Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2006, 19:53
Fides
Fides is offline
Wat Landzaat is Oranje doet is mij ook al een tijd een raadsel.
Advertentie
Oud 06-09-2006, 19:57
Bequiristain
Bequiristain is offline
Wat doet die Heitinga nog in Oranje,zo slecht zeg.
Sneyder en Kuyt spelen sterk
Oud 06-09-2006, 20:00
Fides
Fides is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 06-09-2006 @ 20:57 :
Wat doet die Heitinga nog in Oranje,zo slecht zeg.
Sneyder en Kuyt spelen sterk
Klopt, Huntelaar doet ook goed zijn werk (in hoeverre dat mogelijk is met 6 verdedigers om je heen :') )
Oud 06-09-2006, 20:00
Fides
Fides is offline
Denny 'Tikkie Breed' Landzaat. Wat irritant zeg.
Oud 06-09-2006, 20:13
Fides
Fides is offline
Van Persie gooit weer eens zn woede in zn schot.
Oud 06-09-2006, 20:33
one.
one. is offline
Nederland speelt best redelijk vandaag, alleen vind ik Heitinga niet bepaald sterk. Die linkerkant loopt lekker en Van Persie is ook dreigend.
__________________
.
Oud 06-09-2006, 20:54
Fides
Fides is offline
Ze lopen nu een beetje te prutsen.

En Marco, wissel die Heitinga aub.
Oud 06-09-2006, 21:13
Fides
Fides is offline
Citaat:
Fides schreef op 06-09-2006 @ 21:13 :
Van Persie gooit weer eens zn woede in zn schot.
Oud 06-09-2006, 21:31
professor2
professor2 is offline
ik vind sneyder echt weer slecht spelen he maar ik zal wel weer de enige zijn
Oud 06-09-2006, 21:36
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Telkens Sneijder op zijn Duits uitgesproken
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Oud 06-09-2006, 21:41
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
van Basten zoekt toch een duidelijke leider... mja als je de meest geschikte kandidaat daarvoor niet uit Munchen laat komen (en voorheen Barcelona) zal het nooit iets worden..
Oud 06-09-2006, 21:52
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 06-09-2006 @ 18:53 :
na 10x istie niet grappig meer

ik hoop vanavond eigenlijk op een 0-1 /0-3 en dan eens toch een paar mensen á la stijn schaars en martijn meerdink én V. Basten zelf oranje uit
Hij kan rechtsback

Wat een drama, ik had het gevoel dat wit rusland ons weleens kon verslaan.

Het middenveld was drama, en campingzendercommentator was al helemaal kut.
Oud 06-09-2006, 21:52
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 06-09-2006 @ 22:52 :
en campingzendercommentator was al helemaal kut.
ja verschrikkelijk zeg, echt irritant
Oud 06-09-2006, 21:57
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 06-09-2006 @ 22:36 :
Telkens Sneijder op zijn Duits uitgesproken
ja, heel irritant.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 06-09-2006, 22:00
Verwijderd
Er waren 2 goede kansen voor wit-rusland in de eerste helft. Bal van de lijn. Als die er in was gevallen hadden we een totaal andere wedstrijd gezien
Oud 06-09-2006, 22:15
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 06-09-2006 @ 23:00 :
Er waren 2 goede kansen voor wit-rusland in de eerste helft. Bal van de lijn. Als die er in was gevallen hadden we een totaal andere wedstrijd gezien
ja en als vd sar in de spits stond of huntelaar maakt een hattrick had je ook een totaal andere wedstrijd gezien.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 06-09-2006, 22:29
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 06-09-2006 @ 22:41 :
van Basten zoekt toch een duidelijke leider... mja als je de meest geschikte kandidaat daarvoor niet uit Munchen laat komen (en voorheen Barcelona) zal het nooit iets worden..
haha van bommel is toch geen leider man
van bommel is alleen goed als er echte leiders en sterren in het veld staan
Oud 06-09-2006, 22:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
professor2 schreef op 06-09-2006 @ 23:29 :
haha van bommel is toch geen leider man
van bommel is alleen goed als er echte leiders en sterren in het veld staan
Van Bommel is wel typisch een jongen om een jong team als dit op sleeptouw te nemen. Maar goed, Davids is dat ook
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-09-2006, 23:17
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
professor2 schreef op 06-09-2006 @ 22:31 :
ik vind sneyder echt weer slecht spelen he maar ik zal wel weer de enige zijn
Pfff, op van Persie na de beste man van het veld...
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 07-09-2006, 00:02
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 07-09-2006 @ 00:17 :
Pfff, op van Persie na de beste man van het veld...
nee want sneijder moet niet voorzichzelf spelen maar voor het team

