Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie wordt dit jaar kampioen?
Ajax 38 33.04%
AZ 7 6.09%
Feyenoord 29 25.22%
PSV 35 30.43%
andere club 6 5.22%
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Even terugkomend op de afgelasting van de duels van afgelopen weekend; beetje vreemde regel dat, mochten de wedstrijden helemaal niet meer doorgaan, de thuisclub een reguliere overwinning krijgt. Overigens snap ik de commotie niet helemaal, als het keihard had gesneeuwd dan waren geen van alle wedstrijden door gegaan Iedereen heeft het recht op staken en hierdoor moet juist duidelijker worden hoe afhankelijk de KNVB van ze is en niet andersom. Maargoed, de KNVB is weer heel wat anders dan Dhr. Kesler.
Je bedoelt de uitclub?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2007, 09:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hm, verrassende ronde, psv verliest, ajax in de slotfase punten verpeeld

En eronder is het spannend: Groningen, Heerenveen, Twente, Roda, NAC en AZ staan binnen 2 verliespunten van elkaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 13:04
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Feyenoord verliest elk jaar van Heerenveen dus de koplopers zullen morgen ook wel weer binnen 1 punt staan. Alhoewel Ajax het nog wel eens moeilijk kan krijgen tegen VVV. Amrabat
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 18:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zou naar Ajax-Twente gaan, bleek mijn vader die voor mij kaartjes zou halen die van mij vergeten te zijn ;(

Vervolgens Tele-2 gekeken via internet op de TV, valt 1 minuut voor tijd internet weg, kijk op teletekst en zie 2-2 staan. Maargoed, beter 2-2 dan dat die laatste niet meer viel maar zuur was het wel. Vond Ajax toch best sterk, met name Vertonghen speelde een dijk van een wedstrijd. Heeft een beetje de traptechniek van Frank de Boer nog maar 20 jaar en toch wel eentje om in de gaten te houden
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 15:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Feyenoord verliest elk jaar van Heerenveen dus de koplopers zullen morgen ook wel weer binnen 1 punt staan. Alhoewel Ajax het nog wel eens moeilijk kan krijgen tegen VVV. Amrabat
2-2
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 15:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Damn, vergeten geld op te zetten.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 16:46
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
En toen was PSV weer (gedeeld) koploper.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 12:29
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Vanaf volgend seizoen zal de winterstop in Nederland weer langer duren.

Omdat de opzet van de Europese toernooien gaat veranderen, wil de KNVB naar een kortere zomer- en een langere winterstop. Nederlandse clubs moeten vanaf het seizoen 2009/2010 namelijk al in juli voorrondes spelen voor de UEFA Cup en Champions League.
Nu is het zo dat Nederlandse clubs (volgens de KNVB) door gebrek aan wedstrijdritme tekortkomen in de voorrondes. Door de zomerstop te verkorten moet dit probleem opgelost worden. De competitie start in het seizoen 2009/2010 zeer waarschijnlijk al in juli. De winterstop gaat dan weer vijf à zes weken duren. In het seizoen 2008/2009 mogen de Eredivisieclubs twee weken uitrusten.

Bert van Oostveen (manager competitiezaken):"De ervaring van de laatste jaren heeft geleerd dat een ploeg wedstrijdritme nodig heeft om goed te presteren in de Europese voorronde. Zo is Ajax mede vanwege een gebrek daaraan twee jaar achter elkaar al in de voorronde uitgeschakeld. Het is niet voor niets dat Zweedse clubs het dan juist goed doen. Die zitten middenin de competitie."

www.bsiderats.nl


Tja, ik sta toch liever in m'n shirt met een glas bier in mijn handen dan met mijn winterkleding en een glas bier op de tribune.
Maar aangezien ik dan toch op vakantie ben, zal dat er ook niet van komen
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 12:56
Verwijderd
Inderdaad. Leuk en aardig hoor, met lekker weer voetballen, maar elk weldenkend mens weet toch dat in juli half nederland op vakantie is??? En menig supporter wil zijn vakantie wel verschuiven voor het seizoen, maar er zijn ook mensen met schoolgaande kinderen die alleen in die periode op vakantie kunnen. Nee, de KNVB heeft veel slimme mensen in huis

