkelijk vind ik.

en ik kijk dan wel super super streng na... want ja... dalijk kijk je het heel soepel na en heb je volgens jezelf een voldoende en dan krijg je miss een onvoldoende trug. dat wil ik niet.
Oud 15-05-2005, 15:12
Eline87
Eline87 is offline
Ga wel de antwoorden na checken als ik tijd heb.
Die moet je natuurlijk op het uitwerkblad schrijven ???
Of niet mijn docent zei dat je dat niet netjes hoefde te houden.
__________________
Ik ben Eline 18 jaar en woon in Heeze.
Ads door Google
Oud 15-05-2005, 15:50
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik zeker wel, ik doe het nu al bij toetsen, dat ik bij elke vraag die ik zeker weten goed heb mezelf de punten toeken (als het erbij staat dan) en meestal kom ik dan op een minimum uit en dat is over het algemeen voldoende en ik heb dan ook nog nooit onder het door mij uitgerekende minimum cijfer gezeten.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 15-05-2005, 16:15
Patrick_vN
Patrick_vN is offline
Ik denk dat ik m'n opgaveblad de meerkeuze vragen invul zodat ik die effe kan nakijken.

Je moet toch eerst je opgaveblad inleveren en dan kan je hem na het examen toch ophalen ?? Anders zou je iemand kunnen helpen die naar wc moet met sms ofzo (erg ver gezocht maar werd bij mij verteld op school)
Oud 16-05-2005, 12:23
ingel_87
ingel_87 is offline
Volgens mij vind ik het dan te eng om na te kijken
Misschien dat ik Engels wel even na ga kijken.. daar ben ik niet bang voor.
Oud 16-05-2005, 12:31
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
Citaat:
Patrick_vN schreef op 15-05-2005 @ 16:15 :
Ik denk dat ik m'n opgaveblad de meerkeuze vragen invul zodat ik die effe kan nakijken.

Je moet toch eerst je opgaveblad inleveren en dan kan je hem na het examen toch ophalen ?? Anders zou je iemand kunnen helpen die naar wc moet met sms ofzo (erg ver gezocht maar werd bij mij verteld op school)
Bij ons word je telefoon gelijk afgenomen als je de zaal binnen komt lopen. Ik houd m'n mobiel dan ook wel lekker thuis.

Maarja, ik ga in m'n opgavenboekje wat van m'n antwoorden overschrijven (als ik tijd over heb) en thuis nakijken.
Oud 17-05-2005, 15:30
*-Maartje-*
Avatar van *-Maartje-*
*-Maartje-* is offline
Ik ga t zeker nakijken, ik ben dan toch heel erg benieuwd naar de antwoorden en wil weten hoe ik het heb gemaakt. Dan kun je de uitslag ongeveer al weten..
Oud 17-05-2005, 16:34
Pikey
Avatar van Pikey
Pikey is offline
Nee.
Oud 17-05-2005, 17:21
JH
JH is offline
Hangt er vanaf, mss dat ik kijk als ik na de examens mijn kater heb uitgeslapen en zogauw niks anders weet te verzinnen.
Oud 17-05-2005, 17:27
broodjekroket
Avatar van broodjekroket
broodjekroket is offline
ik ga pas kijken als ik al m'n examens al heb gehad, dat is voor mij dus 1 juni
Oud 17-05-2005, 17:46
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Alleen bij Duits. Daar móet ik een 5 voor halen op mn cs en ik ben er vet slecht in dus dat word stressen. Als dat goed zit dan maak ik me niet meer druk, voor de rest kan ik allemaal 3en en 4en halen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 17-05-2005, 17:56
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
ik denk het wel
dan kan ik me mentaal voorbereiden op dat ik ben gezakt
__________________
zo,
Oud 18-05-2005, 02:18
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
ja, voelt goed als je dingen herkent
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 19-05-2005, 09:03
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
denk het wel
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2003 Gaan jullie na je examen op i-net nakijken wat je ongeveer gescoord hebt?
*Sneeuwmuts*
35 18-04-2003 13:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen probleem
Verwijderd
9 16-02-2002 12:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.