het middenveld draaide niet goed en daardoor het hele team niet eigenlijk van bastens grootste probleem
dat sneijder dan zichzelf in de kijker zet met een wat leuke acties dan lijkt ie wel goed maar dat is ie niet
Oud 07-09-2006, 00:45
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-09-2006 @ 23:41 :
Van Bommel is wel typisch een jongen om een jong team als dit op sleeptouw te nemen.
Dat heeft ie op het afgelopen WK anders niet laten zien...
__________________
Zuur...
Oud 07-09-2006, 08:47
one.
one. is offline
Citaat:
professor2 schreef op 07-09-2006 @ 01:02 :
nee want sneijder moet niet voorzichzelf spelen maar voor het team
Iedereen weet dat hij goed van afstand kan schieten en zo kan scoren. Als hij dat kan moet hij dat maar ook doen.
__________________
.
Oud 07-09-2006, 09:17
Fides
Fides is offline
Citaat:
professor2 schreef op 07-09-2006 @ 01:02 :
nee want sneijder moet niet voorzichzelf spelen maar voor het team

het middenveld draaide niet goed en daardoor het hele team niet eigenlijk van bastens grootste probleem
dat sneijder dan zichzelf in de kijker zet met een wat leuke acties dan lijkt ie wel goed maar dat is ie niet
Het middenveld draaide niet goed omdat Landzaat (al 1,5 jaar) zijn niveau niet haalt. Verder was De Jong vrij slordig in de passing. Sneijder was levensgevaarlijk voor de Wit-Russische defensie.
Oud 07-09-2006, 15:31
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Fides schreef op 07-09-2006 @ 10:17 :
Het middenveld draaide niet goed omdat Landzaat (al 1,5 jaar) zijn niveau niet haalt. Verder was De Jong vrij slordig in de passing. Sneijder was levensgevaarlijk voor de Wit-Russische defensie.
sneijder was allen gevaarlijk met een indviduele actie af en toe dat is leuk enzo maar zijn taak niet en als je de effectiviteit van sneijders afstand schoten bekijkt is dat gevaarlijk ook erg relatief
Oud 07-09-2006, 16:43
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
professor2 schreef op 07-09-2006 @ 16:31 :
sneijder was allen gevaarlijk met een indviduele actie af en toe dat is leuk enzo maar zijn taak niet en als je de effectiviteit van sneijders afstand schoten bekijkt is dat gevaarlijk ook erg relatief
Wat een onzin, Sneijder was vrijwel de enige speler die, als hij werd aangespeeld, het spel niet vertraagde maar versnelde. Helaas is bij 8 van de 11 het omgekeerde het geval, en kan je nog zoveel balbezit hebben maar schroef je het tempo niet op vliegen ze er niet in tegen deze ploegen. Zijn taak niet? hij was een hangende linkshalf, als je met backs speelt én vleugels dan is het zijn taak wel om naar binnen te trekken. Dit zou Landzaat ook moeten doen en De Jong erachter als verdedigende middenvelder. Maar aangezien Landzaat taktisch noch technisch deed wat hij moest doen kwam Huntelaar op een eiland te staan en moest Sneijder veel te veel lopen. Effectiviteit? Een schot hoeft er niet in te vliegen om gevaarlijk te zijn. Je kan toch niet tegen iemand zeggen die 10 keer van 30 meter de bal vol op de kruising knalt dat hij niet gevaarlijk is, dat slaat als een tang op een varken.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-09-2006, 16:59
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
professor2 schreef op 07-09-2006 @ 16:31 :
sneijder was allen gevaarlijk met een indviduele actie af en toe dat is leuk enzo maar zijn taak niet en als je de effectiviteit van sneijders afstand schoten bekijkt is dat gevaarlijk ook erg relatief
tsja, relatief. maar als hij er, zoals SK al zegt, er 10 van de 30 inramt is dat relatief niet veel. Maar dan heb je relatief wel met 10-0 gewonnen en sta je relatief vrij sterk in de poule.
Maar dat is natuurlijk slechts relatief
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 07-09-2006, 20:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Landzaat en Heitinga waren gisteren echt onder de maat bij Oranje. Voor de rest was het in ieder geval beter dan zaterdag, maar tegen Roemenië en Bulgarije kunnen we het met dit spel wel eens lastig krijgen. De volgende wedstrijd wordt in ieder geval de eerste échte test voor dit Oranje.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-09-2006, 21:08
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
ik vind landzaat nooit iets toevoegen aan het nederlands elftal, gisteren niet meer/minder als anders
Oud 19-09-2006, 16:22
Fides
Fides is offline
Citaat:
Bondscoach Marco van Basten heeft de voorlopige selectie van het Nederlands elftal bekend gemaakt voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Bulgarije (7 oktober in Sofia) en Albanië (11 oktober in Amsterdam). De definitieve selectie wordt 29 september bekend.

