Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2009, 12:56
Verwijderd
Citaat:
ik zeg niks, ik sta nu onder de 50 mil in rondemaster dus ik ben bijzonder slecht in voorspellen
Bij mij gaat het ook erg slecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2009, 16:53
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Ik had de nummers 1,2,5,6,7,9,13, 22, 65. Nibali, Fränk Schleck, Klöden en Kirchen vind ik toch wel verrassend hoog eindigen.
Contador en Andy Schleck resp. op 1 en 2, was ook wel logisch.

Nibali schrijf ik ook op voor de Mt. Ventoux en Menchov gaat de tour niet eens meer uitrijden op deze manier. Weer 6 minuten verliezen. Misschien moeten ze Ten Dam maar kopman maken.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 18:09
Verwijderd
En Wiggins vond je niet verrassend?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 18:30
PV
PV is offline
wtf @ rondemaster.
"Je kunt je team voor etappe 16, vlakke etappe, aanpassen tot 21 juli 12:00 uur"

etappe 16 bestaat uit twee bergen; hc en 1e categorie. dat noemen ze vlak?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 18:31
Verwijderd
Ja, de aankomst is niet boven en dan is het blijkbaar vlak.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 21:31
Verwijderd
En een bergetappe telde opeens niet meer mee ofzo
De spelleiding heeft besloten om etappe 7 van vrijdag 10 juli niet mee te tellen voor het Algemeen Klassement.

Dit betekent dat de behaalde winst voor etappe 7 van je huidige totaal zijn afgetrokken, eventueel verlies is weer bij je totaal opgeteld. Wel zal het dagklassement van etappe 7 geldig blijven.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 00:33
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Menchov op 11 minuten. Pff

Trouwens :
http://www.nytimes.com/2009/07/17/sp...r=2&ref=sports
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 13:59
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
http://tour2009.nos.nl/video/bekijke...ken-in-verbier
Prachtige video van Kenny van Hummel na aankomst op de Verbier.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 20:30
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Wat zijn jullie favorieten voor morgen?

Ik vind het best lastig aangezien ik de top van het klassement daar niet verwacht om te strijden om de dagzege.

Misschien kan Ten Dam weer aanvallen met Garaté. Menchov heeft het toch opgegeven. En Luis Leon Sanchez kan misschien ook nog wel een etappe pakken. Of andere aardige klimmers Martin, Knees, Rolland, Igor Anton?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 20:57
Verwijderd
Ik denk dat er ook wel klassementsmannen gaan aanvallen. Ik denk aan een Evans en Sastre, die nog iets goed moeten maken als ze op het podium willen eindigen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 22:41
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Sastre wil de Mont Ventoux rit. Evans zou nog kunnen, die experimenteert deze tour flink in plaats van veel te volgen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 17:44
Verwijderd
Evans kunnen we wel doorstrepen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 01:41
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
hahaha

het is iig een tour vol met verassingen.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 15:13
Verwijderd
Arme Kenny.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 16:45
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Mooie etappe! Netjes van Contador om de dagzege aan Fränk Schleck te geven.

Ik had de top 7 goed voorspeld, Kreuziger was verder goed voor een 13de plek, terwijl Sastre niet mee kon.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 17:35
PV
PV is offline
goede dag voor rondemaster
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 19:11
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Ja dat zag ik ook, bijna dezelfde groep samengesteld als jij. Alleen had ik Kreuziger ipv Kirchen.

Morgen veel van hetzelfde rijtje min de Schlecks. En een paar nieuwe namen voornamelijk erkende tijdrijders en/of renners die goed in vorm zijn en ook een klim in de benen hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 22:18
PV
PV is offline
mooie overwinning voor Rabobank jammer dat de top redelijk bij elkaar bleef.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 14:33
Verwijderd
Er was veel wind, dus dan is het logisch dat de favorieten bij elkaar blijven.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 17:49
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Wat een sprint zeg! Groots machtsvertoon in de sprint van Columbia. 1 Cavendish 2 Renshaw.

Eindstad in de poule:
1 Fido 1093 +93 62.592.513
2 Grote waterdragers * 2013 -34 60.986.569
3 KazetNagorra 3684 +331 58.819.278
4 Abdoe 4365 +745 58.017.065
5 0oFZo0 4538 +481 57.833.397
6 Team PV 4715 +352 57.641.719
7 Barabas 19115 -692 41.120.189

Gefeliciteerd Fido!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 17:51
Verwijderd
Ik was bij de etappe naar de Ventoux vergeten mijn ploeg te veranderen. Uiteindelijk viel de schade echter wel mee aangezien ik Garate had.

Maar wel een mager jaartje qua rondemaster!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 20:08
Verwijderd
Ik had het al snel opgegeven.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 20:20
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Heh, toch nog 4e ondanks 10 gemiste etappes.

Wie denken jullie dat er na de Tour nog gepakt gaan worden op doping? Ik gok op Ivanov.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 20:21
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Oh en ik zeg nooit meer iets over Garate.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 17:01
DePraatjesmaker
DePraatjesmaker is offline
Echt slecht zeg... Staat Contador op het podium, word de Spaanse vlag gehesen, en ondertussen het DEENSE volkslied gespeeld...