Dat ajaks uitgeschakeld is door een gebrek aan wedstrijdritme is lulkoek, dat hadden hun tegenstanders ook niet. Ze wilden er gewoon niet voor 100% voor gaan en nie anders!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 14:18
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wedstrijdritme is sowieso een domme term, elke voetballer van enig niveau is na 2 wedstrijden al weer gewend, dat heb ik als amateur zelfs. Een paar oefenwedstrijden tegen tegenstanders van enig niveau en je bent klaar.
Het is een goedkoop excuus voor luie sporters die niet voldoende conditie hebben.
Het domme bondje laat zichzelf weer eens van zijn domste kant zien. Krijg ik ook mijn geld terug voor gemiste wedstrijden op mijn SCC?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 09:40
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ajax 6-1 gewonnen van az

jeej
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Wedstrijdritme is sowieso een domme term, elke voetballer van enig niveau is na 2 wedstrijden al weer gewend, dat heb ik als amateur zelfs. Een paar oefenwedstrijden tegen tegenstanders van enig niveau en je bent klaar.
Onzin, er is een groot verschil tussen oefenwedstrijden en wedstrijden waar iets op het spel staat. Het is gewoon niet handig om als 1ste of 2de officiële wedstrijd van het seizoen een heel erg belangrijke wedstrijd te hebben. Het is toch niet onlogischer dat spelers na 10 wedstrijden in het seizoen fitter zijn dan na hun vakantie en wat oefenwedstrijdjes?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 16:40
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Moah, volgens mij bewees Dzsudzsak toch echt het tegendeel. Een nieuwe speler zorgt juist voor verrassing bij de tegenstander, ingeslepen patronen zijn niet altijd een voordeel voor een ploeg maar kan ze ook voorspelbaar maken. Maar dat ligt allemaal aan het type speler en de positie.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 11:42
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Onzin, er is een groot verschil tussen oefenwedstrijden en wedstrijden waar iets op het spel staat. Het is gewoon niet handig om als 1ste of 2de officiële wedstrijd van het seizoen een heel erg belangrijke wedstrijd te hebben. Het is toch niet onlogischer dat spelers na 10 wedstrijden in het seizoen fitter zijn dan na hun vakantie en wat oefenwedstrijdjes?
Een oefenwedstrijd van Ajax tegen Inter is van lager niveau dan Ajax - de Graafschap in de competitie?

"Het is toch niet onlogischer dat spelers na 10 wedstrijden in het seizoen fitter zijn dan na hun vakantie en wat oefenwedstrijdjes?"

Precies, fitheid. Daar draait het allemaal om, jij stelt dat ze na hun vakantie wat oefenwedstrijdjes hebben en dat de competitie begint, dat is natuurlijk onjuist omdat de conditie juist in de voorbereiding aangepakt wordt. Dat heeft dus niks met wedstrijdritme te maken maar met nog niet genoeg conditie hebben, als je weet dat je in het begin van de competitie een belangrijke wedstrijd hebt moet je ervoor zorgen dat je conditioneel klaar staat? Of zeg ik nou iets heel geks?

Nederlandse trainers willen liever niet aan de intertoto meedoen omdat ze dan bang zijn dat de voorbereiding op de competitie in de war komt, toch gek aangezien ze in die wedstrijden dan het zogenaamde "wedstrijdritme" voor de competitie zouden kunnen opdoen.
Voor een club als AC Milan, Arsenal, Real Madrid, etc. is het belangrijk om op het juiste moment te kunnen pieken, dit doen ze door de conditie steeds verder io te bouwen richting een hoogtepunt ergens op het punt dat ze in de CL de belangrijkere wedstrijden hebben. Voor Nederlandse clubs is dit onzin aangezien ze er vanaf moment 1 moeten staan.

