Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2013, 19:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hey allemaal,

ik wil morgen gezellig een (mid)dagje met mijn moeder gaan shoppen, maar we weten niet waar we naartoe willen. Wat vinden jullie leuke steden om te gaan shoppen? Waar ze naast de bekende winkels (ONLY, Vero Moda, The Sting) ook nog andere winkeltjes hebben die je niet overal ziet. Liefst in Zuid-Holland.

EDIT: Zullen we dit topic maar omdopen in een algemeen Steden waar je leuk kunt shoppen - topic?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 01-04-2013 om 18:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2013, 20:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik begon heel enthousiast met Amsterdam en Haarlem maar nee, Den Haag? Ik moet mijn eigen stad natuurlijk noemen. Ik vind Den Haag gewoon fijn, niet alleen om te winkelen. Rotterdam vind ik een nare stad, maar je kan wel shoppen tot je dropt, plus ze hebben een Primark, en daar hoor ik alleen maar enthousiaste verhalen over. Delft is leuk, niet een typisch shopcentrum, maar zeker wel genoeg winkels en ook lieve kleine winkeltjes.
Verder weet ik het niet, want ik ga niet zo vaak shoppen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 20:03
tripster
tripster is offline
Leeuwarden is een stad waar ze naast heel veel ketens ook erg leuke andere winkeltjes hebben.

Verder, meer in de randstad, is Amsterdam altijd leuk. Negen straatjes enz. Ook Utrecht heeft volgens mij veel leuke winkeltjes. (dan moet je niet in Hoog Catharijne kijken, maar echt de 'binnenstad' in)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 20:04
tripster
tripster is offline
Voor goedkoop shoppen moet je natuurlijk naar Almere gaan, met een Primark, V&D, 2 H&M's, en echt alle ketens die je maar kan verzinnen.

Amstelveen is ook erg leuk en vooral fijn winkelen, maar heeft veel winkels die wat duurder en luxer zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 20:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn moeder dacht zelf aan Alphen (vind ik zelf niet geweldig), Alexandrium (vond ze zelf weer niet zo geweldig) of Woerden (ben ik nog nooit wezen shoppen). Bedankt voor jullie tips en extra tips blijven welkom!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 21:27
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Scheveningen of Noordwijk; als 't meer voor de gezelligheid is.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 06:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zoetermeer heeft mooie grote winkels maar is niet zo gezellig. Breda vind ik leuk maar is niet in Zuid-Holland.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 21:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waar ben je uiteindelijk geweest?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 18:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waar ben je uiteindelijk geweest?
Toch naar Alphen a/d Rijn. Lekker dichtbij, maar toch weer iets andere winkels. Uiteindelijk een hele gezellig winkel gehad, nieuwe sneakers gekocht en een nieuwe spijkerbroek. En mijn moeder ook nog wat leuke dingen. Nog gezellig wat gedronken bij Carla's. Kortom: zeer geslaagd.

We waren vrij recent nog in Alexandrium en Den Haag geweest, dus Alphen was nu ook wel weer eens leuk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 14:55
Verwijderd
Maastricht of Heerlen daar vind je alles dicht bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 21:38
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Scheveningen of Noordwijk; als 't meer voor de gezelligheid is.
Noordwijk is qua sfeer nog wel leuk, aanbod qua winkels is helaas stuk minder.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 10:48
Verwijderd
Niet bepaald in jouw buurt, maar ik vind Maastricht mooi en leuk. Je hebt er vanalles, achterafstraatjes met dure ontwerpers, bekende ketens, mooie gebouwen tussen moderne winkelcentra. In België heb ik een voorkeur voor Hasselt (Antwerpen ben ik te lang niet meer geweest om te kunnen beoordelen, maar dat vond ik vroeger ook heel fijn, combinatie nieuw en oud, vintage en vernieuwende designers, goedkope ketens en dure exclusiviteit), het wordt hier de Hoofdstad van de smaak genoemd, er zitten best wat designers (ook omwille van het modemuseum), achterafstraatjes met exclusieve dingen, mooie oude gebouwen, standaard shopketens, een mediamarkt in het centrum (handig!), stoffenwinkels, geweldige schoenenwinkels met goedkope en goedlopende schoenen en zelfs tegenwoordig een ruime Desigualstore <3
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 06:32
Verwijderd
UTRECHT daar hebben ze veel winkeltjes met superleuke dingen!!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 13:01
blondysuzy
Avatar van blondysuzy
blondysuzy is offline
In Eindhoven kan je lekker winkelen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 11:05
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
A'dam / Rotterdam. Roermond en bataviastad
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 14:59
xMEM0RIES
Avatar van xMEM0RIES
xMEM0RIES is offline
Haarlem, maar dat is natuurlijk N-H..
__________________
Nothing is impossible, the word itself says ''I'm possible'' .
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:54
Turkijenewyork
Turkijenewyork is offline
Arnhem en Amsterdam
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 14:58
Verwijderd
Den Bosch! Veel winkeltjes en alles is dicht bij elkaar en overzichtelijk. En Antwerpen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2013, 22:51
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik vind Utrecht persoonlijk erg goed. Het centrum is vrij duidelijk, je weet wanneer je geen winkels meer tegen gaat komen. En er zijn vrij veel winkels, vrij gevariëerd ook.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Leeuwarden is een stad waar ze naast heel veel ketens ook erg leuke andere winkeltjes hebben.

Verder, meer in de randstad, is Amsterdam altijd leuk. Negen straatjes enz. Ook Utrecht heeft volgens mij veel leuke winkeltjes. (dan moet je niet in Hoog Catharijne kijken, maar echt de 'binnenstad' in)
Leeuwarden heeft wel veel minder dan Almere of Amsterdam, zou dan eerder voor die plaatsen gaan of Utrecht dan voor Leeuwarden..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 12:57
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
Amsterdam, spreekt voor zich natuurlijk. En Almere, want Primark en duizenden leuke schoenenwinkeltjes.
__________________
Contrasting the snow, for the argony.
I'd rather know.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Lifestyle Hulp nodig bij shoppen.
Verwijderd
17 15-01-2013 22:16
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Lifestyle Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer*
Pan Am
249 28-12-2002 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.