Selectie:
Doel: Stekelenburg (Ajax),Van der Sar (Manchester United), Timmer (Feyenoord);

Verdediging: Emanuelson, Heitinga (Ajax) De Cler, Jaliens (AZ), Ooijer (Blackburn) Van Bronckhorst (Barcelona), Boulahrouz (Chelsea), Mathijsen (Hamburger SV);

Middenveld: Sneijder (Ajax), Schaars, De Zeeuw (AZ), Landzaat (Wigan Athletic), De Jong (Hamburger SV);

Aanval: Babel, Huntelaar (Ajax), Robben (Chelsea), Van Persie (Arsenal), Kuijt (Liverpool), Vennegoor (Celtic).
Weer Landzaat en Heitinga :\


Geen Van Nistelrooy of Seedorf, die een prima maand achter de rug hebben.
Oud 19-09-2006, 17:09
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Roflpantoffel, Heitinga.

En dan zal je ook nog zien ook dat hij een basisplaats krijgt.
Oud 19-09-2006, 20:23
Fides
Fides is offline
Ongetwijfeld.

Ook het selecteren van Emanuelson vind ik een beetje dubieus. Hij speelt al een aantal wedstrijden baggerslecht bij Ajax. Hetzelfde geldt voor Timmer.

Van der Sar, Stekelenburg, Jaliens, Ooijer, Boulharouz, Mathijsen, van Bronkhorst, de Cler, Schaars, Sneijder, van Bommel, Seedorf, Robben, Van Persie, Huntelaar, van Nistelrooy, Kuyt zou in mijn ogen een prima selectie zijn. (+vd Vaart in vorm)

Als opvulling kunnen prima spelers al Babel, Vennegoor, De Jong, De Zeeuw gebruikt worden, maar eigenlijk snap ik niet dat je voor 2 interlands een selectie van groter dan 18 man zou oproepen.
Oud 19-09-2006, 21:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja, ik kijk er niet meer van op. Laat Van Basten maar zo doorgaan, of hij krijgt uiteindelijk zijn gelijk door uiteindelijk op het EK (als we er geraken...) super te presteren, of hij gaat af als een gieter.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-09-2006, 12:25
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Van Bommel terug bij Oranje


Bondscoach Marco van Basten heeft Mark van Bommel bij de selectie van het Nederlands elftal gehaald. De middenvelder van Bayer München kreeg na het WK nog te horen dat hij, net als Ruud van Nistelrooy, niet meer op een uitnodiging hoefde te rekenen.

Ook Arjen Robben keert terug bij Oranje. De aanvaller van Chelsea is inmiddels hersteld van een kuitblessure.

De manschappen van Van Basten moeten op 7 oktober op bezoek in Bulgarije en ontvangen vier dagen later Albanië in de Amsterdam Arena.