Maar heel deze discussie is nutteloos als ik niet weet wat jij precies onder de term "wedstrijdritme" verstaat.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 06:44
Verwijderd
Citaat:
Moah, volgens mij bewees Dzsudzsak toch echt het tegendeel. Een nieuwe speler zorgt juist voor verrassing bij de tegenstander, ingeslepen patronen zijn niet altijd een voordeel voor een ploeg maar kan ze ook voorspelbaar maken. Maar dat ligt allemaal aan het type speler en de positie.
Hmm, ik had het niet over ingeslepen patronen maar Dzsudzsak speelde idd aardig tegen Feyenoord maar was nog wel te egoïstisch.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 07:01
Verwijderd
Citaat:
Een oefenwedstrijd van Ajax tegen Inter B is van lager niveau dan Ajax - de Graafschap in de competitie?
Nee, maar qua beleving en wedstrijdspanning voor een speler wel. Net zoals een speler onder meer druk komt te staan in een officiële wedstrijd tegen een slechte club dan in een officieuze tegen een goede club.

Citaat:
Acromega schreef:
Het is toch niet onlogischer dat spelers na 10 wedstrijden in het seizoen fitter zijn dan na hun vakantie en wat oefenwedstrijdjes?
Citaat:
Precies, fitheid. Daar draait het allemaal om, jij stelt dat ze na hun vakantie wat oefenwedstrijdjes hebben en dat de competitie begint, dat is natuurlijk onjuist omdat de conditie juist in de voorbereiding aangepakt wordt. Dat heeft dus niks met wedstrijdritme te maken maar met nog niet genoeg conditie hebben, als je weet dat je in het begin van de competitie een belangrijke wedstrijd hebt moet je ervoor zorgen dat je conditioneel klaar staat? Of zeg ik nou iets heel geks?
Uiteraard moet je er conditioneel staan op het moment dat je moet vlammen maar fit zijn bestaat uit meer dan alleen conditioneel in orde zijn, wedstrijdritme is ook van belang. Niet voor niets wordt de competitiestart de komende seizoenen weer naar voren geschoven zodat de Nederlandse voorronde CL-deelnemer de kans krijgt zich fatsoenlijk voor te bereiden en er weer een winterstop komt.

Citaat:
Nederlandse trainers willen liever niet aan de intertoto meedoen omdat ze dan bang zijn dat de voorbereiding op de competitie in de war komt, toch gek aangezien ze in die wedstrijden dan het zogenaamde "wedstrijdritme" voor de competitie zouden kunnen opdoen.
Nee, dat heeft andere oorzaken. Het probleem van een korte vakantie waardoor je in het seizoen erg vroeg moet beginnen met trainen ligt hem vaak aan het einde van het seizoen. Die maanden zijn cruciaal en dan beginnen de spelers de vermoeidheid van een lang seizoen te voelen.

Citaat:
Voor een club als AC Milan, Arsenal, Real Madrid, etc. is het belangrijk om op het juiste moment te kunnen pieken, dit doen ze door de conditie steeds verder io te bouwen richting een hoogtepunt ergens op het punt dat ze in de CL de belangrijkere wedstrijden hebben. Voor Nederlandse clubs is dit onzin aangezien ze er vanaf moment 1 moeten staan.
Onjuist. Juist topteams moeten het gehele jaar door er staan om bijv. de titel te winnen. Kijk maar naar AC Milan, die staan nu al een straatlengte aan punten achter en zijn vrijwel kansloos voor de titel. Daarnaast speelde bijv. Arsenal net als Ajax 3de voorronde Champions League. Het niet bereiken van de groepsfase was zowel sportief als financieel een drama voor Arsenal geweest.