ERG slecht.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 17:21
Verwijderd
Tjee een fout!!!111!! noes!11!!11!1 schande!!1!1!!1
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Heh, toch nog 4e ondanks 10 gemiste etappes.

Wie denken jullie dat er na de Tour nog gepakt gaan worden op doping? Ik gok op Ivanov.
Pellizotti. In de Giro én in de Tour sterk, veel aanvallen...

Van F. Schleck (geld overgemaakt naar Fuentes) en Klöden (Freiburg-affaire) is al bekend dat ze dope hebben gebruikt, het harde bewijs ontbreekt alleen. Contador heeft ook nog altijd het zwaard van Fuentes boven zich hangen.

Verder heeft de dopingleverancier van Kohl gezegd dat er een nog actieve oud-Gerolsteiner-renner doping heeft gebruikt. Ik gok op Haussler, die opeens wel erg goed kan klimmen. Wegmann zou ook goed kunnen, als die bang is geworden en nu clean rijdt verklaart dat waarom hij opeens volkomen onzichtbaar is, terwijl hij normaal heel aanvallend rijdt.

Menchov wordt genoemd in verband met de Human Plasma-affaire.

Ik denk dat Armstrong deze Tour zeker clean heeft gereden, aangezien het wel heel erg dom zou zijn zijn hele reputatie op het spel te zetten voor een mager buitenkansje nog een Tour te winnen. Dat geeft dan toch aan dat er niet zo veel meer met dope gereden wordt, want ik denk dat Wiggins toch ook wel clean is; je weet het natuurlijk nooit zeker maar er is nooit een Garmin-rijder gepakt en als je dope wil gebruiken ga je toch wel voor een ander team rijden lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 13:16
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Pellizotti. In de Giro én in de Tour sterk, veel aanvallen...

Van F. Schleck (geld overgemaakt naar Fuentes) en Klöden (Freiburg-affaire) is al bekend dat ze dope hebben gebruikt, het harde bewijs ontbreekt alleen. Contador heeft ook nog altijd het zwaard van Fuentes boven zich hangen.

Verder heeft de dopingleverancier van Kohl gezegd dat er een nog actieve oud-Gerolsteiner-renner doping heeft gebruikt. Ik gok op Haussler, die opeens wel erg goed kan klimmen. Wegmann zou ook goed kunnen, als die bang is geworden en nu clean rijdt verklaart dat waarom hij opeens volkomen onzichtbaar is, terwijl hij normaal heel aanvallend rijdt.

Menchov wordt genoemd in verband met de Human Plasma-affaire.

Ik denk dat Armstrong deze Tour zeker clean heeft gereden, aangezien het wel heel erg dom zou zijn zijn hele reputatie op het spel te zetten voor een mager buitenkansje nog een Tour te winnen. Dat geeft dan toch aan dat er niet zo veel meer met dope gereden wordt, want ik denk dat Wiggins toch ook wel clean is; je weet het natuurlijk nooit zeker maar er is nooit een Garmin-rijder gepakt en als je dope wil gebruiken ga je toch wel voor een ander team rijden lijkt me.
Ten Dam wordt ook genoemd met de Human Plasma-affaire toch?
Verder verwacht ik niet dat Pellizotti, F. Schleck, Haussler of Contador doping hebben gebruikt.
Ik hoop verder dat smaakmakers van de tour als N. Roche, B. Feillu, C. Kern, R. Urán, J. Van den Broeck, T. Martin of S. Ivanov dopingvrij hebben gereden.
Wiggins rijdt voor Garmin want natuurlijk een goed dekmantel zou kunnen zijn om doping te gebruiken, feit is wel dat Garmin het ook voor eigen renners moeilijker maakt om doping te gebruiken. Met eigen extra onafhankelijke dopingcontrole en strenge contractvoorwaarden bij gebruik van doping. Dus blijft hoe dan ook onwaarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 17:46
PV
PV is offline
UCI schorst Astarloza na positieve test

PARIJS - De internationale wielrenunie UCI heeft Mikel Astarloza voorlopig geschorst nadat hij bij een out-of-competitioncontrole op 26 juni is betrapt op het gebruik van epo.
Dat maakte de UCI vrijdag bekend. De Spanjaard werd onlangs elfde in de Ronde van Frankrijk. Hij won één etappe in de Tour, de zestiende rit.
De UCI verklaarde donderdag door een laboratorium in Madrid op de hoogte te zijn gebracht van de positieve test van Astarloza.

De renner van Euskaltel is met onmiddellijke ingang geschorst. De Spaanse wielerfederatie moet bepalen of Astarloza het dopingreglement heeft overtreden en of al zijn uitslagen vanaf 26 juni moeten worden geschrapt.

De renner heeft het recht om een contra-expertise uit te laten voeren.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2014, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik zeg nooit meer iets over Garate.
Hoi communiceerbeer, we hebben je nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.