Keepers: Van der Sar (Manchester United) en Timmer (Feyenoord)

Verdedigers: Emanuelson, Heitinga (beiden Ajax), De Cler, Jaliens (beiden AZ), Van Bronckhorst (FC Barcelona), Ooijer (Blackburn Rovers), Boulahrouz (Chelsea) en Mathijsen (HSV)

Middenvelders: Van Bommel (Bayern München), Sneijder (Ajax), Schaars, De Zeeuw (beiden AZ), De Jong (HSV) en Landzaat (Wigan Athletic)

Aanvallers: Babel, Huntelaar (beiden Ajax), Van Persie (Arsenal), Robben (Chelsea), Kuijt (Liverpool) en Vennegoor of Hesselink (Celtic)

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=32260
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 29-09-2006, 13:33
one.
one. is offline
Ik snap niet waarom hij drie linksbacks meeneemt, had hij beter een extra middenvelder kunnen meenemen denk ik.
__________________
.
Oud 29-09-2006, 20:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als je het mij vraagt heeft hij Van Bommel geselecteerd om de extra aandacht op de persconferentie daar op te vestigen in plaats van de volledige aandacht op het geval Van Nistelrooy te laten richten.

De verdere selectie kent weinig verrassingen, maar dat had ik ook niet verwacht...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-09-2006, 09:04
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-09-2006 @ 21:08 :
Als je het mij vraagt heeft hij Van Bommel geselecteerd om de extra aandacht op de persconferentie daar op te vestigen in plaats van de volledige aandacht op het geval Van Nistelrooy te laten richten.
dat zou wel heel erg zijn.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 30-09-2006, 11:57
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Of misschien is hij tot het verhelderende inzicht gekomen dat Theo Janssen niet over dezelfde voetbal capaciteiten beschikt als Van Bommel.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 30-09-2006, 13:22
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 30-09-2006 @ 10:04 :
dat zou wel heel erg zijn.
best slim zou het zijn als het gaat om media dirigeren
Oud 02-10-2006, 06:22
Bequiristain
Bequiristain is offline
Alleen Van Bommel werkt daar dus terecht niet aan mee,hij heeft bedankt en wil niet voor Oranje uitkomen zolang Van Basten en Van Het Schip de bondscoaches zijn.
Ook heeft Van Basten door de blessure van Huntelaar Van Nistelrooy gebeld maar ook die bedankte voor de eer.

Van Basten zal het nu dus van zijn vriendjes Jaliens,Heitinga,Landzaat,Maduro,Heitinga,De Jong en Babel moeten hebben.
Volgens mij hebben deze spelers al lang bewezen niet in Oranje thuis te horen en spelen ook bij hun eigen clubs niet de sterren van de hemel en dan druk ik het nog voorzichtig uit.

De resultaten van Oranje is voor veel mensen een reden om Van Basten te verdedigen als ik mijn kritiek uit,maar hoeveel echte zware tegenstanders heeft Oranje gehad onder de leiding van Van Basten.
In de aanloop naar het WK van dit jaar was Tsjechie de enige zware tegenstander en die werd wel knap met wat geluk verslagen,voor de rest was het zeer armoedig,het WK zelf was een teleurstelling en word dan door de bondscoach gezien als voorbereiding van het EK.
Dan word er met 4-0 gewonnen van een kroegelftal en dan denkt iedereen weer dat we de beste zijn ,een blamage tegen Luxemburg wordt maar net voorkomen,0-1 en ook tegen Wit Rusland was het droevig,het is dat we een vrij makkelijke poule hebben,al zal Bulgarije uit nog wel eens tegen kunnen vallen.Op het EK zal dit Oranje weinig in te brengen hebben tegen Portugal,Italie,Frankrijk,Engeland en Duitsland als het deze selectie het moet doen,ook het spel is vaak nog niet aan te zien,zelfs de duitsers voetballen nog leuker
Oud 02-10-2006, 08:41
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Misschien heeft van Basten dan toch gelijk en vinden ze zichzelf belangrijker dan het team. Want, wat is nou het probleem? Eerst klaag je dat je nooit wordt opgeroepen, dan kom je erin is het nog niet goed.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 02-10-2006, 08:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 02-10-2006 @ 09:41 :
Misschien heeft van Basten dan toch gelijk en vinden ze zichzelf belangrijker dan het team. Want, wat is nou het probleem? Eerst klaag je dat je nooit wordt opgeroepen, dan kom je erin is het nog niet goed.
Ik zou mezelf ook niet als speelbal laten gebruiken zoals van Basten nu doet.