Citaat:
Maar heel deze discussie is nutteloos als ik niet weet wat jij precies onder de term "wedstrijdritme" verstaat.
Een combinatie van conditioneel in orde zijn en 'officiële' wedstrijden in de benen hebben. Spelers als Davids en Leonardo hebben in mijn optiek nog geen wedstrijdritme ondanks dat ze geheel hersteld zijn van hun kwetsuren. Conditie bouw je niet alleen in trainingen op, juist in wedstrijden werk je daaraan.

PS: Veel succes vanavond! (ik ben voor Ajax)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 12:39
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
[QUOTE]
Citaat:
Nee, maar qua beleving en wedstrijdspanning voor een speler wel. Net zoals een speler onder meer druk komt te staan in een officiële wedstrijd tegen een slechte club dan in een officieuze tegen een goede club.
Onwaarschijnlijk want dat herken ik zelf ook niet. Dat laatste zal kloppen maar dat is niet relevant.



Citaat:
Uiteraard moet je er conditioneel staan op het moment dat je moet vlammen maar fit zijn bestaat uit meer dan alleen conditioneel in orde zijn, wedstrijdritme is ook van belang. Niet voor niets wordt de competitiestart de komende seizoenen weer naar voren geschoven zodat de Nederlandse voorronde CL-deelnemer de kans krijgt zich fatsoenlijk voor te bereiden en er weer een winterstop komt.
Klopt, het bestaat meer uit fit zijn alleen maar met oefenwedstrijden/oefentoernooien kan je net zo makkelijk "wedstrijdritme" opdoen als in een competitiewedstrijd. Het wordt naar voren geschoven omdat er een excuus wordt gezocht voor een gebrek aan kwaliteit en andere oorzaken. Helsingborg die Heerenveen verslaat heeft met vorm te maken.


Citaat:
Nee, dat heeft andere oorzaken. Het probleem van een korte vakantie waardoor je in het seizoen erg vroeg moet beginnen met trainen ligt hem vaak aan het einde van het seizoen. Die maanden zijn cruciaal en dan beginnen de spelers de vermoeidheid van een lang seizoen te voelen.
De voornaamste oorzaak volgens Henk ten Cate was destijds een te korte zomerstop. Verder is het de oorzaak van een te druk speelschema van Nederlandse ploegen, die qua wedstrijden weinig onderdoen voor de Europese top ( VI ), daarnaast staan Nederlandse clubs bekend om het hardere trainen en hebben ze een selectie die kwalitatief meer verschilt dan de top, blessures zijn moeilijker op te vangen door gelijkwaardige spelers.



Citaat:
Onjuist. Juist topteams moeten het gehele jaar door er staan om bijv. de titel te winnen. Kijk maar naar AC Milan, die staan nu al een straatlengte aan punten achter en zijn vrijwel kansloos voor de titel. Daarnaast speelde bijv. Arsenal net als Ajax 3de voorronde Champions League. Het niet bereiken van de groepsfase was zowel sportief als financieel een drama voor Arsenal geweest.
AC Milan is dit seizoen gewoon uit vorm, daar kunnen tal van redenen voor worden genoemd. Conditioneel is het voor ze, net als voor Sven Kramer, belangrijk om op de juiste momenten blessurevrij en conditioneel het sterkste te zijn. Voor een club als Arsenal zal fysieke staat ongetwijfeld ook belangrijk zijn geweest maar op basis van voetballende kwaliteit en hun beschermde status is het geen probleem om de CL te bereiken. Leverkussen is een goed voorbeeld van een ploeg die destijds te vroeg piekte. Hoewel er altijd meerdere factoren aan het pieken liggen naast conditie natuurlijk. Het seizoen duurt erg lang voor Arsenal en dan moeten ze in het begin al top zijn? Dat is een onmogelijke opgave dat tot mei vol te houden.


Citaat:
Een combinatie van conditioneel in orde zijn en 'officiële' wedstrijden in de benen hebben. Spelers als Davids en Leonardo hebben in mijn optiek nog geen wedstrijdritme ondanks dat ze geheel hersteld zijn van hun kwetsuren. Conditie bouw je niet alleen in trainingen op, juist in wedstrijden werk je daaraan.
Juist in trainingen werk je eraan, die heb je immers vaker. Geef mij alle reserves maar die niks hebben gedaan en ik kan ze binnen 30 minuten de conditieprikkel geven die ze in de wedstrijd hebben gedaan.

Citaat:
PS: Veel succes vanavond! (ik ben voor Ajax)
Ik heb weinig goede hoop voor NAC
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 14:54
Verwijderd
[QUOTE=RHCP_NAC;26836475]
Citaat:
Ik heb weinig goede hoop voor NAC
Half Breda denk

Maar toch, het is en blijft een bekerwedstrijd en NAC kan counteren, ajaks maakt het spel wel!

HUP NAC gvd!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 13:40
Verwijderd
[QUOTE=vijf;26837458]
Citaat:
Maar toch, het is en blijft een bekerwedstrijd en NAC kan counteren, ajaks maakt het spel wel!
Hoppaaa!!

Maar goed, na deze broekbobbelende wedstrijd is het morgen alweer tijd voor een andere echte kraker.. de derby tegen stillem 2.. ben benieuwd.. ik ben bang dat NAC nogal is gesloopt door woensdag, maar aan de andere kant kan de adrenaline van de overwinning veel goed doen.. Ik zeg 2-0 voor NAC.. eigen doelpunt van Poepon en natuurlijk weer een goaltje van Kurtje Elshot van een metertje of 30 afstand
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 14:30
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Excelsior uit, altijd moeilijk
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 14:41
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De derby leeft wel heel erg dit jaar bij de kruiken. Niet gek aangezien de belangen voor hun nog groter zijn dan voor NAC. Ik heb er in ieder geval weer veel zin in, hopelijk kunnen we bouwen op afgelopen woensdag en de negatieve spiraal doorbreken. Aan de andere kant kan het weer teleurstellend worden, hopelijk doet Stam mee en krijgt Lurling het weer op zijn heupen.
En morgen weer met de vrienden voetballen voor de competitie, als het niet afgelast wordt. Een heerlijk voetbalweekend
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 22:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
AZ 10 doelpunten tegen in 2 wedstrijden. Die krijgen het lek dit seizoen niet meer boven denk ik.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 02:55
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Om een medesupporter op bsiderats te citeren over vanavond:

Reactie door Karel geschreven op 19-01-2008 22:17:39
Scoren ze
verlieze als nog

best grappig

----




Ik heb een hele goede week gehad
Mooie wedstrijd weer, veel negatieve reacties maar ik vond NAC het grootste gedeelte van de wedstrijd goed spelen. In de 2e helft was de passing erg slordig en veel balverlies daardoor, maar aan de linkerkant
Ik weet niet of ze veel op aanname trainen maar echt elke bal die aankomt wordt uitstekend in de voeten genomen, ook ballen die erg hard worden ingespeeld. Complimenten voor de technische staf!

Willem 2 liet weer eens zien waarom het een trieste club is. Hebben ze eens een spandoek, staat er een fucking kasteeltje op die ik in groep 6 tekende en ik heb die 1300 man alleen in de eerste helft even gehoord. Na de 1-0 heb ik ze geen moment meer gehoord.

Die Kargbo (?) is wel een geweldenaar zeg. Ajax, hier heb je de verdediger naar wie je op zoek was. Hard, fysiek sterk ( hoe hij Lurling van de bal drukte ) toch een genot om naar te kijken afgezien van dat lelijke shirt.

En volgens mij hoorde ik Heerenveen liederen van NAC zingen, ik kan ernaast zitten maar dat is wel triest zeg.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.