Eerst zeggen dat hij ze niet meer nodig heeft in de toekomst, maar wanneer er mensen afvallen met hangende pootjes weer terug aankloppen bij ze.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-10-2006, 09:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 02-10-2006 @ 07:22 :
In de aanloop naar het WK van dit jaar was Tsjechie de enige zware tegenstander en die werd wel knap met wat geluk verslagen,voor de rest was het zeer armoedig,het WK zelf was een teleurstelling en word dan door de bondscoach gezien als voorbereiding van het EK.
Vergeet vooral niet dat tegen het zeer zwak spelende Engeland met moeite gelijk werd gespeeld en van Italië, de enige representatieve ploeg voor het niveau van het WK in de voorbereiding, dik verloren werd.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-10-2006, 09:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 02-10-2006 @ 09:41 :
Misschien heeft van Basten dan toch gelijk en vinden ze zichzelf belangrijker dan het team. Want, wat is nou het probleem? Eerst klaag je dat je nooit wordt opgeroepen, dan kom je erin is het nog niet goed.
Nee, van Basten heeft op schandalige wijze van Nistelrooij, van Bommel en Davids verteld dat ze niet goed genoeg zijn voor Oranje, om vervolgens jongens als Maduro, Jaliens, Mathijsen, Vennegoor, Heitinga en Landzaat te selecteren. Dan zou ik ook vriendelijk bedanken. Als je als trainer bij Ajax het hele tweede zou opstellen in de allesbeslissende wedstrijd tegen Roda JC, zou je ook gelyncht worden.

Van Basten moet z'n misplaatste arrogantie eens aan de kant schuiven en de situatie gewoon goed gaan bekijken. Met deze selectie maak je nergens kans, terwijl de mogelijkheden er echt nog steeds wel zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-10-2006, 21:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Even een officieel bericht over de Oranje-soap van de laatste week:

Van Bommel bedankt en Nistelrooy mist vertrouwen

Zolang Marco van Basten bondscoach is van het Nederlands elftal wil Mark van Bommel niet meer in actie komen voor Oranje. En de poging van Van Basten om Ruud van Nistelrooy op te roepen als vervanger van Klaas-Jan Huntelaar liep op niets uit.
Van Bommel heeft de KNVB laten weten dat hij onder de huidige trainersstaf niet meer voor Oranje wil voetballen. De Limburger was juist weer opgeroepen voor de komende interlands met Bulgarije en Albanië nadat hij sinds het WK niet meer was geselecteerd.

Van Basten heeft afgelopen weekeinde ook nog contact opgenomen met Van Nistelrooy, om hem mogelijk als vervanger van de geblesseerde Huntelaar op te roepen. Maar zonder succes. 'Na telefonisch overleg tussen Van Basten en de spits van Real Madrid is gebleken dat er, zowel van de kant van de technische leiding van het Nederlands elftal als van de zijde van Van Nistelrooy, onvoldoende wederzijds vertrouwen was de aanvaller alsnog aan de selectie toe te voegen', laat de KNVB weten via een persbericht.

De bondscoach legt zich neer bij de absentie van het tweetal: 'We hebben kennis genomen van Van Bommels besluit en moeten dit respecteren. We zullen overigens geen vervangers oproepen voor Van Bommel en Huntelaar. Het is zaak dat wij ons vanaf dinsdag volledig concentreren op de komende twee belangrijke interlands.' Van Basten heeft nog twintig spelers tot zijn beschikking voor beide duels.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-10-2006, 23:43
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-10-2006 @ 22:45 :
Even een officieel bericht over de Oranje-soap van de laatste week:

Van Bommel bedankt en Nistelrooy mist vertrouwen

Zolang Marco van Basten bondscoach is van het Nederlands elftal wil Mark van Bommel niet meer in actie komen voor Oranje. En de poging van Van Basten om Ruud van Nistelrooy op te roepen als vervanger van Klaas-Jan Huntelaar liep op niets uit.
Van Bommel heeft de KNVB laten weten dat hij onder de huidige trainersstaf niet meer voor Oranje wil voetballen. De Limburger was juist weer opgeroepen voor de komende interlands met Bulgarije en Albanië nadat hij sinds het WK niet meer was geselecteerd.