Laatst gewijzigd op 20-01-2008 om 03:27. Reden: Willem 2 afzeiken.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 14:33
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
De eerste uitslagen van vandaag:

NEC - Ajax 1-1
VVV - PSV 1-1

Wat is er aan de hand bij de topclubs? Groningen kampioen!
__________________
Bier & Tieten
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Wat is er aan de hand bij de topclubs? Groningen kampioen!
Heerenveen had een goede kans gemaakt als Alves niet was gaan zeiken.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 16:34
PV
PV is offline
Citaat:
De eerste uitslagen van vandaag:

NEC - Ajax 1-1
VVV - PSV 1-1

Wat is er aan de hand bij de topclubs? Groningen kampioen!
en dan verliest Groningen ook
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 18:08
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
en dan verliest Groningen ook
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 18:43
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heubach in Oranje, de hooligan begint nu El Ahmadi trekjes te krijgen ^^! Kufo ondertussen al zijn 16de van het seizoen in het netje liggen,

2003/04 FC Twente 28 14 Eredivisie
2004/05 FC Twente 32 16 Eredivisie
2005/06 FC Twente 32 12 Eredivisie
2006/07 FC Twente 34 22 Eredivisie
2007/08 FC Twente 20 16 Eredivisie

146/80 dat is een moyenne van 0,55 per wedstrijd, voor een voetballer bij een club als Twente is dat echt een ongelooflijk goed gemiddelde, bovendien is hij in 5 jaar vrijwel nog nooit geblesseerd geweest

goed weekend
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Heubach in Oranje, de hooligan begint nu El Ahmadi trekjes te krijgen ^^! Kufo ondertussen al zijn 16de van het seizoen in het netje liggen,

2003/04 FC Twente 28 14 Eredivisie
2004/05 FC Twente 32 16 Eredivisie
2005/06 FC Twente 32 12 Eredivisie
2006/07 FC Twente 34 22 Eredivisie
2007/08 FC Twente 20 16 Eredivisie

146/80 dat is een moyenne van 0,55 per wedstrijd, voor een voetballer bij een club als Twente is dat echt een ongelooflijk goed gemiddelde, bovendien is hij in 5 jaar vrijwel nog nooit geblesseerd geweest

goed weekend
Nkufo is idd een goede spits, ik snap niet dat teams als Feyenoord, PSV en AZ hem afgelopen seizoen niet gehaald hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 14:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hoe oud is die Nkufo ondertussen al?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 16:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
32, in mei 33 en zal afsluiten bij Twente, zijn vervanger staat al te wachten
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 16:46
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mja, ik weet dat hij 'n paar jaar geleden vaag in de belangstelling stond van 'n paar Belgische ploegen maar had géén idee meer hoe oud hij was ofzo, inderdaad wel vrij goeie statistieken!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 17:20
Verwijderd
als twente hoog gaat eindigen is het mede te danken aan nkufo, verder scoren de meesten niet suprveel, btje als makaay bij feyenoord, echt toegevoegde waarde
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 18:41
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
32, in mei 33 en zal afsluiten bij Twente, zijn vervanger staat al te wachten
Andrej Rendla zeker
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:12
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Oooow AZ verslagen, gerechtigheid voor de thuiswedstrijd die tegen die matennaaiers. Geweldig gevoel. Smelten de kaaazzzen
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 08:47
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Oooow AZ verslagen, gerechtigheid voor de thuiswedstrijd die tegen die matennaaiers. Geweldig gevoel. Smelten de kaaazzzen
Onterecht trouwens, want AZ was beter... maarja, degene die meer scoort die wint
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 23:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hebben jullie trouwens het wereldje van de VI gelezen ( online, want dat kutblad is weer eens niet bezorgd vandaag, of moet ik de post de schuld geven..)? Echt geweldig weer
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 02:04
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Hier kan ik echt sagerijnig om worden:

Huntelaar maakte dit seizoen in twintig competitiewedstrijden even zoveel doelpunten en dat leidt al tot speculaties voor welke Europese grootmacht hij in de toekomst de productie gaat verzorgen. Want wie één op één loopt, weet dat hij nooit lang Ajacied zal blijven. Lees voor Ajacied elk willekeurige Nederlandse club op..

Als de media en ieder team zo denkt zal Nederland nooit op normaal Europees niveau gaan komen, omdat iedere speler die boven de maat presteerd aangepraat krijgt dat hij hier niet thuishoort... het is net als met de economie, zeggen dat het slecht gaat --> dan gaat het ook slecht, de media had ook kunnen zeggen: eindelijk weer eens een speler op eredivisieniveau?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 17:18
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nee hoor, eindelijk weer eens een speler boven het eredivisieniveau. Laten we nou niet uit de hoogte gaan doen en de illusie hebben dat de eredivisie bij de Europese top hoort, we blijven een land dat opleidt voor de grotere competities en daar moeten we dan maar trots op zijn en mee door blijven gaan. De uitloop van Nederlands talent doet de potentie van Oranje daarnaast ook alleen maar ten goede.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 17:47
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wat geinige statistieken.

Thuis balans
Team G W G V P V T

PSV 10 8 1 1 25 28 8
FC Groningen 11 8 1 2 25 17 10
Feyenoord 9 7 1 1 22 22 3
Ajax 10 6 3 1 21 31 13
AZ 11 6 2 3 20 22 10
FC Twente 10 5 4 1 19 16 7
Roda JC 10 5 3 2 18 20 15
Heerenveen 11 5 3 3 18 33 16
Vitesse 10 5 2 3 17 12 8
FC Utrecht 11 5 2 4 17 26 19
Heracles 11 5 2 4 17 12 11
Willem II 11 4 2 5 14 22 16
NEC 10 3 4 3 13 15 11
Excelsior 11 4 1 6 13 16 25
VVV-Venlo 10 3 3 4 12 15 18
NAC Breda 10 3 3 4 12 11 15
De Graafschap 10 3 3 4 12 13 19
Sparta 9 2 4 3 10 16 16


Uit balans
Team G W G V P V T
NAC Breda 10 6 2 2 20 14 11
Ajax 10 5 4 1 19 24 14
Heerenveen 10 6 1 3 19 20 12
PSV 10 5 3 2 18 16 8
FC Twente 10 4 5 1 17 17 10
FC Utrecht 10 4 3 3 15 18 17
Roda JC 11 4 3 4 15 18 18
Feyenoord 10 4 2 4 14 13 13
FC Groningen 10 4 2 4 14 20 24
Vitesse 11 4 2 5 14 16 20
De Graafschap 11 4 1 6 13 12 19
AZ 9 2 2 5 8 11 21
VVV-Venlo 11 1 4 6 7 10 26
Sparta 11 1 2 8 5 13 32
Willem II 10 0 2 8 2 1 13
Excelsior 10 0 2 8 2 8 29
Heracles 10 0 2 8 2 5 32
NEC 11 0 2 9 2 4 28
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Hier kan ik echt sagerijnig om worden:

Huntelaar maakte dit seizoen in twintig competitiewedstrijden even zoveel doelpunten en dat leidt al tot speculaties voor welke Europese grootmacht hij in de toekomst de productie gaat verzorgen. Want wie één op één loopt, weet dat hij nooit lang Ajacied zal blijven. Lees voor Ajacied elk willekeurige Nederlandse club op..
Hallo, het is het AD. Dat is gewoon de Feyenoord-krant.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 14:57
Verwijderd
Prachtig mooie avond gehad in de Arena.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 15:56
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De Ajacieden zijn weer stil
Altijd leuk om te zien dat de voetbalhoofdstad van Nederland bij die boeren uit de provincie ligt.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 17:12
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Pff.. Ajax was beter, PSV scoort.. zo gaat het al 4 jaar.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 00:13
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
2007-2008 Eredivisie 30-01-2008 AFC Ajax-PSV 0-2 (0-1)
2006-2007 Eredivisie 12-11-2006 AFC Ajax-PSV 0-1 (0-0)
2005-2006 Eredivisie 11-03-2006 AFC Ajax-PSV 0-0 (0-0)
2004-2005 Holland Casino Eredivisie 20-03-2005 AFC Ajax-PSV 0-4 (0-2)