Van Basten heeft afgelopen weekeinde ook nog contact opgenomen met Van Nistelrooy, om hem mogelijk als vervanger van de geblesseerde Huntelaar op te roepen. Maar zonder succes. 'Na telefonisch overleg tussen Van Basten en de spits van Real Madrid is gebleken dat er, zowel van de kant van de technische leiding van het Nederlands elftal als van de zijde van Van Nistelrooy, onvoldoende wederzijds vertrouwen was de aanvaller alsnog aan de selectie toe te voegen', laat de KNVB weten via een persbericht.

De bondscoach legt zich neer bij de absentie van het tweetal: 'We hebben kennis genomen van Van Bommels besluit en moeten dit respecteren. We zullen overigens geen vervangers oproepen voor Van Bommel en Huntelaar. Het is zaak dat wij ons vanaf dinsdag volledig concentreren op de komende twee belangrijke interlands.' Van Basten heeft nog twintig spelers tot zijn beschikking voor beide duels.
omhoog scrollen Oizo, daar hebben ze het al 10 posts over
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 02-10-2006, 23:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Even lezen, kalinho.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-10-2006, 10:03
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Dus jullie vinden het niet overtrokken dat je als speler na slechts drie (!!) potjes niet geselecteerd te zijn, bedankt voor de eer?

Tuurlijk verdient Marco geen schoonheidsprijs voor z'n manieren. Neemt niet weg dat ze nu wél geselecteerd zouden worden. Bedank dan als je níet geselecteerd wordt.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 03-10-2006, 10:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 03-10-2006 @ 11:03 :
Dus jullie vinden het niet overtrokken dat je als speler na slechts drie (!!) potjes niet geselecteerd te zijn, bedankt voor de eer?
In dit geval absoluut niet. Van Bommels kwaliteiten spreken voor zich en het is belachelijk als je als speler die behoort tot de Europese top moet horen dat een incompetent knulletje als Landzaat of de Jong de voorkeur krijgt. Hetzelfde geldt voor Seedorf, Davids en van Nistelrooij.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-10-2006, 10:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Marco's brievenbus

Onderstaande brief vond bondscoach Marco van Basten vanochtend in zijn brievenbus:

Beste Marco,

Allereerst wil ik je graag bedanken. Het selectiebeleid is de afgelopen jaren nog nooit zo goed geweest als onder jouw bewind. Natúúrlijk horen idioten als van Nistelrooij, Davids en Seedorf niet in Oranje thuis. En van Bommel is al helemáál een lachertje! Ik kan het alleen maar toejuichen dat grandioze spelers als Timmer, Jaliens, Heitinga, Mathijsen, Landzaat en Vennegoor geselecteerd worden, al vraag ik me oprecht af waar Maduro is gebleven.

Vervolgens wil ik je feliciteren. In mijn jaren in het voetbal heb ik lange tijd niet meer zulk een tactisch genie langs zien komen in het voetbal. Sneijder als controlerende middenvelder en spelverdeler? Ik had er nooit op kunnen komen! Edgar Davids kan dat toch helemaal niet? Ik vraag me oprecht af wat Nederland nu te zeuren heeft. En natuurlijk moet van Nistelrooij niet zulke kritiek hebben. Het kan toch niet zo zijn dat als je topscoorder bent van de Premier League of bij Real Madrid speelt, je ook nog aanvoer vanaf de vleugels nodig hebt? Als je zo goed bent, maak je zelfs doelpunten zonder bal!

Niets dan lof over het selectiebeleid en de tactieken, ik zou het nooit beter kunnen! Ga zo door, dan redden jullie het wel!

Met vriendelijke groet,

Joachim Löw
Bondscoach “Die Mannschaft”
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-10-2006, 10:41
Fides
Fides is offline
Laat Marco nog maar aanklooien tot en met het EK, maar eigenlijk heb ik wel schoon genoeg van m.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.