De laatste 4 edities van Ajax - PSV, lijkt mij toch onwaarschijnlijk dat Ajax telkens beter is geweest. Gisteren had Ajax meer schoten maar waren het aantal schoten op doel gelijk, ben je dan beter? Welk belang heeft balbezit? Ik hoor diezelfde kritiek op PSV al jaren van Ajacieden ( verdedigend spel etc., vaak vind ik dat onterecht. Jammer dat ik de wedstrijd van gisteren niet helemaal heb gezien.

Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar winnen in plaats van mooi spelen. Liever Europees meedoen door lelijk voetbal dan eruit met mooi voetbal.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 04:12
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Sluit ik mij helemaal bij aan
Maar in de wedstrijd die ik gister heb gezien had Ajax gewoon moeten scoren.. en niet PSV één kans geven want zij maken ze wel
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 14:10
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Pff.. Ajax was beter, PSV scoort.. zo gaat het al 4 jaar.
Ach dit jaar vond ik Psv beter. Ajax moest het hebben van de - steeds geweldiger wordene - lange crossballen van Heitinga.
Toen Suarez in de 2e helft 1 op 1 miste wist ik wel hoe laat het was
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 23:41
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Kolere, Sanders tijd is geweest
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 12:38
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een zwaar bevochten overwinning, helemaal niet terecht maar dat maakt mij in ieder geval niks. Er zijn nu echt 2 kampen met supporters binnen NAC. Degenen die aanvallend voetbal willen zien en degenen die willen winnen.

Geef mij maar winnen, als we in het spel van Twente mee zouden gaan dan hadden we gisteravond met 0-2 verloren. Het is een beetje hetzelfde verhaal als de thuiswedstrijd tegen AZ, toen werd er wel goed gevoetbald door NAC en werd er verloren, nu was het ook goed maar( niet naar Nederlandse begrippen goed ), maar is dat resultaat bereikt door te verdedigen. Wat een erg moeilijke discipline is.

Twente heeft wel indruk op mij gemaakt, ik vond ze ook sportief en lagen niet de hele tijd op de grond te janken omdat ze niet met het harde spel, ik noem het liever "echte-mannen-spel" om konden gaan maar gewoon terug schopten. Lurling had blijkbaar wel rood mogen krijgen, ik kon het niet zien vanaf de tribune maar daar zijn we goed weggekomen.
Matige sfeer, de samenwerking tussen de tribunes was uiterst beroerd. Brandts werd ook niet echt vol toegezongen, ook daar zag je de verdeeldheid terug.

In ieder geval complimenten naar Twente toe Stom Konijn. Mooie club, mooi elftal, leuke supporters. Hopelijk kan NAC over 5 jaar zijn waar Twente nu is.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 16:05
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
2007-2008 Eredivisie 30-01-2008 AFC Ajax-PSV 0-2 (0-1)
2006-2007 Eredivisie 12-11-2006 AFC Ajax-PSV 0-1 (0-0)
2005-2006 Eredivisie 11-03-2006 AFC Ajax-PSV 0-0 (0-0)
2004-2005 Holland Casino Eredivisie 20-03-2005 AFC Ajax-PSV 0-4 (0-2) Jammer dat ik de wedstrijd van gisteren niet helemaal heb gezien.

Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar winnen in plaats van mooi spelen. Liever Europees meedoen door lelijk voetbal dan eruit met mooi voetbal.
Je hoeft de wedstrijd niet te zien om te weten dat 4-5-1 een niet al te aanvallende opstelling is toch? (of 9-1-0 in de praktijk)
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd EURO 2008 Zwitserland/Oostenrijk
Stom Konijn
264 26-06-2008 00:12
Vrije tijd Terugblik op het sportjaar 2007
Mr.Oizo
16 05-01-2008 19:18
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 21:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.